Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Добре де, ще й закача довечера ИНПА-та, и ще видя при изфорсиране на място какво отчита МАП-а. 
В момента е с оригинален софт. последна версия за колата.
			
		В момента е с оригинален софт. последна версия за колата.
Re: Турбото не надува
На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота  спокойно може да надуе  на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
			
		- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Турбото не надува
vladobate написа:На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
Кой в темата е казал, че трябва да има надув на маркуча на празен ход? Написано е, че със старата турбина, на маркуча пред егр при форсиране се усеща вакуум - маркуча мога да му допра страните с минимално усилие с два пръста само, когато колегата форсира. Това със сигурност не е нормално...
- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
Z3Ro* написа:vladobate написа:На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
Кой в темата е казал, че трябва да има надув на маркуча на празен ход? Написано е, че със старата турбина, на маркуча пред егр при форсиране се усеща вакуум - маркуча мога да му допра страните с минимално усилие с два пръста само, когато колегата форсира. Това със сигурност не е нормално...
Колега , до колкото разбрах турбото е сменено и вече не се свива маркуча което е напредък , аз останах с убеждението че автора иска да има яко налягане на празен ход и за това му написах да не чака такова . Иначе не лошо да се види през ИНПА как се държи в движение под товар !
Re: Турбото не надува
Z3Ro* написа:vladobate написа:На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
Кой в темата е казал, че трябва да има надув на маркуча на празен ход? Написано е, че със старата турбина, на маркуча пред егр при форсиране се усеща вакуум - маркуча мога да му допра страните с минимално усилие с два пръста само, когато колегата форсира. Това със сигурност не е нормално...
Колега защо ме цитираш като нито теб съм имал нещо предвид нито нещо лошо съм казал. Колегата пуснал темата пише , че на празен ход няма надув в маркуча и аз съм писал защо няма , нищо повече. Ясно че не е нормално да има вакуум но нито съм го оспорвал нито коментирал . Предлагат се големи турбини все едно че ще литне колата , а какво ще ги развърти не се обяснява ....ако няма геометрия ще е смешка с това залитане към по-по-най . Сега колегата описва , че при форсиране се усеща надув , което е обратното на вакуум и естествено е нормално , но както правилно е предположил иска си повече гориво да развърти доста по-голямата турбинна перка. И само с въздух не се случват нещата . Отдавна предложих да се елиминира фактора геометрия и да се види в движение как върви колата , поне на практика ще се изясни нещо по-конкретно. ПС: А още по-реално е да се забоде по един манометър на турбо и на колектори и да се види в движение какъв надув прави турбината .
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Турбото не надува
Аз не съм казал също, че някой е казал нещо лошо. Но не разбирам защо се коментира надув на празен ход, след като мисля, че за всички е ясно дали трябва да има такъв... При него проблемът е, че нямаше надув и при форсиране, а точно обратното... Като смени софта, ще се види дали е решен проблемът... 
Дано стане, че много дълга тема стана, а да остане пак нерешена...
П.С. - срга видях откъде за меките маркучи... Та този, който не чете, май ще съм аз...
			
		
Дано стане, че много дълга тема стана, а да остане пак нерешена...

П.С. - срга видях откъде за меките маркучи... Та този, който не чете, май ще съм аз...

- FaceOff
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Z3Ro* написа:Дано стане, че много дълга тема стана, а да остане пак нерешена...
Ще стане, брат, как няма да стане
 
  Само малко ме е яд, че има други, не по-малко дълги теми, и накрая автора смени я някое вакумче, я клапана на турбото, и колата тръгва.. но и тази ще тръгне!
След малко ще й закача ИНПА-та (че някои работим до късно), че откакто смених турбината я закачих само веднъж, и само на място.. но имаше нещо, което не ми хареса - отчетеното налягане от МАП-а пак беше по-ниско - на празен ход - soll charge air pressure - 1015, а пък actual air pressure - 960?? Сега ще го видя пак какво се случва..
dak написа:Казах ти нещо ... И друго: на място колкото и да напъваш мотора , налягане от турбото няма да видиш ако ще и на 0 км. да е колата от магазина !
dak написа:Z3Ro* написа:vladobate написа:На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
Кой в темата е казал, че трябва да има надув на маркуча на празен ход? Написано е, че със старата турбина, на маркуча пред егр при форсиране се усеща вакуум - маркуча мога да му допра страните с минимално усилие с два пръста само, когато колегата форсира. Това със сигурност не е нормално...
Колега , до колкото разбрах турбото е сменено и вече не се свива маркуча което е напредък , аз останах с убеждението че автора иска да има яко налягане на празен ход и за това му написах да не чака такова . Иначе не лошо да се види през ИНПА как се държи в движение под товар !
Никъде не съм казал, че искам на празен ход да се пръскат маркучите, а пък ти дори трвърдиш, че дори при изфорсиране не трябва да има надув, дори и при чисто нова кола, защото не била под товар... последно.. Няма как да няма надув при изфорсиране на място, едно са 750 оборота, друго са 3000 оборота и количеството изгорели газове
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Турбото не надува
Има ама не чак такъв, че да ти прави маркучите камък. Стига ги гледахте тея обороти/надув. На 3000 оборота на свободна изгорелите газове са едни, на 3к оборота на 2-3та скорост са брутално различни. Щом си слагал по-голяма турбина трябва да се пише софт задължително, защото така сместа е ташак и електрониката(колкото и саката да е при нас) се шашка и колата няма да върви.
			
		- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
Хрuсто написа:Има ама не чак такъв, че да ти прави маркучите камък. Стига ги гледахте тея обороти/надув. На 3000 оборота на свободна изгорелите газове са едни, на 3к оборота на 2-3та скорост са брутално различни. Щом си слагал по-голяма турбина трябва да се пише софт задължително, защото така сместа е ташак и електрониката(колкото и саката да е при нас) се шашка и колата няма да върви.
Като не вярваш на мен и смяташ че пиша глупости поне гледай човека каво ти казва !
FaceOff написа: ... И след всичко това положението е същото, турбо маркучите на празен ход са меки, този преди всмукателния колектор може да се сплесне напълно без много усилие, а при подаване на газ до 2500 оборота се понадува, но не знам дали достатъчно..
Е тука останах с убеждението че чакаш много корав маркуч на място и май не съм само аз ...
Когато ти писах че на място налягане няма да видиш ако ще колата да е от магазина си е баш така но друг е въпроса ти какво си прочел и как си го изтълкувал. Ако всичко по колата е ОК това налягане дето идва в движение под товар няма как да дойде на място ако ще да помпиш мотора до прекъсвач ! Надявам се скоро сагата да приключи успешно
 Аз спирам да пиша в темата !
  Аз спирам да пиша в темата !- FaceOff
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Ето клипче от снощи.. На 6-тата минута забравих да стопирам Бандикам-а, така че след нея няма нищо. Реших да извадя буксата на дебитомера, за да видя каква ще е промяната.. ами без дебитомер беше доста по-зле, но пък той е чисто нов, така че вероятно си е ок.
Да, нов софт ще има скоро, както и диагностика преди него, от човек, който разбира.. в крайна сметка аз най-много искам в момента единствения проблем да е по-голямата турбина.. дано!
Колега dak, благодаря за пожеланията! Аз в никакъв случай не се заяждам, или споря с който и да било в тази тема, ясно ми е, че всеки писал в нея се опитва да ми помогне, за което отново благодаря на всички!
 
   
 В близките дни ще пиша какъв е резултата от диагностиката и ремапа.
пп. И да, на място при изфорсиране до към 3000 оборота МАП-а отчита до към 1500мбар, демек 0.5 бара надув

- FaceOff
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Чудя се, да се смея ли, да плача ли... или просто да променя заглавието на темата на "ЗАЩО НЕ СИ ОСТАВЯМ КОЛАТА ПРИ 'МАЙСТОРИ'...дори и за 5 минути!"
Как да си я оставя, като единия ме лъже, че ми е изчистил колектора, и тоя същия ме праща при друг, който ме лъже че ми е изтърбушил катализатора... ама НЕ Е!
Другото подходящо заглавие на темата би било - "АУСПУСИ ЛАЗАРОВ" = "ИЗМАМНИК ЛАЗАРОВ"
Отивам преди две години при тоя боклук за да ми махне катализатора и ми предложи да го изтърбуши отвътре и щял да сложи нещо на мястото на питата, което хем да играе ролята на резонатор и да създавало същото съпротивление като питата на катализатора. Сваля катализатора (с един съм, метален), отваря го и започва да се мъчи да го изтърбушва, вярно, металния е голяма мъка да го изкараш. Мъчи се известно време, с чук и шило, с електрожен.. махна няква част, да речем първите пет сантиметра (от общо 25-30).. в този момент ми звъни телефона, и аз излизам навън за да говоря. Връщам се след 5, да, точно 5 минути... тоя вече го затваря (сглобява)?? Викам си - много бързо бе? сигурно му е хванал цаката.. добре де, сложи ли, квото щеше да слагаш вътре? - Дааа! Майк@ ти мръсна цървул скапан... ще си спомниш за мен!
Това е, един цървул ми тури шапката, което ми костваше малко нерви и разочарование, след всяко нещо, което правех по колата и се надявах да тръгне като хората, но като изхождаш от грешна основа... трудно става.
Сега Уети на 140 и давам газ и ми връща главата назад, пък не е да ми е тънко вратлето
 на 140 и давам газ и ми връща главата назад, пък не е да ми е тънко вратлето 
пп.
Акрапивич-а пак ще трябва да го отварям май, защото си чувам разтоварването на турбината всеки път като отпусна газта.
 пак ще трябва да го отварям май, защото си чувам разтоварването на турбината всеки път като отпусна газта.



Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
			
		Как да си я оставя, като единия ме лъже, че ми е изчистил колектора, и тоя същия ме праща при друг, който ме лъже че ми е изтърбушил катализатора... ама НЕ Е!
Другото подходящо заглавие на темата би било - "АУСПУСИ ЛАЗАРОВ" = "ИЗМАМНИК ЛАЗАРОВ"
Отивам преди две години при тоя боклук за да ми махне катализатора и ми предложи да го изтърбуши отвътре и щял да сложи нещо на мястото на питата, което хем да играе ролята на резонатор и да създавало същото съпротивление като питата на катализатора. Сваля катализатора (с един съм, метален), отваря го и започва да се мъчи да го изтърбушва, вярно, металния е голяма мъка да го изкараш. Мъчи се известно време, с чук и шило, с електрожен.. махна няква част, да речем първите пет сантиметра (от общо 25-30).. в този момент ми звъни телефона, и аз излизам навън за да говоря. Връщам се след 5, да, точно 5 минути... тоя вече го затваря (сглобява)?? Викам си - много бързо бе? сигурно му е хванал цаката.. добре де, сложи ли, квото щеше да слагаш вътре? - Дааа! Майк@ ти мръсна цървул скапан... ще си спомниш за мен!
Това е, един цървул ми тури шапката, което ми костваше малко нерви и разочарование, след всяко нещо, което правех по колата и се надявах да тръгне като хората, но като изхождаш от грешна основа... трудно става.
Сега Уети
 на 140 и давам газ и ми връща главата назад, пък не е да ми е тънко вратлето
 на 140 и давам газ и ми връща главата назад, пък не е да ми е тънко вратлето 
пп.
Акрапивич-а
 пак ще трябва да го отварям май, защото си чувам разтоварването на турбината всеки път като отпусна газта.
 пак ще трябва да го отварям май, защото си чувам разтоварването на турбината всеки път като отпусна газта.


Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
 баси филма , я сега кажи къде ти изтърбушиха катализатора че и моте 2бр. още са на колата и няма доверие на който и да е да бара ! П.П. Сега поне си имаш по голяма търбина , като гледах клипа много готино надува !
  баси филма , я сега кажи къде ти изтърбушиха катализатора че и моте 2бр. още са на колата и няма доверие на който и да е да бара ! П.П. Сега поне си имаш по голяма търбина , като гледах клипа много готино надува !- FaceOff
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Аз го написах, но с удовоствие ще повторя - "Ауспуси Лазаров"... пардон.. "ИЗМАМНИК ЛАЗАРОВ"
Тоя убавец дори има регистрация тук, както и в повечето авто форуми, и във всеки един форум някой с 5 мнения пуска тема колко велик е инж. Лазаров, и как разбираш ли, той е открил ауспуха, и съвсем случайно се дава точен адрес, два телефона, линк към гугъл мапс и какво ли не още, за да не се обърка човек и да отиде при друг
След две-три мнения случайно се включва и са мия БОК на ауспуха инж. Лазаров и започва да обяснява, че никъде по света няма като неговите гърнета..
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
			
		Тоя убавец дори има регистрация тук, както и в повечето авто форуми, и във всеки един форум някой с 5 мнения пуска тема колко велик е инж. Лазаров, и как разбираш ли, той е открил ауспуха, и съвсем случайно се дава точен адрес, два телефона, линк към гугъл мапс и какво ли не още, за да не се обърка човек и да отиде при друг

След две-три мнения случайно се включва и са мия БОК на ауспуха инж. Лазаров и започва да обяснява, че никъде по света няма като неговите гърнета..
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
Ти сам ли си изтърбуши остатъците ?
			
		Re: Турбото не надува
Иха... изненада! Важното е, че колата върви както трябва вече.
В тази връзка се сетих, че Х-а нямам катализатор, т.е. така си мисля. Корпуса на катализатора е там, но на него има заварка горе долу 5х4см (по смомен). Чудя се как са изкарали карантията през такъв малък отвор? Ще кача снимка по нататък.
			
		В тази връзка се сетих, че Х-а нямам катализатор, т.е. така си мисля. Корпуса на катализатора е там, но на него има заварка горе долу 5х4см (по смомен). Чудя се как са изкарали карантията през такъв малък отвор? Ще кача снимка по нататък.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
