Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsapo » 20 Ное 2016, 13:55

Никакви специални инструменти не ти трябват. Развиваш гайката и дърпаш. Понякога излиза малко трудно рамото, но не е невъзможно. Аз лично го извадих първия път със скоба за лагери, мързеше ме да се напъвам да дърпам :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 30.01.2013
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: bmw 320d e90
Мечтае да кара: m5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hpnotic2 » 20 Ное 2016, 14:00

Tsapo написа:Никакви специални инструменти не ти трябват. Развиваш гайката и дърпаш. Понякога излиза малко трудно рамото, но не е невъзможно. Аз лично го извадих първия път със скоба за лагери, мързеше ме да се напъвам да дърпам :mhihi:

Снощи много дърпах ама не иска и не иска и после като видях този DIY и реших, че няма да стане с просто дърпане , та затова писах в темата :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 20 Ное 2016, 14:02

Колеги, как мога да провера турбо пътищата ? Или ако някой знае във Варна къде имат пушек машина с която могат да ги проверят? Имам едно свирене и ми се струва, че е от маркуча към кулера, който е омазнен, също така турбото не надува колкото трябва - при искано 1.5 надува 1.2-1.3. Възможно ли е поради това, че не надува колкото трябва, колата да пуши много и това да ми задръства ДПФ-а ? Защото като регенерира падат стойностите, но после много бързо пак се задръства и се чудя дали от ДПФ-а не надува турбото или от турбото се задръства ДПФ-а :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsapo » 20 Ное 2016, 17:09

hpnotic2 написа:
Tsapo написа:Никакви специални инструменти не ти трябват. Развиваш гайката и дърпаш. Понякога излиза малко трудно рамото, но не е невъзможно. Аз лично го извадих първия път със скоба за лагери, мързеше ме да се напъвам да дърпам :mhihi:

Снощи много дърпах ама не иска и не иска и после като видях този DIY и реших, че няма да стане с просто дърпане , та затова писах в темата :)


Вземи скоба за лагери, става без усилия с нея.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 20 Ное 2016, 19:46

Колеги доста четох за проблеми с веригите при 3д е60, но за е90 нищо не видях. В е90пост четох че тия двигатели са доста здрави и не пише за вериги освен при 2.0д. При нашите тройки има ли го тоя проблем и има ли колеги с 3д 231 коня сменяли тия вериги, ако има какви са и били впечатленията от състоянието на частите? На скоро чух за едно момче което е правило двигател заради скъсани вериги, но изобщо не знам каква е предисторията на тая кола и ми стана интересно..330хд 231коня е неговата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 20 Ное 2016, 22:14

Plamenv написа:Колеги доста четох за проблеми с веригите при 3д е60, но за е90 нищо не видях. В е90пост четох че тия двигатели са доста здрави и не пише за вериги освен при 2.0д. При нашите тройки има ли го тоя проблем и има ли колеги с 3д 231 коня сменяли тия вериги, ако има какви са и били впечатленията от състоянието на частите? На скоро чух за едно момче което е правило двигател заради скъсани вериги, но изобщо не знам каква е предисторията на тая кола и ми стана интересно..330хд 231коня е неговата.


Веригата не е проблем, а консуматив, който като минеш 250-300 е хубаво да се смени при 3.0д при м47 кара повече

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 26.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 03' e46 330d
Мечтае да кара: Bmw E34 M5
Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от daniel_e30 » 21 Ное 2016, 18:56

Колеги, задна М броня от е90 седан ще стане ли на е91 комби ?
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Гецата » 21 Ное 2016, 20:33

daniel_e30 написа:Колеги, задна М броня от е90 седан ще стане ли на е91 комби ?

Не
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 22 Ное 2016, 9:37

Колеги,има ли възможност да се включи USB адаптор към профешънал СД?Имам в предвид такова като от линка https://www.amazon.it/Interruttore-Adat ... ds=bmw+usb

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 22 Ное 2016, 13:08

kvasilev76 написа:Колеги,има ли възможност да се включи USB адаптор към профешънал СД?Имам в предвид такова като от линка https://www.amazon.it/Interruttore-Adat ... ds=bmw+usb

Няма как да стане с кабели само, трябва модул и кодиране. Освен ако плеъра не е след 2010 от тези с USB и Bluetooth.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivodivo » 22 Ное 2016, 18:35

Колеги трябва ми оригинална джанта задна стил М194 или някъде да могат да поправят джанти.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.11.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от g0shh » 23 Ное 2016, 11:59

предложете за Пловдив някой колега за диагностика на една е90 320 дизел че съм я харесал да я погледнем ? мерси

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 18.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 330xDrive e91

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от worst » 24 Ное 2016, 20:06

Здравейте колеги,
Кажете към кой да се обърна в София да ми програмира ALC(AFS) модула за завиване на фаровете. :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.05.2016
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от beny80 » 24 Ное 2016, 21:33

g0shh написа:предложете за Пловдив някой колега за диагностика на една е90 320 дизел че съм я харесал да я погледнем ? мерси
моно карс брезовско шосе след прелеза в ляво и първата в дясно на 20м в дясно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 24 Ное 2016, 21:35

worst написа:Здравейте колеги,
Кажете към кой да се обърна в София да ми програмира ALC(AFS) модула за завиване на фаровете. :help:


колега, сменял ли си го, че има нужда от програмиране? питам от любопитство. мерси!
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook