Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
Ами тогава отиди в оторизиран сервиз на БМВ и кажи че не пали без да обесняваш какво е станало за да не им дадеш възможност да те лъжат,защото лесно някой веднага ще вземе решение че е заминало ЕКУ-то...просто колата не пали и искаш диагностика и преди да сменят каквото и да било да те уведомят.
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
narcosan написа:NikVanov написа:Едва ли някой ще знае къде е точно твойто бутонче, вземай фенерче и се завирай в купето да го търсиш, също като седнеш на седлката почвай да пипаш последователно отдолу всичко, дано го намериш. И напиши как и защо даде на късо, може да има и друго обяснение.
ония ден отворих капака и видях че от пред дето е плюсовия кабел в една черна кутйка е леко стопена (от какво е стопена незнам) реших да погледна какво става при опита ми да го издарпам кабела се допря на корпус но за няма и секунда !!!след това започна проблема !!!един приятел ми каза че било някакво електромагнитно реле/бобина дето стояла на стартера от горе !!!
а за тайното копче каде да го тарса и дали от това късо е възможно то да се задеиства ??!!??
Виж са, това, за което говориш черната кутийка на плюсовия кабел е патрона на бега, демек ако се дръннеш да спре токовете в колата, за да не се запали. Ясно е, че не трябва да е стопена. Не знам дали за нея точно говориш, защото странното че, че като издърпяш плюсовия кабел от акумулатора е без значение дали ще го опреш на корпус или не, нищо няма или не би трябвало да стане. Както и да е! В жабката, там, където са бушоните я разглоби и свали цялата конзола на бушоните (седи на две закачалки и може да се сваля). Обърни я отзад и ще видиш, че в задната част има още бушони зад един пластмасов черен капак мисля, само че не изглеждат като обикновените, а като малки черни пластмасови квадратчета, ще ги познаеш! Ето как изглеждат:
N6 на схемата.
Имери ги с мултицет и сменяваш това, което е изгоряло, а предполагам изгоряло е това, което захранва самия комп на двигателя и затова като дадеш на контакт стрелките правят така, просто щото нема сигнал от него. Не би трябвало да е изгорял самия комп, тия джаджи са сложени именно заради това, като втора защита да пазят електрониката! А диагностика май няма нужда да правиш, щото ще ги заблуди според мен тея олигофрени и ще почнат да сменяват наред, защото заради прекъснатото захранване няма да имат достъп до моторната електроника - първо щи кажат, че е изгорял компа, щи сложат нов, после ше видат, че не е от него и ще сменят всичко докат най-накрая не стигнат до тия бушоно. Поне според мен тва е сценария, съответно това е и проблема! Пиши после какво е станало!
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
КОЛЕГИ ГОТОВО ЗАПАЛИ ОТ ЗАД НАД АКУМОЛАТОРА ИМА ДВА ПРЕДПАЗИТЕЛА ЕДИНИЯ ОТ ТЯХ Е СЕГА САМ ГИ ПРАМАХНАЛ ДОКАТО ВЗЕМА НОВИ !!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
Явно си се светнал за тия предпазители докато пиша мнението ми, браво, не знаех, че ги има и зад акумулатора такива!!!
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
slitter написа:narcosan написа:NikVanov написа:Едва ли някой ще знае къде е точно твойто бутонче, вземай фенерче и се завирай в купето да го търсиш, също като седнеш на седлката почвай да пипаш последователно отдолу всичко, дано го намериш. И напиши как и защо даде на късо, може да има и друго обяснение.
ония ден отворих капака и видях че от пред дето е плюсовия кабел в една черна кутйка е леко стопена (от какво е стопена незнам) реших да погледна какво става при опита ми да го издарпам кабела се допря на корпус но за няма и секунда !!!след това започна проблема !!!един приятел ми каза че било някакво електромагнитно реле/бобина дето стояла на стартера от горе !!!
а за тайното копче каде да го тарса и дали от това късо е възможно то да се задеиства ??!!??
Виж са, това, за което говориш черната кутийка на плюсовия кабел е патрона на бега, демек ако се дръннеш да спре токовете в колата, за да не се запали. Ясно е, че не трябва да е стопена. Не знам дали за нея точно говориш, защото странното че, че като издърпяш плюсовия кабел от акумулатора е без значение дали ще го опреш на корпус или не, нищо няма или не би трябвало да стане. Както и да е! В жабката, там, където са бушоните я разглоби и свали цялата конзола на бушоните (седи на две закачалки и може да се сваля). Обърни я отзад и ще видиш, че в задната част има още бушони зад един пластмасов черен капак мисля, само че не изглеждат като обикновените, а като малки черни пластмасови квадратчета, ще ги познаеш! Ето как изглеждат:
N6 на схемата.
Имери ги с мултицет и сменяваш това, което е изгоряло, а предполагам изгоряло е това, което захранва самия комп на двигателя и затова като дадеш на контакт стрелките правят така, просто щото нема сигнал от него. Не би трябвало да е изгорял самия комп, тия джаджи са сложени именно заради това, като втора защита да пазят електрониката! А диагностика май няма нужда да правиш, щото ще ги заблуди според мен тея олигофрени и ще почнат да сменяват наред, защото заради прекъснатото захранване няма да имат достъп до моторната електроника - първо щи кажат, че е изгорял компа, щи сложат нов, после ше видат, че не е от него и ще сменят всичко докат най-накрая не стигнат до тия бушоно. Поне според мен тва е сценария, съответно това е и проблема! Пиши после какво е станало!
да да точно за този кабел става въпрос но него дадох на късо а тези дето са зад него двата за които е хванат този дето е в кутйката !!!!но вече разбрах от каде е проблема а сега един въпрос мога ли да карам без тези предпазители дето са на снимката в смисал докато взема нови !!!още сега отивам към бмв да ги взема !!!
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
Супер много се радвам че успя без излишни разправии
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
може разбира се - те са от 50 ампера нагоре до 150, просто по-яки предпазители, щом си ги прескочил с мост с нещо, предполагам с кабел може да караш временно така, докато си вземеш нов със същия ампер. Аз така изгорих на перката на климатика отпред и вече две години карам с мост от кабел и се забравям да ида да си взема, та сега ме подсети да го напрая и аз! и много се радвам, че не им даде колата на тия италиански олигофрени, които съм ги признал за по-големи глупаци, мошеници и селяндури и от нас българите. Те са способни да напраат страшни селяний, поне от това, което съм виждал на внесени коли от Италия. Страшни селяци, а освен тва съм съгласен, че са страшно прости хора!
Последна промяна slitter на 03 Мар 2012, 11:50, променена общо 1 път
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
choio написа:Супер много се радвам че успя без излишни разправии
мерси колега благодаря на всички които помогнаха !!!!
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
slitter написа:може разбира се - те са от 50 ампера нагоре до 150, просто по-яки предпазители, щом си ги прескочил с мост с нещо, предполагам с кабел може да караш временно така, докато си вземеш нов със същия ампер. Аз така изгорих на перката на климатика отпред и вече две години карам с мост от кабел и се забравям да ида да си взема, та сега ме подсети да го напрая и аз!
единия я 100ампера а другия е 250а !!не със мост а просто презакачих самите кабели !!! ох от 3 дни съм като болен добре че се оправи !!!но най странното е че ги свалях но с нищо не разбрах че са заминали а не исках да ги прескач да не стане по голяма беля но в крайна сметка запали!!!
Re: Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!
Колега slitter, има ли и къде са такива бушони и на моята кола /с преден акумулатор/?
- sk1n
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 258hp
- Мечтае да кара: M5 Competition 2023
Re: Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!
Колеги, къде се намират тия предпазители. Аз имам същия проблем и и не знам къде са. Е46 330д комби 2004г.
- sk1n
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 258hp
- Мечтае да кара: M5 Competition 2023
Re: Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!
Колеги, къде се намират тези стъпала/предпазители в багажника. Имам абсолютно същата случка с този плюсов кабел го дадох на късо и сега върти но не пали, свети блокажа и стрелката на температурата отива в червеното, а колата не е палена от 4 дни
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани