Ремонт клеморед
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Ремонт клеморед
Колеги ремонтирах си клемореда и реших да направя малко по-подробна тема със снимки и тн. да е по-лесно за бъдещи ремонти
1.Свалят се корато при педалите и кората под волана (съжалявам само тях не ги снимах,обещавам да добавя снимки.Необходим инструмент - малка плоска отверка,кръстата отверка, торкс 30 (еврейска звезда Т30),шкурка 150 или 240 и контакторен спрей.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО МАХНЕТЕ + ОТ АКУМУЛАТОРА
2.Като се свалят кората при педалите и кората на волана има два ( 2 ) болта Т30 ,които държат кабели и придържа клемореда.
3.След като свалите пластмасата отдолу се виждат 2 дупчици с много малки винтчета за права отверка (ако не е пипано там има червен маркер,както беше при мен и отдолу са винтовете) те държат самият клеморед.
На номер 1 се вижда както е оригинално , а на номер 2 като съм го изчоплил
4.След като се свали клемореда с тънка права отверка трябва да се отвори като се почва отпред назад ( от 1 към 2 ) за да не се спука корпусът му,че иначе тръгва да се пука

1.Свалят се корато при педалите и кората под волана (съжалявам само тях не ги снимах,обещавам да добавя снимки.Необходим инструмент - малка плоска отверка,кръстата отверка, торкс 30 (еврейска звезда Т30),шкурка 150 или 240 и контакторен спрей.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО МАХНЕТЕ + ОТ АКУМУЛАТОРА

2.Като се свалят кората при педалите и кората на волана има два ( 2 ) болта Т30 ,които държат кабели и придържа клемореда.
3.След като свалите пластмасата отдолу се виждат 2 дупчици с много малки винтчета за права отверка (ако не е пипано там има червен маркер,както беше при мен и отдолу са винтовете) те държат самият клеморед.
На номер 1 се вижда както е оригинално , а на номер 2 като съм го изчоплил

4.След като се свали клемореда с тънка права отверка трябва да се отвори като се почва отпред назад ( от 1 към 2 ) за да не се спука корпусът му,че иначе тръгва да се пука
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна chernobila на 12 Май 2013, 13:03, променена общо 1 път
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Ремонт клеморед
5.След като го отворите внимаваите за челната пружинка да не се махне,че тогава незнам какво ще стане

8.Като огледах самият клеморед видях,че има 2 контактора с различен цвят - бяха доста патиниралию(погледнете номер 2),както и буксата на клемореда
7.Започвам да чистя със шкурка контакторите (използвах 150 и минах само 3-4 пъти на всеки контактор,а не примерно с водна да жулиш като луд

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Ремонт клеморед
Важно:Чисти се със шкурката и от двете страни - и от към пластината и от към контактора,за да има хубав контакт.Средните две писти на клемореда не са прорязани и шкурката не може да мине - затова е необходимо повечко време със шкурката.След това обилно се напръсква с контакторен спрей и се затваря клемореда.Напръсках и с контакторен спрей и буксата на клемореда,че и там беше тръгнала патина.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Ремонт клеморед
Клеморедът се затваря по обратния начин - ПЪРВО ОТЗАД, ПОСЛЕ ОТПРЕД,за да влезе нормално в пистите си.Събира се по обратния ред и ето го резултатът:
Резултатът е налице - всичко работи безупречно
П.П. Съжалявам,че така направих темата,но ще помоля някой модератор да я направи като едно цяло.Поздрави
Резултатът е налице - всичко работи безупречно

П.П. Съжалявам,че така направих темата,но ще помоля някой модератор да я направи като едно цяло.Поздрави

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Ремонт клеморед
Браво колега! Много полезна информация си предоставил! 

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Ремонт клеморед
emo_ch написа:Браво колега! Много полезна информация си предоставил!
Благодаря ти


- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Ремонт клеморед
Много полезна информация, колега! 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Ремонт клеморед
м/у другото тва по принцип не е много издържливо като ремонт и макс до 1 години в повечето случай става пак същия проблем. Нов клеморед в дарукар е 100 кинта ....
Ето тук още една тема ( пускал съм я в е39 раздела )
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ebuild-DIY
Ето тук още една тема ( пускал съм я в е39 раздела )
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ebuild-DIY
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани