Шибедаха на комбито

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E34
Детайли за колата: Комбинезон

Шибедаха на комбито

Мнение от chino///M » 12 Май 2012, 22:11

Здравейте колеги,проблема е следния:преди да купя колата е имало някакъв ремонт на двата люка(в момента си работят перфектно)и едната кора тази дето е за предния люк не са я сложили,но не само,че не са я сложили ами даже са объркали корите.Тази дето трябва да е отпред са я сложили отзад и като са видели,че са объркали са оставили нещата така.И така сега аз трябва да разменям корите,моля ви кажете как става свалянето и слагането им.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от kikko » 13 Май 2012, 19:02

В тази книга провери ли? http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=130505
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E34
Детайли за колата: Комбинезон

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от chino///M » 13 Май 2012, 19:24

Да проверих ама за люк нищо няма :dunno: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от Zubcho » 14 Май 2012, 19:03

Не трудно свалянето и качването, НО не трябва да го захващаш сам да го правиш. За да свалиш грешно поставената кора отваряш люка около педя назад. Хващаш задната кора и я издърпваш докато стигне до отпред. Там има нещо като жлеб оставен през който с огъване да излезе нагоре през отвора. След това взимаш задната кора и връщаш по същия начин, като има едни "щипки" в които трябва да щракне като я поставиш в края. По същия начин и предната кора щраква. Щипките са сложени за да може като отваряш люка и тавите да вървят заедно с него. Внимавай с тях, че са метални, но лесно се чупят. Счупиш ли ги си за нова тава и цената няма да ти хареса. Всичко това го правете двама души и внимателно да не строшите нещо и да не нацапате плата.

Обади се на Мартин Стрезов от "ЕТ Изкуство". Той ги е барал тези тавани и шибедаси, като е претапицирал и ще ти помогне. Сигурно ще трябва да дадеш някой лев за почерпка, но е по-добре така от колкото да строшиш нещо. Това при положение, че си от София. А ако имаш някой излишен лев е препоръчително така и така си свалил тези тави направо да претапицираш тавана с един тъмно сив или черен плат. Ще излезе към 120-130лв всичко ама ще знаеш, че ти е нов и чист тавана.

Успех

П.П.
Може да облепиш плата на тези кори с някаква чиста хартия и хартиено тиксо да не ги изцапаш, защото по самия шибедах има грес. Препоръчително е и смазването на самите релси по които върви шибедаха както и насипване на грес в улея където вървят жилата. Най-добре рядка грес някаква за да може да проникне хубаво в жлебовете.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E34
Детайли за колата: Комбинезон

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от chino///M » 15 Май 2012, 19:53

Само да спре да вали и ще се пробвам.Благодаря колега.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от Dido73 » 24 Май 2012, 10:26

и аз да питам нещо за да не пускам друга тема люка не ми се отваря,само мъчи да затваря като го натисна за това,проверих моторчетата и си работят безупречно,замерих и копчето и то си е наред,също и дали стига ток до отзад до мотора за отваряне и има само дето не прехвърля за да заработи,остана само съмнението за дефектирало управление но там са само пътеки,кондензатори и интеграли а аз в тази насока съм аут но на пръв поглед не личи да има проблем.
Някой ако знае нещо да помага :dunno: :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от VesoPesa » 25 Май 2012, 9:53

Dido73 написа:и аз да питам нещо за да не пускам друга тема люка не ми се отваря,само мъчи да затваря като го натисна за това,проверих моторчетата и си работят безупречно,замерих и копчето и то си е наред,също и дали стига ток до отзад до мотора за отваряне и има само дето не прехвърля за да заработи,остана само съмнението за дефектирало управление но там са само пътеки,кондензатори и интеграли а аз в тази насока съм аут но на пръв поглед не личи да има проблем.
Някой ако знае нещо да помага :dunno: :banghead:


Я пробвай да натиснеш нагоре копчето за капандурата и да го задържиш натиснато 12 секунди и кажи промени ли се нещо :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от Zubcho » 28 Май 2012, 22:21

VesoPesa написа:
Dido73 написа:и аз да питам нещо за да не пускам друга тема люка не ми се отваря,само мъчи да затваря като го натисна за това,проверих моторчетата и си работят безупречно,замерих и копчето и то си е наред,също и дали стига ток до отзад до мотора за отваряне и има само дето не прехвърля за да заработи,остана само съмнението за дефектирало управление но там са само пътеки,кондензатори и интеграли а аз в тази насока съм аут но на пръв поглед не личи да има проблем.
Някой ако знае нещо да помага :dunno: :banghead:


Я пробвай да натиснеш нагоре копчето за капандурата и да го задържиш натиснато 12 секунди и кажи промени ли се нещо :)


Вероятно е тръгнал шибедаха ама колегата го е срам да каже. И мисля, че са по-малко секундите (но не съм сигурен де).
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от Dido73 » 01 Юни 2012, 6:48

Ей сега като слезна ще го пробвам това с копчето но какво имате в предвид че е тръгнал шибедахаза да ме е срам да си кажа по принцип нищо не м/е да ме е срам от тази кола защото за мене от 21г. откакто съм шофйор друга марка не съществува така че търся да си оправя проблема щото искам да си го ползвам а не да го залепя и краи,в интерес на истината миналата година на 2-3 пъти ми прави този номер с отварянето но но след няколко опита тръгваше та оставах с убеждението 4е,се е залепил затова не обръщах внимание.И едно пояснение не иска и да затваря щото го отворих ръчно да сложа оплътнение и като натиснах да се затвори сам само щрака релето моторчето отпред се опитва ама не иска а ръчно с имбус 4мм. си го отварям без никакво усилие така че невиждам проблем в жилата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от Dido73 » 02 Юни 2012, 6:39

Абе вие сте луда работа :clap: :clap: :clap: научих още нещо тук тези наши коли са много потаини -Проблема се оправи като натиснах копчето за няколко секунди,чу се изщракване и нищо но след това като пробвах люка си тръгна нормално без проблеми така че, :clap: :clap: :clap: :bowdown: :bowdown: :bowdown: на всички дето помогнаха,но все пак искам да знам какво прави люка като натиснеш копчето нагоре за няколко секунди все пак да съм наясно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от Zubcho » 02 Юни 2012, 15:14

Dido73 написа:Абе вие сте луда работа :clap: :clap: :clap: научих още нещо тук тези наши коли са много потаини -Проблема се оправи като натиснах копчето за няколко секунди,чу се изщракване и нищо но след това като пробвах люка си тръгна нормално без проблеми така че, :clap: :clap: :clap: :bowdown: :bowdown: :bowdown: на всички дето помогнаха,но все пак искам да знам какво прави люка като натиснеш копчето нагоре за няколко секунди все пак да съм наясно.


При откачане на акумулатора трябва да се рестартира люка. Задържането на копчето прави точно това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Шибедаха на комбито

Мнение от Dido73 » 04 Юни 2012, 22:15

Zubcho написа:
Dido73 написа:Абе вие сте луда работа :clap: :clap: :clap: научих още нещо тук тези наши коли са много потаини -Проблема се оправи като натиснах копчето за няколко секунди,чу се изщракване и нищо но след това като пробвах люка си тръгна нормално без проблеми така че, :clap: :clap: :clap: :bowdown: :bowdown: :bowdown: на всички дето помогнаха,но все пак искам да знам какво прави люка като натиснеш копчето нагоре за няколко секунди все пак да съм наясно.


При откачане на акумулатора трябва да се рестартира люка. Задържането на копчето прави точно това.

АААААААААА благодаря колега този номер не го знаех и сега разбирам защо миналата година ми правеше толкова проблеми преди да сменя акумолатора :yes: :yes: :yes:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook