Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Konstantin_Todorov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 46, 330 xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, колеги!
От 2 месеца съм собственик на 330хi 2002г. Никога досега не съм имал БМВ ( честно казано слизам от Мерцедес) и съм още със смесени чувства относно автомобила! Това което мога да кажа е, че успя да ме очарова и определено не съжалявам за избора си! Желая на всички здраве и безварийно шофиране!
От 2 месеца съм собственик на 330хi 2002г. Никога досега не съм имал БМВ ( честно казано слизам от Мерцедес) и съм още със смесени чувства относно автомобила! Това което мога да кажа е, че успя да ме очарова и определено не съжалявам за избора си! Желая на всички здраве и безварийно шофиране!

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Правилно си слязъл от мерца! Ако си попаднал на добър екземпляр, няма да имаш никакви скруполи относно "мерника" !
Ако е автомат, си обслужи кутията, сложи си скъпо масло в двигателя, някой литър под възглавницата и не се тюфкай като ти се разтропа
предна полуоска - такъв е живота
Със здраве !
БМВ ис дъ бест !
Относно тупкането, при мен иде от полуоската - проверил съм ! Възможно е и да е от гуменото каре или от тампон на дифа. Всичко е в кръга на предположенията !
Ако е автомат, си обслужи кутията, сложи си скъпо масло в двигателя, някой литър под възглавницата и не се тюфкай като ти се разтропа
предна полуоска - такъв е живота

БМВ ис дъ бест !
Относно тупкането, при мен иде от полуоската - проверил съм ! Възможно е и да е от гуменото каре или от тампон на дифа. Всичко е в кръга на предположенията !
- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз имам Две възглавници.
Едната за сън. Другата за CASTROL.



Едната за сън. Другата за CASTROL.
- Konstantin_Todorov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 46, 330 xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Благодаря, колега, за хубавите думи! Автомат е да, но я взех от приятел и всичко е обслужено -масла по двигател, скорости, диференциали и т.н. А за прословутото слабо предно окачване разбрах, ама като му дойде времето ще се сменя каквото трябва, засега е като гумена топка, няма хлоп и троп. Поддръжката е правена в Юве-то на бул.Симеоновско шосе, там и продължавам. Със здраве и ти! 

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Нашите 330-ки с Хъ-то могат да тупкат от куп неща ... все средно или доста скъпи 
Мойто е46 330ХъДъ ФъсЛифт беше първо от тампон на двигател, след това предна полуоска.. ebay помогна за тъка полуоска, няма оплаквания, но нямам и 10К километри - viewtopic.php?f=34&t=353262

Мойто е46 330ХъДъ ФъсЛифт беше първо от тампон на двигател, след това предна полуоска.. ebay помогна за тъка полуоска, няма оплаквания, но нямам и 10К километри - viewtopic.php?f=34&t=353262
- djssss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 4.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е61-530XD LCI
- Мечтае да кара: кюрьосити
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
chaio написа:Нашите 330-ки с Хъ-то могат да тупкат от куп неща ... все средно или доста скъпи
Мойто е46 330ХъДъ ФъсЛифт беше първо от тампон на двигател, след това предна полуоска.. ebay помогна за тъка полуоска, няма оплаквания, но нямам и 10К километри - viewtopic.php?f=34&t=353262
спиндерман ът ли си?
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Така колеги понеже не получих конкретен отговор на моя въпрос, ето какво намерих аз като информация. Маслата в диференциалите и в раздатката са както следва:
Диференциали преден(0.600мл.) и заден(1.1л.) - 75W90 GL5 (Castrol SYNTRAX LONG LIFE 75W-90 e заводско)
Раздатка (0.160мл.) и ръчна скоростна кутия(1.3л) - 75W80 GL4 ( MTF LT-2 e заводско)
Ако има грешка моля някой да ме поправи. Вече купих масла на Титан след смяната ще видя как е и ще пиша отзиви. За сега имам леко виене от някъде долу когато подавам рязко газ. Ще видим дали след смяната на маслата ще изчезне.
Диференциали преден(0.600мл.) и заден(1.1л.) - 75W90 GL5 (Castrol SYNTRAX LONG LIFE 75W-90 e заводско)
Раздатка (0.160мл.) и ръчна скоростна кутия(1.3л) - 75W80 GL4 ( MTF LT-2 e заводско)
Ако има грешка моля някой да ме поправи. Вече купих масла на Титан след смяната ще видя как е и ще пиша отзиви. За сега имам леко виене от някъде долу когато подавам рязко газ. Ще видим дали след смяната на маслата ще изчезне.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Искам са попитам някои дали е сменял само маншона на вътрешните карета на предната ос защото при мен изизат само оригинални маншони за 110лв.бр.а на мен ми трябват два.Колата е 330хд 2003г.184к.с.
bmw
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Маншона на вътрешните карета е съставен от гумена част и пластмасова гривна. Гумената част ли е скъсана или просто пропуска грес? Аз също търсех маншон но не намерих нищо освен оригиналния. При мен греста изтичаше между двете части. В крайна сметка купих цяла Английска полуоска и не ми се наложи да решавам проблема. Мисля че една хубава скоба и вниматерно сглобяване на маншона ще решат казуса, но ако разбира се не е скъсана гумената част.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Пробвах тези английските разтегаемите маншони и съм удивен и доволен едновременно. Препоръчвам!
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Къде е скъсан, няма значение. Може да се пробва и без да се вади от вътрешната страна полуоската. Вероятно ще е много тясно за работа.... Ако ли не - цялата на земата и спокойна работа.
- gkosev
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.05.2013
- Кара: E46 330xd '03
- Мечтае да кара: 330xd
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:Пробвах тези английските разтегаемите маншони и съм удивен и доволен едновременно. Препоръчвам!
Колега, можеш ли да посочиш модел или линк към въпросните маншони. И на мен ми предстои смяна на предния маншон.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
http://hristokolev-auto.com/bg/product/ ... angliq--78
Няма конкретно за всяка кола и модел. Има няколко основни вида, които пасват където трябва.
Няма конкретно за всяка кола и модел. Има няколко основни вида, които пасват където трябва.
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Преди да сложа Английската полуоска, имах скъсан маншон на външното каре на оригиналната. Два пъти слагах от гореспоменатите маншони и изкарваха по около 10 000км. Направи ми впечатление че идържат повече ако се изкара част от въздуха отвътре преди да се стегнат скобите. При навит волан маншона е грозно смачкан, но след като реших да му пусна въздух за да изглежда нормално веднага се пръсна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани