Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузонов

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от hrpopov217 » 08 Юли 2013, 14:21

a1n написа:
Идеята беше, че на мен все ми е жега а на пътника пък му е студено и т.н. А и чисто визуално ми харесва повече двузонивия контрол. Ами дано поне някой колега ако се заеме да постне снимки и обяснения за процеса поне темата да е полезна завбъдеще.


За визуалното съм съгласен, но за това ако си мислиш, че като е двузонов и на теб ще ти е хладно а на пътника топло - лъжеш се, на това купе, няма как да постигнеш този ефект :) Да не говоря за 4 зоновите климатроници, там пък какво мазало става, всеки като намести разлияна температура :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от iceblast » 08 Юли 2013, 15:11

Има огромна разлика, защото аз като карам винаги климатика бичи на макс студено и когато на пътника му духа това, което на мен ми духа в повечето случай му е студено, другиат вариант е да си затвори духалките - тогава пък става топло, така че точно тогава си нагласяш темепературата и ти е ок. Вие освиркахте хората дет са ги мислили тия нещата и хвърлихте, разходите за хиляди коли да направят 4 зонови климатроници, на вятъра.

Както и да го гледме е по-добре както визуално, така и функционално но не е deal breaker ;)

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от MadChicken » 08 Юли 2013, 15:27

Тия копчета ми напомнят стария котлон на баба ми :mhihi:

http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... -a-117450/
Последна промяна MadChicken на 08 Юли 2013, 20:44, променена общо 1 път
Only dead fish follow the stream...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от hrpopov217 » 08 Юли 2013, 17:04

Е какво искаш да ми кажеш, че ако аз си настроя моята половина на 18, а пътника на 24, аз ще съм с кожуха а той по тениска ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от RIDDICK » 08 Юли 2013, 17:09

Според мен удобството е зимата.един иска по топло дръгия не толкова...,докато лятото в жегите е трудна работа за някаква разлика в темоературите в купето...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от hrpopov217 » 08 Юли 2013, 17:19

За зимата по съм съгласен, че може да се усети ползата от двузоновия, но за лятото температурата в купето си е една и съща

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook