Съобщение "Charging Fault!" или не зарежда :::РЕШЕН:::
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
Днес акумулатора "падна" и не успях да пробвам нищо. Скоро ще пиша пак!
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
Мисля, че имаше доста колеги, които получаваха странни съобщения при свършващ акулмулатор
Възможен вариант 




- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
След като е ясно че акумулаторната батерия е паднала, мога ли да го вържа на зарядно за акумулатори, от тези които продават в метро за по 20-30-40лв. На тях пише че са само за оловни акумулатори. Този на БМВ не е ли с гел? Дайте съвет какво да правя? Благодаря.
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
Имаше тема по въпроса със зарядните - БМВ продават зарядно което не е евтино (250лв) но пък изглеждаше много готино и се включва през запалката за цигари от купето което е много готино. Аз не бих рискувал с зарядно за 20лв. Виж темата за зарядните за повече инфо.
Tool - Fear Inoculum
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
Е как бе колега зарядно през запалката, като аз нямам акумулатор. Нещо не се ли обърка?! Не разбрах.Emooo написа:Имаше тема по въпроса със зарядните - БМВ продават зарядно което не е евтино (250лв) но пък изглеждаше много готино и се включва през запалката за цигари от купето което е много готино...

Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
http://www.amazon.com/BMW-Advanced-Batt ... B0016BRA3M
Genuine BMW Accessory
Plugs into your car's cigarette lighter
Genuine BMW Accessory
Plugs into your car's cigarette lighter
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
ICE написа:След като е ясно че акумулаторната батерия е паднала, мога ли да го вържа на зарядно за акумулатори, от тези които продават в метро за по 20-30-40лв. На тях пише че са само за оловни акумулатори. Този на БМВ не е ли с гел? Дайте съвет какво да правя? Благодаря.
Аз ползвам едно универсално 'интелигентно' зарядно (май "Einhell"), има ги в Практикер, сини са на цвят, отпред със скала на амперите със стрелка. Включва се в изводите отпред при двигателя. Тук има и тема за зарядните някъде, с много ценни и интересни информации.
Мисля че стандартния акумулатор на БМВ не е с гел. Онези с гел май са доста по-скъпички (и по-леки). Но не съм 100% наясно с това - Emooo беше проучвал нещата.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
Тези двете на Еinhell ми изглеждат еднакви.
Моето е абсолютно същото на вид, с единствената разлика че брандинга е "Pilot" a не "Einhell" (понеже е купувано в Швейцария, там се наложи).
Отзад пише:
- Prim: 230V 50Hz / 65W
- Sec: 12V = 5A eff. / 3,5 A arithm.
- Cmin: 16 Ah
- T 25 F, IP 20
Дотук съм доволен, и нямам никакви оплаквания. Зареждал съм го както от напълно разредено състояние (стария акумулатор) за 3-4 часа, така и новия "опресняващо" един път месечно когато карах само градско по 5-10 км, това дозареждане ставаше за 1 час.
Но от електричество не разбирам, така че виж и другите какво ще кажат.
Ето 2 теми:
viewtopic.php?f=116&t=285243&hilit=%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D0%BE
viewtopic.php?f=116&t=271714&hilit=%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D0%BE
Моето е абсолютно същото на вид, с единствената разлика че брандинга е "Pilot" a не "Einhell" (понеже е купувано в Швейцария, там се наложи).
Отзад пише:
- Prim: 230V 50Hz / 65W
- Sec: 12V = 5A eff. / 3,5 A arithm.
- Cmin: 16 Ah
- T 25 F, IP 20
Дотук съм доволен, и нямам никакви оплаквания. Зареждал съм го както от напълно разредено състояние (стария акумулатор) за 3-4 часа, така и новия "опресняващо" един път месечно когато карах само градско по 5-10 км, това дозареждане ставаше за 1 час.
Но от електричество не разбирам, така че виж и другите какво ще кажат.
Ето 2 теми:
viewtopic.php?f=116&t=285243&hilit=%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D0%BE
viewtopic.php?f=116&t=271714&hilit=%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D0%BE
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
Днес влезнах в тайните менюта, на работещ двигател стойността е 14.0-14.1V, а веднага след това като го загася 12.8V, но пада бързо.
Интересно е че акумулатора е VARTA, 110Ah, 800A и е произведен 08.2012г. С него дойде колата. С колегата Dimitroff не успяхме да ресетнем IBS-a. Ако някой може да помогне ще съм блаодарен.
По всичко личи, че проблема не е в зареждането, защото щом покарах колата, червената лампа на акумулатора спря да свети.
Остана акумулатора, който е нов, IBS-a, или утечка някаква...
Интересно е че акумулатора е VARTA, 110Ah, 800A и е произведен 08.2012г. С него дойде колата. С колегата Dimitroff не успяхме да ресетнем IBS-a. Ако някой може да помогне ще съм блаодарен.
По всичко личи, че проблема не е в зареждането, защото щом покарах колата, червената лампа на акумулатора спря да свети.

Остана акумулатора, който е нов, IBS-a, или утечка някаква...
Последна промяна ICE на 09 Окт 2012, 0:18, променена общо 1 път
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
ПП> Остава да ходя на жичкаджия да търсим консумацията/утечката. Идеи?
- nikolayp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320xD LCI
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
ICE написа:ПП> Остава да ходя на жичкаджия да търсим консумацията/утечката. Идеи?
може да е утечка, може да е модул. при мен беше мултимедийния модул, който харчеше ток при угасена кола. прегледаха го и имаше изгорели елементи.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
Днес трябваше да ида до момчето спец по тоците, но не стигнах до него (много задачки). НО нещо интересно се случи. Качих се в колата, сложих ключа и пуснах скритите менюта. Тока беше 12.3. Заполих колата и 12.3v. Аз гледах така
!!! Докато излезнах от гаража и стигна до булеварда, напрежението падна до 11.9. После изпуснах за миг таблото и след 20сек, на таблото пишеше 15.4v. Aз пак така
... След наколко минути вече беше 14.3-14-2 в този диапазон. И така до края на деня, без проблеми в зареждането. Дали не е проблем от стоенето на колата на едно място (на някоя автокъща) или...?
Вашите коментари?


Вашите коментари?

Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
Според мене е алтернатора не зарежда както трябва. Този проблем е масов при е60 виж другите теми във форума свързани в алтернатора. Аз също държа моя под око да видя кога ще сдаде багажа. Най-добре го сваляй и го дай на някой майстор да му смени чарковете профилактично поне да го изключиш като възможен вариант. Ремонта е евтин (до 200лв) и реално почва да работи като нов. Не подценявай проблем с акумулатора - аз се борих с такъв проблем (при мене беше кабел на акумулатора) и акумулатора падаше и по време на движение колата угасваше, което води до спиране на хидравликата на волана и може да се пребиеш.
Tool - Fear Inoculum
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Съобщение "Charging Fault!" :::help:::
ICE написа:Днес трябваше да ида до момчето спец по тоците, но не стигнах до него (много задачки). НО нещо интересно се случи. Качих се в колата, сложих ключа и пуснах скритите менюта. Тока беше 12.3. Заполих колата и 12.3v. Аз гледах така!!! Докато излезнах от гаража и стигна до булеварда, напрежението падна до 11.9. После изпуснах за миг таблото и след 20сек, на таблото пишеше 15.4v. Aз пак така
... След наколко минути вече беше 14.3-14-2 в този диапазон. И така до края на деня, без проблеми в зареждането. Дали не е проблем от стоенето на колата на едно място (на някоя автокъща) или...?
Вашите коментари?![]()
Така както го описваш, е почти сигурно, че е алтернатор.
I love the sound of V8 in the morning...
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани