Едно изоставено БМВ ...
Модератор: Общи модератори
Re: Едно изоставено БМВ ...
здравейте отново, пичове
извинявам се, че чак сега имам възможност да пиша
получих много лични съобщения а и много хора са писали в темата с два въпроса - колко пари иска собственика и какъв му е телефона
и двете неща не ги написах нарочно, но разбирам любопитството ви и ще ви кажа поне цената - цитирам думите на собственика: "за по-малко от 5000лв няма смисъл да говорим"
телефона на човека няма как да ви го дам поради няколко причини
първо, не ми се струва удачно нито пък мисля, че имам право да пускам нечий телефон в публичното пространство без негово изрично разрешение
второ, няма как да ви го пратя и на лично, защото... на кого да го пратя? на всеки, който пита, или на част от хората? на кого първи да го дам?
трето, бая се портудих за да открия собственика и още не съм се отказал със сигурност да взема колата, така че предпочитам аз да съм единствения човек, който има връзка със собственика
колкото и гадно и егоистично да звучи, ако се откажа 100% от колата, може би ще дам телефона ня някой от вас, който има сериозни намерения и пари да върне колата на пътя, но не и преди това
от разговорите ни останах с впечатление, че всичко по документите си е точно
той е собственика, колата е регистрирана и т.н.
след като говорихме за продажба, цена и т.н без да спомене никакви проблеми с документите, предпалагам, че са си напълно наред
вярно е, но не можеш да си затвориш очите и да не признаеш, че изоставена и непомръдвана 5-6 години осмица е потенциална яма за пари
аз лично не бих се хвърлил много уверено, ако нито V12-така нито "ръчката" са наред
от един момент на татък ремонтите стават толкова скъпи, че надвишават цената на една осмица в движение
добре де, не съм се изразил правилно
регистриран съм 2010 и никога не съм писал, съответно си бях забравил паролата и т.н.
не се регистрирах, а си рисетнах паролата специално заради миналата тема
съгласен съм - наиснита звучи странно и това е едно от нещата, което ме отблъсна
попитах собственика дали мога да огледам колата и той отсече, че няма време
попитах го дали може да прати някой негов приятел с ключовете, обаче отново ударих на камък
не знам кой би платил някоя кола, без да иска преди това да са му отключили вратата да седне в нея, бахти...
простете!
?
осмицата наистина БЕШЕ много тайнствена, но все пак разбрахме много неща за нея - прочети ми двата поста
извинявам се, че чак сега имам възможност да пиша
получих много лични съобщения а и много хора са писали в темата с два въпроса - колко пари иска собственика и какъв му е телефона
и двете неща не ги написах нарочно, но разбирам любопитството ви и ще ви кажа поне цената - цитирам думите на собственика: "за по-малко от 5000лв няма смисъл да говорим"
телефона на човека няма как да ви го дам поради няколко причини
първо, не ми се струва удачно нито пък мисля, че имам право да пускам нечий телефон в публичното пространство без негово изрично разрешение
второ, няма как да ви го пратя и на лично, защото... на кого да го пратя? на всеки, който пита, или на част от хората? на кого първи да го дам?
трето, бая се портудих за да открия собственика и още не съм се отказал със сигурност да взема колата, така че предпочитам аз да съм единствения човек, който има връзка със собственика
колкото и гадно и егоистично да звучи, ако се откажа 100% от колата, може би ще дам телефона ня някой от вас, който има сериозни намерения и пари да върне колата на пътя, но не и преди това
Bavarcho написа:вие що не казвате, че е ръчка тая кола бе![]()
JazzJack ако не е тайна кажи цената която ти е обявена? Всъщност човека с който си говорил има ли документи за нея?
Не му се занимава с колата, дали ще му се занимава да я прехвърля и т.н., ако изобщо това е истинския собственик и има документи за нея.![]()
850 с ръчни скорости не се "среща всеки ден". Единственото което си мисля от какво видях колата е, че няма документи.
от разговорите ни останах с впечатление, че всичко по документите си е точно
той е собственика, колата е регистрирана и т.н.
след като говорихме за продажба, цена и т.н без да спомене никакви проблеми с документите, предпалагам, че са си напълно наред
Kroki написа:Къвто и да е проблема със тая кола, това е V12 ръчка!
вярно е, но не можеш да си затвориш очите и да не признаеш, че изоставена и непомръдвана 5-6 години осмица е потенциална яма за пари
аз лично не бих се хвърлил много уверено, ако нито V12-така нито "ръчката" са наред

от един момент на татък ремонтите стават толкова скъпи, че надвишават цената на една осмица в движение
raduslaf написа:JazzJack написа:здравейте, пичове
регистрирах се във форума специално заради миналата тема (http://forums.bmwpower-bg.net/viewtopic ... 64a325d55b) в която се обсъждаше тази кола
Регистриран си 2010 г., а темата е от 2012?
добре де, не съм се изразил правилно
регистриран съм 2010 и никога не съм писал, съответно си бях забравил паролата и т.н.
не се регистрирах, а си рисетнах паролата специално заради миналата тема
Sea Eagle написа: Странно звучи, как собственика нямал време/не му се занимава със осигуряването на достъп на потенциалните купувачи до автомобила, а в същото време би я продал на някаква си цена.. - Ами то огледа, е пряко свързан с превръщането на продажбата в реанлност.
съгласен съм - наиснита звучи странно и това е едно от нещата, което ме отблъсна
попитах собственика дали мога да огледам колата и той отсече, че няма време
попитах го дали може да прати някой негов приятел с ключовете, обаче отново ударих на камък
не знам кой би платил някоя кола, без да иска преди това да са му отключили вратата да седне в нея, бахти...
Bavarcho написа:Колегата дето е говорил със собственика след поста си изчезнаНе отговаря и на ЛС...
простете!
Vra4anin написа:Не се ли сещате, че ви взимат за шарани и ви гледат сеира как кълвете на гола кукичка:
?
Николай Занчев написа:Тайнствената 8-ца![]()
Никой не дава инфо за тая кола
осмицата наистина БЕШЕ много тайнствена, но все пак разбрахме много неща за нея - прочети ми двата поста

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Едно изоставено БМВ ...
Хм ако ще 1968 ferrari 330GTC да е без да ми даде някой ключа да запаля пари от мене примерно няма да види даже и 3000лв да иска. Всичко е възможно под тоя капак V12ката може и да я няма или да е в равносилно такова положение
А и в края на деня 5 бона са си 5 бона и тва е само началото 


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Едно изоставено БМВ ...
zBoost написа:Х Всичко е възможно под тоя капак V12ката може и да я няма или да е в равносилно такова положение![]()
Мотори такива не е като да няма, това да й е проблема....
JazzJack написа:и двете неща не ги написах нарочно, но разбирам любопитството ви и ще ви кажа поне цената - цитирам думите на собственика: "за по-малко от 5000лв няма смисъл да говорим"
аз давам 5 500лв. без да го ангажирам с огледи и т.н. (и сам съм я огледал и мога да я огледам пак) само дава ключовете и я прехвърляме (ако наистина е ОК към документи, защото иначе смисъла ми се губи) само заради купето, пък ако има проблем двигатела части има.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Едно изоставено БМВ ...
"Собственикът" уж казал по телефона, че би я дал за смешна сума, после заявява, че за по-малко от 5000 не можело да се говори.
Това за кола със супер неясни документи на кой и що е била, по кое време, без капка информация за състояние, с проблеми уж в скоростна кутия или/и двигател, състоянието на електрониката и на разни други части сигурно е скапана нацяло, джанти няма, гуми няма, куп неща още няма...кола няма. Единственото нещо, което може да се направи с тази кола е курник. Варианта да се свалят номерата и между тях да се сложи една "нова" 850 с ръчки направо е безумен. Това ще отнеме толкова време и пари, че не знам изобщо как би му се занимавало на някой. Ще оправиш 5 неща, а те ще излезнат още 55 скрити.
Дано някой я подпали скоро, та да ви отърве от мъките от нищо да вложите пари за нещо с крайно неясен край.

Това за кола със супер неясни документи на кой и що е била, по кое време, без капка информация за състояние, с проблеми уж в скоростна кутия или/и двигател, състоянието на електрониката и на разни други части сигурно е скапана нацяло, джанти няма, гуми няма, куп неща още няма...кола няма. Единственото нещо, което може да се направи с тази кола е курник. Варианта да се свалят номерата и между тях да се сложи една "нова" 850 с ръчки направо е безумен. Това ще отнеме толкова време и пари, че не знам изобщо как би му се занимавало на някой. Ще оправиш 5 неща, а те ще излезнат още 55 скрити.

- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Едно изоставено БМВ ...
за 5 бона такава тройка Е36 ще си докарам мммм косъм. Тоя господин Х 5000лв за нищо ли ги няма ? Не мисля че е разумно да му се дават тези пари без оглед обстоен. Не се знае какво има и какво няма по колата. Или собственика нещо менти и скатава или е много зле и не му се занимава. Както казаха над мен , по добре някой да я подпали и до там 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Едно изоставено БМВ ...
Бай Семо написа:за 5 бона такава тройка Е36 ще си докарам мммм косъм. Тоя господин Х 5000лв за нищо ли ги няма ? Не мисля че е разумно да му се дават тези пари без оглед обстоен. Не се знае какво има и какво няма по колата. Или собственика нещо менти и скатава или е много зле и не му се занимава. Както казаха над мен , по добре някой да я подпали и до там











Ти сериозно ли сравни 36-ца с Е31 и то 750 с ръчни скорости

Ама гуми немала


Темата май няма много смисъл да съществива вече... така или иначе на ЛС е по-удачно да се споделят някои неща.

Re: Едно изоставено БМВ ...
zBoost написа:Хм ако ще 1968 ferrari 330GTC да е без да ми даде някой ключа да запаля пари от мене примерно няма да види даже и 3000лв да иска. Всичко е възможно под тоя капак V12ката може и да я няма или да е в равносилно такова положениеА и в края на деня 5 бона са си 5 бона и тва е само началото
и аз така мисля, ама изкушението е наистина голямо, деба...
Bavarcho написа:zBoost написа:Х Всичко е възможно под тоя капак V12ката може и да я няма или да е в равносилно такова положение![]()
Мотори такива не е като да няма, това да й е проблема....JazzJack написа:и двете неща не ги написах нарочно, но разбирам любопитството ви и ще ви кажа поне цената - цитирам думите на собственика: "за по-малко от 5000лв няма смисъл да говорим"
аз давам 5 500лв. без да го ангажирам с огледи и т.н. (и сам съм я огледал и мога да я огледам пак) само дава ключовете и я прехвърляме (ако наистина е ОК към документи, защото иначе смисъла ми се губи) само заради купето, пък ако има проблем двигатела части има.
собственикът никога нищо не е споменавал за проблеми с двигателя, само за "леки" проблеми със скоростите
негов бивш колега ми каза, че колата има проблеми с двигателя
това значи, че или има проблем и с двете, или бившия колега нещо не е разбрал и в най-добрия случай са само скоростите
мотори такива наистина има, ама скорости?...
BMWPOWERRR_ACM написа:"Собственикът" уж казал по телефона, че би я дал за смешна сума, после заявява, че за по-малко от 5000 не можело да се говори.![]()
Това за кола със супер неясни документи на кой и що е била, по кое време, без капка информация за състояние, с проблеми уж в скоростна кутия или/и двигател, състоянието на електрониката и на разни други части сигурно е скапана нацяло, джанти няма, гуми няма, куп неща още няма...кола няма. Единственото нещо, което може да се направи с тази кола е курник. Варианта да се свалят номерата и между тях да се сложи една "нова" 850 с ръчки направо е безумен. Това ще отнеме толкова време и пари, че не знам изобщо как би му се занимавало на някой. Ще оправиш 5 неща, а те ще излезнат още 55 скрити.Дано някой я подпали скоро, та да ви отърве от мъките от нищо да вложите пари за нещо с крайно неясен край.
5000 лева СА смешна сума за 850 ръчка - никъде няма да намериш такава оферта независимо от състоянието на колата
за другото май си прав...
Бай Семо написа:за 5 бона такава тройка Е36 ще си докарам мммм косъм. Тоя господин Х 5000лв за нищо ли ги няма ? Не мисля че е разумно да му се дават тези пари без оглед обстоен. Не се знае какво има и какво няма по колата. Или собственика нещо менти и скатава или е много зле и не му се занимава. Както казаха над мен , по добре някой да я подпали и до там
това за Е36ицата няма да го коментирам, защото аз за 5 бона какъв Голф мога да докарам...

иначе... да, от разговорите с човека останах с впечатление, че той наистина 5 бона ги няма за нищо
2-3 пъти ми обясни с какви бизнеси се занимава, какви магазини държи и т.н. и че е много зает
да не забравяме също така че все пак е заебал една уникална осмица да гние, а това не може да си го позволи всеки

защо да палим колата, това не го разбрах?
Re: Едно изоставено БМВ ...
Хм.. относно проблемите не съ специалист но все пак:
Вкарването на 850i-цата в кондиция, не бива да се конкретизира на сума = на състоянието на такъв екземпляр в движение, при отсъствие на по директна информация за състоянието и.
Да, знам че при V12 евтино няма - това няма да го коментираме.
Но "Проблем по двигателя" - е мноого относително понятие. Може да бъде от кабел/кабели, датчик/датчици до сигменти, бутала, сцепена/и глава/глави, въпреки че... аз съм чувал този двигател е... неразрушим танк.
Може и просто да има нужда колата от основните неща.
Т'ва за проблем по V12 двигателя, е непотвърдена информация и може да е "грешка в превода" както се казва. Оня който го е казал, най вероятно - я чул я недочул за ''проблем''. Още повече че собственика опоменава само за проблем в ск.кутия.
Жалко, че там стои една супер кола в неизяснено състояние и поради това - с неясно бъдеще...
Собственика ако изобщо иска някога да я продаде, няма да е зле да се заеме малко от малко ( или да възложи това на някой негов човек ) в изясняването на техническото състояние на колата, и ако смята да я продава да го направи като хората. (3-4 снимки, цена и телефон в нета - Т'ва е)
И някой да му каже на човека, че все пак колкото и пари да има, - не е в негов интерес тая кола да стои така при възможността да бъде продадена. Още повече че потенциални купувачи - има. Така де..
Вкарването на 850i-цата в кондиция, не бива да се конкретизира на сума = на състоянието на такъв екземпляр в движение, при отсъствие на по директна информация за състоянието и.
Да, знам че при V12 евтино няма - това няма да го коментираме.
Но "Проблем по двигателя" - е мноого относително понятие. Може да бъде от кабел/кабели, датчик/датчици до сигменти, бутала, сцепена/и глава/глави, въпреки че... аз съм чувал този двигател е... неразрушим танк.
Може и просто да има нужда колата от основните неща.
Т'ва за проблем по V12 двигателя, е непотвърдена информация и може да е "грешка в превода" както се казва. Оня който го е казал, най вероятно - я чул я недочул за ''проблем''. Още повече че собственика опоменава само за проблем в ск.кутия.
Жалко, че там стои една супер кола в неизяснено състояние и поради това - с неясно бъдеще...
Собственика ако изобщо иска някога да я продаде, няма да е зле да се заеме малко от малко ( или да възложи това на някой негов човек ) в изясняването на техническото състояние на колата, и ако смята да я продава да го направи като хората. (3-4 снимки, цена и телефон в нета - Т'ва е)
И някой да му каже на човека, че все пак колкото и пари да има, - не е в негов интерес тая кола да стои така при възможността да бъде продадена. Още повече че потенциални купувачи - има. Така де..
Re: Едно изоставено БМВ ...
Щял да вземе ебати 36цата за 5 бона.
Хора, вие какво? С последните пари ще се метнете на тая кола и искате с минимални усилия да стане евридейка ли, кво?
Имаше една тема тука във форума, един пич изрови E9 от някаква морга и то беше всичко тотал. Ама сложи човека хиляди левове и я направи както пишат по книгите.
Мен лично ме боли от безхаберието на някой новобогаташ, който вероятно кара дизелова ескласа и не може да оцени какво представлява E31.
Казва някой, не си струва, вземи си кола в движение. Да, ама малко хора могат да ви опишат удовлетворението да върнеш на пътя такава кола, след години немилост.




Хора, вие какво? С последните пари ще се метнете на тая кола и искате с минимални усилия да стане евридейка ли, кво?
Имаше една тема тука във форума, един пич изрови E9 от някаква морга и то беше всичко тотал. Ама сложи човека хиляди левове и я направи както пишат по книгите.
Мен лично ме боли от безхаберието на някой новобогаташ, който вероятно кара дизелова ескласа и не може да оцени какво представлява E31.
Казва някой, не си струва, вземи си кола в движение. Да, ама малко хора могат да ви опишат удовлетворението да върнеш на пътя такава кола, след години немилост.


- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Едно изоставено БМВ ...
PornoMANo написа:Казва някой, не си струва, вземи си кола в движение. Да, ама малко хора могат да ви опишат удовлетворението да върнеш на пътя такава кола, след години немилост.
много си прав, но повечето хора в тази тема наистина си мислят, че ще могат да вземат колата за 5к и за още 2-3к да я подкарат...както казва един виден юзър успех колеги



с две думи тази кола е за човек който много иска 850 ръчка (наистина ужасно рядка комбинация) и който е готов да налее ужасно много пари без да ги мисли, за да направи нещата както трябва...всичко останало ще е на гол тумбак чифте пищови





- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: Едно изоставено БМВ ...
oxam написа:PornoMANo написа:... много близък приятел караше една година 840 от 1996 купена в перфектно състояние, с пълна сервизна история и наистина гледана кола....накрая не издържа и я продаде - постоянно излизаха някакви дребни проблеми (просто на някои части им изтича технологичният живот), а той е перфекционист и не можеше да ги остави неоправени.
Тука съм готов доста да поспоря ? Не мога да разбера кое точното им е толкова сложно на тия 8ци? Навсякаде чета разни митове за тая пуста електроника дето се скапвала , че частите били безбожно скъпи и тн. За електрониката смело мога да твърдя че при по новите модели (след 94та) няма нищо по сложно и проблемно от е36 да кажем (изкючвам примиум моделите с ЕДЦ и АХК но те така или иначе са голяма рядкост) Относно частите , да скъпи са ако купувате от дилър. И за е30 да купувате от там няма да ви излезе по евтино . В крайна сметка живеем в 21 век и части се намират из нета , къде афтърмаркет , къде 2ра рака или ново части винаги има на приемливи цени. Относно проблемите дето излизат , незнам въпрос на късмет е предполагам . Моята вече над година я карам всеки ден в градски условия (около 35 мили дневно) и освен консумативи нищо не съм сменял и за сега нищо не е за смяна.

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Едно изоставено БМВ ...
веднага съм готов да ти напиша какво беше сменено по колата в рамките на една година...пак повтярям, че колата беше с пълна сервизна книжка и беше гледана от от предишния собственик.
1. проблем с тоците - бордовия компютър си мислеше че има изгоряла крушка (и то на различни фарове) и даваше грешка дори когато нямаше
2. проблем с електрическите седалки
3. проблем с електронното управление на климатика
4. кондензерът на климатика протече
5. радиаторът протече
6. рециклиране на кормилната кутия
7. смяна на електронния блок който управлява кормилната кутия
8. дифа протече и трябваше да се сменят лагери/семеринги
9. тампони/биалетки на преден мост
10. тампони на заден мост
11. проблем с тоците на шибидаха
12. датчик на абс-а
13. подгряването на едната седалка
няма да включвам оправянето на кожата на седалките защото струваше само 50 лири за препарати и три дена работа...имаше и още малки дребни неща, които излизаха изненадващо - нищо фатално, но дразнещи.
тези неща горе са над 5к лева и дори да взимаш части от морги/ибай някои просто имат данък 8ма серия (кормилната кутия и електрронния блок за нея например).
може би си случил на кола и досега си нямал проблеми, просто се опитвам да предупредя някои хора които си мислят, че това нещо може да се кара на е36 318 бюджет. между другото БМВ Кар имаха една 840ка като проект за която писаха всеки брой в продължение на повече от година и там цифрите бяха доста стряскащи.
иначе и аз много често съм се замислял дали да не си взема една защото няма толкова красиво купе и с такова излъчване на пътя

1. проблем с тоците - бордовия компютър си мислеше че има изгоряла крушка (и то на различни фарове) и даваше грешка дори когато нямаше
2. проблем с електрическите седалки
3. проблем с електронното управление на климатика
4. кондензерът на климатика протече
5. радиаторът протече
6. рециклиране на кормилната кутия
7. смяна на електронния блок който управлява кормилната кутия
8. дифа протече и трябваше да се сменят лагери/семеринги
9. тампони/биалетки на преден мост
10. тампони на заден мост
11. проблем с тоците на шибидаха
12. датчик на абс-а
13. подгряването на едната седалка
няма да включвам оправянето на кожата на седалките защото струваше само 50 лири за препарати и три дена работа...имаше и още малки дребни неща, които излизаха изненадващо - нищо фатално, но дразнещи.
тези неща горе са над 5к лева и дори да взимаш части от морги/ибай някои просто имат данък 8ма серия (кормилната кутия и електрронния блок за нея например).
може би си случил на кола и досега си нямал проблеми, просто се опитвам да предупредя някои хора които си мислят, че това нещо може да се кара на е36 318 бюджет. между другото БМВ Кар имаха една 840ка като проект за която писаха всеки брой в продължение на повече от година и там цифрите бяха доста стряскащи.
иначе и аз много често съм се замислял дали да не си взема една защото няма толкова красиво купе и с такова излъчване на пътя







- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Едно изоставено БМВ ...
Като цяло проблеми, които ги има всяко едно БМВ от тия години. Повечето, които имат коли на такава възраст са се сблъсквали с тях. Въпрос на желание да се хвърлят пари по една сравнително непрактична кола за ежедневно каране. Или пък доста добра за съботно неделно развлечение, което прави всяко едно каране доста скъпо мероприятие.
Аз лично вярвам, че след толкова висене на паркинга колата е доста скапана и поне едни 10к ще си идат в миг ако този, който я вземе иска да е в добро състояние. Най-малкото ако е оставена с по-старо масло в мотора толкова години това не е никак добре за долнището на мотора и е много вероятно от там да излязат много неприятни проблеми като се вкара в движение.
Аз лично вярвам, че след толкова висене на паркинга колата е доста скапана и поне едни 10к ще си идат в миг ако този, който я вземе иска да е в добро състояние. Най-малкото ако е оставена с по-старо масло в мотора толкова години това не е никак добре за долнището на мотора и е много вероятно от там да излязат много неприятни проблеми като се вкара в движение.
- djoko14
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 21.09.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: vw passat 5
- Мечтае да кара: vw passat cc
Re: Едно изоставено БМВ ...
и ремонтите са наи малкия проблем...защото произхода и документите накрая могат да донесат много повече проблеми от ремонта по колата 

LIVE LIKE YOURE DYING
- Бай Петко
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 518 Automatik
- Мечтае да кара: Е34 М5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани