316i compakt не пали - РЕШЕН

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

316i compakt не пали - РЕШЕН

Мнение от jorko7120 » 23 Май 2014, 23:30

Здравейте колеги. Закъсах го с един комапкт и няма оправия. Та накратко колата запали сутринта минах едно километър два и на тръгване от светофара угасна. И до сега не изка за запали и не мога да намеря проблема. Първото което направих е да пробвам помпата която с директно подаден ток с кабел от акумулатора не тръгна. Извадих я подадох отново ток и работеше безотказно . И така върнах я на мястото ѝ извиках помощник и подадохме директно ток помпата тръгна завъртяхме на стартер колата запали и тамън изчисти и почна да работи хубаво и изгасна и така на няколко пъти и реших, че губи тока дадохме на контакт и мерихме на волтаж но напрежение нямаше и след известно ровене и разпитване разбрах че тока идва при въртене на стартер. Междувременно проверих кабеляците до помпата бушона релето на помпата и главното реле като се водех от тези схеми:

Захранване на горивната помпа.jpg

relay.jpg


Бушона беше здрав но го смених с нов за всеки случай. Релетата ги мерих с мултицет пробвах ги с пробна лампа, също ги пробвах на другата е36-ца и не е в тях проблема. Проверих също дали идва ток на свещите и си имаше. От всичките тия опити и проби акумулатора падна и го заредих и го върнах в колата. И така реших, че помпата е заминала или е на път да замине и взех 2ра ръка оригинална. Монтирах "новата" помпа подадох директно ток и работи. Сложихме буксите и тамън мислех, че проблема е решен ама не... пак върти но не пали. Свалих буксата и замерих напрежение при стартер няма никой пробвах с пробна лампа пак няма. Реших че Компа прави тая работа и сложих за проба този:

Снимка0386.jpg


С този комп дойде ток до буксата при помпата но отново не запали.


И замалко да забравя след като заредих акумулатора и го върнах в колата е седял 2 дена и след като сложихме новата помпа на стартер завъртя 2-3 пъти и пак умря а той е новичък и немисля проблема да е в него. И относно това също да питам възможно ли е клемореда да прави някакви мизерии тъй като на другата е36-ца имах проблеми с него по някога неискаше да пали падаше акумулатора джамовете работеха кога им падне и така докато не го смених. Та дали това би попречило по някакъв начин да запали колата при положение че има ток на свещите и на помпата (новата) и е подадено директно ток от акумулатора?

Също да питам другото зад шофьора помпа ли е или е само нивомер понеже на него въобще не идва ток на буксата но с директно подаден ток от акумулатора отново няма промяна.

Edit: Колата е 316и м43 компакт 95ти набор само на бензин и никога не е имала газ няма и имобилайзер

Бая се отплеснах но изках да напиша подробно какво съм пробвал и какво се случва за да може най-точно да ми дадете насоки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна jorko7120 на 31 Май 2014, 10:14, променена общо 2 пъти
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: 316i compakt не пали

Мнение от hell's angel » 23 Май 2014, 23:41

Нивомер е . Тия " нови " помпи ... На тупаници тръгва ли ? :D
Ubi dubium, ibi libertas

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: 316i compakt не пали

Мнение от jorko7120 » 23 Май 2014, 23:46

hell's angel написа:Нивомер е . Тия " нови " помпи ... На тупаници тръгва ли ? :D


На "новата" помпа не ѝ се налагаше да я бия работи си ... А щом е само нивомер защо и някакъв маркуч влиза в него ? Какъв е смисала ?
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: 316i compakt не пали

Мнение от mihal » 24 Май 2014, 10:24

май горивото което се връща от мотора се влива там, а вътре пък има още един маркуч които изравнява нивата в 2те половини.... колега когато касне заради помпа не гасне изведнъж, ами почва да се мъчи като пада,налягането... при тебе как гасне, и ваобще припалва ли или никакви признаци на живот

М. Станев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: 316i compakt не пали

Мнение от jorko7120 » 24 Май 2014, 19:40

Ами колега със старата помпа точно така е*ано гаснеше (когато въобще сработваше )се едно не и стига горивото точно както си го описал с новата само веднъж "приклюца" да запали но не успя . Интересното е че като и подам директно ток на рейката се усеща, че стига до нея и се чува клапанчето обаче при въртене грам не мирише на бензин дори и след по-продължителни опити... Върти ми се някаква идея но само гъдая... Нали компа управлява дюзите има ли такъв вариянт горивото да си се върти а дюзите поради някаква причина да откажат (всичките) и да не пускат гориво ?
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: 316i compakt не пали

Мнение от mihal » 24 Май 2014, 21:16

според мене трябваше да засмърди на бензин от ауспуха най малко... елконаджиите да се произнесат....

М. Станев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: 316i compakt не пали

Мнение от jorko7120 » 26 Май 2014, 15:42

Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: 316i compakt не пали

Мнение от k-hristov » 31 Май 2014, 0:08

jorko7120 написа:Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?

Някой да е мерил налягане преди рейла?Някой да е гледал дали има ток?Или е*и и не питай е положението.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: 316i compakt не пали

Мнение от vaykisss » 31 Май 2014, 0:13

jorko7120 написа:Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?


Това щях да пиша ама си сетил вече,пробвай ги тия датчици :yes: ,аз си мисля за тоя на кол.вал ама да не хвърляме боб :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: 316i compakt не пали

Мнение от jorko7120 » 31 Май 2014, 10:14

Проблема е решен. Оказа се че се е шашнала от всички тия процедури и едно чистене на грешки реши проблема и колата си запали все едно никога не е имало проблем :).


Благодаря на всички отзовали се :bowdown: :yes:



k-hristov написа:
jorko7120 написа:Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?

Някой да е мерил налягане преди рейла?Някой да е гледал дали има ток?Или е*и и не питай е положението.


Колега нищо лично,но някой да е прочел какво съм писал ? :dunno:
Последна промяна jorko7120 на 31 Май 2014, 10:28, променена общо 1 път
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: 316i compakt не пали - РЕШЕН

Мнение от mihal » 31 Май 2014, 10:22

с разкачане на акумулатора ли?

М. Станев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: 316i compakt не пали - РЕШЕН

Мнение от jorko7120 » 31 Май 2014, 10:31

Мне това не помогна . Колега от форума дойде на място и така :) . А и се оказа че уж добрия акумулатор си е изпял песента.
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: 316i compakt не пали

Мнение от k-hristov » 01 Юни 2014, 23:26

jorko7120 написа:Проблема е решен. Оказа се че се е шашнала от всички тия процедури и едно чистене на грешки реши проблема и колата си запали все едно никога не е имало проблем :).


Благодаря на всички отзовали се :bowdown: :yes:



k-hristov написа:
jorko7120 написа:Леко развитие...
Смених клемореда никаква разлика при ауспуха смърди на бензин. Единствено се сещам за датчици колянов и разпределителен вал. Вие как мислите ако са те няма ли поне някакъв опит да направи да запали ?

Някой да е мерил налягане преди рейла?Някой да е гледал дали има ток?Или е*и и не питай е положението.


Колега нищо лично,но някой да е прочел какво съм писал ? :dunno:


Колега, нищо лично но никъде не пише как сте мерили налягане и какво е показал манометъра.Защото тя ако ще и с 413 грешки да е пълна, пак ще си пали.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: 316i compakt не пали - РЕШЕН

Мнение от jorko7120 » 02 Юни 2014, 22:24

Написал съм, че клапанчето на рейката свири което според мен значи, че налягането си го има. Като цяло смяната на компа(който е от кола без ЕВС) с цел проба е довело до задействане на евс-а . Ако не това то това, че опитвахме да я палиме с директно подаден ток от акумулатора на помпата без да залъжеме буксата ѝ с някакъв консуматор. Незнам точно така ли е но е факт, че едно чистене на грешките реши проблема.
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook