Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Преди малко слизам от Е65 и се качвам в Е34 абе класики,класики ама новото си е ново....така и с Е30ките,хубави са ама да не ги караш много,много... 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
boksioraE39 написа:Преди малко слизам от Е65 и се качвам в Е34 абе класики,класики ама новото си е ново....така и с Е30ките,хубави са ама да не ги караш много,много...
немското си е немско, ама новото си е ново


ATR-42/72
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Тука zlatko_baretata спомена, че на E36 била тотално грешна концепцията, пък на Е30 доколкото рабирам е добре.
Та въпросът ми е да обясни zlatko_baretata за концепциите - кое е грешно, кое е правилно
Не се заяждам, златко, просто ми е любопитно и интересно
Също така, ако някой друг се чувства компетентен по въпроса нека се изкаже
Та въпросът ми е да обясни zlatko_baretata за концепциите - кое е грешно, кое е правилно


Също така, ако някой друг се чувства компетентен по въпроса нека се изкаже

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
M10 написа:И тук има стилни http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3k67z5![]()
![]()
Ако по ония времена е можело да бъдат внасяни свободно тук, съм сигурен че щяха да имат не по малко фенове от е30ките. Според мен са на едно ниво откъм директност, усещане и удоволствието което доставят и си струва наливането в тези модели, въпреки че са архаични отвсякъде, с неудобен интериор, части няма и тн...

http://www.speedhunters.com/2011/07/car_feature_gt_gt_ray_chau_s_bmw_2002/

http://www.speedhunters.com/2012/09/the-2jz-bmw-2002-smokehunter/

http://www.speedhunters.com/2010/12/car_spotlight_gt_gt_kgb_racing_bmw_2002/
... това имах предвид.
За такава бих се оженил.
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Nickelback написа:Тука zlatko_baretata спомена, че на E36 била тотално грешна концепцията, пък на Е30 доколкото рабирам е добре.
Та въпросът ми е да обясни zlatko_baretata за концепциите - кое е грешно, кое е правилноНе се заяждам, златко, просто ми е любопитно и интересно
![]()
Също така, ако някой друг се чувства компетентен по въпроса нека се изкаже
И аз неможах да разбера как са точно пластмасови, че и с грешна концепция ама се отказах, щото златко си знае само неговото - Е30 тва, Е30 онова.
boksioraE39 написа:Преди малко слизам от Е65 и се качвам в Е34 абе класики,класики ама новото си е ново....така и с Е30ките,хубави са ама да не ги караш много,много...
Тука имаше една тема от landshark къде карал така е30 150 години и после се качил на е46 и е90 и то зело че му харесало. Така, че колите си имат плюсове и минуси и това е във всеки модел.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Ами от както ми отнесоха колата (няма да обяснявам подробно) ми се налага да карам 2 автомобила активно други. Мицубиши спейсрънър - без втора (въобще не включва), постоянно 4х4, в разход на масло около 3л за 10хил км , без абс (изкормен) - и предишната ми кола волво с40.
Пълни атиподи. Спейсрънър-а с изключение на волана, всичко друго до болка "пряко" няма свободен ход на спирачката, няма и на газта, във всеки момент се усеща какво прави окачването. Въпреки, че няма 2ра и е само 130кс (някога било) има определено чар. Всяко действие по педалите е моментално, без забавянния и т.н.
Волвото изцяло мъртво усещане във волана, 1/3 от хода на спирачката не прави нищо, първите 1/3 от педала на газта свръх чуствителни и след това няма никой. Окачването има ли го, няма ли го... кога изтърва предницата, кога разтоварва прекомерно задницата... не се знае.
И после като сравниш с е36цата и тя ти се струва някаква златна среда (с изключение на жабката
). А като сравниш с е30 (не някакво запуснато) все едно си в най-добрата идея за автмобилна механика в света. Общо взето зависи за какво е дорасъл човек. Аз ся съм на вълна е36. Бих карал е30... но всеки ден ... нз.
Пълни атиподи. Спейсрънър-а с изключение на волана, всичко друго до болка "пряко" няма свободен ход на спирачката, няма и на газта, във всеки момент се усеща какво прави окачването. Въпреки, че няма 2ра и е само 130кс (някога било) има определено чар. Всяко действие по педалите е моментално, без забавянния и т.н.
Волвото изцяло мъртво усещане във волана, 1/3 от хода на спирачката не прави нищо, първите 1/3 от педала на газта свръх чуствителни и след това няма никой. Окачването има ли го, няма ли го... кога изтърва предницата, кога разтоварва прекомерно задницата... не се знае.
И после като сравниш с е36цата и тя ти се струва някаква златна среда (с изключение на жабката

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
b00st написа:Тука имаше една тема от landshark къде карал така е30 150 години и после се качил на е46 и е90 и то зело че му харесало. Така, че колите си имат плюсове и минуси и това е във всеки модел.
То и Аз карах само БМВ пък като се качих на Мерцедес и взе, че ми хареса повече и сега ги предпочитам като марка автомобили. Всяка кола е хубава стига собственника да си я харесва.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.
Разход на масло забрави да споменеш


ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.
Разход на масло забрави да споменеш
Не исках да те обиждам.


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.
Дотука само общи, да не кажа, празни приказки... Оставам с впечатление, че бягаш от въпроса ми или бъркам


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Гледам доста хора казвате че е30 не става за всеки ден? Защо? Аз в момента много обмислям да взема да си направя една е30 и не мисля че ще ми е кой знае какъв проблем да я карам всеки ден. На времето хората като са карали ладата и москвича всеки ден, да не би да са умрели 


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Nickelback написа:zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.
Дотука само общи, да не кажа, празни приказки... Оставам с впечатление, че бягаш от въпроса ми или бъркамГрамотен човек съм, ще те разбера, а също така уважавам чуждото мнение и не съм кон с капаци, търся факти
Какво (чисто технически) е грешно в концепцията на Е36, а при Е30 е добре? Също така за концепцията на кое говориш?
Ти сериозен ли си?
Е36-цата има едни 200 кила отгоре над Е30-ката... какво още сбъркано ти трябва?
Или че е Е36-цата е като компютърна игра що се отнася до управлението? Демек не усещаш какво се случва между волана и асфалта...
Че е пластмасова и скърца ужасно и като си затваряш джама, имаш чувството, че ще се пръсне във всеки момент, или ужасния салон и супер-насрания вейдър, в който седиш все едно в допотопен фотьол на Сакскобуртготски? За баналната визия (ужасно грозна), която не я различава от тойотка от нейното време, да говоря ли? Или за липсата на четири фара?
И не е това най-важното, а това че навремето беше "пичеловка", както е сега Е46 или Е90/92. Демек, харесвате коли, дето и шундите ги харесват...




- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Mad Max. написа:Гледам доста хора казвате че е30 не става за всеки ден? Защо? Аз в момента много обмислям да взема да си направя една е30 и не мисля че ще ми е кой знае какъв проблем да я карам всеки ден. На времето хората като са карали ладата и москвича всеки ден, да не би да са умрели
Няма вече части за тях и особено ламарини. Иначе няма друга причина да не става за всеки ден.


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:...
Ти сериозен ли си?
Е36-цата има едни 200 кила отгоре над Е30-ката... какво още сбъркано ти трябва?
Или че е Е36-цата е като компютърна игра що се отнася до управлението? Демек не усещаш какво се случва между волана и асфалта...
Че е пластмасова и скърца ужасно и като си затваряш джама, имаш чувството, че ще се пръсне във всеки момент, или ужасния салон и супер-насрания вейдър, в който седиш все едно в допотопен фотьол на Сакскобуртготски? За баналната визия (ужасно грозна), която не я различава от тойотка от нейното време, да говоря ли? Или за липсата на четири фара?
И не е това най-важното, а това че навремето беше "пичеловка", както е сега Е46 или Е90/92. Демек, харесвате коли, дето и шундите ги харесват...![]()
![]()
За килограмите е ясно. Сигурно има защо да е по-тежка, но както и да е. От това разбирам, че за тебе най-важното е хендлинга, пъргавостта и недотам комфорта. Оттък натам отпадат всякакви оплаквания за комфорта вътре. Демек си леко си противоречиш. За визията - всеки си има вкус


Стигаме до най-важния въпрос - управлението, връзката човек машина

Гледал ли си геометрията на Е36 и кое не ти харесва, кое при Е30 е по-добре? На какво се дължи перфектния хендлинг на Е30?
Съвсем конкретни въпроси

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани