Реален разход на 318 IS Coupe

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 30 Ное 2006, 0:48

Ами аз последно минах 450км с 32 литра Супер100 и имах повече гориво отколкото като заредих. Възможна причина за по голям разход също може да е и термостата, моя го смених наскоро и сега ми загрява доста по-бързо. Когато пропуска термостата още със запалването на колата почва да минава антифриз и през радиатора и се охлажда още преди да е достигнала работна температура. Преди да го сменя стигах до работа и още не бях на 12ч а са си 10тина километра. Не знам също да не е пък тоя мотор М44 по икономичен от М42?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 30 Ное 2006, 1:02

450км с 32 литра? какъв пробег е било това?

Според мен М44 едва ли е по-икономичен от М42, по-скоро е до стил на каране и състояние на автомобила...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 30 Ное 2006, 1:09

Honzik написа:450км с 32 литра? какъв пробег е било това?

Според мен М44 едва ли е по-икономичен от М42, по-скоро е до стил на каране и състояние на автомобила...


с леко каране мога да я накарам да харчи около 10 л. но нямам чак толкова много нерви та си карам по-нормално и разхода ми е около 11 л.(това когато карам в центъра,но рядко карам там)....М44 е с 100сс по-голям мотор от М42-ката,има малко по-голям въртящ момент и този въртящ момент е малко по ниско в оборотите,възможно е при каране съобразено с това М44 да харчи малко по-малко от М42...но за нямкакви 0.1-2-3 л мисля че няма да спориме :mhihi: ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 30 Ное 2006, 1:44

Тоя разход е за извънградско само :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 30 Ное 2006, 3:05

колегата с 30лв на 100км - ламбда ще ти кажат повечето веднага, що не я смениш?

а за климатика - хм не съм се замислял че трябва да е 'инверторен' за да може и да топли, но както си духа топло ако цъкна климатика определено усещам как почва да духа СУХО топло - правя го редовно и просто отвява всякакви пари по всички стъкла. Изключа ли го си се усеща влажното топло и за 5 мин на затворени стъкла, страничните / задните се запарват. Извън темата е но някой може да разясни ако е в час, аз по това време отказвам да ровя нета ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 18.04.2005
Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище

Мнение от pepibmwe30 » 30 Ное 2006, 4:46

Honzik написа:
pepibmwe30 написа:1.8IS дава към 15 градско и 11/12 извън градско :mhihi:

Ти под 3000RPM слизаш ли? :roll: Това пък 12 извънградско за М42 или дори М44 е просто... айде няма да го коментирам.... карането с 200 ако е извънградско, то аз съм за лудницата....


Карал съм м44 и си даде точно 12 извън града и 15 градско , това са мойте резултати !
И карам над 3000 оборота спокойно. На тебе ако прекъсвача ти е на 3000 оборота твой проблем. 8)
Изображение

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 30 Ное 2006, 9:32

t0sh написа:.... Изключа ли го си се усеща влажното топло и за 5 мин на затворени стъкла, страничните / задните се запарват. Извън темата е но някой може да разясни ако е в час, аз по това време отказвам да ровя нета ;)


Нали не си натиснал копчето за въртнене на въздуха само в купето...
А нивото на антифриза как ти е...
Т'ва със запотяването на стъклата не е нормално

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 30 Ное 2006, 11:13

Е това 12 извънградско определено ми говори че нещо колата не е добре или караш със 200 непрекъснато :) Колосален разход е това и не е нормален за М44 дори и за 325ца си е много според мен.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 30 Ное 2006, 15:03

Ае то ясно, че подобен разход се дава с яко ръчка и газ....

Иначе със спокойно каране и аз мога да докарам 10, ама не и с тия дебилни задръствания в София... там на място + "газ, 1-ва, леко 2-ра, спирачка.... и отново същото..." харчи бая бензин, а реално км. не се регистрират кой знае колко...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 30 Ное 2006, 15:16

Много неща прочетох тук, колата гори толкова колкото и сипеш и да иска повече "НЕМА" и да прекратиме спора мойта гори 5/100 ............................................. ама МАСЛО :OT: :OT: :OT: :OT:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 30 Ное 2006, 16:19

carmanf1 написа:
t0sh написа:.... Изключа ли го си се усеща влажното топло и за 5 мин на затворени стъкла, страничните / задните се запарват. Извън темата е но някой може да разясни ако е в час, аз по това време отказвам да ровя нета ;)


Нали не си натиснал копчето за въртнене на въздуха само в купето...
А нивото на антифриза как ти е...
Т'ва със запотяването на стъклата не е нормално


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
сори ама или си смени дилъра, или се чети какво пишеш :mhihi: :mhihi:

1. какво общо има дали съм натиснал копчето за вътрешно въртене, след като съм вече с включен климатик? евентуално че ако не е пуснато на вътрешен кръг, то вкарва външния влажен въздух

2. колата освен оставащи дребни ръжди е в почти топ състояние включващо всичко, а антифриза конкретно въпреки че няма грам общо пак с темата е 4 литра сипан преди няма и седмица, оригинален БМВ.

3. кое не е нормално? айде да ти поседи загряла и спряна колата на дъждец 20-30 минути, да се качиш и да си пуснеш духалките на стъклото. или в дъжд да покараш само на духалка без климатик.


а по темата - моите разходи са само в София, когато има включено извънградско го пиша. И не карам бавно изобщо - който иска да си мечтае :) пак ще ме карате един резервоар да карам мега-икономично, както ме накарахте да изхарча един на пълна ръчка...

а за протокола отново колата е 320 купе с ванос.

масло - 5w40 (ще подчертая ПЕТ на 40 преди някой експерт да се е изказал пак) оригинално бмв масло ми гори 1 литър на 5000 км - имам за лека смяна един чарк понеже - щом ще включваме и маслото в разхода :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.02.2005

Глас в ...

Мнение от Thor » 30 Ное 2006, 16:38

... подкрепа на t0sh и малко харчещите 320-ки.
За 10000км:
- извънградско - 6.5-7/100;
- градско - до 10.5 (като 10.5 ми даде, когато всеки ден в продължение на 2 седмици по 2 пъти на ден минавах разстоянието Дружба-Пирогов в пиковите часове и поне по 1 час задръстване в посока).
Метод на замерване е бабешкия - догоре-нулиране на километража-догоре!
Казано накратко разхода зависи по-скоро от стила на каране!
Лека.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 30 Ное 2006, 18:43

t0sh написа: .....


:OT:
Ама не мога да не го апострофирам, отворкото
tosh, батка, ясно е че си доста зле на тема автомобили.
За тва аре ако обичаш не се исказвай не подготвен,
с изрази от сорта на : "смени дилъра" то мнооо модерен нещо тоо израз :lol:
Айде със здраве, опитах се да ти кажа нещо,
ама ти нали всезнайко...
Става дума за това защо ти се изпотяват прозорците,
когато си на парно с въртене на въздуха в купето.
Или нещо друго, което май изобщо няма смисъл да се обсъжда,
щот е предварително обречено... с разбирач като теб
Ама карай на климатик зимата и т'ва е, къртиш....

t0sh написа: 2. колата освен оставащи дребни ръжди е в почти топ състояние включващо всичко, а антифриза конкретно въпреки че няма грам общо пак с темата е 4 литра сипан преди няма и седмица, оригинален БМВ.


Ше ме пукнеш, имай милост :lol: :lol: :lol:

И нещо да добавя,
Нещо нереално много ти гори тая 20-ка ве... земи я прегледай, барабар с теб самия :lol:
На мен градско с ръчкане повече от 9,178л/100км
не ми е качвала никога.
Извънградско даже ми генерира гориво в резервоара :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Дек 2006, 12:07

Сори за якия оффтопик!!!

T0sh, ти сериозно ли твърдиш, че при дъжд трябва да се кара на климатик даже и зимата? По тая схема трябва зимата коли без климатик да се не движат по пътищата... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
И колата ти сериозно ли гори по 1 литър масло на 5к км, но иначе е в "топ състояние" - край на цитата. :?: :?: :?:

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 01 Дек 2006, 12:12

turbo написа:Сори за якия оффтопик!!!

T0sh, ти сериозно ли твърдиш, че при дъжд трябва да се кара на климатик даже и зимата? По тая схема трябва зимата коли без климатик да се не движат по пътищата... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
И колата ти сериозно ли гори по 1 литър масло на 5к км, но иначе е в "топ състояние" - край на цитата. :?: :?: :?:

Я цитирай ръководството на е36 колко е допустимия разход на масло според БМВ?
А и човека си е написал, че е "от един чарк"... и на мен ми харчеше масло предишната кола, защото датчика за налягане се беше разцепил и от него при високо налягане изтичаше... това значи ли че колата ми е била зле? за 30 лв имах нов и спираше тоя проблем...
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook