Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
- Se7ven
- ентусиаст
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?
Смени майстора за проба? От кои краи си?
- arr0gance
- младши ентусиаст
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Se7ven написа:При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?
Смени майстора за проба? От кои краи си?
Ако някой може да го насърчи при някой сръчен,да,но да си избира друг няма смисъл,чисто и просто защото всеки ще каже различно,ще си скача по сервизи,ще му взимат парите и тн.
Колега кажи откъде си,ако може някой да те насочи към някой разбиращ майстор,който ще ти свърши работа.
п.п щом един е поел инициативата върни се при него и му кажи кво става да ти я прави,платил си предполагам..?
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колега напълно е възможно да се разхлабват болтовете на тогава или теч щеше да има или поне майстора ти щеше да го забележи.Друга възможна причина е ако я регулира на студено колата и не стяга хубаво болтовете и като загрее и омекне уплътнението да се измести но то това е егати и вероятността.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Se7ven написа:При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?
Смени майстора за проба? От кои краи си?
От София съм.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
stefan63 написа:Se7ven написа:При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?
Смени майстора за проба? От кои краи си?
От София съм.
Проблема е в самото управление на помпата.Наи вероятно има навивка на кьсо.Я виж тоя колега Se7ven,да погледне ,че тои им бае на плочките,вьпреки че не е лошо да я свалиш ,разпоиш и да я почистиш вьтре
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колеги, плочката ми е почистена обаче след като я сложихме и регулирахме колата литна, но след 10 км ми светна лампата за подгряващите свещи и колата изгуби мощност! След малко угасна колата пак литна но прекъсна на един път сега пак свети лампата и колата не върви!!! Дали може да е от умна дюза (тя е протекла) някакви съвети благодаря!
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колега , приемам че си се объркал и ти е светнала лампата на умната дюза , която в общия случай показва проблем в гориво-запалитената система и включва няколко възможни причини за описанатото гснене на двг. Една от тях е повреда в умна дюза и макар че ти сълзи по-скоро провери добре ел. кабелчето от нея за механична повреда или недобър контакт в буксата долу , извади и почисти .Обикновено тази лампичка светва за ел. проблем по тази система и затова прегледай всички кабеляци свързани с ГНП , умна дюза и датчик кол. вал ( под стартера го търси , и по-точно буксата почисти ). Това че ти е регулирано ГНП не означава неприменно в него точно повредата , а често по монтажно-демонтажните дейности се закачат и повреждат кабелчетата наоколо и последно след тази ревизия си смени обер дюзата с примерно втора ръка или нова ако искаш пък и вариант да си я оправиш сам има тема по въпроса , но е доста пипкава работата та си прецени. Жив и здрав.
- Phoenix9000
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14.11.2011
- Пол: Мъж
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Здравейте колеги,
Имам теч на ГНП-то и искам да сменя всички гарнитури по него. Трбва да знам дали е необходимо да се сваля ангренажа за да извадя ГНП то или може и да не разглабям половината двигател. В общи линии какво е положението и какво трябва да се разглоби че да извадя ГНП то от коша на двигателя. Благодаря предварително.
Имам теч на ГНП-то и искам да сменя всички гарнитури по него. Трбва да знам дали е необходимо да се сваля ангренажа за да извадя ГНП то или може и да не разглабям половината двигател. В общи линии какво е положението и какво трябва да се разглоби че да извадя ГНП то от коша на двигателя. Благодаря предварително.
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
По-добре на сервиз особено по това време.Трябва ти специялен инструмент без който нищо не можеш да направиш.А иначе какво се демонтира;колектор,ремък,обтегач на ремъка и тръбички към дюзите.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Дойде момента и аз да питам за tds-а.
Карам е36, 2.5тдс, 50 000км. и никога не съм ходил на майстор.
По километраж е на 225 000км, но според мен е на много повече.
Няма проблеми с паленето - топла и студена и при -20.
От две седмици забелязах, че на свободни обороти колата се люлее.
И пътниците вече го усещат. Прави го и топла и студена. Тампоните на двигателя и скоростите са сменени с нови уж оригинални.
Като подам леко газ към 1000об/мин и няма никакви вибрации.
Питам на колко хиляди км се прави центровка?
Възможно ли е това да е проблема. Питам за завъртането на помпата - според мен плочката не трябва да я местя.
Не ми се ходи на майстор да не земе да я усе** - както писах 50 хил. км. само нафта сипвам и масло сменям.
Карам е36, 2.5тдс, 50 000км. и никога не съм ходил на майстор.
По километраж е на 225 000км, но според мен е на много повече.
Няма проблеми с паленето - топла и студена и при -20.
От две седмици забелязах, че на свободни обороти колата се люлее.
И пътниците вече го усещат. Прави го и топла и студена. Тампоните на двигателя и скоростите са сменени с нови уж оригинални.
Като подам леко газ към 1000об/мин и няма никакви вибрации.
Питам на колко хиляди км се прави центровка?
Възможно ли е това да е проблема. Питам за завъртането на помпата - според мен плочката не трябва да я местя.
Не ми се ходи на майстор да не земе да я усе** - както писах 50 хил. км. само нафта сипвам и масло сменям.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
И мойта клати понякога на паркинг ( че е автомат ) много неприятно ,но обороти не мени . Отвреме на време сипвам някоя добавка и после масълце в горивото и така за известно време спокойствие , но мине не мине и пак . Та пробвай с добавка и масло в горивото добре ще и дойде и покарай , а мастора засега не го притеснявай , че да не вземе той да те почне . Пали ли добре топла и студена предварение не барай , с корекция на горивото има голяма вероятност да изчезне клатенето , но мисля по-скоро има нужда от почистване ( профилактика ) помпата , а горивото който разбира да бара , че е фина манипулация трябва да се гледа онлайн ( живи данни ). Успех.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Благодаря за отговора, ще взема да сменя само горивния филтър и няма да пипам нищо. За добавка не знам какво да използвам има много изписано и много противоречиви мнения.vladobate написа:И мойта клати понякога на паркинг ( че е автомат ) много неприятно ,но обороти не мени . Отвреме на време сипвам някоя добавка и после масълце в горивото и така за известно време спокойствие , но мине не мине и пак . Та пробвай с добавка и масло в горивото добре ще и дойде и покарай , а мастора засега не го притеснявай , че да не вземе той да те почне . Пали ли добре топла и студена предварение не барай , с корекция на горивото има голяма вероятност да изчезне клатенето , но мисля по-скоро има нужда от почистване ( профилактика ) помпата , а горивото който разбира да бара , че е фина манипулация трябва да се гледа онлайн ( живи данни ). Успех.
Като се замисля всичко май се появи след този случка:Къде да зареждаме
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Само внимавайте с добавките да не са много ''агресивни'' ,защото протича гнп-то,дори и при нови гумички.
Според мен за тоя мотор няма нужда от добавки,те само разсъхват помпата.Единсвената добавка към нафтата е хидравлично масло.
Според мен за тоя мотор няма нужда от добавки,те само разсъхват помпата.Единсвената добавка към нафтата е хидравлично масло.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани