омаслена свещ 740i

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от Дифашир » 19 Фев 2012, 21:15

не то е нормасло да харчи масло,но не е мормално то да е само от един цилиндър или поне голямата част.
по принцип не съм чул някой да сложи мобил (на бмв-то си) и да не е доволен,дори напротив!Но твоята може да не го харесва.На един приятел 725 смени 10 марки масла (без кастрол)и резулата беше само един да тече през интерколера,и по-точно от всякъде където има маркуч за въздух.Сложи му Мобил и край вече 4 години.Сега започнах да му взимам БМВ и пак е доволен.

Може масления сегмет да се е прцакал на тоя цилиндър и да не може да обира напълно маслото,а другите да са в ред и затова има компресия и наличие на масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от victor2k » 19 Фев 2012, 21:29

Предното масло, преди да сменя една камара части за 12000км изгори по-малко от литър - Castril 0w30, а на всичкото отгоре и течеше от 3 места. Сменени са една камара части. И след смяната им почва да го прави. Аз разбрах една когато един ден спря да върви и почна да тресе.

Има нещо гнило, не мога да си обесня как само ще го прави само на един цилиндър. А що газ излях в тия цилиндри и що мъзгоч падна отдолу.
и друго - защо свеща мирише на бензин, дори като завъртях инжекторите. Не успява да го изгори като хората? Може ли компютъра на мотора да го прави това

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от Jordana » 19 Фев 2012, 22:07

Да може да го прави но малко вероятно.След като се замърси с масло свеща вече не може да има нормална искра и от там лошо изгаряне на сместа.Ако е запекъл маслен сегмент пак ще ти дава нормална компресия .Спад на компресията ще има само при счупен компресионен сегмент. това нагоряло масло дето го виждаш по свеща е още повече в каналите на буталото. Изкарай го тва бутало и виж кво става поне ще си направиш една ревизия на главата. Ако не пробвай още един път може да се охлаби .Само че източи маслото да не го заносваш и налей нещо по хард в цилиндъра.Или от добавките за бензин направо концентрат или няква смес корселин с ацетон и газ или нещо подобно. Само с газ трудно ще го очисти
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от Дифашир » 20 Фев 2012, 1:01

А всъшност какви части си сменил?Едвали ли ще е оказало влияние... и все пак сподели.
Теорията за масления сегмент не се връзва със миризмата на суров бензин,а може проблемите да са 2,или наличието масло да нарушава пълноценното изгаряне га горивото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от victor2k » 20 Фев 2012, 1:13

Гарнитурите под капаците на клапаните, гарнитури отпред на клапана за въздух, дебитомер, сензори за колян вал, обтегач на веригата, гарнитури на сепаратора за масло, както и самия той, гарнитури на водната 'тръба' зад мотора, както и разни други неща по водната система, ламбда сонди преди катализатори, филтри включително и бензинов. Свалиха картера да гледаме дали няма счупени водачи или нещо друго - всичко беше чисто
sparkfeb182.jpg
sparkfeb18.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от Дифашир » 20 Фев 2012, 10:33

така като чета не трябва тези неща да оказват влияние,а това че проблема се е появил след като си ги сменял трябва да е случайност.Моето предположение се оформя на това че масления сегмент се е сбъгнал(дали е счупен или запекан :dunno: и но не може да се запече изведнъж) и количеството масло нарушава процеса "горене".Отначало като почистиш свеща работата е нормална и постепенно като се затлачи не може да дава искра и работата на цилиндъра се губи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от asennikolov » 05 Мар 2012, 0:48

Колега, дръж ни в течение какво става, защото лично аз много се вълнувам каква е причината. И положително не съм само аз. А каквото можем - ще помагаме.
Желая успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от victor2k » 11 Мар 2012, 20:03

:P :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: омаслена свещ 740i

Мнение от ddinobot » 16 Юни 2012, 12:59

victor2k написа:Гарнитурите под капаците на клапаните, гарнитури отпред на клапана за въздух, дебитомер, сензори за колян вал, обтегач на веригата, гарнитури на сепаратора за масло, както и самия той, гарнитури на водната 'тръба' зад мотора, както и разни други неща по водната система, ламбда сонди преди катализатори, филтри включително и бензинов. Свалиха картера да гледаме дали няма счупени водачи или нещо друго - всичко беше чисто
sparkfeb182.jpg
sparkfeb18.jpg


Колега , а от къде си го купил ,ако не е тайна, този сепаратор за масло (той е един пластмасов предполагам с гумена мембрана) и
гарнитурите покрай него?
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook