Гори масло ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Terziev1980
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.01.2010
- Кара: Е46 318
Re: Гори масло ?
при мен някой ЯКО дърпа от другата страна.
Филтъра къде отзад да го търся точно , трябва да разглобявам около чистачките ли , и разбрах че има някакво маркучле за картерните газове пак , то къде е , някъде около смукателните колектори прочетох да го търся 
заставаш пред двигателя, на задния му край от капака на клапаните излиза черен маркуч дълъг около 40 см, продължава на дясно и влиза в черен кръгъл пластмасов клапан- това е !!!



заставаш пред двигателя, на задния му край от капака на клапаните излиза черен маркуч дълъг около 40 см, продължава на дясно и влиза в черен кръгъл пластмасов клапан- това е !!!
- Iskren
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Русе/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318 IS седан
Re: Гори масло ?
s_kolev написа:Кажи на някой да гледа при студен старт дали пуши отзад, ако да - гумички, след като загрее го накарай да кара зад теб и я сръчкай до прекъсвач, ако гори масло ще се забележи. Огледай отдолу и покрай капаците на веригата за течове, капака на клапаните също има навика да пуска масло върху свещите, за него вече ти казаха колегите. Задната семерина, ако не тече много, трудно ще я хванеш без да свалиш скоростната, но ако съдя от опит бих казал, че по - често теква отпред. 2 м42 съм имал и двата имаха проблем с предната семерина.
Дали гори маслото можеш да видиш и като пуснеш надолу на скорост без натиснат педал на газта и така известно време, след което яко даваш ряз., трябва някой да кара след теб да види дали ще изпуши.
За клапана, ето го в ,многоъгълника

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bmw318is4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 18.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12
Re: Гори масло ?
Днеска къде си нямах работа да го ръчна точно тоя клапан та отчупих едно малко детаилче от пластмасата направо се изядох от яд
нищо няма да барам повече
отворих капака над свещите , самите свещи с въртене ли се изваждат или само с дърпане ?
И малко оффтопик: марката BREMI за свещи каква е , китайска ?

отворих капака над свещите , самите свещи с въртене ли се изваждат или само с дърпане ?
И малко оффтопик: марката BREMI за свещи каква е , китайска ?


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Гори масло ?
За къде точно смяташ да ги дърпаш?
Бреми е немска марка, но ако смяташ да ги купиш за по 3лв може и китайски да станат

Бреми е немска марка, но ако смяташ да ги купиш за по 3лв може и китайски да станат

Re: Гори масло ?
Незнам за какво ги пускат тия теми като никой не чете мненията и само си питат за едно и също нещо по 3 пъти...камо ли нещо друго... 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Гори масло ?
Утре ако не забравя ще снимам как съм изолирал моя клапан и ще сложа снимка
,та колега да видиш какво да направиш вместо да даваш излишни пари 


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Гори масло ?
bmw318is4 написа:Днеска къде си нямах работа да го ръчна точно тоя клапан та отчупих едно малко детаилче от пластмасата направо се изядох от яднищо няма да барам повече
отворих капака над свещите , самите свещи с въртене ли се изваждат или само с дърпане ?
И малко оффтопик: марката BREMI за свещи каква е , китайска ?
колега мисля, че ще трябва да по-прочетеш това онова преди да почнеш да барникаш по двигателя.
Първо ccv калапана (за картерните газове) ако е изправен колата трябва да се опита да гасне и да смени оборотите когато отвориш капачката на мотора. Така, че това не е симптопм за заминал клапан. Принципно ако е пукнат се пръска отгоре със спрей за почистване на карбуратор/колектор и ако промени оборотите мотора значи е за смяна. Проблема обаче може да има вътре в самия клапан. Общо взето ако вкарва масло във всмукателния би трябвало да виждаш синкав пушек при настъпване.
Второ, свещите се изваждат с инструмент, ще ти трябва камък за свещи и се вадят с въртене, после като ги слагаш трябва да се внимава да не скъсаш някоя и трето BREMI е марката на кабелите ти, не на свещите и е немски OEM производител за bmw

Самите кабели се дърпат и се вадят от свещите

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Гори масло ?
Бате,закарай по-добре колата в сервиз,щом си тръгнал да сваляш свещите с дърпане
Или всъщност си опитал да извадиш лулите с въртене
М42 лека, полека изчезат ,не убивай твоя бавно и мъчително .




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Гори масло ?
bum_bum написа:После да не търсим и как да правим нова резба на свещите?
Няма да може да ги дръпне толкова силно...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Гори масло ?
при затягането по-скоро скъса некоя и тогава се почва fun-а 

- bmw318is4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 18.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12
Re: Гори масло ?
Обясни ми един приятел който има м42 как става цялата работа за демонтирането на свещите но трябвало някакъв инструмент за свещите и ключе 21 или 16, не го запомних какво беше, и понеже знам че като пипам сам ще потроша нещо и наистина ще си убия бавно и мъчително м42-ката която наистина изглежда прекрасно сега
ще го изчакам да се освободи и той ще потърси за теч на масло , ще разглобим свещите и филтъра и мембраната за картерните газове , хем да се науча как става , хем да не я карам при пишман майстори , хем да се опитаме да локализираме дали има теч на масло или го гори, като има развитие ще пиша.
относно филтъра на картерните газове , казват че е нормално когато отвориш капачката на маслото колата да започне да се "дави" да падат оборотите и все едно ще гасне , моята точно така прави , но казаха че не е нормално да прави вакуум , да дърпа капачката а моята го прави , ама то ще се види
ще е полезно колега , мерси
to be continued...

относно филтъра на картерните газове , казват че е нормално когато отвориш капачката на маслото колата да започне да се "дави" да падат оборотите и все едно ще гасне , моята точно така прави , но казаха че не е нормално да прави вакуум , да дърпа капачката а моята го прави , ама то ще се види
vladi_a_i написа:Утре ако не забравя ще снимам как съм изолирал моя клапан и ще сложа снимка,та колега да видиш какво да направиш вместо да даваш излишни пари
ще е полезно колега , мерси
to be continued...


- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Гори масло ?
Карай си и не се занимавай с глупости!!!По описанието ти разбирам че караш м42ка с големия картер...е аз имам същото чудовище и 5 литра масло идват съвсем малко над половината....ако за 2500км ти е паднало на половината(около 150-200 грама)то въобще не се занимавай с глупости...иСа си е маслояд по принцип и заводски има проблем с маслните сегменти,..а ако го караш в оборот не се чуди къде отива маслото...камо ли ако тече масло отнякъде 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- Martoo0oo0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 20.08.2010
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i Vanos
- Мечтае да кара: M6 G-POWER
Re: Гори масло ?
Обясни ми един приятел който има м42 как става цялата работа за демонтирането на свещите но трябвало някакъв инструмент за свещите и ключе 21 или 16, не го запомних какво беше, и понеже знам че като пипам сам ще потроша нещо и наистина ще си убия бавно и мъчително м42-ката която наистина изглежда прекрасно сега
ще го изчакам да се освободи и той ще потърси за теч на масло , ще разглобим свещите и филтъра и мембраната за картерните газове , хем да се науча как става , хем да не я карам при пишман майстори , хем да се опитаме да локализираме дали има теч на масло или го гори, като има развитие ще пиша.
Штом свещите незнаеш как се свалят по добре даи на някои които разбира.


Штом свещите незнаеш как се свалят по добре даи на някои които разбира.


47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани