Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
krasen9302 написа:Здравейте, колеги. Днеска си карах със включен климатроник на 16 градуса. Не съм имал проблеми да си сменя температурата сам, да почва или да спира сам. Но когато изгасих колата се чуваше някакво фучене, все едно охлажда нещо, и не спира дори и след 16тата минута. После стана по-леко и като пробвах да запаля не палеше, явно акумолатора беше към края си. Колата е е46 99та година. Въпросът ми е това от таралежа ли е и ако да - да ми препоръчате майстор във Варна на лични. Благодаря.
от къде го чуваш от вътре или от вън, ако вентилатора не спира на купето значи таралежа се е предал баш в жегите.
- radi_krastev
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 13.10.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-320i,E36
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Здравейте Колеги,да споделя моя проблем може да е от полза на някой.На вентилатора се загубиха високите степени,иначе всичко друго си работеше.След като пробвах с друго работещо управление разбрах че е от таралежа.Купих китайски(след доста чудене) но пинчетата на буксата не даваха добър контакт,и се отказах от него.След като се свързах с колегата Oci,той ми даде ремонтиран и се оправиха нещата(и да му благодаря естествено за оказана помощ в кратък срок)Колата е Е36,95 г. с климатроник дигитално управление.Моето мнение е че по-добре ремонтиран отколкото китайски.
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Да, коментирано е в темата. Няма смисъл да се купува китайски заместител, щом няма да контактува добре в буксата. Нали пак ще ти трябват известни познания в областта на електрониката, за да можеш да си направиш инсталацията така, че от лошия контакт да не се стопи буксата и да не стане още по-сложно. А ако се занимаваш с електроника, то пак няма да стигнеш до закупуването на китайски, защото няма да ти е проблем да изчовъркаш смолата на стария таралеж и да направиш 6 спойки.
/- въпреки, че това при теб с високите степени, може и да не е точно от спойки, а от едни други неща в таралежа - т.е. може да не се оправи със спойки./
/- въпреки, че това при теб с високите степени, може и да не е точно от спойки, а от едни други неща в таралежа - т.е. може да не се оправи със спойки./
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- Silverlight
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Колеги това същият транзистор ли е?
- deathless
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 7.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 520i
- Мечтае да кара: 550i
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Здравейте , колеги . Някой знае ли къде се намира таралежа на е60 2.2i 2004 . ?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
deathless написа:Здравейте , колеги . Някой знае ли къде се намира таралежа на е60 2.2i 2004 . ?
На самия мотор на вентилатора.
Бая си е разглобяване.
- deathless
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 7.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 520i
- Мечтае да кара: 550i
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
oci написа:deathless написа:Здравейте , колеги . Някой знае ли къде се намира таралежа на е60 2.2i 2004 . ?
На самия мотор на вентилатора.
Бая си е разглобяване.
Благодаря колега !
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Здравейте.
Как точно да запоя крачетата на таралежа за да няма повече проблеми с него?
Явно ще е нужен много фин поялник В основата на едното краче се вижда пукнатинка и сигурно там е проблема.
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Как точно да запоя крачетата на таралежа за да няма повече проблеми с него?
Явно ще е нужен много фин поялник В основата на едното краче се вижда пукнатинка и сигурно там е проблема.
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
С фин поялник и оловен тинол просто ги повтори всичките.
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Не е чак много фин поялник, нормален поялник си е - добре е да е малко по-мощен.
(важно е и това за оловния тинол - напоследък ги запояват с безоловен, затова се пукат спойките.)
Ако си някъде около Дианабад-Лозенец, може да минеш и да ти ги запоя за 2 мин. - пиши на лс.
(важно е и това за оловния тинол - напоследък ги запояват с безоловен, затова се пукат спойките.)
Ако си някъде около Дианабад-Лозенец, може да минеш и да ти ги запоя за 2 мин. - пиши на лс.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Свърши се тая
Снощи го запоих,но явно не е както трябва.
На студено и на климатик си духа на всички степени,но на 26+ градуса като го сложа не усилва до край.
Може ли това да се получава,защото си беше жега като го пробвах?
Суъринта си усилваше на 20 градуса до край,но навън беше 15.
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Снощи го запоих,но явно не е както трябва.
На студено и на климатик си духа на всички степени,но на 26+ градуса като го сложа не усилва до край.
Може ли това да се получава,защото си беше жега като го пробвах?
Суъринта си усилваше на 20 градуса до край,но навън беше 15.
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
като е усилил сутринта на 20 защо не го пробва и на 26
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Като бутна леко буксата, като всичко е сглобено и е на мястото си парното тръгва,иначе няма парно и климатик. Буксата ли да сменям или и таралежа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Колеги проблем ли е, при махането на смолата да се нарани платката. Тук таме зелената повърхност се забели и се показа меден цвят отдоло?
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Здравейте колеги, прочетох така полезния пост относно поправката на таралежа и моят си го направих по същият начин по който е описано.
Запоих тези крачета на таралежа и след процедурата си заработи перфектно и така два месеца.Днес ми отказа тотално, не тръгва да духа парното и незнам какво е станало?
Реших да се обърна за съвет към вас, защото сте по наясно с тези неща.
Това което мога да ви насоча е, че след като изчагъртих пастата за да стигна до платката и препоих спойките, не съм ги заливал със силикон или паста, монтирах таралежа директно така без изолационна паста, силикон. Дали от това може нещо да е станало, вие ще кажете?
Ако можете да ми дадете съвет, ще съм ви благодарен.
Колата е Е46 320д фейс.
Запоих тези крачета на таралежа и след процедурата си заработи перфектно и така два месеца.Днес ми отказа тотално, не тръгва да духа парното и незнам какво е станало?
Реших да се обърна за съвет към вас, защото сте по наясно с тези неща.
Това което мога да ви насоча е, че след като изчагъртих пастата за да стигна до платката и препоих спойките, не съм ги заливал със силикон или паста, монтирах таралежа директно така без изолационна паста, силикон. Дали от това може нещо да е станало, вие ще кажете?
Ако можете да ми дадете съвет, ще съм ви благодарен.
Колата е Е46 320д фейс.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани