Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Antares7
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: е46 328i
- Мечтае да кара: e46 328i
Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Здравейте и честита нова година на всички!
Първо - благодарности на всички, положили толкова усилия, за да създадат това виртуално общество, съдържащо толкова много полезна информация!
Та... нова година, нов късмет и за мен дойде време за нов автомобил. Който съм решил да е Баварски. Заглавието в темата показва колебанието ми и да, знам, че сравнявам ябълка с портокал, но това ще ми е едва втората кола и първи Баварец и все още имам неясноти и колебания. Ясно ми е, че никой от вас не знае стила ми на каране, преференциите, за това отварям темата, с надеждата да можете да дадете напътствия, впечатления и препоръки. Пускам темата тук, защото сякаш клоня повече към петицата.
Бюджета, който съм заделил е между 5 и 6 хиляди. За съжаление не мога да си позволя нещо по-сериозно на този етап (тоест, няма да е разумно, ако го направя). Колата съм решил да е седан, бензин, с ръчни скорости и макар и вероятно да ме анатемосате - смятам в бъдеще да сложа ГИ (вероятно като продам Хюндая).
На първо място да питам - реален ли ми е бюджета - имам ли шанс за тези пари да взема читав модел е39/е46 около 2000-2001-ва (след фейслифтовете)? Колебанията ми са между е46 318 (след FL) или е39 520/523/525
Та да обясня за какво ми трябва колата:
Ще се кара основно междуградско и предпочитам да е по-голяма и комфортна. От това лято съм семеен и е напълно възможно броя членове да се увеличат в идните години и ми се струва, че тук е39 печели с повечето си пространство - все пак търся семеен автомобил. Обичам да обикалям планините - пеш и с колело. Колата ще ми е средството за придвижване до стартовата точка. Доколкото съм гледал и на двата модела на седаните могат да им се слагат греди на тавана (имам такъв велобагажник). В това отношение ме притеснява, че е39 са малко по-ниски от е46, а пътищата по тия места не са от най-добрите. Родителите ми също така се пренесоха да живеят на село, сравнително често им ходя на гости, а там пътищата са ужасни. Та в това отношение ниската 5-ца малко ме притеснява. Зимата карам и ски и доколкото съм чел - колата си има достатъчно системи за стабилност при сняг и лед и все пак - ще я кара човек с не много опит в планините през зимата
Не знам до колко тези коли могат да понесат карането при такива условия. Ясно е, че при разбит път ще карам като баба ми, но все пак.
Друг основен определящ фактор са ми и месечните разходи и това също ме вкарва в колебания. Доколкто съм чел (тук и по чужди форуми) е46 излизат по-евтини за поддръжка, но до колко разликата е осезаема за портфейла? Доколкото съм чел се слагат сходни двигатели на двете серии и разликата идва от шаси и окачване. Там сериозна ли е разликата в поддръжката? От прочетеното в тази тема малко плашеща ми звучи частта с окачването - прозвуча ми, че едва ли не окачването е консуматив. Дали е така наистина? Като разходи за изминалата година (и изминати около 12 хиляди километра), настоящата ми кола е глътнала около 1700 - 1800 лева (само за такси и ремонти), което не ми е проблем, но ако трябва да надвишавам значително подобен бюджет, може и да се замисля, че не ми е единственото скъпо хоби
За е39 прочетох темата с проблемите и доколкото разбрах от писаното там, май единствения по-сериоземн проблем е кормилната рейка. Останалите с пукането и остарелите уплътнения, замъглени фарове ми се сториха по скоро несериозни и/или въпрос на поддръжка. Старая се да не правя компромиси с ремонтите, полудявам, като има нещо неработещо по колата и за това може би сегашния Хюндай толкова ме дразни (постоянно нещо се разваля), все има нещо за правене.
И накрая, написал съм заглавието така, защото при петиците се колебая между 520 и 523/525 (в зависимост пред/след FL). По показателите в auto.ru не ми се вижда да има кой знае колко голяма разлика в разхода на гориво и съответно - разходите, а пък конете в повече... са си коне в повече
Не считам себе си за състезател, не държа да съм първи на всяка цена, но обичам колата да може да се движи по-бързо, да е малко по-пъргава, да има динамика в карането. Точно това и ме кара да се насоча към "the ultimate driving machine".
Не на последно място - започвам сериозно търсене и понеже почти не разбирам от коли (сам мога да си сменя акумулатор и предпазители и до там) - предпочитам колата, която гледам да я закарам на сервиз и там да й направят диагностика. И ще съм благодарен, ако можете да препоръчате доверени и проверени сервизи в Пловдив и София, където да мога да закарам на преглед колата и да ѝ направят качествен преглед на двигател, окачване, компютър, да знам какви ремонти и разходи ме чакат след евентуалната покупка.
Уф, стана ферман. Благодаря предварително на отзовалите се и успешна нова година на всички!
П.П. Прегледах секцията за майсторско каране и... там май се говори за висш пилотаж, отвъд сегашните ми възможности. Таа... ако някой може да ме насочи към тема (или поне как да си конструирам търсенето в гугъл) за нубове, като мен, дето от ладата 5ца на шофьорски курс не са се качвали на кола със задно задвижване - ще съм благодарен, ако споделите.
Първо - благодарности на всички, положили толкова усилия, за да създадат това виртуално общество, съдържащо толкова много полезна информация!
Та... нова година, нов късмет и за мен дойде време за нов автомобил. Който съм решил да е Баварски. Заглавието в темата показва колебанието ми и да, знам, че сравнявам ябълка с портокал, но това ще ми е едва втората кола и първи Баварец и все още имам неясноти и колебания. Ясно ми е, че никой от вас не знае стила ми на каране, преференциите, за това отварям темата, с надеждата да можете да дадете напътствия, впечатления и препоръки. Пускам темата тук, защото сякаш клоня повече към петицата.
Бюджета, който съм заделил е между 5 и 6 хиляди. За съжаление не мога да си позволя нещо по-сериозно на този етап (тоест, няма да е разумно, ако го направя). Колата съм решил да е седан, бензин, с ръчни скорости и макар и вероятно да ме анатемосате - смятам в бъдеще да сложа ГИ (вероятно като продам Хюндая).
На първо място да питам - реален ли ми е бюджета - имам ли шанс за тези пари да взема читав модел е39/е46 около 2000-2001-ва (след фейслифтовете)? Колебанията ми са между е46 318 (след FL) или е39 520/523/525
Та да обясня за какво ми трябва колата:
Ще се кара основно междуградско и предпочитам да е по-голяма и комфортна. От това лято съм семеен и е напълно възможно броя членове да се увеличат в идните години и ми се струва, че тук е39 печели с повечето си пространство - все пак търся семеен автомобил. Обичам да обикалям планините - пеш и с колело. Колата ще ми е средството за придвижване до стартовата точка. Доколкото съм гледал и на двата модела на седаните могат да им се слагат греди на тавана (имам такъв велобагажник). В това отношение ме притеснява, че е39 са малко по-ниски от е46, а пътищата по тия места не са от най-добрите. Родителите ми също така се пренесоха да живеят на село, сравнително често им ходя на гости, а там пътищата са ужасни. Та в това отношение ниската 5-ца малко ме притеснява. Зимата карам и ски и доколкото съм чел - колата си има достатъчно системи за стабилност при сняг и лед и все пак - ще я кара човек с не много опит в планините през зимата

Друг основен определящ фактор са ми и месечните разходи и това също ме вкарва в колебания. Доколкто съм чел (тук и по чужди форуми) е46 излизат по-евтини за поддръжка, но до колко разликата е осезаема за портфейла? Доколкото съм чел се слагат сходни двигатели на двете серии и разликата идва от шаси и окачване. Там сериозна ли е разликата в поддръжката? От прочетеното в тази тема малко плашеща ми звучи частта с окачването - прозвуча ми, че едва ли не окачването е консуматив. Дали е така наистина? Като разходи за изминалата година (и изминати около 12 хиляди километра), настоящата ми кола е глътнала около 1700 - 1800 лева (само за такси и ремонти), което не ми е проблем, но ако трябва да надвишавам значително подобен бюджет, може и да се замисля, че не ми е единственото скъпо хоби

За е39 прочетох темата с проблемите и доколкото разбрах от писаното там, май единствения по-сериоземн проблем е кормилната рейка. Останалите с пукането и остарелите уплътнения, замъглени фарове ми се сториха по скоро несериозни и/или въпрос на поддръжка. Старая се да не правя компромиси с ремонтите, полудявам, като има нещо неработещо по колата и за това може би сегашния Хюндай толкова ме дразни (постоянно нещо се разваля), все има нещо за правене.
И накрая, написал съм заглавието така, защото при петиците се колебая между 520 и 523/525 (в зависимост пред/след FL). По показателите в auto.ru не ми се вижда да има кой знае колко голяма разлика в разхода на гориво и съответно - разходите, а пък конете в повече... са си коне в повече

Не на последно място - започвам сериозно търсене и понеже почти не разбирам от коли (сам мога да си сменя акумулатор и предпазители и до там) - предпочитам колата, която гледам да я закарам на сервиз и там да й направят диагностика. И ще съм благодарен, ако можете да препоръчате доверени и проверени сервизи в Пловдив и София, където да мога да закарам на преглед колата и да ѝ направят качествен преглед на двигател, окачване, компютър, да знам какви ремонти и разходи ме чакат след евентуалната покупка.
Уф, стана ферман. Благодаря предварително на отзовалите се и успешна нова година на всички!
П.П. Прегледах секцията за майсторско каране и... там май се говори за висш пилотаж, отвъд сегашните ми възможности. Таа... ако някой може да ме насочи към тема (или поне как да си конструирам търсенето в гугъл) за нубове, като мен, дето от ладата 5ца на шофьорски курс не са се качвали на кола със задно задвижване - ще съм благодарен, ако споделите.
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Колега...задели още някой лев и си купи истинска кола... нека бъде BMW ,нека бъде бенЗин (супер),нека е Е39 -най-истинската кола на BMW произвеждана някога и до ден днешен ,след е38 разбира се /това е мое мнение и не ангажирам никого с него,макар и да съм убеден че много от хората наясно с марката ще ме подкрепят/, но нека бъде истинско,за да можеш наистина да усетиш феноменалната инжинерна мисъл на ... така де... много се разписах нещо
,но е истина това което ти казвам.Истина е това ,че за тези пари ти никога няма да намериш магията на една такава кола.Ще намериш само отчаяние и ще си казваш ... добре де... какво толкова ми я хвалиха тази марка/модел и т.н. Гледай коли над 10 К лева.... и не ми казвай ,че те новите модели вървели по толкова ...
Надявам се да не съм те разочаровал и не те ангажирам с моето мнение ,просто го изказвам и ти давам приятелски съвет.
Това е което мисля!
Иначе спокойно можеш да си намериш някоя количка и за тези пари напълно усра–а с извинение от бояджии , теникиджии, със ел.стъкла и едно ел.огледало,резервна гума от ЗаЗ със изпилен до няма и къде салон ... табло, на около 700 000,800 000 хиляди км.Със сервизна книжка разбира се от книжарница РудОлф и печат на сервиз BMW в Дръндар.Когато вдигнеш капака,ще можеш да си видиш връзките на обувките под мотора...Колата разбира се може да има и ел.панорамен люк от стъкло,който ще трябва да отваряш с ръка обаче ,понеже ще бъде намазан с силикон или с пяна за зимния сезон ,пък и.... той зимата не е нужен...
Като цяло и е39 и е46 са коли с доста екстри в този ценови диапазон.Също така имат и голяма разнообразност от цветове ...екземпляри със по 4 5 нюанса на цвят...и.т.н. Ако всичко ти се струва ОК,ти си човека !
Подръжката... ако не попаднеш на запазен екземпляр ,което за мен е почти невъзможно както споделих... но все пак ... може и да има някакви недостатъци колкото и да е читава колата ... всичко е поносимо. едно 2 ,3 до 5 6 хиляди лева на година...шегувам се
е... не съвсем. 

Надявам се да не съм те разочаровал и не те ангажирам с моето мнение ,просто го изказвам и ти давам приятелски съвет.
Това е което мисля!
Иначе спокойно можеш да си намериш някоя количка и за тези пари напълно усра–а с извинение от бояджии , теникиджии, със ел.стъкла и едно ел.огледало,резервна гума от ЗаЗ със изпилен до няма и къде салон ... табло, на около 700 000,800 000 хиляди км.Със сервизна книжка разбира се от книжарница РудОлф и печат на сервиз BMW в Дръндар.Когато вдигнеш капака,ще можеш да си видиш връзките на обувките под мотора...Колата разбира се може да има и ел.панорамен люк от стъкло,който ще трябва да отваряш с ръка обаче ,понеже ще бъде намазан с силикон или с пяна за зимния сезон ,пък и.... той зимата не е нужен...
Като цяло и е39 и е46 са коли с доста екстри в този ценови диапазон.Също така имат и голяма разнообразност от цветове ...екземпляри със по 4 5 нюанса на цвят...и.т.н. Ако всичко ти се струва ОК,ти си човека !
Подръжката... ако не попаднеш на запазен екземпляр ,което за мен е почти невъзможно както споделих... но все пак ... може и да има някакви недостатъци колкото и да е читава колата ... всичко е поносимо. едно 2 ,3 до 5 6 хиляди лева на година...шегувам се


Professional Driver
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
За мен е по добре да заложиш на 5-тата серия, колега над мен малко се изхвърли но наистина много добрите екземпляри са колкото е60, но това не означава, че не може да се намери наистина хубава е39-ка за по малко кинти...
Ако искаш малко по мощна определено не гледай 20-ките, защото карам втора такава и това определено не е кола за състезание, но пък е приятна за каране...
Моята 20-ката на обикновен метан и извън града съм около 8 лв, но с тези цени на газта в момента ще си някъде там.
До колкото знам от колегите по форума, най-доброто е 528 (като не броим 540 и м5) но вече трудно се намирала читава 2.8ца
523 е по добра като вървеж от 20-ката но пак не очаквай чудеса...
За поддръжка, зависи от къде пазаруваш но цените не са толкова фрапиращи колкото ги изкарват и има огромен пазар на части втора употреба, които са без пари.
Да, колата наистина е ниска или просто съм свикнал на високи коли (междо другото хюндая си е вечно твой, няма продаване
и аз имах такова недоразумение)
Ако взимаш е39, гледай да не тропа, да има повече екстри, да няма странни шумове при скорост около 130, да спира без вибрации по волана, ако мирише на масълце или е заминала гарнитурата на капака и го вкарва през вентилацията или ти гори масълце, но цял мотор за 20-ката е 300 лв, така че
П.С.: Това е мое мнение и не искам да задължавам никой с него
Ако искаш малко по мощна определено не гледай 20-ките, защото карам втора такава и това определено не е кола за състезание, но пък е приятна за каране...
Моята 20-ката на обикновен метан и извън града съм около 8 лв, но с тези цени на газта в момента ще си някъде там.
До колкото знам от колегите по форума, най-доброто е 528 (като не броим 540 и м5) но вече трудно се намирала читава 2.8ца
523 е по добра като вървеж от 20-ката но пак не очаквай чудеса...
За поддръжка, зависи от къде пазаруваш но цените не са толкова фрапиращи колкото ги изкарват и има огромен пазар на части втора употреба, които са без пари.
Да, колата наистина е ниска или просто съм свикнал на високи коли (междо другото хюндая си е вечно твой, няма продаване

Ако взимаш е39, гледай да не тропа, да има повече екстри, да няма странни шумове при скорост около 130, да спира без вибрации по волана, ако мирише на масълце или е заминала гарнитурата на капака и го вкарва през вентилацията или ти гори масълце, но цял мотор за 20-ката е 300 лв, така че

П.С.: Това е мое мнение и не искам да задължавам никой с него

- Antares7
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: е46 328i
- Мечтае да кара: e46 328i
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Благодаря за мненията! Честно, NoA сериозно ме уплаши 
Реално не съм състезател. Особено и предвид факта, че жена ми не е голям почитател на високите скорости - при 150 на магистралата се появява въпроса "не караме ли малко бързо" (да може би предвид и факта, че Ланята ми се тресе, тропа, бучи и при тая скорост е като кораб в бурно море). Но ми се ще като се лепна зад някакво возило, да мога да стъпя на газта и да го дръпна.
Бих се радвал да споделите и доказани монтьори (адрес и телефон по възможност) в София и Пловдив, че като приключа с данъци и ГТП на Хюндая почвам да ходя на огледи...

Реално не съм състезател. Особено и предвид факта, че жена ми не е голям почитател на високите скорости - при 150 на магистралата се появява въпроса "не караме ли малко бързо" (да може би предвид и факта, че Ланята ми се тресе, тропа, бучи и при тая скорост е като кораб в бурно море). Но ми се ще като се лепна зад някакво возило, да мога да стъпя на газта и да го дръпна.
Бих се радвал да споделите и доказани монтьори (адрес и телефон по възможност) в София и Пловдив, че като приключа с данъци и ГТП на Хюндая почвам да ходя на огледи...
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Моя съвет е да гледаш преди фейслифта - да, малко по-глупаво изглежда, но цените са много по-ниски и дори да има нещо за оправяне по нея, в бюджета, който си дал ще я направиш чисто нова колата.
С много търсене, търпение и рамо от разбиращ човек ще си намериш чудна семейна кола.
С много търсене, търпение и рамо от разбиращ човек ще си намериш чудна семейна кола.
- ss_sto
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 16.03.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: делтапланер
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
+1 за Е39! Феноменален автомобил за годините и километрите си! Моят баварец е 528 и съм страшно доволен. Колкото до разходите... няма никакви драми, просто си отваряй очите като купуваш (което ще спести много неприятности впоследсвие)!Успех в избора и хубава вечер от мен!
- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
за дълги преходи 530D ръчка
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
всеки си преценява, седни в едно Е46, после в Е39. покарай и си прецени сам какво искаш..
понякога когато бюджета е недостатъчен е по добре да си купиш фейс модел от някоя серия след всички подобрения и иновации ,отколкото първото отроче на следващата генерация което ще е постно . например Е39 пълен М пакет с всичко за модела като оборудване или едно бедно Е60 правено в 23:15 на 31 декември 2003
понякога когато бюджета е недостатъчен е по добре да си купиш фейс модел от някоя серия след всички подобрения и иновации ,отколкото първото отроче на следващата генерация което ще е постно . например Е39 пълен М пакет с всичко за модела като оборудване или едно бедно Е60 правено в 23:15 на 31 декември 2003
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Вземи прочети 318i след фейсбука каква масларка е,преди да мислиш за такава! 
p.s. ключовата дума в търсачката е N42B20

p.s. ключовата дума в търсачката е N42B20
- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Абе тези пари ако не правиш каско и не вземеш най-големия гробник, ще можеш да я потдържаш в движение горе-долу. Но почнеш ли да се овличаш в перфекционизъм филма става голям. Приеми че окачването си е супер, ама нашите ''пътища'' /то няма такива като изключим 300 км магистрала и 4_5 ремонтирани главни пътища. За под 1000 лева ще смениш свичко от пред с някакви уж качествени части и поне 30000 км няма нищо да се откъсне /но ще почне да хлопа на 10000 км/. Петицата е супер автомобил, но внимавай с двигателите че вече минават 400000 км и н е става само със смяна на масло. За мен най-икономичното откъм разходи и сигурно и горе долу комфортно бмв е Е46 с М43 двигател демек 318, лесен за газификация, и поне 400 разлика в газовата. Поради по-слабия двигател цените им са по-ниски а разходите може би на половина. Но това е в общия случай, ако не случиш може да се нахендриш на дълбоко. От разликата в разхода в сравнение с шестака ше спестиш едни 400 лв за годината. За ускорението, мисля че е почти като 520. Обожавам 5 цата, но си иска пари /не случайно си взех втората 10 дена след като ми откраднаха първата/ . Притежавал съм и хюндай, той е най икономичния начин да си в движение. И запомни че стара кола и млада жена много работа има по тях и винаги. /С бмв то за една година направих 20000 км и се наложи да се занимавам с датчик еар бег, подгрев задно стъкло, задна чистачка, странично огледало, някой носач и накрайник и тампон.Това са повредите и ми се струват малко. Това е стара кола. Чисто Ново Волво 30000 км нищо. Поздрави и успех, задължително мернете компресията като избереш кола преди да платиш, че другото е евтино при бензинките.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Най-добрия съвет в такива ситуации като твоята (не си решил генерално какво искаш) е да не слушаш форумните разбирачи..
До някакво такова заключение съм стигнал след прочетени доста на брой подобни на твоята теми, както и след някакъв скромен брой продадени 39-ки и 46-ци предимно..
В тия теми винаги има няколко типа пишещи - едните дърпат чергата към своето (това дето карат/имат), другите спорят малък или голям мотор (почва диалога не е ли 540 значи е компромис, друг се обажда че и 520 не било лоша кола), третите обясняват как с тоя бюджет хубава кола няма (без значение колко ти е бюджета все е малко), има такива дето пишат двадесетина реда обяснение кой мотор какъв бил (колко е здрав, как харчи, ама колко са данъците..) А всичко това го има изписано вече. И помни че всичките са го играли твоя филм по един или друг начин
До някакво такова заключение съм стигнал след прочетени доста на брой подобни на твоята теми, както и след някакъв скромен брой продадени 39-ки и 46-ци предимно..
В тия теми винаги има няколко типа пишещи - едните дърпат чергата към своето (това дето карат/имат), другите спорят малък или голям мотор (почва диалога не е ли 540 значи е компромис, друг се обажда че и 520 не било лоша кола), третите обясняват как с тоя бюджет хубава кола няма (без значение колко ти е бюджета все е малко), има такива дето пишат двадесетина реда обяснение кой мотор какъв бил (колко е здрав, как харчи, ама колко са данъците..) А всичко това го има изписано вече. И помни че всичките са го играли твоя филм по един или друг начин


- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Bavarcho написа:Най-добрия съвет в такива ситуации като твоята (не си решил генерално какво искаш) е да не слушаш форумните разбирачи..
До някакво такова заключение съм стигнал след прочетени доста на брой подобни на твоята теми, както и след някакъв скромен брой продадени 39-ки и 46-ци предимно..
В тия теми винаги има няколко типа пишещи - едните дърпат чергата към своето (това дето карат/имат), другите спорят малък или голям мотор (почва диалога не е ли 540 значи е компромис, друг се обажда че и 520 не било лоша кола), третите обясняват как с тоя бюджет хубава кола няма (без значение колко ти е бюджета все е малко), има такива дето пишат двадесетина реда обяснение кой мотор какъв бил (колко е здрав, как харчи, ама колко са данъците..) А всичко това го има изписано вече. И помни че всичките са го играли твоя филм по един или друг начин

Все пак, щом човека е семеен, по-добре Е39 от Е46.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
абе една що годе читава е39ка преди фейса ще си намериш за тия пари
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Колега търси си е39 528i - ръчна скоростна кутия няма да сгрешиш! 

Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Здравейте колеги и от мен
нов съм във форума и на мен ми предстой покупка на Е39 само, че комби след 2001 г. За мен няма значение дали е дизел<без ТДС> или бензин<ГИ>, ръчка или автоматик, само изключвам малките двигатели <20ките>. Същият бюджет съм решил да отделя и аз като колегата в 1вия пост. Аз знам, че няма да намеря идеална 13 г. кола на 90к км, но от избора който имам се надявам да направя правилният
. Имам няколко въпроса
1. разхода на гориво автоматик-ръчка голяма разлика ли е?
2. относно дизелите 530 Д ми казват, че хвърлят автоматична скоростна кутия?
3. проблеми с турбините имат ли дизелите?
4. филтър на картерни газове има ли както при ДЦИ-то на френските коли
5. какво да гледам при покупката на дизел - и да прочетох темите във форума както колегата пуснал темата. Интересуват ме разни дребни неща, които показват, че двигателя не е добре
6. предходния въпрос, но за бензина
7. тази самодиагностика на компа на колата има ли смисъл да я правя или няма да ми покаже нищо съществено?
и знам от предходен опит диагностика в сервиз - ходова част, компютър и мерене на компресия
нов съм във форума и на мен ми предстой покупка на Е39 само, че комби след 2001 г. За мен няма значение дали е дизел<без ТДС> или бензин<ГИ>, ръчка или автоматик, само изключвам малките двигатели <20ките>. Същият бюджет съм решил да отделя и аз като колегата в 1вия пост. Аз знам, че няма да намеря идеална 13 г. кола на 90к км, но от избора който имам се надявам да направя правилният

1. разхода на гориво автоматик-ръчка голяма разлика ли е?
2. относно дизелите 530 Д ми казват, че хвърлят автоматична скоростна кутия?
3. проблеми с турбините имат ли дизелите?
4. филтър на картерни газове има ли както при ДЦИ-то на френските коли
5. какво да гледам при покупката на дизел - и да прочетох темите във форума както колегата пуснал темата. Интересуват ме разни дребни неща, които показват, че двигателя не е добре
6. предходния въпрос, но за бензина
7. тази самодиагностика на компа на колата има ли смисъл да я правя или няма да ми покаже нищо съществено?
и знам от предходен опит диагностика в сервиз - ходова част, компютър и мерене на компресия
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани