316i compakt не пали - РЕШЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
316i compakt не пали - РЕШЕН
Здравейте колеги. Закъсах го с един комапкт и няма оправия. Та накратко колата запали сутринта минах едно километър два и на тръгване от светофара угасна. И до сега не изка за запали и не мога да намеря проблема. Първото което направих е да пробвам помпата която с директно подаден ток с кабел от акумулатора не тръгна. Извадих я подадох отново ток и работеше безотказно . И така върнах я на мястото ѝ извиках помощник и подадохме директно ток помпата тръгна завъртяхме на стартер колата запали и тамън изчисти и почна да работи хубаво и изгасна и така на няколко пъти и реших, че губи тока дадохме на контакт и мерихме на волтаж но напрежение нямаше и след известно ровене и разпитване разбрах че тока идва при въртене на стартер. Междувременно проверих кабеляците до помпата бушона релето на помпата и главното реле като се водех от тези схеми:
Бушона беше здрав но го смених с нов за всеки случай. Релетата ги мерих с мултицет пробвах ги с пробна лампа, също ги пробвах на другата е36-ца и не е в тях проблема. Проверих също дали идва ток на свещите и си имаше. От всичките тия опити и проби акумулатора падна и го заредих и го върнах в колата. И така реших, че помпата е заминала или е на път да замине и взех 2ра ръка оригинална. Монтирах "новата" помпа подадох директно ток и работи. Сложихме буксите и тамън мислех, че проблема е решен ама не... пак върти но не пали. Свалих буксата и замерих напрежение при стартер няма никой пробвах с пробна лампа пак няма. Реших че Компа прави тая работа и сложих за проба този:
С този комп дойде ток до буксата при помпата но отново не запали.
И замалко да забравя след като заредих акумулатора и го върнах в колата е седял 2 дена и след като сложихме новата помпа на стартер завъртя 2-3 пъти и пак умря а той е новичък и немисля проблема да е в него. И относно това също да питам възможно ли е клемореда да прави някакви мизерии тъй като на другата е36-ца имах проблеми с него по някога неискаше да пали падаше акумулатора джамовете работеха кога им падне и така докато не го смених. Та дали това би попречило по някакъв начин да запали колата при положение че има ток на свещите и на помпата (новата) и е подадено директно ток от акумулатора?
Също да питам другото зад шофьора помпа ли е или е само нивомер понеже на него въобще не идва ток на буксата но с директно подаден ток от акумулатора отново няма промяна.
Edit: Колата е 316и м43 компакт 95ти набор само на бензин и никога не е имала газ няма и имобилайзер
Бая се отплеснах но изках да напиша подробно какво съм пробвал и какво се случва за да може най-точно да ми дадете насоки.
Бушона беше здрав но го смених с нов за всеки случай. Релетата ги мерих с мултицет пробвах ги с пробна лампа, също ги пробвах на другата е36-ца и не е в тях проблема. Проверих също дали идва ток на свещите и си имаше. От всичките тия опити и проби акумулатора падна и го заредих и го върнах в колата. И така реших, че помпата е заминала или е на път да замине и взех 2ра ръка оригинална. Монтирах "новата" помпа подадох директно ток и работи. Сложихме буксите и тамън мислех, че проблема е решен ама не... пак върти но не пали. Свалих буксата и замерих напрежение при стартер няма никой пробвах с пробна лампа пак няма. Реших че Компа прави тая работа и сложих за проба този:
С този комп дойде ток до буксата при помпата но отново не запали.
И замалко да забравя след като заредих акумулатора и го върнах в колата е седял 2 дена и след като сложихме новата помпа на стартер завъртя 2-3 пъти и пак умря а той е новичък и немисля проблема да е в него. И относно това също да питам възможно ли е клемореда да прави някакви мизерии тъй като на другата е36-ца имах проблеми с него по някога неискаше да пали падаше акумулатора джамовете работеха кога им падне и така докато не го смених. Та дали това би попречило по някакъв начин да запали колата при положение че има ток на свещите и на помпата (новата) и е подадено директно ток от акумулатора?
Също да питам другото зад шофьора помпа ли е или е само нивомер понеже на него въобще не идва ток на буксата но с директно подаден ток от акумулатора отново няма промяна.
Edit: Колата е 316и м43 компакт 95ти набор само на бензин и никога не е имала газ няма и имобилайзер
Бая се отплеснах но изках да напиша подробно какво съм пробвал и какво се случва за да може най-точно да ми дадете насоки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна jorko7120 на 31 Май 2014, 10:14, променена общо 2 пъти
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: 316i compakt не пали
Нивомер е . Тия " нови " помпи ... На тупаници тръгва ли ? 

Ubi dubium, ibi libertas
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: 316i compakt не пали
hell's angel написа:Нивомер е . Тия " нови " помпи ... На тупаници тръгва ли ?
На "новата" помпа не ѝ се налагаше да я бия работи си ... А щом е само нивомер защо и някакъв маркуч влиза в него ? Какъв е смисала ?
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: 316i compakt не пали
май горивото което се връща от мотора се влива там, а вътре пък има още един маркуч които изравнява нивата в 2те половини.... колега когато касне заради помпа не гасне изведнъж, ами почва да се мъчи като пада,налягането... при тебе как гасне, и ваобще припалва ли или никакви признаци на живот
М. Станев
М. Станев

- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: 316i compakt не пали
Ами колега със старата помпа точно така е*ано гаснеше (когато въобще сработваше )се едно не и стига горивото точно както си го описал с новата само веднъж "приклюца" да запали но не успя . Интересното е че като и подам директно ток на рейката се усеща, че стига до нея и се чува клапанчето обаче при въртене грам не мирише на бензин дори и след по-продължителни опити... Върти ми се някаква идея но само гъдая... Нали компа управлява дюзите има ли такъв вариянт горивото да си се върти а дюзите поради някаква причина да откажат (всичките) и да не пускат гориво ?
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: 316i compakt не пали
според мене трябваше да засмърди на бензин от ауспуха най малко... елконаджиите да се произнесат....
М. Станев
М. Станев

- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: 316i compakt не пали
Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: 316i compakt не пали
jorko7120 написа:Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?
Някой да е мерил налягане преди рейла?Някой да е гледал дали има ток?Или е*и и не питай е положението.
- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: 316i compakt не пали
jorko7120 написа:Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?
Това щях да пиша ама си сетил вече,пробвай ги тия датчици


- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: 316i compakt не пали
Проблема е решен. Оказа се че се е шашнала от всички тия процедури и едно чистене на грешки реши проблема и колата си запали все едно никога не е имало проблем
.
Благодаря на всички отзовали се
Колега нищо лично,но някой да е прочел какво съм писал ?

Благодаря на всички отзовали се


k-hristov написа:jorko7120 написа:Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?
Някой да е мерил налягане преди рейла?Някой да е гледал дали има ток?Или е*и и не питай е положението.
Колега нищо лично,но някой да е прочел какво съм писал ?

Последна промяна jorko7120 на 31 Май 2014, 10:28, променена общо 1 път
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: 316i compakt не пали - РЕШЕН
Мне това не помогна . Колега от форума дойде на място и така
. А и се оказа че уж добрия акумулатор си е изпял песента.

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: 316i compakt не пали
jorko7120 написа:Проблема е решен. Оказа се че се е шашнала от всички тия процедури и едно чистене на грешки реши проблема и колата си запали все едно никога не е имало проблем.
Благодаря на всички отзовали се![]()
k-hristov написа:jorko7120 написа:Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?
Някой да е мерил налягане преди рейла?Някой да е гледал дали има ток?Или е*и и не питай е положението.
Колега нищо лично,но някой да е прочел какво съм писал ?
Колега, нищо лично но никъде не пише как сте мерили налягане и какво е показал манометъра.Защото тя ако ще и с 413 грешки да е пълна, пак ще си пали.
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: 316i compakt не пали - РЕШЕН
Написал съм, че клапанчето на рейката свири което според мен значи, че налягането си го има. Като цяло смяната на компа(който е от кола без ЕВС) с цел проба е довело до задействане на евс-а . Ако не това то това, че опитвахме да я палиме с директно подаден ток от акумулатора на помпата без да залъжеме буксата ѝ с някакъв консуматор. Незнам точно така ли е но е факт, че едно чистене на грешките реши проблема.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани