Топи бушона на вентилатора
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Топи бушона на вентилатора
Здравейте колеги,
Търсих за този проблем , но не намерих.
Та стопява ми предпазителя за вентилатора на парното. За 20 мин работа и бушона почва да се топи. От какво може да е това. Миналата седмица сменях филтъра. Може ли да е от това. А и перката на климатика също не се пуска. Има ли някой идея какво да гледам или да я карам директно на еладжия, че с тока не се разбираме.
Търсих за този проблем , но не намерих.
Та стопява ми предпазителя за вентилатора на парното. За 20 мин работа и бушона почва да се топи. От какво може да е това. Миналата седмица сменях филтъра. Може ли да е от това. А и перката на климатика също не се пуска. Има ли някой идея какво да гледам или да я карам директно на еладжия, че с тока не се разбираме.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Топи бушона на вентилатора
Смени си бушона с качествен да не се запалиш някъде !
Иначе от дългите години служба си заминават втулките на вентилатра, и се почват подобни драми !
Закарай я да я погледнат !
Перката на климата кога не се пуска - като цъкнеш компресора, или по принцип ?!
Иначе от дългите години служба си заминават втулките на вентилатра, и се почват подобни драми !
Закарай я да я погледнат !
Перката на климата кога не се пуска - като цъкнеш компресора, или по принцип ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Топи бушона на вентилатора
Аз смених накрая вентилатора и се оправи.
Бушони сменях какви ли не , накрая се прееба гнездото , извадих го на отделно гнездо и накрая вентилатора смених и се оправи.
Явно вътре нещо го е затягало и е загрявала инсталацията . Усетих се като го направих с БГ бушон с дебел тел и видях че кабелите омекват.
Бушони сменях какви ли не , накрая се прееба гнездото , извадих го на отделно гнездо и накрая вентилатора смених и се оправи.
Явно вътре нещо го е затягало и е загрявала инсталацията . Усетих се като го направих с БГ бушон с дебел тел и видях че кабелите омекват.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Топи бушона на вентилатора
Перката трябва да тръгва на 1-ва степен заедно с компресора. Първо погледни бушон 25. Ако е читав - по веригата - релето за тая степен /К21/...и последно - резистора на перката отпред.
За вентилатора - задължително 30А бушон, не по-малко. Топи ли и него - пробвай с друго реле /К4/...ако не - самия вентилатор прави свърхконсумация.
За вентилатора - задължително 30А бушон, не по-малко. Топи ли и него - пробвай с друго реле /К4/...ако не - самия вентилатор прави свърхконсумация.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Топи бушона на вентилатора
D_U_D_E_ написа:Здравейте колеги,
Търсих за този проблем , но не намерих.
Та стопява ми предпазителя за вентилатора на парното. За 20 мин работа и бушона почва да се топи. От какво може да е това. Миналата седмица сменях филтъра. Може ли да е от това. А и перката на климатика също не се пуска. Има ли някой идея какво да гледам или да я карам директно на еладжия, че с тока не се разбираме.
Може да се дължи и на повишено съпротивление в клемите за бушона- разтвори ги и ги разгледай, добре е да се почистят, добре е бушона който ще сложиш да е оригинален. Преди време една от Е34-те ми правеше по този начин и така реших проблема.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Топи бушона на вентилатора
Е те тука строши глупомера с адска силаzvetiko написа:Може да се дължи и на повишено съпротивление в клемите за бушона- разтвори ги и ги разгледай, добре е да се почистят, добре е бушона който ще сложиш да е оригинален. Преди време една от Е34-те ми правеше по този начин и така реших проблема.








Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Топи бушона на вентилатора
Перката се включва като загрее колата, но като пусна климата не.
Може ли да е дефектен филтъра, че почна след като го смених.
Може ли да е дефектен филтъра, че почна след като го смених.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Топи бушона на вентилатора
D_U_D_E_ написа:Перката се включва като загрее колата, но като пусна климата не.
Може ли да е дефектен филтъра, че почна след като го смених.
Хайде да се разберем най-после за коя перка говорим


- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Топи бушона на вентилатора
Отговорих на един пост по-горе.
Перката се включва при загряване на колата, но при пуснат климатик не.
А иначе ми топи бушона на вентилатора-парното.
Перката се включва при загряване на колата, но при пуснат климатик не.
А иначе ми топи бушона на вентилатора-парното.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Топи бушона на вентилатора
Филтърът няма нищо общо. Нали го казахме, нямаш я 1-вата степен, с най-вероятен виновник - резистора:

Перката ти тръгва след време направо на 2-ра /директна/. А причините тя да се включва може да са две:
а)караш с климатик в жегите градско/или на място/ и като нямаш първа степен за обдухване на кондензатора, налягането на фреона преминава 18 бара /рискът е за компресора или цръц по системата/.
б)независимо дали си с пусната клима или не, дизелака прави 101 градуса /по показание на Тдатчика отговарящ за 2-рата степен/.
Айде малко систематизация...При бензин/дизел има разлика във участието на двете степени:
В18, В20, В25 бензин:
1-ва степен: активира се с пуск на климатика или когато двг мине 91 градуса /не зависи от климатика/.
2-ра степен: активира се при покачване налягането на фреона над 18 бара /сигнал от датчика за налягане/или ако двг кипне на 99 градуса/не зависи от климатика/.
В допълнителното охлаждане на бенз.мотор участват и двете степени - темп.датчик на водния радиатор е двустепенен, вързан е и с двете релета.
В24, В25 нафта:
1-ва степен: работи само при пуск на климатика.
2-ра степен: активира се при покачване налягането на фреона над 18 бара /сигнал от датчика за налягане/ или при 101 градуса на мотора, отчетени от Тдатчика /не зависи от климатика/.
Тука темп.датчик не е с двойна функция - вързан е само с релето за 2-ра степен.

Перката ти тръгва след време направо на 2-ра /директна/. А причините тя да се включва може да са две:
а)караш с климатик в жегите градско/или на място/ и като нямаш първа степен за обдухване на кондензатора, налягането на фреона преминава 18 бара /рискът е за компресора или цръц по системата/.
б)независимо дали си с пусната клима или не, дизелака прави 101 градуса /по показание на Тдатчика отговарящ за 2-рата степен/.
Айде малко систематизация...При бензин/дизел има разлика във участието на двете степени:
В18, В20, В25 бензин:
1-ва степен: активира се с пуск на климатика или когато двг мине 91 градуса /не зависи от климатика/.
2-ра степен: активира се при покачване налягането на фреона над 18 бара /сигнал от датчика за налягане/или ако двг кипне на 99 градуса/не зависи от климатика/.
В допълнителното охлаждане на бенз.мотор участват и двете степени - темп.датчик на водния радиатор е двустепенен, вързан е и с двете релета.
В24, В25 нафта:
1-ва степен: работи само при пуск на климатика.
2-ра степен: активира се при покачване налягането на фреона над 18 бара /сигнал от датчика за налягане/ или при 101 градуса на мотора, отчетени от Тдатчика /не зависи от климатика/.
Тука темп.датчик не е с двойна функция - вързан е само с релето за 2-ра степен.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Топи бушона на вентилатора
Колеги,
Всичко се оказа за сега от ментажни бушони. Странното е че съм с тях от 2 год. и до сега не са ми правили мизерии, явно в жегата не издържаха.
Вече бушони само от моргата.
Всичко се оказа за сега от ментажни бушони. Странното е че съм с тях от 2 год. и до сега не са ми правили мизерии, явно в жегата не издържаха.
Вече бушони само от моргата.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Топи бушона на вентилатора
Стига с тия морги и бушони от тях ...
Има си качествени бушони - Бош, Вюрт ... Не само китайски ментета от ОМВ ...
И ти драснах по-нагоре да ги смениш
Има си качествени бушони - Бош, Вюрт ... Не само китайски ментета от ОМВ ...
И ти драснах по-нагоре да ги смениш

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Топи бушона на вентилатора
Че и оригиналните бушони на BMW не са скъпи, и аз съм го играл този мач... обаче с бушона за перката на климатичния радиатор.... стопи 2-3 китайски бушона, ядосах се... отидах се и купих по 2 от всеки ампераж от БМВ.... мисля, че дадох към 18-19 лв за всичко, но всичко си заспа и вече съм спокоен 

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Топи бушона на вентилатора
georgipass написа:Че и оригиналните бушони на BMW не са скъпи, и аз съм го играл този мач... обаче с бушона за перката на климатичния радиатор.... стопи 2-3 китайски бушона, ядосах се... отидах се и купих по 2 от всеки ампераж от БМВ.... мисля, че дадох към 18-19 лв за всичко, но всичко си заспа и вече съм спокоен
с разликата, че аз додох 1 лев.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани