Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Големия термостат ,колега го смених (оригинален)преди 10тина дни и след като колата държеше висока темп. пак го замених (2ри нов)Днес смених и малкия термостат (с нов) ,никаква разлика.После обаче сложихме един стар(с него предишния собственик ,колата му е държала 80-85 градуса),та с този термостат пробвах колата -не вдигна повече от 97-98 градуса извънградско като я ръчках колата,демек температурата падна.нНе знам дали ще има разлика ,ако я подкарам съвсем студена !Какво става не знам вече.В понеделник ще сваля радиатора да го промия отвътре.Някой има ли идея как да стане най добре .
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Как е тръгнало ще събереш чаркове за още един двигател.
Може да ти държи 97-98 сега защото и застудя времето
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Може да ти държи 97-98 сега защото и застудя времето
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:Големия термостат ,колега го смених (оригинален)преди 10тина дни и след като колата държеше висока темп. пак го замених (2ри нов)Днес смених и малкия термостат (с нов) ,никаква разлика.После обаче сложихме един стар(с него предишния собственик ,колата му е държала 80-85 градуса),та с този термостат пробвах колата -не вдигна повече от 97-98 градуса извънградско като я ръчках колата,демек температурата падна.нНе знам дали ще има разлика ,ако я подкарам съвсем студена !Какво става не знам вече.В понеделник ще сваля радиатора да го промия отвътре.Някой има ли идея как да стане най добре .
Колега защо не опиташ с нов сервиз или направо в оторизиран сервиз. Мое лично мнение е че в оторизирания сервиз имат по голям шанс за отстраняване на проблема

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
може би си прав,
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колеги,днес с неработещ добре малък термостат(взех го от познат дето си е сложил нов) колата извънградско държи 92 до 96 взависимост от скоростта и терена.Пробвах я и на байр с обратни завои -не качи повече от 97,98 с климатик.Някой може ли да обясни как работи точно малкия термостат и каква функция има той,защото няма логика с нов -98 100градуса ,а със стар -92-96 извън градско.Благодаря предварително !
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Като си намеря мнението от преди няколко години ще те информирам засега само мога да ти кажа че има термоелемент с двойно действие за разлика от големия.Лека.
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Ако не се лъжа малкия отваря на 70 а големия на 88. Ако греша моля някой колега да ме поправи 
Колега можеш да погледнеш тази тема(на 2-ра страница колегата badjo e60 споменава за някаква помпичка която се намира до казанчето за антифриз)може да ти е от полза!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=232738

Колега можеш да погледнеш тази тема(на 2-ра страница колегата badjo e60 споменава за някаква помпичка която се намира до казанчето за антифриз)може да ти е от полза!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=232738
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Слагайте само оригинални термостати на БМВ. С тея ментета само грижи ще имате. Не струват милиони.
Извън града в баир при сериозна газ макс 93 градуса.
Извън града в баир при сериозна газ макс 93 градуса.
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
vvasilev1 написа:Слагайте само оригинални термостати на БМВ. С тея ментета само грижи ще имате. Не струват милиони.
Извън града в баир при сериозна газ макс 93 градуса.
Колега моите ги смених с термостати на Behr и да ти кажа всичко си дойде на място. Не виждам смисъл да давам 200 лева за два термостата при условие че мога да ги взема за 100 и да си напълня резервоара. Между другото не бих нарекъл Behr "менте"

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на двата термостата
v3n0m написа:vvasilev1 написа:Слагайте само оригинални термостати на БМВ. С тея ментета само грижи ще имате. Не струват милиони.
Извън града в баир при сериозна газ макс 93 градуса.
Колега моите ги смених с термостати на Behr и да ти кажа всичко си дойде на място. Не виждам смисъл да давам 200 лева за два термостата при условие че мога да ги взема за 100 и да си напълня резервоара. Между другото не бих нарекъл Behr "менте"
Е те оригиналните на BMW също са на Behr


Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Според мен проблема на колегата не е от термостатите. В повечето случаи проблема на термостатите е че отварят по рано и държат по ниска температура. Най вероятно е другаде проблема, но така може само да гадаем
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
netmurder написа:v3n0m написа:vvasilev1 написа:Слагайте само оригинални термостати на БМВ. С тея ментета само грижи ще имате. Не струват милиони.
Извън града в баир при сериозна газ макс 93 градуса.
Колега моите ги смених с термостати на Behr и да ти кажа всичко си дойде на място. Не виждам смисъл да давам 200 лева за два термостата при условие че мога да ги взема за 100 и да си напълня резервоара. Между другото не бих нарекъл Behr "менте"
Е те оригиналните на BMW също са на Behr![]()
Именно за кутия на която да има щампа на bmw не си заслужава да се дават 70-80 лв.
Аз моите ги взех от колега Laviatan (както винаги коректен)

Голямия 11517805811
BMW - 104 лв.
BEHR - 66 лв.
Малкия 11717787870
BMW - 73 лв.
BEHR - 30 лв.
В един от по-предните постове бях споменал за оторизиран сервиз.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колеги какво ще кажете за промиване на охл. система с добавка Бардал(да работи 15мин.) и да източа ,да напълним с вода ,така 2 ,3 пъти и нов антифриз.Или може да стане голяма беля.Моя майстор не е за този вариянт.Какво може да предложите ,да се промие системата ?
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем след смяна на двата термостата
v3n0m написа:netmurder написа:v3n0m написа:vvasilev1 написа:Слагайте само оригинални термостати на БМВ. С тея ментета само грижи ще имате. Не струват милиони.
Извън града в баир при сериозна газ макс 93 градуса.
Колега моите ги смених с термостати на Behr и да ти кажа всичко си дойде на място. Не виждам смисъл да давам 200 лева за два термостата при условие че мога да ги взема за 100 и да си напълня резервоара. Между другото не бих нарекъл Behr "менте"
Е те оригиналните на BMW също са на Behr![]()
Именно за кутия на която да има щампа на bmw не си заслужава да се дават 70-80 лв.
Аз моите ги взех от колега Laviatan (както винаги коректен)![]()
Голямия 11517805811
BMW - 104 лв.
BEHR - 66 лв.
Малкия 11717787870
BMW - 73 лв.
BEHR - 30 лв.
В един от по-предните постове бях споменал за оторизиран сервиз.
Повярвай ми, афтърмаркет частите на производителите на части за БМВ, не са със същото качество, като частите със щампа на БМВ. Многократно проверено, винаги ми е излизало по-скъпо и вече не се занимавам да сменям с афтърмаркет части. Говоря от опит, нямам никакъв интерес да правя реклама на оригиналните части на БМВ.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
badsharki написа:v3n0m написа:netmurder написа:v3n0m написа:vvasilev1 написа:Слагайте само оригинални термостати на БМВ. С тея ментета само грижи ще имате. Не струват милиони.
Извън града в баир при сериозна газ макс 93 градуса.
Колега моите ги смених с термостати на Behr и да ти кажа всичко си дойде на място. Не виждам смисъл да давам 200 лева за два термостата при условие че мога да ги взема за 100 и да си напълня резервоара. Между другото не бих нарекъл Behr "менте"
Е те оригиналните на BMW също са на Behr![]()
Именно за кутия на която да има щампа на bmw не си заслужава да се дават 70-80 лв.
Аз моите ги взех от колега Laviatan (както винаги коректен)![]()
Голямия 11517805811
BMW - 104 лв.
BEHR - 66 лв.
Малкия 11717787870
BMW - 73 лв.
BEHR - 30 лв.
В един от по-предните постове бях споменал за оторизиран сервиз.
Повярвай ми, афтърмаркет частите на производителите на части за БМВ, не са със същото качество, като частите със щампа на БМВ. Многократно проверено, винаги ми е излизало по-скъпо и вече не се занимавам да сменям с афтърмаркет части. Говоря от опит, нямам никакъв интерес да правя реклама на оригиналните части на БМВ.
Така е ама...поне за термостати, тампони на двигател и демпферна шайба е писано 1000 пъти! Нали за това е форума, да се избегнат драми и всеки да избере най-доброто.
Колега,
Винаги се промива системата и то с дестилирана вода! Поне два пъти, после нов антифриз. Оригиналният концентрат е 18 лева за 1,5 литра. Мисля, че проблемът при теб може да е от ментета термостати, задръстен/мръсен радиатор или умряла водна помпа. Аз на нова кола винаги сменям антифриз след промиване и слагам нова помпа.
Успех и пиши какво става
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани