Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузонов

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж

Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузонов

Мнение от a1n » 05 Юли 2013, 10:47

Здравейте колеги,

В чуждите форуми има една тема но е някак си непълна и без снимки. Та, дали някой съфорумец е сменял обикновенните врътки на климатроника с пълният двузонен контол.

Идеята е от
Изображение
към
Изображение.

Доколкото разбрах някои пинове ще трябва да се пренаредят и няма да стане както си мисля директно да го свържа. Та освен пиновете, смяна на бушона с 15 амперов, трябва ли нещо друго като пре-програмиране? Самите панели дали са със същите размери за да влезнат в гнездото? И последната чуденка е дали климатроника ще стане всъщност двузонов. Ако няма сериозни усмолжения по-процедурата и направим полезна дискусия мисля да се заема този или другия уикенд и ще постна снимки. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от bezdomnia » 05 Юли 2013, 17:25

няма как да стане колега,все пак не само управлението прави климатроника двузонов,искам да кажа че въздухопроводите са различни,клапи който да управляват и да карат въздуха да циркулира в 2 кръга,това е правено от колеги в форума но няма да ти работи всичко от новият панел :( но дано да греша аз също съм с тези врътки и исках да ги сменям и стигнах до тук

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от hrpopov217 » 05 Юли 2013, 18:19

Те панелите са си едни и същи по размери. Все пак центалната конзола е една и съща. Ще има доста преправяне със сигурност, но невъзможни неща няма. Въпроса е дали ще си струва парите тази интервенция.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от memorex » 05 Юли 2013, 19:31

hrpopov217 написа:Те панелите са си едни и същи по размери. Все пак центалната конзола е една и съща. Ще има доста преправяне със сигурност, но невъзможни неща няма. Въпроса е дали ще си струва парите тази интервенция.


Сигурно имаш малки деца и затова си се запалил .Според мен не си струва пак ще им е студено.Аз го нагласям на ауто и на Low и така бива.И на двете кoли имам двyзон и надали съм го ползвал 5 пъти.Дали може да стане пък е отделен въпрос.Идея си нямам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от RIDDICK » 06 Юли 2013, 0:26

Аз реално не виждам голяма полза от този двузонов климатроник макар да съм с такъв,при толкова малко пространство как ще се усеща разлика в температурата ...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от bezdomnia » 06 Юли 2013, 9:11

аз исках да направя промяната от естетична гледна точка,определено копчетата на двузоновия климатроник са по красиви,тези малко простеят

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XD

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от bordo_77 » 06 Юли 2013, 16:29

На старата готварска печка "мечта" са такива :mhihi: .

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: Варна,Бургас
Пол: Мъж
Кара: E60 530i 2006 N52B30

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от IVAKDIVAK » 06 Юли 2013, 18:31

По скоро като на печка раховец :lol: Добре че на мойта не са такива . Че то ако бяха такива сигурно нямаше да я взема колата, много са ми грозни .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 8.04.2007
Пол: Мъж

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от DRAG_BG » 07 Юли 2013, 19:46

тази интервенция съм я правил няколко пъти .От към хардуер е елементарно - намираш буксите ,пренареждат се пиновете и работи, и малко прекодиране. Ще имаш нормален климатроник с визия на двузонов, няма как да функционира като двузонов само със смяна на управлениета.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от RIDDICK » 07 Юли 2013, 22:37

А какво прави двузоновия?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от hrpopov217 » 07 Юли 2013, 23:29

RIDDICK написа:А какво прави двузоновия?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


Общо взето каквото прави и еднозоновия :lol: На мен и двете ми коли са със двузонови, и винаги съм намествал еднаква температура и на двете половини, така че полза от това, че са двузонови до сега не съм видял.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от stankata777 » 08 Юли 2013, 8:46

:OT: Аз именно затова си поръчах хикса с еднозонов!На е90 преди това много ме дразнеше,че трябваше да местя и двете врътки при всяка промяна на желаната т.Гледам този дразнещ-ме недостатък е решен при Ф моделната гама.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от a1n » 08 Юли 2013, 9:06

stankata777 написа::OT: Аз именно затова си поръчах хикса с еднозонов!На е90 преди това много ме дразнеше,че трябваше да местя и двете врътки при всяка промяна на желаната т.Гледам този дразнещ-ме недостатък е решен при Ф моделната гама.


М да, колкото повече мисля, толкова повече започвам да се отказвам именно заради факта, че от мненията разбирам че от двузонов климатик няма смисъл. Идеята беше, че на мен все ми е жега а на пътника пък му е студено и т.н. А и чисто визуално ми харесва повече двузонивия контрол. Ами дано поне някой колега ако се заеме да постне снимки и обяснения за процеса поне темата да е полезна завбъдеще.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от Lacho » 08 Юли 2013, 9:21

За двузоновия трябва да се смени и кожуха с клапите освен управлението, след това малко прекодиране и ще стане, но най вероятно ще трябва и малко окабеляване ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: Варна,Бургас
Пол: Мъж
Кара: E60 530i 2006 N52B30

Re: Ретрофитинг обикновен климатичен контрол с пълният двузо

Мнение от IVAKDIVAK » 08 Юли 2013, 14:04

a1n написа:М да, колкото повече мисля, толкова повече започвам да се отказвам именно заради факта, че от мненията разбирам че от двузонов климатик няма смисъл. Идеята беше, че на мен все ми е жега а на пътника пък му е студено и т.н. А и чисто визуално ми харесва повече двузонивия контрол. Ами дано поне някой колега ако се заеме да постне снимки и обяснения за процеса поне темата да е полезна завбъдеще.


Абе не е точно като да няма смисъл от двузоновият климатроник , то иначе за какво го правят ако нямя смисъл. На мене ми е супер защото на жена ми винаги и е студено а на мен ми е топло и така всеки си го прави да му духа както му е кеф. Сега някой ще каже ама на толкова малко пространство не може да се обособят отделни зони със такава температурна разлика (примерно едната страна е настроена на 19 градуса а другата е на 24 градуса ) това е така, реално няма голяма разлика в температурите но усещането е различно на двете седалки , и като цяло аз съм доволен. :D
Последна промяна IVAKDIVAK на 08 Юли 2013, 21:43, променена общо 1 път

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook