ГНП тдс
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: ГНП тдс
Май ще трябва някой да сподели от личен опит
Аз също го мисля това от много време, но така и не мога да намеря инфото, което ни вълнува вс.

- manov_1985
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.03.2014
- Пол: Мъж
Re: ГНП тдс
Да това е доста добра идея с радиаторче на горивото аз имам следния проблем с E34 Tds топла не пали 0.5л вода изсипвам на плочката на гнп-то и пали сумати пари по майстори ефект никакъв то не беха плочки гнп-та с една неще да върви с друга гасне с трета пуши сеа си е пак с моята само това топло палене ако имате идея как да оправя 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: ГНП тдс
А как ти е разпределителния вал, и дали не ти са поразтегнати верижките?!?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- manov_1985
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.03.2014
- Пол: Мъж
Re: ГНП тдс
5 от 5 майстора не са вериги в добре познатия супер дизел също не са те
пук и поливането с 1 литър вода върху плочката и пали мисля че това е още едно доказателство

Re: ГНП тдс
manov_1985 написа:5 от 5 майстора не са вериги в добре познатия супер дизел също не са тепук и поливането с 1 литър вода върху плочката и пали мисля че това е още едно доказателство
Колега не са ти виновни майсторите, вземи си ново гнп и свършва драмата. Същото се отнася и до плочката само нова иначе все някой ще е виновен.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: ГНП тдс
vladobate написа:manov_1985 написа:5 от 5 майстора не са вериги в добре познатия супер дизел също не са тепук и поливането с 1 литър вода върху плочката и пали мисля че това е още едно доказателство
Колега не са ти виновни майсторите, вземи си ново гнп и свършва драмата. Същото се отнася и до плочката само нова иначе все някой ще е виновен.
Плочката е нещо, което е набедено, че се прецаква, но на практика не е точно така. Въпросът е, че след години работа самата помпа се износва, като най голямо отражение за работата оказва нагнетателната част на ГНП. Проблемът е, че не ни се иска точна на нашата кола да се нала подмяна на помапа или по-сериозен ремонт. Истината обаче е, че като се излее студена вода върху плочката, тя не охлажда само плочката а цялата помпа - такива са законите за тоблообмен. При това положение всичките хлабини, които оказват влияние върху паленето на автомобила при загрял двигател за момент "изчазват" и помпата прави необходимото налягане и колата пали нормално.
Ако искате можете да посетите 100 сервиза или различни майстори и да си запишете колко от тях ще ви обяснят, че имате проблем с веригите или плочката на ГНП, но ако ги попитате каква е причината и ги помолите чисто инженерно да ви обяснят нещата, те доста ще се затруднят, а някой дори ще се обидят.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: ГНП тдс
Така си е.Аз понеже не обичам да давам пари за ГНП-та си направих охлаждане от казанче за чистачки да обливам помпата в движение или ако съм я угасил за 5 мин. 

- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: ГНП тдс
XosetoR написа:Така си е.Аз понеже не обичам да давам пари за ГНП-та си направих охлаждане от казанче за чистачки да обливам помпата в движение или ако съм я угасил за 5 мин.
Ти направо ме уби



- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: ГНП тдс
XosetoR написа:Така си е.Аз понеже не обичам да давам пари за ГНП-та си направих охлаждане от казанче за чистачки да обливам помпата в движение или ако съм я угасил за 5 мин.
Честно ,или са балбукаш..................
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани