Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Смяната на маслото е към 500-600 лв
Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Някъде във форума бях чел, че излиза около 500-600лв. масло+филтър, но може и да бъркам.
П.С. колегата ме е изпреварил
П.С. колегата ме е изпреварил

Последна промяна Exclusive89 на 31 Яну 2018, 22:03, променена общо 1 път
- PolandBall
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря колега! 

Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- tommyshelby
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 24.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60, 530D
- Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, нормално ли е 530d xdrive с дата на първа регистрация 11/2008 да е с CCC модул? Като цяло ме интересува дали ако искам да си сложа Dension 500S ще трябва да се кодира за да го разпознава?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
tommyshelby написа:Колеги, нормално ли е 530d xdrive с дата на първа регистрация 11/2008 да е с CCC модул? Като цяло ме интересува дали ако искам да си сложа Dension 500S ще трябва да се кодира за да го разпознава?
Да нормално е да е с ССС, защото е произведена преди тази дата.
Колите произведени след 11.2008г. са с новата CIC навигационна система и то само ако са поръчани с нея.
Има такива произведени след тази дата пак с CCC но са с CIC контролер.
Дори да е с ССС колата има възможност фабрично да е с MULF2 High, който си има и блутут и USB + AUX.
А ако го няма може да се добави, на половината от цената на този Gateway 500S BT, гледам, че в авител го продават за 770лв. без монтаж.
Относно монтажа, според документацията на този продукт не се кодира нищо, просто го връзваш и му зареждаш конкретния конфигурационен файл за различните версии на навигациите е раличен.
По добре се оглеждай за кола с фабричен CIC Professional.

- tommyshelby
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 24.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60, 530D
- Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:tommyshelby написа:Колеги, нормално ли е 530d xdrive с дата на първа регистрация 11/2008 да е с CCC модул? Като цяло ме интересува дали ако искам да си сложа Dension 500S ще трябва да се кодира за да го разпознава?
Да нормално е да е с ССС, защото е произведена преди тази дата.
Колите произведени след 11.2008г. са с новата CIC навигационна система и то само ако са поръчани с нея.
Има такива произведени след тази дата пак с CCC но са с CIC контролер.
Дори да е с ССС колата има възможност фабрично да е с MULF2 High, който си има и блутут и USB + AUX.
А ако го няма може да се добави, на половината от цената на този Gateway 500S BT, гледам, че в авител го продават за 770лв. без монтаж.
Относно монтажа, според документацията на този продукт не се кодира нищо, просто го връзваш и му зареждаш конкретния конфигурационен файл за различните версии на навигациите е раличен.
По добре се оглеждай за кола с фабричен CIC Professional.
Благодаря за инфото, колега! Търсим кола за брат ми, аз вече имам и той като я покара беше очарован и сега иска такава. Въпроса е, че моята е xdrive и той иска също неговата да е X. Обаче читава бройка с фабричен CIC на малко км (няма да е от България) под 14-15 хиляди ЕВРО няма. Затова идва и момента в който се питаме има ли реално нужда от това Xdrive? Живеем до Пловдив и тук тежка зима няма, няма и баири, равно е и снега не се задържа много време. В планината рядко се ходи и то само по главни пътища до Велинград или Пампорово примерно. Обаче пък XD също има предимство и в сухо време (като по-голяма стабилност) аз да си призная, не съм карал e60 без XD и не знам как се държи на пътя. В смисъл когато ти се наложи да я настъпиш здраво, било то за изпреварване или ей така просто си сам на пътя и си правиш кеф. Защото примерно моята като я настъпя, няма излишни маневри просто се изстрелва напред (преди имах Audi A5 3.0TDI Quattro и там беше същото) кола със задно не съм има никога. Някой който е карал и двата варианта може ли да даде съвет, дали е по-добре тази която е 11/2008 Xdrive или нещо 2009г. само задно те горе долу идват на една цена и км. от тези които сме гледали в Германия. Благодаря предварително!
Поздрави на всички и приятен уикенд!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
tommyshelby написа:vld написа:tommyshelby написа:Колеги, нормално ли е 530d xdrive с дата на първа регистрация 11/2008 да е с CCC модул? Като цяло ме интересува дали ако искам да си сложа Dension 500S ще трябва да се кодира за да го разпознава?
Да нормално е да е с ССС, защото е произведена преди тази дата.
Колите произведени след 11.2008г. са с новата CIC навигационна система и то само ако са поръчани с нея.
Има такива произведени след тази дата пак с CCC но са с CIC контролер.
Дори да е с ССС колата има възможност фабрично да е с MULF2 High, който си има и блутут и USB + AUX.
А ако го няма може да се добави, на половината от цената на този Gateway 500S BT, гледам, че в авител го продават за 770лв. без монтаж.
Относно монтажа, според документацията на този продукт не се кодира нищо, просто го връзваш и му зареждаш конкретния конфигурационен файл за различните версии на навигациите е раличен.
По добре се оглеждай за кола с фабричен CIC Professional.
Благодаря за инфото, колега! Търсим кола за брат ми, аз вече имам и той като я покара беше очарован и сега иска такава. Въпроса е, че моята е xdrive и той иска също неговата да е X. Обаче читава бройка с фабричен CIC на малко км (няма да е от България) под 14-15 хиляди ЕВРО няма. Затова идва и момента в който се питаме има ли реално нужда от това Xdrive? Живеем до Пловдив и тук тежка зима няма, няма и баири, равно е и снега не се задържа много време. В планината рядко се ходи и то само по главни пътища до Велинград или Пампорово примерно. Обаче пък XD също има предимство и в сухо време (като по-голяма стабилност) аз да си призная, не съм карал e60 без XD и не знам как се държи на пътя. В смисъл когато ти се наложи да я настъпиш здраво, било то за изпреварване или ей така просто си сам на пътя и си правиш кеф. Защото примерно моята като я настъпя, няма излишни маневри просто се изстрелва напред (преди имах Audi A5 3.0TDI Quattro и там беше същото) кола със задно не съм има никога. Някой който е карал и двата варианта може ли да даде съвет, дали е по-добре тази която е 11/2008 Xdrive или нещо 2009г. само задно те горе долу идват на една цена и км. от тези които сме гледали в Германия. Благодаря предварително!
Поздрави на всички и приятен уикенд!
За мен лично като хардкор фен на задното, хдрайв няма абсолютно никакъв смисъл.
Цяла година му плащаш по високия разход и поддръжка, само за едната по добра проходимост на пет години веднъж ще ти потрябва когато падне голям сняг....
Дали ще е на задно или хикс има значение задкормилното устройство и гумите на колата, купуваш хубави гуми и си подаваш газ колкото ти е кеф.
Колата има системи против пробоксуване и ако не ги изключиш дори на мокро няма вариант да ти поднесе от подаване на газ.
Може да се поднесе ако влезнеш с висока скорост в завой, от центробежната сила, но това важи за всяка кола без значение на задвижването.
Никава драма няма да ходиш където си поискаш стига да не ти легне по корем колата и да ти увиснат гумите.
Малко повече внимание се изисква, но се придобиват доста по добри шофьорски умения като се управлява такъв автомобил.
Ако намерите читава 530д или 535д, няма какво да я мислите, тоя хикс си е анти екстра направо


- tommyshelby
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 24.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60, 530D
- Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.
Re: Бързи въпроси и отговори
За мен лично като хардкор фен на задното, хдрайв няма абсолютно никакъв смисъл.
Цяла година му плащаш по високия разход и поддръжка, само за едната по добра проходимост на пет години веднъж ще ти потрябва когато падне голям сняг....
Дали ще е на задно или хикс има значение задкормилното устройство и гумите на колата, купуваш хубави гуми и си подаваш газ колкото ти е кеф.
Колата има системи против пробоксуване и ако не ги изключиш дори на мокро няма вариант да ти поднесе от подаване на газ.
Може да се поднесе ако влезнеш с висока скорост в завой, от центробежната сила, но това важи за всяка кола без значение на задвижването.
Никава драма няма да ходиш където си поискаш стига да не ти легне по корем колата и да ти увиснат гумите.
Малко повече внимание се изисква, но се придобиват доста по добри шофьорски умения като се управлява такъв автомобил.
Ако намерите читава 530д или 535д, няма какво да я мислите, тоя хикс си е анти екстра направо
Както казах, не съм карал e60 само със задно и затова съм склонен да ти повярвам. Но пък тази бройка която гледаме ние е доста наточена като екстри например:
Standheizung
Softclose
Key-LessGo
Bi Xenonscheinwerfer
Advantage-Paket
Standheizung
Ето я обявата: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2d05f7b498
Само единсвеното което не ми харесва е тоя тъп CCC макар и да е последната версия, брат ми иска да има USB..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
tommyshelby написа:За мен лично като хардкор фен на задното, хдрайв няма абсолютно никакъв смисъл.
Цяла година му плащаш по високия разход и поддръжка, само за едната по добра проходимост на пет години веднъж ще ти потрябва когато падне голям сняг....
Дали ще е на задно или хикс има значение задкормилното устройство и гумите на колата, купуваш хубави гуми и си подаваш газ колкото ти е кеф.
Колата има системи против пробоксуване и ако не ги изключиш дори на мокро няма вариант да ти поднесе от подаване на газ.
Може да се поднесе ако влезнеш с висока скорост в завой, от центробежната сила, но това важи за всяка кола без значение на задвижването.
Никава драма няма да ходиш където си поискаш стига да не ти легне по корем колата и да ти увиснат гумите.
Малко повече внимание се изисква, но се придобиват доста по добри шофьорски умения като се управлява такъв автомобил.
Ако намерите читава 530д или 535д, няма какво да я мислите, тоя хикс си е анти екстра направо
Както казах, не съм карал e60 само със задно и затова съм склонен да ти повярвам. Но пък тази бройка която гледаме ние е доста наточена като екстри например:
Standheizung
Softclose
Key-LessGo
Bi Xenonscheinwerfer
Advantage-Paket
Standheizung
Ето я обявата: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2d05f7b498
Само единсвеното което не ми харесва е тоя тъп CCC макар и да е последната версия, брат ми иска да има USB..
Колега много и е черен ауспуха за кола на 130 000км.
Вземи и рамата за проверка, но мен силно ме съмнява.
За тия пари ма коли от частни лица не от автокъща.
Шанса за манипулация не е малък.
Е тая примерно според мен е доста по наточена.
Има М пакет със CIC навигация, рекаро фабричните джанти и тн.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... eb0c36abae
Тази също е добра:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 99d9733685
Още едно добро предложение:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2b67695192

- tommyshelby
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 24.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60, 530D
- Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега много и е черен ауспуха за кола на 130 000км.
Вземи и рамата за проверка, но мен силно ме съмнява.
За тия пари ма коли от частни лица не от автокъща.
Шанса за манипулация не е малък.
Е тая примерно според мен е доста по наточена.
Има М пакет със CIC навигация, рекаро фабричните джанти и тн.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... eb0c36abae
Тази също е добра:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 99d9733685
Още едно добро предложение:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2b67695192
Поисках да ми го дадат VIN-а, но каза, че в момента няма как да го види, защото колата се кара още от собсвеника те били само посредници (то си го пише и в обявата това) Иначе гледам мненията за тази автокъща са все положителни имат 4.8 от 5 звезди рейтинг и коментарите са 98% положителни.
Колега, тази първата с M-пакета която си ми предложил, пише, че скоростната кутия давала някаква грешка, ама не било проблем да се кара (да бе!) и други такива глупости. А другите 2 обяви на много километри аз търся нещо максимум на 150 000к. което няма да е много лесно де. Както и да е ще се търси още бая време. Един много лаишки въпрос, но като се закара колата в сервиз да се провери, там могат ли да ми кажат дали са реални километрите в смисъл дали имат начин да ги видят? Защото аз моята я купих директно от BMW от с един собственик, книжки, фактури и даже 1 година гаранция ми дават. Та затова не съм се сблъсквал с ходене по сервизи и прегледи на място.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
tommyshelby написа:
Колега много и е черен ауспуха за кола на 130 000км.
Вземи и рамата за проверка, но мен силно ме съмнява.
За тия пари ма коли от частни лица не от автокъща.
Шанса за манипулация не е малък.
Е тая примерно според мен е доста по наточена.
Има М пакет със CIC навигация, рекаро фабричните джанти и тн.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... eb0c36abae
Тази също е добра:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 99d9733685
Още едно добро предложение:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2b67695192
Поисках да ми го дадат VIN-а, но каза, че в момента няма как да го види, защото колата се кара още от собсвеника те били само посредници (то си го пише и в обявата това) Иначе гледам мненията за тази автокъща са все положителни имат 4.8 от 5 звезди рейтинг и коментарите са 98% положителни.
Колега, тази първата с M-пакета която си ми предложил, пише, че скоростната кутия давала някаква грешка, ама не било проблем да се кара (да бе!) и други такива глупости. А другите 2 обяви на много километри аз търся нещо максимум на 150 000к. което няма да е много лесно де. Както и да е ще се търси още бая време. Един много лаишки въпрос, но като се закара колата в сервиз да се провери, там могат ли да ми кажат дали са реални километрите в смисъл дали имат начин да ги видят? Защото аз моята я купих директно от BMW от с един собственик, книжки, фактури и даже 1 година гаранция ми дават. Та затова не съм се сблъсквал с ходене по сервизи и прегледи на място.
Ако са върнати качествено няма шанс да ти ги кажат.
Има дребни детайли по които се виждат някои неща, ама не ми се ще да ги пиша, че да не се учат на хитрини джамбазите

Най сигурно е справка на обслужванията на колата в БМВ, като извадиш справка и видиш, че докато е била гаранционна е минавала по 50к км. на година, пък 9 години по късно е на 170 реални, малко не върви и се сещаш сам.
На 150к км. е много трудно, гледам има някои такива но цените са от 15к евро нагоре.
По принцип мотора е доста здрав, важно е да вземеш кола с подробна сервизна история, която е влизала редовно за обслужване и е поддържана в официален сервиз.
200 000км. нищо не са за тези коли, така, че можеш спокойно да гледаш коли около тия километри.
Просто гледай коли само и единствено от часни лица, техните авто къщи са бетер нашите, лъжат въртят километражи, особенно ако знаят, че колата няма да се кара в германия, хич не им пука.
Щото нали ако я караш там той е длъжен да ти даде гаранция и определено време можеш да му върнеш колата, ако се скапе, но като е за експорт хич не им дреме, ще ти продаде някоя напудрена морга, вкарана там от италия и няма да му мигне окото.
Пускай си питанията за конкретни коли в другата тема за избор на Е60, тази е за други въпроси


- balkanski_1991
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой знае ли размерите на въздухозаборниците,които се слагат зад бъбреците??
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Бързи въпроси и отговори
Не е далеч новия сезон и смятам да взимам нови летни гуми докато все още не са почнали да скачат цените и е по-спокойно.
Размерите на джантите са като за стандартен спорт пакет:
8jx18 front ET 20
9jx18 back ET 32
Настоящите гуми (още с които купих колата от предния собственик) са 245/40/18 - предни и 255/40/18 - задни. Ясно е че има малка разлика в обиколката и диаметъра, но проблеми не съм имал.
Въпросът: с 225/45/18 - предни и 255/40/18 - задни, които са с еднаква външна обиколка и диаметър, стават ли за този сетъп от джанти за Е60, тъй като ги няма в списъка със заводските размери. Уж като ширина се вписват в препоръчителните размери за такива джанти. Някой карал ли е с такива размери?
Основно се чудя как ще стоят 225/45/18 на 8j джанта. Иначе ще е с 7мм по-висока в сравнение с 245/40/18, което за мене е + защото колата е ниска и това понякога ми създава проблеми. (със Sport suspension settings се води). Уж с малко по-високи гуми трябва да е една идея по-комфортно. Надявам се няма да опира в подкалниците при положение, че зимните 225/50/17 са ОК.
Размерите на джантите са като за стандартен спорт пакет:
8jx18 front ET 20
9jx18 back ET 32
Настоящите гуми (още с които купих колата от предния собственик) са 245/40/18 - предни и 255/40/18 - задни. Ясно е че има малка разлика в обиколката и диаметъра, но проблеми не съм имал.
Въпросът: с 225/45/18 - предни и 255/40/18 - задни, които са с еднаква външна обиколка и диаметър, стават ли за този сетъп от джанти за Е60, тъй като ги няма в списъка със заводските размери. Уж като ширина се вписват в препоръчителните размери за такива джанти. Някой карал ли е с такива размери?
Основно се чудя как ще стоят 225/45/18 на 8j джанта. Иначе ще е с 7мм по-висока в сравнение с 245/40/18, което за мене е + защото колата е ниска и това понякога ми създава проблеми. (със Sport suspension settings се води). Уж с малко по-високи гуми трябва да е една идея по-комфортно. Надявам се няма да опира в подкалниците при положение, че зимните 225/50/17 са ОК.
Re: Бързи въпроси и отговори
За зимата моята я карам с джанти от Ф-ка съответно и гуми 245/45/18 ЕТ30 рънфлат. Имам само отзад фланец 20мм, който го гарам и с оригиналните ми М джанти
- ilian tenev
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: España
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги.Накратко: След седмица проливни дъждове намерих акомулатора си в три пръста вода и без грам ток в него.Заредих го запалих отидох на работа и след 4 часа отивам до колата и....греда...не иска дори да се отключи...Сега колата е всервиз и ми казаха че имам проблем с кутията за бушоните.../тази над акумолатора/трябвало да я сменям защото се намокрила и ....та въпросът ми е- може ли тази кутия да изгори или трябва само да проверя релетата и бушоните... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани