Моля помогнете за избора ми :)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от xerial » 08 Апр 2013, 10:36

X-citer написа:
xerial написа:Колеги ,

дайте съвет откъде да гледам (може онлайн както и на място) и да се ориентирам най-добре за екипировка - каска, яке, протектори, ботуши, ръкавици. За какво трябва да гледам като изисквания, стандарти и т.н. решил съм че пари за екипировка няма да пестя, но все пак съм привърженик на златната среда :mhihi: най-добро качество на най-добрата цена :)


Аз си пазарувам всичко от http://www.louis.de
Огледай има интересни неща и различни ценови класове. Доставката до вратата ти е 10 евро и отнема около седмица и половина.


Супер , благодаря ;)

Драго (БМДраго) си е купувал от http://www.fc-moto.de/ и за сега съм си харесал всичко от тях :) , но ще прегледам и Лойс :yes:

Надявам се скоро да се похваля :twisted:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от xerial » 25 Апр 2013, 16:51

Похвалвам се горд собственик на Хонда ЦБР 600цц 2006 :mrgreen:

:angel: :angel: :angel: :angel: :angel:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от Kris » 07 Май 2013, 22:43

xerial написа:Похвалвам се горд собственик на Хонда ЦБР 600цц 2006 :mrgreen:

:angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

Честито, спирай да пишеш тук. :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от zafirovp » 07 Май 2013, 22:53

И аз имам няколко основни въпроса за мотори.

1. Скъпа ли е поддръжката и ремонтите по мотора?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. За колко пари може да си купя читава пистарка с екипировка. Говорим за много груби изчисления.

ПС: Знам, че на всичките ми въпроси може да се отговори със зависи, но искам да чуя поне какво са вашите виждания.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от Kris » 08 Май 2013, 7:32

zafirovp написа:И аз имам няколко основни въпроса за мотори.

1. Скъпа ли е поддръжката и ремонтите по мотора?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. За колко пари може да си купя читава пистарка с екипировка. Говорим за много груби изчисления.

ПС: Знам, че на всичките ми въпроси може да се отговори със зависи, но искам да чуя поне какво са вашите виждания.


1. Като на Е36, Е46 (според т.3)
2. Не, не е вярно. При положение че средно за България се минават около 5-6000 км на сезон си прави сметка.
3. Читава пистарка около 6-10 000лв, читав екип 1-2000 лв. (Според разбитанията на "читава")

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от xerial » 11 Май 2013, 14:17

zafirovp написа:И аз имам няколко основни въпроса за мотори.

1. Скъпа ли е поддръжката и ремонтите по мотора?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. За колко пари може да си купя читава пистарка с екипировка. Говорим за много груби изчисления.

ПС: Знам, че на всичките ми въпроси може да се отговори със зависи, но искам да чуя поне какво са вашите виждания.


опит от няма и месец:

1 - принципно е като на кола по 2 :mhihi: за щастие има по-малко компоненти ,но няма място за компромиси
2 - Не! нищо общо :mhihi: моя е на 23К и изглежда като нов ;) (поддържан е качествено)
3 - приготви си поне 8-8500 за мотор 600цц около 2005-06 + екипировка

Ако нещо друго се сетиш питай, ако мога ще ти отговоря :yes:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от VENBO » 13 Май 2013, 20:05

1- Зависи от мотора
2- Има коли и по на 100 000 км приличащи на кочини /т.е. зависи от това кой как е експлоатирал/
3- Относителна работа - има пистарки и по 250сс /поне напиши колко кубика/
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от А.Марчев » 28 Юли 2013, 17:42

go6o_lud написа:
Motofen написа:Такам сега на 23 съм карал съм преди мотор и искам да ви питам някои неща ?
1.Кажете каква е най-добрата каска за пистак :) ?
2.Най-добрият мотор ?
3.Най-добрата марка екипировка

Приятелю тоя е скъпичък спорт.

аз като се замисля има ли нещо евтино. :mrgreen:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от Borymeckata » 05 Авг 2013, 12:58

zafirovp написа:И аз имам няколко основни въпроса за мотори.

1. ... ?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. ...


Само по втория въпрос да взема отношение. Има нещо вярно, в смисъл, че мотор на малко километри може да е тотално пребит. Но не заради изминатите километри, а по други причини... Аз бих подредил факторите за състоянието на машината по значимост така:

1. Инциденти - блъскане и падане.
2. Неадекватна и нередовна поддръжка, икономии от масла, филтри и др.
3. Некомпетентна намеса - ръчкане от махленски майстори без нужните инструменти, оборудване и информация.
4. Душманска екплоатация - прекъсвачи, прегряване, задна гума, скоростни отсечки.
5. Нормална амортизация от изминати километри.
6. Години - стареене на мотора.

Изминатите километри и години поставям на последно място. Може един мотор на да е на 2 години и на 10 000км, но да бъде със сгъната и спукана рама, покривена предница, разбити капаци на двигателя и дори - крив колянов вал, в резултат на инциденти. Иначе машините са здрави, при нормална експлоатация и редовно обслужване - без проблем правят 100 000км. и не се трошат толкова лесно.
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от Deyan Velev » 27 Апр 2017, 0:03

Здравейте колеги , трябва ми малко инфо относно диаметър на дроселите на моделите К1200 и К1300 .. Нищо не можах да намеря , дори и с чичо Гугъл :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от astrapower » 22 Май 2017, 18:29

Колега тук мотористите не са особено активни, но все пак щом става дума за БМВ, заповядай: K1200- 46 mm., K1300- 46 mm.
http://onedhika.blogspot.bg/2013/01/bmw-k-1300-r.html
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006models/2006models-BMW-K1200GT.htm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от Cyberloner » 15 Авг 2022, 10:53

Ще ползвам темата на колегата.
Трябва ми помощ за избор на първи мотор за висок човек.
Високм съм тамън 200см, с дълги крака и ръце. За ориентир си премерих седалката на колелото - 110см от пътя.
R1200GS и 1250GS предпоалгам ще са ОК, но не зная дали биха били подходящи за начинаещ.

Някой може ли да помогне със съвет :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от astrapower » 16 Авг 2022, 8:48

GS ще ти точен. Това, че си начинаещ не пречи, просто внимателно докато посвикнеш с моторетката. Все пак, преди да си купил, иди да погледнеш някой, качи му се и виж дали ти е удобен и как се чувстваш като ергономия. Може някой да ти направи и една снимка отстрани...да се видиш как изглеждаш. В допълнение има многовъзможности за къстъмизация, седалки, окачвания, защитни кори, куфари и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 8.07.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 05, К25 06

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от NiksGS » 24 Авг 2022, 21:00

Рано или късно, всеки любител на двуколесните взима GS решението. Определено няма да сбъркаш. Дори и да има някой кусур, всичко се отстранява, стига да не е тотална щета. Хубав оглед на конкретния екземпляр, ще ти спести пари в последствие. Ще цитирам сервизен техник от представителство: не мога да разбера защо превъртат километражите, когато тая машина до 300k няма промяна в поведението.
Ultimate Riding Machine

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Моля помогнете за избора ми :)

Мнение от ildivvy » 28 Сеп 2022, 12:18

Според мен ГС-а не е за 'първи' мотор! Големичък е на габарити и не е съвсем слаб като двигател... Иначе, дори моделите с висока седалка, не са с чак толкова високо ниво! Над 840-850мм се смята за високо вече...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Предишна

Назад към BMW Motorrad

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook