BMW организира специален шофьорски тест
Модератор: Общи модератори
GECATA BMW написа:Sharo написа:а 330хd не ти ли се стори по-вървежно
Точно след 330xi се качих на 330xd и чесно дати не мисе стори да е по вървежно![]()
330xi е с М-пакет и според мен това е от голямо значение а и звукъ на 6-така е невероятен
има по-голямо значение за стабилността в случая, за който говориш. Окачването е малко по-твърдо и е с малко по-широки гуми.
Звукът наистина е по-добър, НО всичко е въпрос на възприятие, защото автомобилите са почти еднакви като динамика!
Мина времето, кога бензиновите двигатели бяха на върха.
330xi автоматик - 6.9 до 100км/ч, 258к.с. при 6600об/мин, 300Nm при 2500об/мин, 1км от място - 26.9сек.
330xd автоматик - 6.7 до 100км/ч, 231к.с. при 4000об/мин, 500Nm!!! при 1750об/мин, 1км от място - 27сек.
В Бургас имаше един младеж, който твърдеше, че бензиновата била по-бърза, наложи се да му направя един старт, както трябва да се стартира с тази кола и след като се размаза на седалката от въртящия момент до края на деня караше само дизели!

THUNDER написа:....
Абсолютно си прав за поведението на xDrive vs. rwd. Значително по-стабилна и повратлива е колата колкото и странно да ви звучи. Лошата новина е, че трудно се правят "глупости" с xDrive. Изобщо не съм фен на задвижването на четирите колела, ако то не е на джипка, но е факт, че колата стои като залепена за пътя, когато е с xDrive. Имал съм възможността да изпробвам задно и xDrive на различни повъхности, с различна скорост, при еднакви условия на управление, на еднакви модели - спор няма, че xDrive-а е едни гърди напред като стабилност и сцепление.
При 535d (и не само) първото и основно нещо, което се прави докато си слагаш колана е да си изключиш DSC-то. Забавлението започва едва тогава .. Като излезе 535d имах възможност да остана "насаме" с нея ... на трета върви на врати без проблем! Това само ще кажа!



- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Turturelo написа:... Лошата новина е, че трудно се правят "глупости" с xDrive... При 535d (и не само) първото и основно нещо, което се прави докато си слагаш колана е да си изключиш DSC-то. Забавлението започва едва тогава ...
Съгласен за глупостите, но за мен 5-цата (с изключение на МММ



Абсолютно вярно е, че кефа при 535d идва след деактивиране на DSC-то, ала при този габарит и тегло изключването е желателно при полигонни условия или по-широк път

Айде пускай снимки на М3


Live and let Die!
малко офтопик
Чудно ми е дали ще излезне 335d
Edit:
Значи да спестявам пари от банички
Чудно ми е дали ще излезне 335d

Edit:
Значи да спестявам пари от банички

Последна промяна MaXimal на 14 Юни 2006, 20:55, променена общо 1 път
THUNDER написа:Абсолютно вярно е, че кефа при 535d идва след деактивиране на DSC-то, ала при този габарит и тегло изключването е желателно при полигонни условия или по-широк път...
Питай колегата Fast & Furious дали е нужен полигон или по-широк път за E66 745Li да върви на една страна или да се окопава в пушаци .. та Е60 ли няма да я сгънем

THUNDER написа:Айде пускай снимки на М3![]()
!
ей душмани бе .. нали се разбрахме! Бела на главата ще ми докараш!
М3 знаеш, че не мога да я покажа, но ще се реванширам със снимки началото на другата седмица след като се върна от Истанбул - World Series by Renault на Istanbul Park feat. F1 car. Знам че си падаш и по други марки


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Благодарности на Владо и Тъндъра за подробните обяснения и разяснения
Еееех не ги обичам тия дизели и това си е
Не е имало на теста една 550-ца ,тогава щеше да е интересно какво щеше да се говори
Гледах ,че в Швейцария ги карат масово
Ма там работата е друга
Георги Пенчев


Не е имало на теста една 550-ца ,тогава щеше да е интересно какво щеше да се говори



Георги Пенчев
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Проблема на 535дто е най-вече в уникално куците Континенталки,с които идва от Мюнхен-просто това не е гума.Колкото и да не съм доволен от Мишлен ПС2,простата смяна на едни гуми съкрати времето, през което ДСЦто противодейства наполовина и повече.Второто нещо,което трябва да се знае,е че скоростите и спирачките се самонагаждат.Докато при спирачките това е продължителен процес,то скоростите се разбърникват за сравнително кратко време,тоест ако колата е карана спокойно на МС сравнително дълго време,то и замислянето се увеличава.Ръчната смяна е по-бавна от МС тествано,както и времето от 6,5 сек по-скоро е 5и нещо,6,5 сигурно ускорява със стандартен размер колела върхуКонтиненталки и пълен резервоар.Иначе относно Х-драйва,напълно съм съгласен,че с него изпълненията са кът,но когато дойде завоя при задното инстинктивно отпускам педала докато при Х-драйв просто го намествам
OPASNO LUD написа:Проблема на 535дто е най-вече в уникално куците Континенталки,с които идва от Мюнхен-просто това не е гума.Колкото и да не съм доволен от Мишлен ПС2,простата смяна на едни гуми съкрати времето, през което ДСЦто противодейства наполовина и повече.
абсолютно вярно, Continental напоследък правят такива пръчки, че не е истина. На този тест драйв се убедих за пореден път в думите си. Автомобилите са карани по един и същи начин, на едно и също трасе, от едни и същи хора, с една и съща скорост - сиреч абсолютно идентични условия! Колите, които са с Continental освен, че не стоят на трасето по този начин, което можем да приемем по-скоро за усет, отколкото за факт, гумите им са видимо по-износени от всички останали. Всъшност снимката, която бях постнал е от Continental SportContact, като на всички автомобили са на телове. Абсолютно разрушени са гумите. Единствено на инструкторската кола са в добро състояние, но аз я ползвах единствено за показно на упражненията по веднъж на всеки тур и после не се кара. Автомобилите с Pirelli Euforia и Bridgestone Potenza има мнооого още хляб в тях.
Винаги ми е било странно, че като специфицираш автомобил на BMW, говоря за чисто нов, нямаш опция да избереш гумите, с които идва. Избираш джанти и с каквото дойдат. Все забравям да задам този въпрос на подходящите хора. Знам, че BMW имат подписани договори с производителите на гуми и продават равно количество гуми от всички марки - Pirelli, Dunlop, Bridgestone, Michelin и GoodYear. Виждал съм на едни и същи джанти различен модел гуми. Все още остава мистерия за мен ..

OPASNO LUD написа:Второто нещо,което трябва да се знае,е че скоростите и спирачките се самонагаждат.Докато при спирачките това е продължителен процес,то скоростите се разбърникват за сравнително кратко време,тоест ако колата е карана спокойно на МС сравнително дълго време,то и замислянето се увеличава.Ръчната смяна е по-бавна от МС тествано,както и времето от 6,5 сек по-скоро е 5и нещо,6,5 сигурно ускорява със стандартен размер колела върхуКонтиненталки и пълен резервоар.
Засичането на време е много променлив фактор - асфалт, наклон, килограми, вятър, точност на измерването, старт. Аз лично се доверявам на заводските данни, защото знам къде ги замерват.
Докато автоматичната кутия Steptronic на BMW наистина има модул, за някакъв вид самообучение и се напасва на стила на каране, то по-скоро е за плавността на превключване, отколкото за времето за реакция и смяна предавка надолу. Затова Steptronic-а има и спортен режим и ръчно превключване. При спортния режим кутията държи на една предавка надолу за разлика от автоматичния. По-нервно се държи кутията и значително по-рано сменя предавка надолу, когато падат оборотите.
Не съм съгласен обаче, че има нагаждане за спирачната система. Тя винаги е една и съща. Ако се замислим логично не може спирачната система да спира по-плавно, защото някой бил спокоен шофьор и като му излезе някоя баба с мрежичка яйца пред него, лежерно да и отнесе баст'она. Има няколко системи, които се крият зад спирачната система и като цяло се обединяват в DSC III Plus, но самата спирачна система няма ниаква форма на самонагаждане, в кратък или дълъг период.
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Turturelo написа:... Питай колегата Fast & Furious дали е нужен полигон или по-широк път за E66 745Li да върви на една страна или да се окопава в пушаци .. та Е60 ли няма да я сгънем
Вервам ти бе



Turturelo написа:ей душмани бе .. нали се разбрахме! Бела на главата ще ми докараш!...
Сорка, ама пуста му душа



Live and let Die!
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Напротив Туртурело Брейк асиста се учи,кога спирането е нормално и кога екстремно.Особено ако си минал на Е60 от е39 и си свикнал не само да натискаш спирачката,а по-скоро да е владееш,в началото стават много сакатлъци докато педала или електрониката се настрои.Лично майка ми,която единствено натиска спирачката нямаше никакви проблеми,докато ние с баща ми спряхме не един или 2 пъти нежелано екстремно(сега този проблем изчезна).Иначе относно гумите съм тествал за 2-3 години всякакви и все от топсериите.Континентал бяха много добри гуми за е39 525д с м-пакет,но са ужасни за 535д,тоест от 17 нагоре не стават независимо дали са В-Макс или обикновенни.Но има и по-зле от тях Тойо и Семперит-докато Семперита дава отличен грип(НО ОТИВА ЗА МНОГО КРАТКО),то Тойото абсолютно не е за тежки коли-шуми много,ама много и дава най-слабия грип и се износва бързо.
OPASNO LUD написа:Напротив Туртурело Брейк асиста се учи,кога спирането е нормално и кога екстремно.
brake assist-а прави разлика единствено кога спирането е екстремно или не по деакселърацията на колата. Сиреч ако ти и набиеш рязко спирачките се задейства. Имаше стойност, по която преценяваше дали това е екстемно спиране, тогава се задейства и brake force display-а на спирачките отзад. За съжаление забравих стойността .. ще се поровя по мойте бумаги и с повече късмет ще ти кажа по-късно точната стойност.
Гарантирам ти, че спирачната система няма самоубочение към стила на каране.
Вероятно ти и баща ти сте имали по тежък крак и от разработената Е39 сте седнали на нова Е60, където спирачната система е от ново поколени и с по-големи дискове.
Към спирачната система вървят няколко отделни системи, които работят с DSC и някой други системи съвместо, обаче ги въведиха на Е90, но на Е60 ги няма .. ще ги има на Е60 LCI
- soft stop
- fading compensation
- brake standby
- automatic brake drying
- drive off assistant
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
И аз имах такава идея,но интересното е,че при горе долу еднакви километри,проблема при е60 изчезна,а при караната от жена Х3 остана-незнам може да е от различна позиция на шофиране,разработване на педалите и спирачките,но проблема е факт,даже в началото имахме намерение направо да изкъртим дсцто
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
Penchev написа:Малеее чак сега видях темата,поразгледах снимки,попрочетох ...
Гледам снимка на Владо,Тошко X5-цата,Краси "чакала" и бат'Миленчо "ms"доволни,доволни ехаааааа
![]()
Браво,много се радвам за положителните емоции![]()
![]()
Никой нищо не каза за "лоша кола" 535d ...![]()
![]()
Никой ли не усети бууста бе![]()
![]()
Георги Пенчев
Бате, Краси "чакала" не присъства не знам къде си го видял...
Пък бууста на 535d до колкото можах да го усетя на паркинга на Метро, все още не мога да спя спокойно от тия тестове



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани