Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник? Монтиран.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник? Монтиран.
Здравейте. колеги,
имам нужда малко от помощ за монтаж на автърмаркет парктроник. Във важната тема за монтаж на парктроник снимките не се отварят и не виждам това което да ме ориентира.
Та ... ще ползвам този начин на инсталиране, като парктроника е същият:
http://www.bmwe36blog.com/bmw-e36-parki ... art-3.html
Но от авторът не разбирам точно тази част! А именно:
"Please notice that the system is directional which means that if there’s an obstacle at the left of the car’s rear, the monitor should indicate that on the left side lights. The same happens if it was on the right side. The monitor, however, was designed to be mounted on the car dashboard (not exactly what I wanted), so, I had to switch the sensors that were connected to the controller unit. The left ones connected to the right sockets and the right ones connected to the left sockets and it worked like a charm."
И превод:
Моля, обърнете внимание, че системата с директна посока, което означава, че ако има пречка от лявата страна на задницата на колата, мониторът трябва да показва отляво светлини реакции. Същото се случва и ако е от дясната страна. Мониторът обаче е проектиран да бъде монтиран върху арматурното табло на колата (не е точно това, което исках/НЕ Е ТОЧНО И ТОВА КОЕТО ИСКАМ АЗ
/), така, че трябваше да превключа сензорите, които са свързани с контролен модул. Левите такива свързани с десните гнезда и десните сензори свързани с левите гнезда и всичко заработи очарователно.
Тоест - ще монтирам екранчето със зумера на кората между задните колонки както е показано на второто клипче. За да заработи и отчита правилно обръщайки се назад - трябва да разменят местата на сензорите, но не ми стана ясно къде! На бронята на самата лайстна или на управляващият модул. По вероятно е да е на управляващият модул, защото човек може да реши да си премести след време екранчето отред. Но ако е вторият вариант в случая - как правилно трябва да се наредят сензорите към управляващия модул:
A B C D броня
D C B A модул;
или
A B C D броня
D B C A модул;
Как точно и къде се закача черно-червеният кабел /- +/? В книжката нямам обяснено нищо за точно това. А само науки и методи - как да пробивам с винтоверт
Колата ми е седан и от прочетеното разбрах, че зад шофьорската кора в багажника има планка за модул за фабричен ПТк. Но навсякъде в клипове за Е36 - виждам афтърмаркетните модули да ги монтират зад пасажерските места при акумулатора.
И как се свалят лайстните на бронята. Пробвал аз джънтъл с плоска отвертка, но не помръдват.Даже и боята си надрасках малко. Не е удряна отзад колата и няма признаци да са лепени допълнително лайстните. Ма знам ли, какво е под тях. Не ми се смъква цялата броня. Искам да сваля лайстните и да си видя хубаво обозначените места за датчици. Или някой ако има снимка от вътрешната страна на лайстните с фабрични дупки да постне, че гугъл ми е сърдит.
Още не съм разколачвал нищо след пробата с лайстните и искам за час два накуп да свърша тая работа. Не половинчато, че и време нямам за проби-грешки.
Благодаря за помощта.
имам нужда малко от помощ за монтаж на автърмаркет парктроник. Във важната тема за монтаж на парктроник снимките не се отварят и не виждам това което да ме ориентира.
Та ... ще ползвам този начин на инсталиране, като парктроника е същият:
http://www.bmwe36blog.com/bmw-e36-parki ... art-3.html
Но от авторът не разбирам точно тази част! А именно:
"Please notice that the system is directional which means that if there’s an obstacle at the left of the car’s rear, the monitor should indicate that on the left side lights. The same happens if it was on the right side. The monitor, however, was designed to be mounted on the car dashboard (not exactly what I wanted), so, I had to switch the sensors that were connected to the controller unit. The left ones connected to the right sockets and the right ones connected to the left sockets and it worked like a charm."
И превод:
Моля, обърнете внимание, че системата с директна посока, което означава, че ако има пречка от лявата страна на задницата на колата, мониторът трябва да показва отляво светлини реакции. Същото се случва и ако е от дясната страна. Мониторът обаче е проектиран да бъде монтиран върху арматурното табло на колата (не е точно това, което исках/НЕ Е ТОЧНО И ТОВА КОЕТО ИСКАМ АЗ

Тоест - ще монтирам екранчето със зумера на кората между задните колонки както е показано на второто клипче. За да заработи и отчита правилно обръщайки се назад - трябва да разменят местата на сензорите, но не ми стана ясно къде! На бронята на самата лайстна или на управляващият модул. По вероятно е да е на управляващият модул, защото човек може да реши да си премести след време екранчето отред. Но ако е вторият вариант в случая - как правилно трябва да се наредят сензорите към управляващия модул:
A B C D броня
D C B A модул;
или
A B C D броня
D B C A модул;
Как точно и къде се закача черно-червеният кабел /- +/? В книжката нямам обяснено нищо за точно това. А само науки и методи - как да пробивам с винтоверт

И как се свалят лайстните на бронята. Пробвал аз джънтъл с плоска отвертка, но не помръдват.Даже и боята си надрасках малко. Не е удряна отзад колата и няма признаци да са лепени допълнително лайстните. Ма знам ли, какво е под тях. Не ми се смъква цялата броня. Искам да сваля лайстните и да си видя хубаво обозначените места за датчици. Или някой ако има снимка от вътрешната страна на лайстните с фабрични дупки да постне, че гугъл ми е сърдит.
Още не съм разколачвал нищо след пробата с лайстните и искам за час два накуп да свърша тая работа. Не половинчато, че и време нямам за проби-грешки.
Благодаря за помощта.
Последна промяна kagebista на 09 Авг 2013, 15:47, променена общо 2 пъти
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Помощ за монтаж на афтърмаркет климатроник?



BManqkW написа:Оправи си заглавието не климатроник, а парктроник.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник?
Имах снимки, но явно са ми на стария комп и не мога да ги намеря.
Датчиците би трябвало да са еднакви, тъй че смяната ще е от модула.
Лайстните се свалят като ги повдигнеш от там, където се свързват с правата да излязат малко и ще видиш как са им щипките и с леко дърпане излизат. Правата по същия начин. Свали си и пластмасите които са вътре в купето към бронята и там слагай кабелите. Аз даже мисля, че свалях и цялата броня за по-лесно.
Мен ако питаш тоя монитор го заеби. Само ще ти грози таблото. Тръгнеш ли назад все ще знаеш от коя страна ти е препятствието. И имай в предвид, че ниски и тънки препятствия не засича ама правят много лоши дупки в бронята като свикнеш с лесното
Датчиците би трябвало да са еднакви, тъй че смяната ще е от модула.
Лайстните се свалят като ги повдигнеш от там, където се свързват с правата да излязат малко и ще видиш как са им щипките и с леко дърпане излизат. Правата по същия начин. Свали си и пластмасите които са вътре в купето към бронята и там слагай кабелите. Аз даже мисля, че свалях и цялата броня за по-лесно.
Мен ако питаш тоя монитор го заеби. Само ще ти грози таблото. Тръгнеш ли назад все ще знаеш от коя страна ти е препятствието. И имай в предвид, че ниски и тънки препятствия не засича ама правят много лоши дупки в бронята като свикнеш с лесното

Re: Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник?
Имаш предвид пластмасите, обхождащи отвора на багажника при ключалката ли?
А самата броня без лайстните налага ли се да се пробива или дупките лягат само на лайстната? При заводски планирани места, би трябвало да има кухини или отвори зад тези лайстни на самата броня.
Мониторчето е с вграден зумер и затова трябва да го бодна някъде. А както е горе на клипа - предпочитам да е на кората. За мен това чудо на техниката няма място отпред. Пък и ще го съзирам в огледалото за обратно виждане дали святка
. Аз така или иначе без огледала не работя за паркиране
но с тези тъмни прозорци и на някои места вечер почнах да виждам малко зор. Одъртявам
Черно червеният кабел мисля с клипси да го сложа, без да режа. Но трябва и там да огледам червеният и черният за кои се закачат.
Иначе схемата е така:
A B C D броня
D C B A модул
на Х за огледалния ефект...
А самата броня без лайстните налага ли се да се пробива или дупките лягат само на лайстната? При заводски планирани места, би трябвало да има кухини или отвори зад тези лайстни на самата броня.
Мониторчето е с вграден зумер и затова трябва да го бодна някъде. А както е горе на клипа - предпочитам да е на кората. За мен това чудо на техниката няма място отпред. Пък и ще го съзирам в огледалото за обратно виждане дали святка



Черно червеният кабел мисля с клипси да го сложа, без да режа. Но трябва и там да огледам червеният и черният за кои се закачат.
Иначе схемата е така:
A B C D броня
D C B A модул
на Х за огледалния ефект...
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник?
Не се пробива бронята, само лайстните. За пластмасите имам в предвид тия, които са на купето между стоповете под вратата на багажника.
Re: Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник?
Свалих лайстните. То като никога не са сваляни са слепнали. Обаче ново 20се. Видях дупките в бронята, но както се вижда на снимката - в кръговете се показва една бяла пластмаса, което предполагам е част от греда. Сензорите са плитки - 2 см, но няма да влязат именно заради тази бяла щуротия, която припокрива 70 процента от дупката посока долу - горе. Във всички дупки е разположена по този начин. Оригиналният парктроник е с легла/стойки/ и самите сензори са доста дълбоки.
Какво се прави в този случай?
Какво се прави в този случай?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник?
Тва бялото не е ли изолация? Свали цялата броня за да можеш да си прекараш културно кабелите в багажника под пластмасите, които ти казах.
- lexx
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 9.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 Touring
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник?
Няма нужда да сваля цялата броня.Сваля се само добавката която е отдолу на бронята и има достъп.Маркираш си мястото на лайсните като гледаш дали съвпада с дупките на бронята за да ти влезе датчика.Тази бяла пластмаса се разпробива и тя така си прекарваш кабелите.Аз имам и теглич и за него е направена дупка с малко маншонче за да минават кабелите за теглича и за го използвах за прекарването на кабелите.
При мен колата е комби и аз си сложих дисплея на тавана точно до плафона за багажника.И сега като давам назад реално виждам дисплея на огледалото си.(това като идея го взех от служебния джин Туарег).
При мен колата е комби и аз си сложих дисплея на тавана точно до плафона за багажника.И сега като давам назад реално виждам дисплея на огледалото си.(това като идея го взех от служебния джин Туарег).
Re: Помощ за монтаж на афтърмаркет парктроник?
Монтирах го точно както е в първия пост и стана идеално с поглед към него в огледалото. Пластмасата около ключалката е излишно да се сваля и най-добре е цялата броня, която излиза лесно. Гайките 2х2 се виждат под тази пластмаса, като има достатъчно широчина да се развият дори с лула, вместо гедоре с удължител.
Свалих бронята и разпробих лайстните към оригиналните дупки. В самата греда на отредените места - с подходяща бургия, направих дупки с достатъчна големина, да премине буксата и кабела на всеки датчик. Всичко легна идеално. Модулът го монтирах зад шофьорското място. Като се махне кората се вижда планка с дупки именно за оригиналния парктроник и други щуротии. И там си легна дискретно перфектно. Кабелите на датчиците минаха през решетката над водачите отстрани без да се пробива нищо повече. Най-лесният вариант за захранване е от фасунгата за лампата на заден ход. Всичко заспа. Но ще го превържа с клипси към буксата, щом разбера кои цветове кабели са за задната светлина.
Свалих бронята и разпробих лайстните към оригиналните дупки. В самата греда на отредените места - с подходяща бургия, направих дупки с достатъчна големина, да премине буксата и кабела на всеки датчик. Всичко легна идеално. Модулът го монтирах зад шофьорското място. Като се махне кората се вижда планка с дупки именно за оригиналния парктроник и други щуротии. И там си легна дискретно перфектно. Кабелите на датчиците минаха през решетката над водачите отстрани без да се пробива нищо повече. Най-лесният вариант за захранване е от фасунгата за лампата на заден ход. Всичко заспа. Но ще го превържа с клипси към буксата, щом разбера кои цветове кабели са за задната светлина.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани