Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Още не, че майстора има много работа и само ме отсвирва
.
Sent from my GT-P6200 using Tapatalk

Sent from my GT-P6200 using Tapatalk
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Малко да посъживя темата и аз
.Та значи имам 530д,има печка вебасто,но бях със ирис.Монтирал съм мид на мястото на ириса/с малък борд съм/ и съм ретрофитнал печката от диса.Та направо на въпроса.Понеже откакто съм я ретрофитнал/лятото беше/насам,все немога да я пусна от менюто на мида като цъкна на бутона "heat on",тръгва вентилатора и почти мигновено изключва,рекох си,ще да е заради това,че все още няма под 5 градуса температури.Днес обаче рекох да я активирам през инпата.Запалих колата и ресетнах печката от бушона отзад/не бях правил това движение,а гледам,че повечето пишат,че е добре след ретрофита/,изгасих колата и пуснах печката принудително през инпата.Почна се свистенето-туптенето-почна да пуши отдолу,ма така взе да пуши,все едно съм хвърлил димка под колата/поне видях най накрая къде е този ауспух,преди все гледах като индианец в пустиня и ауспух не виждах
/.Тръбите се напекоха яко,тези около клапаните под нафтовият филтър на колата,пуснах вентилатора в купето,подуха топло и взе да духа студено,та идвам на същината на въпроса:Трябва ли да имам задължително помпа на тези клапи под нафтовият филтър,номер 11 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18 ,за да има циркулация на водата или помпата на самата печка би трябвало да разнася водата из системата,защото 4-5 пъти пусках тази печка/всеки път си тръгваше/ и вдигна водата на 125 градуса,но явно само около печката,ето:
http://kalingk.snimka.bg/automobiles/pe ... 4.28515118
ПП Аз нямам помпата от схемата,която съм посочил,ако е нужно да се монтира и тя и я имам,някой може ли да даде насока или линк,за начина на свързването й.


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18 ,за да има циркулация на водата или помпата на самата печка би трябвало да разнася водата из системата,защото 4-5 пъти пусках тази печка/всеки път си тръгваше/ и вдигна водата на 125 градуса,но явно само около печката,ето:
http://kalingk.snimka.bg/automobiles/pe ... 4.28515118
ПП Аз нямам помпата от схемата,която съм посочил,ако е нужно да се монтира и тя и я имам,някой може ли да даде насока или линк,за начина на свързването й.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Калине гледай температурата на мотора, ако е ниска а тази на помпата показва толкова много, значи трябва да сменяш помпата, намира се на печката, при клапите нямаме помпа
Иначе печката ще ти работи с мотора, като антифриза ще се задвижва от водната помпа. Така беше и на един колега от Пловдив.

Иначе печката ще ти работи с мотора, като антифриза ще се задвижва от водната помпа. Така беше и на един колега от Пловдив.

Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Е добре де,това силното фучене/като турбина на самолет/ не е ли от въпросната помпа,звука идва от печката?
Иначе тръбите на въпросните клапи,на които имат помпи други колеги,са врели направо.Да не би като съм пуснал печката принудително от ИНПА-та и да не е отворило клапите и да завърти водата из целият малък кръг?
Иначе тръбите на въпросните клапи,на които имат помпи други колеги,са врели направо.Да не би като съм пуснал печката принудително от ИНПА-та и да не е отворило клапите и да завърти водата из целият малък кръг?
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Да питам и аз
имам печка обаче тъй като МИД-а ми с бая изгорели пиксели,да не кажа почти без пиксели
и не знам как се настройва,обаче пък имам дистанционно за печката на което има само on и off,ако я пускам само от дистанционното ще грее ли или трябва някви настроики от МИД-а?


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Това фучене е от вентилатора за въздух в печката
Като пуска печката, духалките на топло ли бяха или на студено /тези в купето/? Ако са били на топло, значи клапите са били отворени. Ама точно така правеше и на това момче, топлеше водата по тръбите в много малко разстояние и не стигаше до мотора. Печката ту се включваше, ту изключваше защитата и така няколко цикъла докато спре.
Печката се пуска принудително от МИД-а, когато температурата е под 15 градуса и 5.5 когато е с мотора.

Като пуска печката, духалките на топло ли бяха или на студено /тези в купето/? Ако са били на топло, значи клапите са били отворени. Ама точно така правеше и на това момче, топлеше водата по тръбите в много малко разстояние и не стигаше до мотора. Печката ту се включваше, ту изключваше защитата и така няколко цикъла докато спре.
Печката се пуска принудително от МИД-а, когато температурата е под 15 градуса и 5.5 когато е с мотора.

Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Значи,днес беше 8 градуса и при натискане на бутона под надписа на мида "heat on",изписва "heat off"тръгва вентилатора и светва борда на климатроника,точно за две секунди,спира и пак изписва "heat on".Да не би да не е станал ретрофита както трябва и заради това и да не работи печката коректно или 100% е помпата на печката заминала?
ПП Външният датчик си работи коректно,в купето съм го сложил на 29 градуса и духалките са завъртяни в крайно червено положение.
Има още нещо,борда на климатроника/този с копчетата под мида,съм го сменил от друга кола 525ТДС,на която е имало външна помпа/такава на клапите под нафтовият филтър/.
ПП Външният датчик си работи коректно,в купето съм го сложил на 29 градуса и духалките са завъртяни в крайно червено положение.
Има още нещо,борда на климатроника/този с копчетата под мида,съм го сменил от друга кола 525ТДС,на която е имало външна помпа/такава на клапите под нафтовият филтър/.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Ти трябва да си ретрофитнал и мид-а и печката нали?
Но щом си сменял модула на климатроника,може и от там да идва проблема
А като се пусне печката, след това веднага ли спира или вентилатора обдухва за две три минутки? Защото така трябва да работи.
Иначе грешките според мен идват само от високата температура.
п.п. Включи я на диагностика и виж какво ще ти изпише на ИНПА-та, когато я включиш от мид-а!
Но щом си сменял модула на климатроника,може и от там да идва проблема

Иначе грешките според мен идват само от високата температура.
п.п. Включи я на диагностика и виж какво ще ти изпише на ИНПА-та, когато я включиш от мид-а!

- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги прочетох темата, но пак не можах да стигна до решение.
При мен се записва следната грешка:

Но не знам какво е "additional heater"? Аз си го превеждам като печка. Но и бутона REST не ми работи, а друга грешка няма.
Иначе вентилатора на печката се включва на общо основание (отваряне или затваряне на врата/багажник). Което също не е нормално според мен. Печката съм я рестартирал няколко пъти, ама не помага. От IMPA тръгва да тупка, иначе не. Акумулатора е нов, на два месеца varta 100А/h. На мида се настройват таймерите, но в описанието на екстрите на колата няма печка. Вероятно е отключвана от преден собственик. Колата има помпа за циркулация номер 11: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL71&mospid=47545&btnr=64_0971&hg=64&fg=18 бушона отзад в багажника е здрав. Без него не пуска вентилатора на печката. В жабката всички бушони са здрави.
Та кажете, според вас, грешката, която имам, за кое захранване се отнася? (при положение, че печката тръгва от IMPA)
Оп те били повече
:

При мен се записва следната грешка:
Но не знам какво е "additional heater"? Аз си го превеждам като печка. Но и бутона REST не ми работи, а друга грешка няма.
Иначе вентилатора на печката се включва на общо основание (отваряне или затваряне на врата/багажник). Което също не е нормално според мен. Печката съм я рестартирал няколко пъти, ама не помага. От IMPA тръгва да тупка, иначе не. Акумулатора е нов, на два месеца varta 100А/h. На мида се настройват таймерите, но в описанието на екстрите на колата няма печка. Вероятно е отключвана от преден собственик. Колата има помпа за циркулация номер 11: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL71&mospid=47545&btnr=64_0971&hg=64&fg=18 бушона отзад в багажника е здрав. Без него не пуска вентилатора на печката. В жабката всички бушони са здрави.
Та кажете, според вас, грешката, която имам, за кое захранване се отнася? (при положение, че печката тръгва от IMPA)
Оп те били повече

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Електронния блок на печката ти е чао, доста често срещан проблем за съжаление.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Някои опитвал ли се е да го прави? Някакво инфо какво точно гори?
Електронния блок на печката (А14) може ли да се демонтира без да се сваля печката от колата?
пп прочетох по-назад в темата, че нямало правене, ама пак да питам.
Електронния блок на печката (А14) може ли да се демонтира без да се сваля печката от колата?
пп прочетох по-назад в темата, че нямало правене, ама пак да питам.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Няма как да се изкара електрониката без да се свали цялата печка, просто няма място да бръкнеш. За ремонт не съм чул някой да ги поправя, дори в официалния им сервиз не го правят.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги свързах се с едни немци тази година. Те предлагат ремонт на печки и резервни части.
Имат управляващ блок, нов 270 евро рециклиран 160. Ако някой го интересуват координати да драсне ЛС, да не правим реклама
Имат управляващ блок, нов 270 евро рециклиран 160. Ако някой го интересуват координати да драсне ЛС, да не правим реклама
Последна промяна vas33 на 09 Окт 2012, 20:01, променена общо 1 път
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Е туй се казва приказка. Мисля че на някои колеги ще е от помощ.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- top
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d,MB SL350,MB E350d
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Имам печка, даже работи, вчера я пробвах с INPA и не дава грешки. До тук добре, обаче ме дразни това че в началото много пуши - може би защотото не е палена от миналия сезон а може и от друго, както и да е.. Не ми харесва идеята за печка и нейното всекидневно пушене, някак си не ми се иска сутрин като запаля двигателя и тя автоматично да се пуска (не е отключена), ще преживея и без тая екстра, не искам докато карам по улицата от джипа да излизат пушаци все едно съм се запалил... Въпроса ми е, ако я изолирам по някакъв начин (най вероятно ще и махна бушона или всички кабели към нея) дали това е кофти за двигателя (3.0d M57TU 218к.с.) ? Ясно е че по бавно ще загрява.. но има ли други причини поради които е необходима печката ? Искам така да стане колата все едно я няма тази екстра. Проблем ли е ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани