Колебание на оборотите М50В20
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Колебание на оборотите М50В20
Здравейте!
От няколко седмици съм подлудял. Карам си колицата без грижи и изведнъж като запалих сутринта едно играене на обороти, патка и кютка. За разнообразие като подам газ даже и гасне. Като позагрее долу-горе бива. На газ върви както и преди. Решавам, че е от запалването. Сменям свещи и лули с чисто нови. Бобините са ток и жица. Нулев резултат. Решаваме с авера, че са запушени дюзите - чистят се на ултразвук. Айде още 120 лв. назад. В резултат съчетание от три пръста с преобладаващ среден. Стана по-зле. Забравих да кажа, че пробвах и с присадка за почистване на дюзите. Вчера едва успях да я довлека в сервиза. Смених де що филтър имаше. Днес закачихме един комп и показанията от датчици, дюзи и т.н. повече от ПИРФЕКТНИ. Налягане на гориво и компресии по цилиндрите ИДЕАЛНО. Даже на Пенчев звънях по едно време щот откачих от нерви. Ток да те убие, бензин да те удави, а прекъсва като бедна смес. Абсолют. Мислихме много време и единственото, което не можахме да проверим е пустия му Ванос. Той ми е терра инкогнита. Ако някой се е срещал с подобен проблем
Благодаря предварително.
От няколко седмици съм подлудял. Карам си колицата без грижи и изведнъж като запалих сутринта едно играене на обороти, патка и кютка. За разнообразие като подам газ даже и гасне. Като позагрее долу-горе бива. На газ върви както и преди. Решавам, че е от запалването. Сменям свещи и лули с чисто нови. Бобините са ток и жица. Нулев резултат. Решаваме с авера, че са запушени дюзите - чистят се на ултразвук. Айде още 120 лв. назад. В резултат съчетание от три пръста с преобладаващ среден. Стана по-зле. Забравих да кажа, че пробвах и с присадка за почистване на дюзите. Вчера едва успях да я довлека в сервиза. Смених де що филтър имаше. Днес закачихме един комп и показанията от датчици, дюзи и т.н. повече от ПИРФЕКТНИ. Налягане на гориво и компресии по цилиндрите ИДЕАЛНО. Даже на Пенчев звънях по едно време щот откачих от нерви. Ток да те убие, бензин да те удави, а прекъсва като бедна смес. Абсолют. Мислихме много време и единственото, което не можахме да проверим е пустия му Ванос. Той ми е терра инкогнита. Ако някой се е срещал с подобен проблем

Благодаря предварително.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
колега, щом ти дави на студен мотор сместа е богата. провери дебитомера да не е замърсен нещо, или ланда сонда. А машинката за празния ход чистихте ли я? (макар ако е от нея ще ти прави мизерии и на газ, по-малки)

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
колега да не си заредил лош бензин? ваноса неможе да ти прави такива мизерии,огледаи да не смуче въздух от някаде то маркуча за сервото,вентилацията на картера,маркучите на степ мотора, всмукателния колектор, дугото колегата го е написал.
Успех.
Успех.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
бро под пластнмасовите колектори има вакуми които се измъкват от време на време и от там прави проблеми с оборотите и пуканията



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Мъжага фани и преди да си дал още пари за глупости земи си провери всички видове маркучи който имат връска с смукателния колектор -или така нареченото Уплътняване!
Успех!
Успех!
BMW Service Team
аз съм с гази :(( оборотите гадно като е студена
аз съм с гази
( оборотите гадно като е студена
кажете каде могат да сложат нещо да симулира на ламда сондата че всичко е ок ... ли там както се прави ...

кажете каде могат да сложат нещо да симулира на ламда сондата че всичко е ок ... ли там както се прави ...
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
ако още имаш този проблем , свали си всичко, от въздушния филтър до смукателния колектор и си го измии с некои електро клеен.
Колите на доста километри, духат малко повече в картера, а тези изпарения отиват в смукателния колектор и правят всичко мазно и заедно с прахолиака от въздуха става една кал/принципно говоря/
Тъка че сваляи сензори вакум регулатори, абсолюто всичко и чисти.Не струва пари тъка поне ще отметнеш нещо че е от него или не.
За разликата на гез бензин, мога само да гадая,
Особенно внимание обърни на дроселната клапа и всичко около нея.
Пиши, и не троши пари на вятъра,нищо не се чупи вечер когато колата е на паркинга, всеко нещо си има първоизточник.
Good luck
ако още имаш този проблем , свали си всичко, от въздушния филтър до смукателния колектор и си го измии с некои електро клеен.
Колите на доста километри, духат малко повече в картера, а тези изпарения отиват в смукателния колектор и правят всичко мазно и заедно с прахолиака от въздуха става една кал/принципно говоря/
Тъка че сваляи сензори вакум регулатори, абсолюто всичко и чисти.Не струва пари тъка поне ще отметнеш нещо че е от него или не.
За разликата на гез бензин, мога само да гадая,
Особенно внимание обърни на дроселната клапа и всичко около нея.
Пиши, и не троши пари на вятъра,нищо не се чупи вечер когато колата е на паркинга, всеко нещо си има първоизточник.
Good luck
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Вчера ходих при Явор (варненският). След дълги дискусии стигнаха до извода, че някаква шайба на коляновия вал имала овално износване и трябва да се даде на стругар. Кандисах. Днес ми се обадиха, че било от ЕCU-то. Сложили от друго БМВ и всичко било 6. Падладях.
Казах им да го събират и да си го вземам. Отивам в сервиза и ново двайсе.
Решили да презапоят тук там по ЕCU-то и то взело, че тръгнало. Дотук добре. Като форсирали колата обаче случайно се разлетяла перката и дифузьора на радиатора. Така, че сега съм с работещ двигател, нова перка и без дифузьор.
Честито на печелившите. За успокоение ме посъветваха да си търся нов комп. Това за сега е положението с оборотите.




13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани