Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от boksioraE39 » 27 Юли 2013, 21:32

Преди малко слизам от Е65 и се качвам в Е34 абе класики,класики ама новото си е ново....така и с Е30ките,хубави са ама да не ги караш много,много... :yes:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от DLVasilev » 27 Юли 2013, 21:35

boksioraE39 написа:Преди малко слизам от Е65 и се качвам в Е34 абе класики,класики ама новото си е ново....така и с Е30ките,хубави са ама да не ги караш много,много... :yes:

немското си е немско, ама новото си е ново :yes:
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от Nickelback » 27 Юли 2013, 21:57

Тука zlatko_baretata спомена, че на E36 била тотално грешна концепцията, пък на Е30 доколкото рабирам е добре.
Та въпросът ми е да обясни zlatko_baretata за концепциите - кое е грешно, кое е правилно :yes: Не се заяждам, златко, просто ми е любопитно и интересно :yes:
Също така, ако някой друг се чувства компетентен по въпроса нека се изкаже :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 15.12.2010
Пол: Мъж
Кара: ///M43
Мечтае да кара: в изтребителната авиация
Детайли за колата: компот в сливов цвят

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от _galio_ » 27 Юли 2013, 22:04

M10 написа:И тук има стилни http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3k67z5 :mhihi: :mhihi:
Ако по ония времена е можело да бъдат внасяни свободно тук, съм сигурен че щяха да имат не по малко фенове от е30ките. Според мен са на едно ниво откъм директност, усещане и удоволствието което доставят и си струва наливането в тези модели, въпреки че са архаични отвсякъде, с неудобен интериор, части няма и тн...


Изображение
http://www.speedhunters.com/2011/07/car_feature_gt_gt_ray_chau_s_bmw_2002/

Изображение
http://www.speedhunters.com/2012/09/the-2jz-bmw-2002-smokehunter/

Изображение
http://www.speedhunters.com/2010/12/car_spotlight_gt_gt_kgb_racing_bmw_2002/

... това имах предвид.

За такава бих се оженил.
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от b00st » 27 Юли 2013, 22:10

Nickelback написа:Тука zlatko_baretata спомена, че на E36 била тотално грешна концепцията, пък на Е30 доколкото рабирам е добре.
Та въпросът ми е да обясни zlatko_baretata за концепциите - кое е грешно, кое е правилно :yes: Не се заяждам, златко, просто ми е любопитно и интересно :yes:
Също така, ако някой друг се чувства компетентен по въпроса нека се изкаже :yes:

И аз неможах да разбера как са точно пластмасови, че и с грешна концепция ама се отказах, щото златко си знае само неговото - Е30 тва, Е30 онова.

boksioraE39 написа:Преди малко слизам от Е65 и се качвам в Е34 абе класики,класики ама новото си е ново....така и с Е30ките,хубави са ама да не ги караш много,много... :yes:

Тука имаше една тема от landshark къде карал така е30 150 години и после се качил на е46 и е90 и то зело че му харесало. Така, че колите си имат плюсове и минуси и това е във всеки модел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от host » 27 Юли 2013, 22:19

Ами от както ми отнесоха колата (няма да обяснявам подробно) ми се налага да карам 2 автомобила активно други. Мицубиши спейсрънър - без втора (въобще не включва), постоянно 4х4, в разход на масло около 3л за 10хил км , без абс (изкормен) - и предишната ми кола волво с40.

Пълни атиподи. Спейсрънър-а с изключение на волана, всичко друго до болка "пряко" няма свободен ход на спирачката, няма и на газта, във всеки момент се усеща какво прави окачването. Въпреки, че няма 2ра и е само 130кс (някога било) има определено чар. Всяко действие по педалите е моментално, без забавянния и т.н.
Волвото изцяло мъртво усещане във волана, 1/3 от хода на спирачката не прави нищо, първите 1/3 от педала на газта свръх чуствителни и след това няма никой. Окачването има ли го, няма ли го... кога изтърва предницата, кога разтоварва прекомерно задницата... не се знае.

И после като сравниш с е36цата и тя ти се струва някаква златна среда (с изключение на жабката :D ). А като сравниш с е30 (не някакво запуснато) все едно си в най-добрата идея за автмобилна механика в света. Общо взето зависи за какво е дорасъл човек. Аз ся съм на вълна е36. Бих карал е30... но всеки ден ... нз.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от ///sasho » 27 Юли 2013, 22:25

b00st написа:Тука имаше една тема от landshark къде карал така е30 150 години и после се качил на е46 и е90 и то зело че му харесало. Така, че колите си имат плюсове и минуси и това е във всеки модел.


То и Аз карах само БМВ пък като се качих на Мерцедес и взе, че ми хареса повече и сега ги предпочитам като марка автомобили. Всяка кола е хубава стига собственника да си я харесва.


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от zlatko_baretata » 27 Юли 2013, 22:33

Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от DLVasilev » 27 Юли 2013, 22:38

zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.

Разход на масло забрави да споменеш :mhihi:
Изображение
ATR-42/72


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от zlatko_baretata » 27 Юли 2013, 22:41

DLVasilev написа:
zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.

Разход на масло забрави да споменеш :mhihi:

Не исках да те обиждам. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от Nickelback » 27 Юли 2013, 22:47

zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.


Дотука само общи, да не кажа, празни приказки... Оставам с впечатление, че бягаш от въпроса ми или бъркам :dunno: Грамотен човек съм, ще те разбера, а също така уважавам чуждото мнение и не съм кон с капаци, търся факти :yes: Какво (чисто технически) е грешно в концепцията на Е36, а при Е30 е добре? Също така за концепцията на кое говориш?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
Мечтае да кара: Alpine White E90 335i

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от Mad Max. » 27 Юли 2013, 22:54

Гледам доста хора казвате че е30 не става за всеки ден? Защо? Аз в момента много обмислям да взема да си направя една е30 и не мисля че ще ми е кой знае какъв проблем да я карам всеки ден. На времето хората като са карали ладата и москвича всеки ден, да не би да са умрели :dunno:
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от zlatko_baretata » 27 Юли 2013, 22:57

Nickelback написа:
zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.


Дотука само общи, да не кажа, празни приказки... Оставам с впечатление, че бягаш от въпроса ми или бъркам :dunno: Грамотен човек съм, ще те разбера, а също така уважавам чуждото мнение и не съм кон с капаци, търся факти :yes: Какво (чисто технически) е грешно в концепцията на Е36, а при Е30 е добре? Също така за концепцията на кое говориш?


Ти сериозен ли си?
Е36-цата има едни 200 кила отгоре над Е30-ката... какво още сбъркано ти трябва?
Или че е Е36-цата е като компютърна игра що се отнася до управлението? Демек не усещаш какво се случва между волана и асфалта...
Че е пластмасова и скърца ужасно и като си затваряш джама, имаш чувството, че ще се пръсне във всеки момент, или ужасния салон и супер-насрания вейдър, в който седиш все едно в допотопен фотьол на Сакскобуртготски? За баналната визия (ужасно грозна), която не я различава от тойотка от нейното време, да говоря ли? Или за липсата на четири фара?
И не е това най-важното, а това че навремето беше "пичеловка", както е сега Е46 или Е90/92. Демек, харесвате коли, дето и шундите ги харесват... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от zlatko_baretata » 27 Юли 2013, 23:01

Mad Max. написа:Гледам доста хора казвате че е30 не става за всеки ден? Защо? Аз в момента много обмислям да взема да си направя една е30 и не мисля че ще ми е кой знае какъв проблем да я карам всеки ден. На времето хората като са карали ладата и москвича всеки ден, да не би да са умрели :dunno:

Няма вече части за тях и особено ламарини. Иначе няма друга причина да не става за всеки ден. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

Мнение от Nickelback » 27 Юли 2013, 23:07

zlatko_baretata написа:...
Ти сериозен ли си?
Е36-цата има едни 200 кила отгоре над Е30-ката... какво още сбъркано ти трябва?
Или че е Е36-цата е като компютърна игра що се отнася до управлението? Демек не усещаш какво се случва между волана и асфалта...
Че е пластмасова и скърца ужасно и като си затваряш джама, имаш чувството, че ще се пръсне във всеки момент, или ужасния салон и супер-насрания вейдър, в който седиш все едно в допотопен фотьол на Сакскобуртготски? За баналната визия (ужасно грозна), която не я различава от тойотка от нейното време, да говоря ли? Или за липсата на четири фара?
И не е това най-важното, а това че навремето беше "пичеловка", както е сега Е46 или Е90/92. Демек, харесвате коли, дето и шундите ги харесват... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


За килограмите е ясно. Сигурно има защо да е по-тежка, но както и да е. От това разбирам, че за тебе най-важното е хендлинга, пъргавостта и недотам комфорта. Оттък натам отпадат всякакви оплаквания за комфорта вътре. Демек си леко си противоречиш. За визията - всеки си има вкус :yes: Не искам да говорим за тези неща, не са ми интересни :ok:

Стигаме до най-важния въпрос - управлението, връзката човек машина :yes: Ей тук ми е интересно на мен - какво и е сбъркано на Е36, а на Е30 е добре?
Гледал ли си геометрията на Е36 и кое не ти харесва, кое при Е30 е по-добре? На какво се дължи перфектния хендлинг на Е30?

Съвсем конкретни въпроси :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook