Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Модератор: Технически модератори
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- dobromir
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Не си играхме да сменяме четките, а напрво цялото блокче с четките . Но след като откачих акумулатора се оправи не свети лампата за акумулатора и тоците си се върнаха станаха пак силни но оборотите ги държи 500 точно , не съм мерил колко зарежда но ще проверя и ремъкът е опънат
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
Бях написал че съм отстранил проблема с грешката EML, но сега от както се затопли времето отново започна да ми я прави. Двата дросела са идеално почистени, но проблема с левият( зад волана ) остана. Като дам на контакт и колата прави Check той не помръдва и съответно не изчезва и EML. След 10тина пъти на контакт се оправя. Започвам да мисля или че нещо не съм догледал като съм го разглобявал или че грешката идва от компютъра ?
Също така разбрах че радиатора ми ( водният ) е идентичен с 524 автоматик, което би било добре, дали някой си има на представа ?
Бях написал че съм отстранил проблема с грешката EML, но сега от както се затопли времето отново започна да ми я прави. Двата дросела са идеално почистени, но проблема с левият( зад волана ) остана. Като дам на контакт и колата прави Check той не помръдва и съответно не изчезва и EML. След 10тина пъти на контакт се оправя. Започвам да мисля или че нещо не съм догледал като съм го разглобявал или че грешката идва от компютъра ?
Също така разбрах че радиатора ми ( водният ) е идентичен с 524 автоматик, което би било добре, дали някой си има на представа ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Страница 9 - точно този момент е важен
http://www.e38.org/e32/e32_throttle_body_cleaning.pdf
За водния радиатор - съмнява ме да е като на 524ТД, и то силно, защото моя визуално е същия, а в същото време на 740 е още по-голям,но съмнява ме на 750 радиатора да е по-малък от този на 740
Иначе - купувай читави радиатори, защото са жизнено важни за моторетката, доста топлина бълват тия мотори.
А като иде реч за топлина и подобните, ето нещо, което също е важно да се погледне на тези години:
http://twrite.org/shogunnew/fixes/electricalpower.html#Replace_charging_cable_between_
http://www.e38.org/e32/e32_throttle_body_cleaning.pdf
За водния радиатор - съмнява ме да е като на 524ТД, и то силно, защото моя визуално е същия, а в същото време на 740 е още по-голям,но съмнява ме на 750 радиатора да е по-малък от този на 740
Иначе - купувай читави радиатори, защото са жизнено важни за моторетката, доста топлина бълват тия мотори.
А като иде реч за топлина и подобните, ето нещо, което също е важно да се погледне на тези години:
http://twrite.org/shogunnew/fixes/electricalpower.html#Replace_charging_cable_between_
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Като гледам съм изпълнил всичко както е показано, отделно натегнах и крачетата които комуникират с пистите, четките бяха идеални, сложил съм и малко грес на втулките.... не виждам причина да е от това. Същото го направих и на другият дросел, а с него нямам проблем.
Преди малко отидох да пробвам пак да запаля без тази грешка. сетих се и помолих да ми дават на контакт докато ръчно съм мръднал въпростният дросел леко нагоре, веднага като се даде на контакт дросела цъкна и грешката изчезна. Това ме навежда на мисълта че може да е от пистите. като дросела е затворен напълно и да не контактуват добре. Ще пробвам пак като направи грешката и ще пиша.
Отностно радиатора, говорих с един колега с 850 и той ми каза че си е сменил неговият с радиатор от 524 и ставало без проблеми, дори го видях наживо.....
Отностно кабела, мисля че го гледах и е доста добре моят, но ще погледна пак.
Преди малко отидох да пробвам пак да запаля без тази грешка. сетих се и помолих да ми дават на контакт докато ръчно съм мръднал въпростният дросел леко нагоре, веднага като се даде на контакт дросела цъкна и грешката изчезна. Това ме навежда на мисълта че може да е от пистите. като дросела е затворен напълно и да не контактуват добре. Ще пробвам пак като направи грешката и ще пиша.
Отностно радиатора, говорих с един колега с 850 и той ми каза че си е сменил неговият с радиатор от 524 и ставало без проблеми, дори го видях наживо.....
Отностно кабела, мисля че го гледах и е доста добре моят, но ще погледна пак.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Като гледам съм изпълнил всичко както е показано, отделно натегнах и крачетата които комуникират с пистите, четките бяха идеални, сложил съм и малко грес на втулките.... не виждам причина да е от това. Същото го направих и на другият дросел, а с него нямам проблем.
Преди малко отидох да пробвам пак да запаля без тази грешка. сетих се и помолих да ми дават на контакт докато ръчно съм мръднал въпростният дросел леко нагоре, веднага като се даде на контакт дросела цъкна и грешката изчезна. Това ме навежда на мисълта че може да е от пистите. като дросела е затворен напълно и да не контактуват добре. Ще пробвам пак като направи грешката и ще пиша.
Отностно радиатора, говорих с един колега с 850 и той ми каза че си е сменил неговият с радиатор от 524 и ставало без проблеми, дори го видях наживо.....
Отностно кабела, мисля че го гледах и е доста добре моят, но ще погледна пак.
Да може да си натегнал четеца, но все пак в крайни положения да не е хубав контакта, моето лично мнение е че си трябва каране. Тези дни карам едно 535 което си стои просто в гаража, по цяла зима и се изкарва рядко, след 2000км е съвсем друга кола, като усещане и поведение, така че карай, вярно скъпичко стъпва, но си е нужно. Една кола се плаши най-много от стоене, това и моя майстор ми го повтаря.
За кабела - гледа се само като се демонтира, защото е в тръба, и реално няма шанс да видиш какво се случва в нея, така че моя съвет е директно да го сменяш с подходяща алтернатива - както е видно от линка, който дадох, изработката е съвсем проста и достъпна за всеки. Моят такъв кабел, на около 6-700к км, монтиран на М30 мотора изглеждаше прилично, но все пак го слагам под съмнение и ще бъде подменен, въпреки че не е толкова термално натоварен от изходящи колектори и тн
За радиатора, вземи в предвид не само челните размери и площ, но и самата дебелина, тя също играе важна роля, защото ако оригиналния е по-дебел, реално имаш по-голяма площ за охлаждане
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
За карането си страшно прав, имал съм много коли които все си ги купувам за удоволствие и за всички важи това правило.
Радиатора ще го махна като имам време и ще пробвам да изолирам някойя секция, теча е малък а дори последният път като я карах и то не леко, грам не протече ( има и каша в системата ).
Извън темата : За първа година ходих на събора, търсих да видя поне 1 като мойта дори да не е с 12 цилиндров двигател, но нищо.... Дори не видях за 2та дена такава седмица. Единствено се запознах с едно момче с 850 и от него почерпих информацията за радиатора.
Радиатора ще го махна като имам време и ще пробвам да изолирам някойя секция, теча е малък а дори последният път като я карах и то не леко, грам не протече ( има и каша в системата ).
Извън темата : За първа година ходих на събора, търсих да видя поне 1 като мойта дори да не е с 12 цилиндров двигател, но нищо.... Дори не видях за 2та дена такава седмица. Единствено се запознах с едно момче с 850 и от него почерпих информацията за радиатора.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:За карането си страшно прав, имал съм много коли които все си ги купувам за удоволствие и за всички важи това правило.
Радиатора ще го махна като имам време и ще пробвам да изолирам някойя секция, теча е малък а дори последният път като я карах и то не леко, грам не протече ( има и каша в системата ).
Извън темата : За първа година ходих на събора, търсих да видя поне 1 като мойта дори да не е с 12 цилиндров двигател, но нищо.... Дори не видях за 2та дена такава седмица. Единствено се запознах с едно момче с 850 и от него почерпих информацията за радиатора.
Като изкарам моята, ще ти дойда на гости да си хортуваме
Това с изолиранего на секциите също не съм му фен, а сега се сетих, че ми стои един радиатор от моята 35-ца, мисля че ще стане магарията.
Колкото и грубичко да звучи, в един форум един японец, с 750 highline, Алпина Б12 и разни други такива красоти в гаража го беше написал най-точно - колкото и пари да наливате по В12-ките, винаги си заслужава, така че не пестете.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Прав е човека
Ще се радвам да дойдеш да се видиме някой път
Аз мисля че ти си я виждал колата, съдейки по това че имаш сниммки с нея, ако не се лъжа в галерията за е32 ?
Ще се радвам да дойдеш да се видиме някой път
Аз мисля че ти си я виждал колата, съдейки по това че имаш сниммки с нея, ако не се лъжа в галерията за е32 ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Прав е човека
Ще се радвам да дойдеш да се видиме някой път
Аз мисля че ти си я виждал колата, съдейки по това че имаш сниммки с нея, ако не се лъжа в галерията за е32 ?
Даже малко съм я подкарвал, хубава машина е
А също така - смени ли сферите на нивомата?
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Доста неща оправих от които най-важното автомата - взех я без никакво масло поради причината - развит щутцер.... Подредих кабели и други неща по двигателя, дроселите оправих, задни гуми сменях, масла,махнах катализаторите, Регулатор на бензин, почистване на дистрибуторите, филтри с к&n, и още....
Останаха :
1.Сферите, че с новите гуми ( 275 ) ми закача много и вози като каруца
2.Airbag - откачих волана докато беше на контакт
3.Радиатора, но май ще кретам засега така
4.Предни гуми
5.Да сложа резонатори че след 2500 оборота ми дрънка.
5. И нещо за което незнам писъл ли съм - като натисна копчето за блокажите ми светка акумулатора ( като отечка е ) работи си но незнам защо така става ?
Както и да го погледнеш - само смуче пари и то по - много.
Останаха :
1.Сферите, че с новите гуми ( 275 ) ми закача много и вози като каруца
2.Airbag - откачих волана докато беше на контакт
3.Радиатора, но май ще кретам засега така
4.Предни гуми
5.Да сложа резонатори че след 2500 оборота ми дрънка.
5. И нещо за което незнам писъл ли съм - като натисна копчето за блокажите ми светка акумулатора ( като отечка е ) работи си но незнам защо така става ?
Както и да го погледнеш - само смуче пари и то по - много.
- dobromir
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Колега сега започват нещата не се притеснявай иаз така като тебе маса пари мотори кутии окачване , стартери динама и все излизат през 2 месеца нови неща но аз я карам много колата нз колко я караш ти но аз по 3000 4000 км на месец
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Малко информация от днеска.
Отидох да запаля колата. Давам на контакт и както обикновенно "EML". Давах на контакт над 30 пъти и все едно и също. Накрая се сетих нещо - реших да разменя 2та компютъра, и да видя дали няма грешката с единият дросел да се прехвърли от другата страна ( така щях да съм сигурен че проблема е в компютъра. ) Не съм махал акумулатора, но като извадих куплонзите на компютрите и явно са се изчистили от грешки. Дадох на контакт и колата веднага запали без да ми прави грешката.
Сега ще я покарам с разменени компютри и ако пак направи грешката би трябвало да е на другият дросел. Тогава ще се окаже че е компютъра.
Ще ви давам отново информация, може пък да има други колеги със сищият проблем.
Поздрави.
Отидох да запаля колата. Давам на контакт и както обикновенно "EML". Давах на контакт над 30 пъти и все едно и също. Накрая се сетих нещо - реших да разменя 2та компютъра, и да видя дали няма грешката с единият дросел да се прехвърли от другата страна ( така щях да съм сигурен че проблема е в компютъра. ) Не съм махал акумулатора, но като извадих куплонзите на компютрите и явно са се изчистили от грешки. Дадох на контакт и колата веднага запали без да ми прави грешката.
Сега ще я покарам с разменени компютри и ако пак направи грешката би трябвало да е на другият дросел. Тогава ще се окаже че е компютъра.
Ще ви давам отново информация, може пък да има други колеги със сищият проблем.
Поздрави.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
Последен ъпдеит за развитието на мойте проблеми.
Свалих компютъра, отворих го и се оказа че е правен нещо. Имаше една не добре споена жица според мен, оправих ги всичките и мисля че се оправи и проблема. Минах и 100 км вчера и днеска и не ми е направила проблем.
Сега радиатора е на дневен ред, че тече, но не е фатално и може да се кара и така.
Само за информация : Нормално каране и от време на време някое завъртане ми изгори 80лв за 100км в София през Събота и Неделя
Искам да попитам дали имат шпер тези коли от завода, защото я позавъртях нарочно и направо запалих едната гума, което ме кара да мисля че няма или си е заминал ?
Последен ъпдеит за развитието на мойте проблеми.
Свалих компютъра, отворих го и се оказа че е правен нещо. Имаше една не добре споена жица според мен, оправих ги всичките и мисля че се оправи и проблема. Минах и 100 км вчера и днеска и не ми е направила проблем.
Сега радиатора е на дневен ред, че тече, но не е фатално и може да се кара и така.
Само за информация : Нормално каране и от време на време някое завъртане ми изгори 80лв за 100км в София през Събота и Неделя
Искам да попитам дали имат шпер тези коли от завода, защото я позавъртях нарочно и направо запалих едната гума, което ме кара да мисля че няма или си е заминал ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
По спомен имаше, за повече инфо я качи на подемник
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форума Тествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00 Всичко е наред.
Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?
В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форума Тествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00 Всичко е наред.
Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани