Истории за българските "джамбази"

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Истории за българските "джамбази"

Мнение от AgeraR » 21 Дек 2012, 21:54

Здравейте, нека тук да пишем за историите на българските "джамбази" и българските автокрадци :mhihi:

Мен много ми е интерсна за краденото Ферари Ф40, но все забравям как беше и ще се радвам ако някой я напише.

Като за начало мога да кажа, че единсвения краден Майбах е от българин, колата е била открадната от Русия. Това е бил единсвеният откраднат Майбах в света.


По интересно ми е да чета такива истории отколкото да гледам измислени филми в свободното си време. :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от BaDxBoY » 22 Дек 2012, 1:31

Отиваме да гледаме е46 от 2002-ра в една автокъща. Гледаме колата страшна, бензин лачена отвсякъде, всички екстри ..
Харесваме я на пръв поглед и ще я закараме на сервиз за една бърза диагностика и да видим автоматичната скоростна кутия, че знаех за какви пари си говорим при тях.. Отиваме в сервиза, дигаме я на стенда и кво гледаме, багажника продупчен отдолу и някви телове висят, чак до отпред през 5-10 см. На тях се е държал маркуча за гаста.. Окей преживяхме го. на километраж пишеше 194 к километра и когато се загледахме, мисля че от лявата страна на двигателя при една от гредите някъв стикер за смяна на масло на 270к километра през 2009-та .. тогава вече смеха беше пълен ...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.11.2012
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: е36 m50b20 turbo
Мечтае да кара: m50b28 turbo
Детайли за колата: Толкова бавна че един охлюв я полазил :D

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от stanimirkanev » 23 Дек 2012, 14:38

Работих на една автомивка,където се перяха много от колите нов внос.Та идва една лагуна дизелова за цялостно чистене.Салона все едно си отворил задния капак и си пръснал по седалките една кофа олио и пепел.Отварям да мия двигателя и гледам бележка за маслото сменено през 2007 година на 890 000 километра.Утивам да видя километража и там гледам 1820000 :shock: .Изпратихме колата и след 2 седмици идва новия собственик на колата да я мия и ми вика я виж каква е запазена :lol:

Дон Хуан де Маркофф
Аватар
Мнения: 6033
Регистриран на: 1.06.2002
Местоположение: Стара Загора/Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
Мечтае да кара: X6 cabrio

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от B U L L I » 23 Дек 2012, 20:56

интересна идея :clap:
ако се развие смятам да я закача най отгоре :smoke:
ИзображениеИзображение
http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Дек 2012, 22:24

Около началото на октомври гледам едно М6 в нашето Мобиле на изгодна цена. На обявата пише "КАТО НОВА". По принцип като го видя това и знам за каква обява става дума, но пък пише 48 000 км. със сервизна книжка, червена кожа каквато много харесвам и...си рекох хайде. Звъня аз, но телефона изключен. Викам си хайде да си бия камшика на другия ден в неделя и без това се чудех къде да ходя. Отивам и търся в района с много автокъщи и познавам от същата автокъща една Е60-ка комби, която също беше написана в обявата с нещо от рода на "като нова" или "уникална". Спирам и заформям разговор с продавача. Оказа се, че колата не била негова, ами на друг човек, който сега се връщал с поредния автовоз. Викам му на този да видим поне колата, а той ми отговаря, че била в някакъв склад защото в автокъщата била като цирк - всеки я отварял, всеки искал да я види и разни такива. Викам си хайде пък, може и така да е. Не можеше да я видим и го питам този за това "КАТО НОВА" и му обяснявам, че по принцип като го видя и тръпки ме побиват. Той ми отвръща с онова сигурното "ама тя наистина е като нова бе човек, затова сме го написали". Викам му, "само да ме разкарваш два пъти да идвам дотук за глупости, ако е хубава я купувам, ама не искам да си губя времето защото не става аз ще го видя и няма да я купя". Онзи обаче решил явно, че може и някак да се излъжа и ми разправя там "ти не знаеш за каква кола става дума, тя върви като не знам си какво..." и разни там. Отивам след два дена когато собственика се е върнал и я забелязвам на една автомивка тъкмо я лъскат. Лъсната, ама..."КАТО НОВА". :mhihi: Направо решавам, че е тя защото колко такива ще има там и почвам да я гледам. Отиваме всички със собственика до автокъщата и аз отварям вратите да видя как изглежда кола на 48 000 км, при това М, която се предполага, че ще е вардена. Едни такива захабени стелки все едно някой се е мъчел нарочно да ги захаби. Друго обяснение за кола на 48 000 няма. Копчетата за сваляне на прозорците изглеждат и те доста захабени, кожата по седалките...абе нищо общо с това "КАТО НОВА". Гледам отпред едни грозни драскотини навсякъде - от бронята, та чак по самите бъбреци, което издава признак за бая магистрални километри, ама бая. По едно време гледам, че предно дясно колело е стъргало в подкалника при пълен ляв. А подкалника си е на място. Колата е с оригинални гуми и джанти и за да опира това значи това колело нещо не е на място. За кола, която е :КАТО НОВА" малко не върви. Гледам на око отпред, бая големи разлики във фугите и всякакви места, където пасват брони, калници и прочие. Слагам едно левче да меря разликите и съвсем зяпнаха. Все едно колата е имала близка среща от третия вид и някой после по трудово обучение е събрал нещата. Питам за сервизната книжка, която дори на снимките ми се стори страна, но като видях и ахнах. Само една смяна на 48 000 и то за 6 години, като на всичко отгоре в "сервизната книжка" началните данни и тази въпросна смяна са с един и същ химикал написани. Питам го как така за 48 000 км. тази кола е сменяла веднъж масло и онзи вдига рамене. После му казвам, че ме притеснява в крайна сметка на колко километри е, а онзи ми вика, че по ключа като го занеса в специализиран сервиз и ще ми излезнат километрите. Отговарям му, че ключа ще покаже това, което показва таблото и пак мълчание. Отговаря ми се, че все пак на око горе-долу може да се разбере на колко е колата. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Както и да е, няма да казвам на колко свали, но просто това "КАТО НОВА" се убедих за пореден път за какво се слага.
Сега идва и още по-веселото. Към днешна дата колата още стои, но мощността от 507 коня се е увеличила на 557( :mhihi: )и от "КАТО НОВА" е станала "UNIKAT", но изключително зверските правописни грешки в самата обява си стоят. :mhihi: Цената също се е вдигнала с 600 лв. :mhihi:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 12.03.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E30, E46

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от vankata8384 » 23 Дек 2012, 23:38

Продадох си Кадета преди 4 години и трябваше да купувам друга кола. Отивам в една автокъща в нашия град и гледам Голф 3. На външен вид беше добре и вътре що годе запазен. Викам му на продавача пали го да го чуя. След като запали колата лампата за маслото остана да свети и оборотомера не работеше. Аз съответно му казвам какво става тука и той вика: мил съм двигателя и затова не работи оборотомера и лампата свети, като изсъхне ще се оправи :mhihi: . Дотук добре си казвам аз, подадох и газ 3-4 пъти няма проблеми. На другия ден викам баща ми да я погледне да си каже мнението и същата операция. Запалихме я, поработи 1 минута със светеща лампа за маслото и баща ми и даде газ и като почна да тропа мотора, сигурно клапаните бяха на сухо. Загасихме я и тоя се побърка леле-леле, какво стана, нещо стана, незнам си какво. И като му казах, че лампата си е светела заради некачването на масло той не можеше да проговори. И така ей такива са българските джамбази. А пък и 99% от тях свалят и катализаторите преди да отидат на автокъщата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Alexch » 23 Дек 2012, 23:59

Ето и една от моите истории :mhihi: viewtopic.php?f=35&t=245772
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от speedhokk » 26 Дек 2012, 16:45

Е тука има доста случки - viewtopic.php?f=4&t=304364

Дон Хуан де Маркофф
Аватар
Мнения: 6033
Регистриран на: 1.06.2002
Местоположение: Стара Загора/Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
Мечтае да кара: X6 cabrio

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от B U L L I » 17 Яну 2013, 20:10

помествам тук,тази нова история.
вярвам,че ще има полза :wave:

PapiPuh написа:Добър вечер на всички!
Искам да предупредя всички, които са решили да си купуват BMW от автокъщи да внимават много!!!!
Само преди 4 дни се сдобихме с мечтания автомобил BMW 530 D. Дълго го търсихме и го намерихме в една автокъща на име "Валенсия", която се намира в с.Труд, Пловдивска област.
Заплатихме возилото и си тръгнахме щастливи за София. Първата изненада, с която се сблъскахме бяха чистачките, на които не бяха оправени маркучите(бяха помолени предварително за това, предвид, че пътуваме за София и времето е лошо). На 90-тия изминат километър с колата, двигателя угасна. Шаш и спек!!! Веднага се обадихме на собственика на автокъщата, които разбира се каза, че колата няма проблем и нищо не може да направи. Странно обаче, защо веднага попита колко нафта има в резервоара?!
Успяхме с много зор и нерви да се придвижим до Вакарел, като постоянно поддържахме връзка с нашия механик. Угаснахме тотално точно между 15 и 16 километър от София. Магистрала, тъмница, тир след тир. Мъжът ми щеше да получи удар.
Извикахме пътна помощ.Когато тя дойде отворихме багажника за да извадим куката за теглене. Оказа се че всички инструменти липсват, а при първия оглед си бяха на място. Прибрахме колата в сервиз и на следващия ден се оказа, че колата е с повредена задна нафтова помпа, за която очевидно от автокъщата са знаели, иначе защо ще сипват гориво в колата повече от 30литра.
Започнаха диви разговори по телефона с продавача и собственика на автокъщата. Ще спомена имената им: Собственикът е Валентин, а продавача - Иван.
Бяхме обвинени от собственика, че сме скрили инструментите. Поискахме компенсация за нанесените щети и със сигурност се досещате, че ни беше отказана.
Пиша всичко това, за да предупредя всички Вас, за тези некоректни търговци!!!
НИКОГА, АМА НИКОГА НЕ КУПУВАЙТЕ КОЛА ОТ АВТОКЩА "ВАЛЕНСИЯ" С.ТРУД, ПЛОВДИВСКА ОБЛАСТ

БЕЗКРАЙНО СЪМ ПОТРЕСЕНА ОТ ГРУБОТО И АРОГАНТНО ОТНОШЕНИЕ НА ТЕЗИ ХОРА КЪМ НАС КЛИЕНТИТЕ, КОИТО ИМ ОСТАВЯМЕ МАСА ПАРИ!!!!
ИзображениеИзображение
http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 10.01.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520-170ps
Мечтае да кара: М5

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от BMW_TEAM_SH » 17 Яну 2013, 20:53

за това предпочитам кола от частно лице даже и да е карана още по добре ...


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от xpl0d » 17 Яну 2013, 21:53

BMW_TEAM_SH написа:даже и да е карана още по добре ...


Е не, ще я вземе и ще я заключи в гаража 15г. без да я кара, че да ти я продаде после :mhihi:

Един линк със случай, при който колата се взима от официален дилър, с доказан произход, остатъчна гаранция и т.н., нещо като БМВ премиум селекшън : http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=363715
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от madpetio » 18 Яну 2013, 20:25

PapiPuh написа:Добър вечер на всички!
Искам да предупредя всички, които са решили да си купуват BMW от автокъщи да внимават много!!!!
Само преди 4 дни се сдобихме с мечтания автомобил BMW 530 D. Дълго го търсихме и го намерихме в една автокъща на име "Валенсия", която се намира в с.Труд, Пловдивска област.
Заплатихме возилото и си тръгнахме щастливи за София. Първата изненада, с която се сблъскахме бяха чистачките, на които не бяха оправени маркучите(бяха помолени предварително за това, предвид, че пътуваме за София и времето е лошо). На 90-тия изминат километър с колата, двигателя угасна. Шаш и спек!!! Веднага се обадихме на собственика на автокъщата, които разбира се каза, че колата няма проблем и нищо не може да направи. Странно обаче, защо веднага попита колко нафта има в резервоара?!
Успяхме с много зор и нерви да се придвижим до Вакарел, като постоянно поддържахме връзка с нашия механик. Угаснахме тотално точно между 15 и 16 километър от София. Магистрала, тъмница, тир след тир. Мъжът ми щеше да получи удар.
Извикахме пътна помощ.Когато тя дойде отворихме багажника за да извадим куката за теглене. Оказа се че всички инструменти липсват, а при първия оглед си бяха на място. Прибрахме колата в сервиз и на следващия ден се оказа, че колата е с повредена задна нафтова помпа, за която очевидно от автокъщата са знаели, иначе защо ще сипват гориво в колата повече от 30литра.
Започнаха диви разговори по телефона с продавача и собственика на автокъщата. Ще спомена имената им: Собственикът е Валентин, а продавача - Иван.
Бяхме обвинени от собственика, че сме скрили инструментите. Поискахме компенсация за нанесените щети и със сигурност се досещате, че ни беше отказана.
Пиша всичко това, за да предупредя всички Вас, за тези некоректни търговци!!!
НИКОГА, АМА НИКОГА НЕ КУПУВАЙТЕ КОЛА ОТ АВТОКЩА "ВАЛЕНСИЯ" С.ТРУД, ПЛОВДИВСКА ОБЛАСТ

БЕЗКРАЙНО СЪМ ПОТРЕСЕНА ОТ ГРУБОТО И АРОГАНТНО ОТНОШЕНИЕ НА ТЕЗИ ХОРА КЪМ НАС КЛИЕНТИТЕ, КОИТО ИМ ОСТАВЯМЕ МАСА ПАРИ!!!!


Е така да ви питам пък вас. Кой ви би да идете у с.Труд за кола? Малко са автокъщи в София та ще идете там? Пък поинтересувайте се от познати,от други места преди да се излетите като тиква от баир! Преди 5 години гледам обяви за определена кола ходих до с.Труд и до Благоевград две коли да огледам и на двете места СМЯХ голям,а цените като все едно от завода ги купувам. От малък 10-15 годишен знам от батковците че Лади от провинцията само от дядовци с гаражи,друго не взимаш даже куче :mhihi: Питайте ме само дали ще ида да си купя кола от село което и да е то?!?!? :banghead:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от xpl0d » 18 Яну 2013, 20:40

madpetio написа:Кой ви би да идете у с.Труд за кола? Малко са автокъщи в София та ще идете там? Пък поинтересувайте се от познати,от други места преди да се излетите като тиква от баир!


Нали се сещаш, че са отишли там и са се набутали стабилно само и единствено заради парите. Видели са "униката", "ми той същия е 3000лв. по-скъп в София, дай от селото ще го вземем", като добавиш и спестените 50-на лв. за майстор да огледа колата, също и спестените от диагностиката пари и се е получила баси и изгодната петица :mhihi: Мечтата на всеки джамбаз просто :mhihi:
Изображение

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от boksioraE39 » 19 Яну 2013, 12:05

xpl0d написа:
madpetio написа:Кой ви би да идете у с.Труд за кола? Малко са автокъщи в София та ще идете там? Пък поинтересувайте се от познати,от други места преди да се излетите като тиква от баир!


Нали се сещаш, че са отишли там и са се набутали стабилно само и единствено заради парите. Видели са "униката", "ми той същия е 3000лв. по-скъп в София, дай от селото ще го вземем", като добавиш и спестените 50-на лв. за майстор да огледа колата, също и спестените от диагностиката пари и се е получила баси и изгодната петица :mhihi: Мечтата на всеки джамбаз просто :mhihi:


Интересно как прецени хората какви са?
Кое е с 3000-лева по-скъпо в София?
Не всички хора са наясно че тая кола се чете с диагностики и т.н.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от madpetio » 19 Яну 2013, 12:21

Не не са спестили нищо даже там са я платили с 2-3000лв по-скъпо...

Така имам един познат каде си купи "уникална" 124ка за 10 000лв от "представителството" на Мерцедес във Велинград та за една година даде по нея още 5000лв каде на тая проста кола нема какво да и се счупи то се счупи :mhihi: Това става 2008г не 1998г. да не се объркате нещо?
"Като има балъци ще има и тарикати" - стара Магураджииска мъдрост
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook