Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 13:27

Да... по време на самия акт (карането имам предвид :winky: ) надали ще обърна внимание на детайлите в интериора, но тази кола не е пистова бегачка, от която слизаш след карането и сядаш в лимузината ;) Т.е. предполага се, че ще пътуваш до някъде с нея или поне ще стигнеш до пистата и ще се прибереш от там. А повярвай ми особено в обратната посока ще ти се иска да не е точно с тази кола :roll:

Fear написа:Ти сериозно ли сравняваш купчина ламарина, била тя ако щеш и Zonda, Veyron, Agera или каквото и да е там с живо човешко същество? ;)


Точно толкова, доколкото биха могли да са аналогични ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 29 Мар 2012, 13:32

DrivinGGoD написа:Да... по време на самия акт (карането имам предвид :winky: ) надали ще обърна внимание на детайлите в интериора, но тази кола не е пистова бегачка, от която слизаш след карането и сядаш в лимузината ;) Т.е. предполага се, че ще пътуваш до някъде с нея или поне ще стигнеш до пистата и ще се прибереш от там. А повярвай ми особено в обратната посока ще ти се иска да не е точно с тази кола :roll:

Fear написа:Ти сериозно ли сравняваш купчина ламарина, била тя ако щеш и Zonda, Veyron, Agera или каквото и да е там с живо човешко същество? ;)


Точно толкова, доколкото биха могли да са аналогични ;)

Че защо да не е в тази кола? Ще ме заболи задника, ще ми се изприщят ръцете от волана ли или какво?
Говориш, сякаш не си се качвал и пътувал никога в някаква обикновена кола. В един Golf последно поколение, по-добре ли ще се чувстваш след карането на пистата отколкото в ZL1? :)

И не, хората не могат да са аналогични на някаква машина, пък ако ще, машината да е най-съвършената в света. ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 13:39

Ооо... пътувал съм в много обикновени коли. Обикалял съм Европа с Fiat Punto, ходил съм до Унгария с Лада 1500S, но това, че съм стигнал жив и здрав, не означава, че са идеалните за целта :winky:

Прибирал съм се и по магистрала Тракия от Калояново със състезателното М3... а то въобще не скърца :mhihi: просто нямаше какво да му скърца, но има други косури.

За сравнение обаче с едно М3, ще се прибереш тихо и спокойно, заобиколен от едни от най-приятните материали, ергономия, осветление, оборудване и озвучителна система (една от най-добрите които съм чувал въобще)... и ще се забавляваш също толкова на пистата, колкото с едно Camaro... да, сигурно ще си по-бавен, но какво от това? Във всичките останали случаи М3то е по-добро, не отстъпва много и по красота, може да звучи не по-малко "възбуждащо", а с малки добавки от някой компресорен тунер може и да гони ZL1 :twisted: Да, малко по-скъпо е от нормално Camaro, но има защо :yes:

Fear написа:И не, хората не могат да са аналогични на някаква машина, пък ако ще, машината да е най-съвършената в света. ;)


Просто не искаш да погледнеш отвъд буквалния смисъл на написаното от мен, всичко зависи от това как гледаш на нещата - има жени само за секс, има и такива за нещо повече. Има коли само за каране/бързина има и такива, които предлагат повече :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Е36 фен
Аватар
Мнения: 1350
Регистриран на: 12.02.2005
Пол: Мъж
Кара: каквото има

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Niki Lauda » 29 Мар 2012, 13:52

DrivinGGoD написа:Ооо... пътувал съм в много обикновени коли. Обикалял съм Европа с Fiat Punto, ходил съм до Унгария с Лада 1500S, но това, че съм стигнал жив и здрав, не означава, че са идеалните за целта :winky:

Прибирал съм се и по магистрала Тракия от Калояново със състезателното М3... а то въобще не скърца :mhihi: просто нямаше какво да му скърца, но има други косури.

За сравнение обаче с едно М3, ще се прибереш тихо и спокойно, заобиколен от едни от най-приятните материали, ергономия, осветление, оборудване и озвучителна система (една от най-добрите които съм чувал въобще)... и ще се забавляваш също толкова на пистата, колкото с едно Camaro... да, сигурно ще си по-бавен, но какво от това? Във всичките останали случаи М3то е по-добро, не отстъпва много и по красота, може да звучи не по-малко "възбуждащо", а с малки добавки от някой компресорен тунер може и да гони ZL1 :twisted: Да, малко по-скъпо е от нормално Camaro, но има защо :yes:

Fear написа:И не, хората не могат да са аналогични на някаква машина, пък ако ще, машината да е най-съвършената в света. ;)


Просто не искаш да погледнеш отвъд буквалния смисъл на написаното от мен, всичко зависи от това как гледаш на нещата - има жени само за секс, има и такива за нещо повече. Има коли само за каране/бързина има и такива, които предлагат повече :winky:



Много добре казано :winky:
Niki Lauda

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 29 Мар 2012, 13:53

DrivinGGoD написа:Ооо... пътувал съм в много обикновени коли. Обикалял съм Европа с Fiat Punto, ходил съм до Унгария с Лада 1500S, но това, че съм стигнал жив и здрав, не означава, че са идеалните за целта :winky:

Прибирал съм се и по магистрала Тракия от Калояново със състезателното М3... а то въобще не скърца :mhihi: просто нямаше какво да му скърца, но има други косури.

За сравнение обаче с едно М3, ще се прибереш тихо и спокойно, заобиколен от едни от най-приятните материали, ергономия, осветление, оборудване и озвучителна система (една от най-добрите които съм чувал въобще)... и ще се забавляваш също толкова на пистата, колкото с едно Camaro... да, сигурно ще си по-бавен, но какво от това? Във всичките останали случаи М3то е по-добро, не отстъпва много и по красота, може да звучи не по-малко "възбуждащо", а с малки добавки от някой компресорен тунер може и да гони ZL1 :twisted: Да, малко по-скъпо е от нормално Camaro, но има защо :yes:

Така - М3, добре.
1. Прибираме се, тихо и спокойно. Съмнявам се, че при 100км/ч. в Camaro-то, ще е много по-неспокойно и по-шумно отколкото в М3.
2. Метериали - единствените материали, които ще докосваш, са волана, скоростния лост и лостчетата за мигачите/чистачките, защото нали, все пак я караме тази кола, не правим секс с нея по магистралата. ;) Пак не ми се вярва да е много различно с двете коли. Едва ли ще получиш мазоли в Camaro-то, нито пък М3-ката ще ти направи маникюра докато караш, така че... :D
3. Ергономия - по-неудобни седалки в ZL1? Възможно, ама то зависи и от задника, който седи в тях. ;)
Като цяло, няма съществена разлика, освен ако не караш нон-стоп в продължение на повече от 5 часа, което е съмнително, най-малкото тези коли не е като да не харчат гориво. :)
4. Осветление. Ъъъъ, лампичките по таблото и на уредите ли ще зяпаме или ще гледаме пътя? :)
5. Оборудване. Какво му трябва на човек за да му е комфортно? Приличен климатик, за да му е добре, а не студено/топло. 18 степенен масаж на лявата топка при пълнолуние? Излишно.
6. Озвучителна система. Е, тук ме хвана - фен съм на музиката и това е си е предимство. Но отново, не мисля, че е от ЧАК толкова голямо значение. :)

Та в заключение - или си супер-свръх-мега претенциозно-изнежен, което ме съмнява, или просто ти е кеф да спориш. :mhihi:

П.П.
На мен ми е кеф да споря. :P

П.П.2
Перфектни и идеални коли няма. Жени/мъже - също. ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 14:04

Явно не си сядал и пътувал в BMW и по-калпаво направена кола, та да разбереш, че нещата, които ти си изброил са ВСИЧКО в един автомобил... дори и лампичките по таблото, начина, по който работи климатика (както и цялото оборудване), шофьорската позиция, визията и усещането от докосването до органите за управление при работата с тях.

Не съм изнежен, просто съм се сблъсквал с много коли, с много добре направени коли и лесно правя разликата между тях и останалите, в които и най-дребните детайли куцат. Но това си е лично мое изкривяване. Дразни ме дори като пусна дръжката на тавана и тя се халоса в него.

Повярвай ми, един тъпо измислен сензор за дъжд може да ти скъса нервите само за около час пътуване, неправилно работещ климатик може да те разболее за същото време, неправилна позиция зад волана или неудобна седалка могат да те измъчат още повече, а шумовете от некачествени сглобки и материали, или гадна шумоизолация мен лично ме побъркват :roll:

А ергономията далеч не е само формата и удобството на седалките. Тя е начина, по който боравиш с всеки един бутон и уред в колата.

Та... както казах - въпрос на вкус, изисквания и приоритети. Аз съм се научил да търся хубавото и да намирам кусурите, независимо дали става въпрос за BMW, Rolls-Royce или Chevrolet... И съм фен на BMW (е, и още няколко компании :oops: ) защото при тях пакета е готино опакован, кусурите не ми се бъркат в здравето, а комплекса от качества са тези, които ми правят кеф на душата :twisted: 8) :driving:

И много обичам да споря, 'щото знам как да защитя позицията си :mrgreen:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 29 Мар 2012, 14:14

Достатъчно съм дърт, за да съм се возил в и да съм карал най-различни коли, от всякакви класове. Даже и BMW съм карал и съм се возил в такова, направо да не повярва човек, толкова рядко се срещат. Я видиш 2-3 в годината, я не. :P
И да, нещата за които говориш ги има и имат своето значение, но повярвай ми, твърде много преувеличаваш това значение. ;)
Явно наистина е изкривяване, което не мисля, че е нещо лошо все пак. Щом касае автомобили, трябва да е хубаво, нали така? :ok:
Аз просто съм по-широко скроен и не робувам на перфекционизъм, защото както и преди казах, всяка кола си има недостатъци. ВСЯКА. :)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 14:24

Преувеличавам - не мисля...
Просто съм претенциозен тогава, когато това е важно за мен и не съм склонен да правя определени компромиси :yes: А когато става въпрос за абективно оценяване на качествата на даден автомобил съм изключително критичен, дори към BMW, така като крайния продукт наистина е добър, оставам очарован от него, а като нещо не отговаря да някое от изискванията ми просто правя сметка дали на база цена/приложение съм склонен да направя компромис с това или дори и тогава не става. Така колите ги деля на три:
- много добри такива, чиито недостатъци са пренебрежими, погледнати от моята (сравнително обективна :oops: ) камбанария :twisted:
- такива, чиито компромиси са свързани с цената или приложението им и само тогава могат да се преглътнат - т.е. както например Camaro-то е евтино и не може да се очаква всичко да е супер, то става, особено ако не трябва да живея всеки ден с него (приложение). Има разни такива коли, които ме кефят доста (както и гореспоменатата), но при определени условия и изостават от първата група ;)
- и последната група скапани коли, които дори имащи своите достойнства, не могат да компенсират недостатъците си и не бих направил компромис :banghead:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 29 Мар 2012, 14:29

Дай пример за кола с "пренебрежими" недостатъци. :)

П.П.
Само имай предвид, че твоята камбанария, колкото и да мислиш, че е обективна, всъщност изобщо не е такава, защото си е твоята. Изградена с твоите изисквания, твоите очаквания, твоите вкусове, твоите предпочитания, твоите... сещаш се, нали? ;)
Цяло щастие е, че е подобна на моята и тази на всички останали участници в темата, защото тук сме се събрали все хора "с бензин в кръвта". :ok:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 15:10

Ами за мен лично на Е9Х М3 с нави, ми грознее тази голяма козирка над екрана, въпреки, че от гледна точка на ергономия и видимост е супер, освен това има няколко дребни детайла (вътрешността на дръжките и заобикалящата копчетата на стъклата пластмаса) от интериора, които въпреки, че са адски приятни на пипане (нещо като кадифе се усеща) лесно се люпят след продължителна употреба. Пластмасата на джобовете на вратите на новото Х3 е гадничка, материалите в багажника на F30 са компромисно поевтинени спрямо чудесните в Е90 и не са за премиум марка. Във Ferrari например съм намирал разни копченца и пластмаски такива. На повечето Audi-та (включително и S8) пластмасата около копчетата около скоростния лост (за MMI-то и др.) е гадничка и на пипане и лесно се дере, а копчетата щракат прекалено натрапчиво :roll: Ей такива неща са пренебрежими. Рядко правя компромиси с управлението и поведението на пътя. Предпочитам ги пред комфорта, но това не означава, че не държа на него, ако говорим за автомобили, които трябва да са такива.
Не правя и компромиси с безумно работещи "екстри" като сензора за дъжд на последната Toyota Avensis и тропащите и спирачни апарати :!: Не мога да се примиря с много коли, в които "климатроника" е сложен само, за да го има, без да знае защо и каква работа трябва да върши. Мразя бутони скрити като в логическо състезателно ТВ реалити :roll: Такива неща...


Иначе за моята камбанария - по-скоро бих казал, че е обратното и моите изисквания, очаквания, вкусове и предпочитания са изградени на базата на опита ми (многото видяни, карани и гледани под лупа коли) и така съм избрал какво е добро и какво - не, какво да харесвам и какво - не ;) Та точно за това се смятам обективен...

Иначе аз говоря и очаквам да ме разберат само хора с "бензин в кръвта", за това и пиша тези неща тук и в блога си, насочени само към такива хора. Другите нито ги интересува моето мнение, нито ще го разберат, нито им трябва. Те са си юзъри, дето им е все едно какво, защо и как карат :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 29 Мар 2012, 15:34

Няма значение на какво е изградено всичко у теб, не разбираш ли? Дали е изградено от опит или от четене на списания ( :mhihi: ) е все тая. Сам си го написал - какво ТИ харесваш и какво е добро ЗА ТЕБ. :)

Примерно, ако според теб (а и според мен) една М3 се доближава до идеалната кола, това прави ли я такава? Ще ти посоча десетки хора, които ще ревнат: "Ама тя мно'о харчи, че при това скъп бензин! Не може ли да е дизел и да не харчи толкова?"
И тези хора ще са абсолютно прави за себе си. И ще са не по-малко обективни от мен или теб. Това е цялата работа. ;)

Хайде, стига толкова, че много се разводни темата.
В крайна сметка, аз и ти сме от "един отбор", независимо от дребните разлики във вкусовете. :bchug:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 16:09

Fear написа:Няма значение на какво е изградено всичко у теб, не разбираш ли? Дали е изградено от опит или от четене на списания ( :mhihi: ) е все тая. Сам си го написал - какво ТИ харесваш и какво е добро ЗА ТЕБ. :)

Примерно, ако според теб (а и според мен) една М3 се доближава до идеалната кола, това прави ли я такава? Ще ти посоча десетки хора, които ще ревнат: "Ама тя мно'о харчи, че при това скъп бензин! Не може ли да е дизел и да не харчи толкова?"
И тези хора ще са абсолютно прави за себе си. И ще са не по-малко обективни от мен или теб. Това е цялата работа. ;)


Не, не за мен... аз не казвам кое е добро и кое лошо по абсолютна стойност - аз сравнявам ;) Там е разликата:

- в единия случай (който ти визираш) изразявам ЛИЧНО мнение и показвам СВОИТЕ усещания, за даден автомобил, като не карам никого да се съгласява с тях или да ги приема като единствена или правилна гледна точка :yes: Тогава показвам субективни възприятия базирани на собствените си предпочитания, за хора, които не могат да се докоснат по подобен начин до коментираната тема. От там нататък всеки е свободен да приеме част от казаното ако съвпада с личния му мироглед, или да не го взима предвид ако противоречи на неговата собствена същност. Това правят и повечето хора като тези Top Gear и подобните телевизионни и печатни автомобилни медии - казват си мнението като по-близки до нещата, а ние преценяваме дали проблемите за тях са проблеми и за нас, или хубавите неща за хубави и за нас :yes:

- когато обаче говоря за един автомобил, за качествата му по абсолютна стойност, то тогава единствения начин да направя това е да го сравня с други автомобили (задължително съпоставими по голяма част от параметрите), тогава смея да твърдя, че съм максимално обективен и много ясно и точно мога да определя плюсовете и минусите за двете коли и да ги "премеря". В случая, в тази тема, правя точно това.

Точно за това тук, в тази тема, изказвания от сорта - "на кой му пука за интериора, нали ще караме" са безмислени защото сравняваме ;) Не казваме дали Camaro-то е добро или не, а определяме точно колко е добро и казваме дали и от какво е по-добро или лошо. Ако го сравняваме с огромен процент от движещите се по улиците на БГ коли си е мечта, но не е редно да го сравняваме така. В случая обаче вадим срещу него сравними коли, които той и другите коли обсъждани в темата трябва да "преборят". Това сравнение включва всички фактори и елементи изграждащи една кола и за това сравняваме всички тях. За това направих сравнението с М3 - защото единствените неща, по които то изостава са цената и да кажем външния вид (това до някъде е субективно). Да отбележа, че говоря за стандартното Camaro. Ако включим ZL1 М3ката става по-бавна, но всичко останало се запазва. Та тук накрая опираме до там, че ако някой не го притеснява недодялания интериор и не толкова изкусурените детайли около работата на оборудването Camaro-то е идеален избор, но ако иска и тези детайли оправени, човек трябва да гледа другаде и на друга цена :yes:


Fear написа:В крайна сметка, аз и ти сме от "един отбор", независимо от дребните разлики във вкусовете. :bchug:


:ok: :bchug:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 29 Мар 2012, 17:54

защо всичко по тези коли свеждате до каране по писта и каране на щайги с буркани? ясно е, че нито камарото, нито М3-ката са най-добрите на писта или пък за компоти

но просто са готини коли по абсолютната скала

и двете коли не трябва да ти бъркат много в живота и няма нужда да им ставаш роб

камарото е много по-евтино от м3-ката, а и имаш авторитета, че караш по-бърза кола с него

за мен лично става, с живота, които водя в момента и нуждите, които изпитвам

би ми било гузно да зная, че съм дал двойно повече пари за кола (бмв м3), която може същото, а дори и по-малко от камаро


пък и едно камаро има много по-голям потенциал за развитие в сравнение с м3ка

сравнително евтин потенциал :ok:
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 18:29

Факт е, че разликата в цените прави Camaro-то още по-привлекателно, отколкото е като визия и двигател... Не съм карал, но ако управлението и поведението са ок и само интериора е проблем определено е евтина алтернатива на М3 :yes: И както казах, не крия, че ми харесва адски как изглежда, а и концепцията е правилна :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 29 Мар 2012, 20:05

Fear написа:Скърца я!
А и скапаният американски боклук сигурно и касетофон няма, който да заглуши скърцането. А пък ако има, ще е толкова долнокачествен, че ще предпочетеш скърцането... :D

Да, да, точно така - касетофон имам предвид. Тъпите американци са толкова назад, че и CD-тата още не са измислили - точно както не са измислили още 4-те клапана на цилиндър, а карат само с по 2. :D

Сериозно, като чета някои мнения, имам усещането, че като се качите в колите, първо галите и се търкате в таблото 5 минути, след това теглите един език по скоростния лост и лостчетата на мигачите и чистачките, после се надишвате едно хубаво с "аромата" на качествени и меки пластмаси, сетне прокарвате пръсти по шевовете на седалките поне 2-3 минути и чак тогава вече, ако не сте достигнали оргазъм, пъхате ключа и палите двигателя за да КАРАТЕ проклетата кола. :roll:

Кажете честно, че така правите, защото иначе не мога да си обясня тази мания за перфекционизъм и дали тук се говори за автомобили или сме на някакъв друг вид мероприятие, свързано с много чувственост, артистичност и нежност. :gay:

Да ние и още няколко милиарда души на плантата , за които европейските коли (Мерц,БМВ,Ауди) и супер коли (Бентли,италиански произведения на изкуството и тн и тн ) ... те просто са хомосексуалисти , които дават ненорамлни пари за някакви глупости :mhihi:
Има обаче и хора предпочитащи камионски двигател в цокало ... :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook