Истории за българските "джамбази"

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от drifty » 05 Ное 2014, 14:46

Та бях решил да си сменям 318-то с Е36 328. Почнах да разглеждам, харесах си, цената беше 5000, колата перфектна на снимки. Отивам - нищо не е платено, ръжда, и то много, спукан прозорец, счупен фар, ужулени стабилно джанти и какво ли още не. Е как да му дам 5000?

Продължих, нагледах се на насаждани мотори, блъскани коли с космически цени и т.н. Накрая едно 328, отначало го подминавах, но една вечер показвам на бащата и той вика ам тва. Та реших да се обадя, писах си с продавача във фейса, праща снимки, наистина много добре изглеждаща кола. Викам си, айде към Варна да я видя. Отивам да гледам колата, наистина по мое мнение си беше запазена, но все пак - несветещ халоген, с ксенон, незаключващ се багажник, заваряна джанта (18ка), а всички джанти бяха доста сериозно ожулени, че дори липсваха малки парчета. Няма винетка, нито гражданска, и данък нямаше, но продавача каза, че ще го плати, щото като говорихме каза, че има. Вътре интериора доста запазен, мотора ми се стори доста жив като я карах, в сравнение с другите 2,8ци които гледах. Светеше лампата на ABS-а. Все пак, харесах я, викам искам да я кача в сервиз да я огледам отдолу. Закарах я в сервиз, огледах я, имаше следа от удар - бордюр или нещо такова, та беше хлътнал тампон мисля. Но като цяло визията на колата ми допадна, но все пак гледам снимките, перфектна, а реално има някой и друг кусур. Ся реално аз ли съм кривия дето исках разумен коментар от 250лв?
Изображение


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от body » 05 Ное 2014, 20:59

Колега,прав си да иская отстъпка от 250лв.Но дали ще дадат?Това което описа за мен не подлежи на коментар.Ако смяташ че има по-добра от тази на по-добра цена,взимай нея и забрави за тази.Така като чета обаче,това е твоята кола.Плащай колкото искат и се кефи после.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от hamann25 » 06 Ное 2014, 23:48

body написа:
SPEED_GABROVO написа:По-добре си направи твоята както си трябва,вместо да се хвърляш на някой кенеф.Аз така си мислех,да си продам Е30ската и да донадя някой лев и да взема друга по-лачена,ама покрай моята взех да влизам в час за модела и се оказа,че масово се продават някакви уж направени коли,а те прикрити кенефи.Та затова ще си направя моята и ще ме ровят с нея. :mhihi:

E30-ката е много кола,ама рискуваш да останеш мастурбатор.Селските "пички" искат лъскаво.Поне Е46 и то седан.Ако е Е92,Е90,Е60,Е65,там краката се отварят някак си сами.Ако е серията F,играта ти е елементарна,стига някой да не е заложил на Мерцедес или Порше от същата моделна година,че пак губиш по точки.

Ако си купувате коли заради пичките няма смисъл. Ако са ти връзвали без кола ще ти вържат и с кола но ако не са ти връзвали и с колата няма да се получи. ;)
Сега по темата.
Наистина по обявите колите изглеждат по друг начин и сега ще ви кажа защо. Защото има фотографи знаят как да я заснемат и оправят после на компа и накрая се качва в интернет в уникално състояние. Гледам една кола в авто къща обща смисъл голямо място с много търговци и си оглеждам аз колата и пред колата двама се карат. Единя вика за какво ти плащаме да правиш хубави снимки и другия отгаваря да и оня още по ядосан крещи ами тая х5-ца изглежда по зле от колкото е на живо хахахахахаххахахахахахахах до къде я докараха да разчитат на прохождащи фотографи/ки.
От цялата работа клиента губи нерви пари и време.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от body » 07 Ное 2014, 0:06

Клиента да се научи да пита по същество!Състояние на Двигател,скорости,окачване,електроника,забележки по интериор и екстериор,причина за продажба.От колко време совственика притежава колата?Такива въпросчета,които раждат лавина от отговори и стига да умее човек да слуша....има сделка.Не да звънне и да каже каква ти е последната цена.Ами,такава,като за теб. :mhihi:Бутнеш на авдала 1000лв. и той доволен,ама после кво го чака :mhihi:

Дон Хуан де Маркофф
Аватар
Мнения: 6032
Регистриран на: 1.06.2002
Местоположение: Стара Загора/Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
Мечтае да кара: X6 cabrio

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от B U L L I » 09 Ное 2014, 20:41

липсващите ви мнения не бяха по темата,
преместих ги в подраздела "кошче".
търсете ги там :mhihi:
drifty да си намали снимката в подписа,
а body да се замисли преди да изтропа поредния подигравателен пост към непознатите си колеги
ИзображениеИзображение
http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от body » 09 Ное 2014, 21:42

Аз не съм визирал никого :shock: Просто споделям как купуват 90% от хората и какво се случва после.Има и друго.Дори купувача да купи здрава кола,и след покупката да мине ей така през сервиз с думите "купих я скоро,да я проверите"-олекнал е здраво.Ще се сменят здрави части със сигурност,ама ще вменят на купувача,че продавача го е излъгал.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.01.2015
Пол: Мъж

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от marty2010 » 09 Фев 2015, 14:19

За жалост и аз попаднах в капана на ВЕЛИКАТА АВТОКЪЩА ''ВАЛЕНСИЯ". Бяхме на гости в гр.Пловдив и решихме чисто информативно да разгледаме автокъщите, тъй като си търсихме нова кола. Когато влязохме във въпросната АВТОКЪЩА ''ВАЛЕНСИЯ" ми се наби на око едно страхотно БМВ 530 Д - 2005 год. Все пак аз съм жена и виждам колата външно, моят мъж беше този който да прецени в какво състояние е. Той одобри избора и взехме колата. Двигателят работеше уникално. Докарахме я с автовоз, защото беше почивен ден. Регистрирах я и по път към сервиза за да я обслужат загуби цилиндри и от тогава започна моята сага. Толкова ме убеждаваха че всичко е наред по колата и т.н. въпросните господа. Аз не съм и предполагала че мога да изпадна в такава ситуация. Не мога да си представя да причина подобно нещо на някой. И нищо не можеш да направиш.
ЗНАМ ЧЕ Е КЪСМЕТ ДА ПОПАДНЕШ НА ХУБАВА КОЛА НО НЕКОРЕКТНОТО ОТНОШЕНИЕ И ДА ТЕ ПРАВЯТ НА ГЛУПАК Е ПРЕКАЛЕНО. Колелото се върти и всичко се връща““““““ :bang:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 29.05.2007

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от ivanhow » 09 Фев 2015, 21:13

Здравейте

Да споделя какво стана с мен и мой познат преди 20 дни.

Обажда ми се той и казва, че е намерил кола за жена му. Опел Корса 2010 год мултитроник (излъгали са го че е автомат). Цена 10 000 лв и на 77 000 км. Аз имам една корса 2011 год. на 40 000 реални км, но я продавам за 13 500. Казвам му: ела да видиш пълен автомат на реални километри. Но скъпа му се видя.
Та отиваме на Горублянската автоморга наречена пазар. Гледаме корсата, наистина лъскава, запазена. Ама се загледах, че по кантовете на вратите липсват всички тапи. Попитах продавача, дали е пребоядисвана? Каза, че имала драскотини и за това. Викам си ОК. На въпроса ни дали км. са ОК, той ми хвърли сервизна книжка и каза сам да гледам. Гледам аз и виждам,че всички страници попълнени с един и същ почерк. Обадих се на колега от Опел и го накарах да вкара рамата в системата. И какво излиза: колата наистина от германия, ама последното й влизане е било на 13.10. 2013 год. за масла, свещи и още някакви неща. Но километража тогава е показвал 213 000 км. Това се развива пред търговеца. Затворих телефона и си тръгнахме. Онзи гледаше доста нагло, всее едно ние сме измамниците. Яд ме е,че я няма вече колата, иначе исках да постна обявата.

Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 28.11.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 323ci

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Ivuchi » 12 Мар 2015, 12:44

Хайде и аз една история:

Търсех нещо макс 10ина години - фамилна кола читава :)

Пробвах една А6-ица, не ме кефи, пробвах едно Субару, пак не. Пробване = само се качвам да видя как е, без да паля и прочие.
После минаваме през една автокъща дето уж познаваме жената на собственика.
Зяпам аз една А6-ица и брат ми вика абе я ела погледни едно БМВ.
Отивам едно прашно купе автомат, без сложена цена. Влизам сядам - първа мисъл купувам я! Чисто субективно без да съм я палил, при все че не търсех купе и съм предубеден към автоматиците.

Излизам и почвам да гледам - 180км уж и 2001г. , уплътненията по предния джам изгорели, тук там драскотини/точки, някой я минал леко с ключ и по двете дължини. Огъната много леко бронята пред дясната задна гума.
Вътре кожа поизносена, но запазена, волан в добро състояние, мулти с леко излющени копчета. По таблото свети само за смяна на накладки. Дясната врата нещо се джаска малко по шумно.
Палим (акумулатора изглежда като за музей, ама нейсе), двигателя 2,5 шест цилиндъра и не се чува почти.
Дадох метър напред/назад - скоростите не дават повод за притеснение на първо четене.

И се почнаха истории - колега я докара, аз само му я продавам. От Швейцария, сега я свалиха от автовоза. Не сме я изпрали/лъснали, ще боядисваме салона ..... Уникат виж само как вози/спира.
Ми хубу - дай едно пробно, ама ще я купувате ли че няма номера и не може да я караме. Ама айде ще я пробваме само тука в района. И пак виж как спира, виж как вози - уникат.
Е виж маслото какво е бистро - аз му викам не ми пука маслото кво е. Аз ще си го сменя така или иначе. Гуми летни, не стават за нищо, но хубави БМВ джанти 16ки.
Светва датчика за водата, гледаме добре си е. Гасне след малко, после пак светва - майната му.

Кви пари? 6900.... Викам звънни толкова ли иска. Звъни и като за наши хора мое да коментираме, ама идвал един след два дена и я взима както си е за 7000.
Звъня, говориха, говориха - 6600. Счупихме пазарлъка, давам капаро само, че неделя и се разбираме да дойда понеделник.

Взимам, прехвърлям и водя на майстор + с мен човек дето се води че доста разбира и са му минали коли през ръцете.
Двамата сигурно - не е удряна. Двигател и скорости - чудесни. Сменям всички консумативи, накладки и датчик един за тях. Няма течове, няма биене двамата сигурни всичко точ.

За 8 000 км - смених хидравлична помпа, крушка за предни къси и нещо датчиците за фаровете след това светеха без нужда (ходих и чистиха/оправяха кабели и всичко ок).

Та случаи всякакви, но и аз съм на мнение - аз съм любезен, и искам да погледна поне за какво иде реч в колата. Очаквам подобно отношение отсреща.
И накрая ако не те вземат за пълна ливада и да ти пробутат някой курник - каквото оцелиш това е.

Виждал съм и кола сервизирана при дилър само - да и се сменя двигател на 2рата година.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.09.2012
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 740 i

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от KrasiCveti » 19 Мар 2015, 10:24

Моята история малко ще разведри настроението в темата :) карам си аз със служебната кола и виждам една седмица лъсната М-кова отвсякаде, пред една къщичка около 300 квадрата ....и подминавам :) на връщане колата беше още отвън, ама и един пич пуши и я оглежда.... Спирам аз и му викам :
-Кажи на Иво да излезне ( един познат има същата , но е в чужбина и си мислех, че се е прибрал ) хехеехех
- Какъв Иво бре :)
- Ами Иво, дето баварката е негова !
- Пич, тая баварка си е моя , все още :) а Иво не го знам кой е ;)
- Да не я продаваш случайно :)
- Ми продавам я :)
И от там нататък разговора доби друг смисъл :) пушихме по цигара, а след това аз директно вкъщи при жената :) прибирам се и й викам " Жена, няма да спя докато не я спра тая кола пред блока " хили ми се тя, ама привечер ходихме пак да я гледаме :) повозихме се едно хубаво и на следващия ден сутринта бяхме вече при нотариуса :) колата се оказа точно такава, каквато ни я представи стария собственик :) момчето беше я гледало като дете :) ама жена му ... Половин македонка и казала, че мутренски коли няма да кара и бил "принуден " да я продаде ;)
Та искам да кажа, че когато не търсиш то само си идва при теб :) Винаги съм мечтал да карам такава кола и вече мога да спра да и гледам кой какво продава, а да си се кефя на мойта хубавица :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от BRAAT » 20 Мар 2015, 13:10

......... Винаги съм мечтал да карам такава кола и вече мога да спра да и гледам кой какво продава, а да си се кефя на мойта хубавица :)[/quote]

Поне една снимка да беще сложил, да е видим :yes:
SHARK-а му е майката!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 2.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 530D e60
Мечтае да кара: m6 :D

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от rmwest » 13 Ное 2015, 21:32

Да напиша и аз моята.сменил съм 3 беби досега за 10-тина години. първата беше германка от Добрич.огледах поне още 5 преди да се върна и да се спазарим-нямаше проблем докато я бракувах преди 3 години и търговеца си беше пич!втората съвсем случайно я видях в мобиле-нова обява 318ис м-пакет на 5 ден (с събота и неделя)беше моя.не помня името на автокъщата но е в Разград,след 7 години и 120000км все още си я държа и си ме кефи-даже чистачки не бях сменял по нея 3 години след като я вземах.на 2та година амортисьори и гуми но още е с същият акумолатор!с времето започнах да се оглеждам за по нова.преди 3 години разглеждам обявите и си харесах една е60 530d в София(от Шумен съм)scream auto много снимки и ми хареса и отвън и вътре.бях се поразчел тук и ми беше ясно че няма как да е на 154000.паля и тръгвам да я видя и ако ми хареса да я взема.хареса ми,даже по добре от колкото на снимките но не запали,дилъра ми вика май няма нафта-отивам да заредя.след 30 минутки се върна сложи и запали,не и направих нито тестдрайв,нито диагностика.по спомен ми смъкна 600-700.излезе че паленето е от датчика на разпределителният вал,километрите на около 280000реални(очаквах поне 300000) но не съм имал проблеми с нея вече 90к км е консумативи само но като се кара няма как да стане-не регенерира сама .не знам защо някой мразят италианките-аз май съм абониран за тях и съм доволен.и ис е италианка.не съм имал проблеми.но май съм късметлия!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от randity » 21 Ное 2015, 11:31

Звъни ми един приятел, също и колега от форума, че си е харесал една 39-ка да идеме да я видиме. 523i. Отиваме ние, почваме да оглеждаме, отвън няк'ви нормални забележки, вътре супер. Обаче, джамбазина, яко серт.. Аз го питам к'ва е цената на ееее оная 46-ца (имаше една много блага) той ме пита к'во търсиш. Аз го питам за цената, той ме пита к'во търсиш. Отвори 39-ката, седна моя приятел вътре, викам му "Вдигни багажника".. "Аааа, чакай само той да излезе от колата и тогава", аз така :shock: Викам ОК. Не работи отварачката на стъклото (комби колата). Отваряме капака, палиме, леко се чуват повдигачи, и моя приятел забелязва, че от капака на клапаните се подава.. силикончеее. И му казваме на тоя, а той всячески се опита да ни обеди, че БМВ, което не му е отварян мотора го има нова, че така си излизало от завода и няк'ви такива, ние :lol: . На въпроса "ми тогава за к'во са тия гарнитури", той си заключи колата и си тръгна (невероятно отношение към клиента).
Та общо взето, има ги всякакви. :bchug:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от adovet » 21 Ное 2015, 12:05

randity написа:Звъни ми един приятел, също и колега от форума, че си е харесал една 39-ка да идеме да я видиме. 523i. Отиваме ние, почваме да оглеждаме, отвън няк'ви нормални забележки, вътре супер. Обаче, джамбазина, яко серт.. Аз го питам к'ва е цената на ееее оная 46-ца (имаше една много блага) той ме пита к'во търсиш. Аз го питам за цената, той ме пита к'во търсиш. Отвори 39-ката, седна моя приятел вътре, викам му "Вдигни багажника".. "Аааа, чакай само той да излезе от колата и тогава", аз така :shock: Викам ОК. Не работи отварачката на стъклото (комби колата). Отваряме капака, палиме, леко се чуват повдигачи, и моя приятел забелязва, че от капака на клапаните се подава.. силикончеее. И му казваме на тоя, а той всячески се опита да ни обеди, че БМВ, което не му е отварян мотора го има нова, че така си излизало от завода и няк'ви такива, ние :lol: . На въпроса "ми тогава за к'во са тия гарнитури", той си заключи колата и си тръгна (невероятно отношение към клиента).
Та общо взето, има ги всякакви. :bchug:

Това да не е на една борса близо до Орион в Люлин?

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Bavarcho » 21 Ное 2015, 14:24

randity написа:и моя приятел забелязва, че от капака на клапаните се подава.. силикончеее.


какво притеснително има..
м52ту/м54 има писано в форума с нови гарнитури и пак текат, само силикон ги оправя.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook