Не ми бачка километража
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Колеги при мен се оказа буксата на дифа, няколко пъти лягах под колата гледах тез същите кафявите кабелчета и всичко си беше наред при тях, днес като я вдигнах на хидравличен крик в един сервиз установих че кабелчето се държи само на кафявото уплатнение беше се скъсало.
Остава обаче други проблеми при мен.
1. От време на време ми святка лампата на феродото на спирачките.
2.не ми показва правилно горивото.
3. Не ми показва правилно термустата.
И трите работо от време на време проработват нормално после като ги подчукка с ръка и понякога се оправят.
Мисълта ми е как да си сваля кутията с уредите зада позачистя тук там.
От горе има едни винчета ама те нищо не държат.
Остава обаче други проблеми при мен.
1. От време на време ми святка лампата на феродото на спирачките.
2.не ми показва правилно горивото.
3. Не ми показва правилно термустата.
И трите работо от време на време проработват нормално после като ги подчукка с ръка и понякога се оправят.
Мисълта ми е как да си сваля кутията с уредите зада позачистя тук там.
От горе има едни винчета ама те нищо не държат.




- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
хехе, сваля се сравнително лесно, но има стабилно болтчета. Първо махаш тези 2 болта, които си видял. После махаш пластмасата под ключа на контакта - тя се държи на 2 щипки, но и на 2 10-ки гайки, отдолу, под волана (трябва да залегнеш, за да ги видиш) -> развиваш. СЛед тва махаш пластмасата и се откриват още 2 болтчета (тънки, за кръстачка и дълги), които всъщност държат таблото. КАто ги махнеш и тях таблото почва да излиза (хвани го за ушите, които се виждат първоначално с 2-а болта и дърпай докато се видят буксите). Махаш буксите на таблото (има си чалъм за всичко, леко го давай), след тва таблото си излиза и без да махаш волана, но настрани.
BMW only!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Абсолютно.stenly написа:Така на теория би следвал всичко от датчика до буксите към таблото (включително) да е наред и проблема да е в самото табло. На прав път ли съм?
Валентино добре те е насочил към друг уред. Бих те посъветвал преди това да извадиш твоя скоростомер и да го огледаш. Импулсите от дифа и въртят цифрите, и местят стрелката. Възможно е просто стрелката да е "заяла" - прашинка, удар

Държат, бе. Една черна пластмаса. Ама преди нея трябва да се смъкне пластмасата над волана - тази на таблото. Държи се от двете страни с две гайки (не са шестограми за ключ, а са кръгли с нарези, диаметър около 5-10 стотинки). Напипват се зад пластмасата на 2-3 пръста от левия и десния край. После са винтчетата "горе", ама има и още две "долу" - и черната пластмаса пада. После има още 2+2 на самото табло - пак горе и долу. Отгоре таблото се държи с едни "триъгълни" неща. Огъват се леко надолу (колкото да се "отщипят" от кората) и се дърпа горната част надолу и назад, докато се освободи място да си пъхнеш ръката и да извадиш куплунзите. По средата на куплунзите има щипки. Повдигат се щипките с отвертка и после се вадят куплунзите. При сглобяването първо се вкарват куплунзите, после се щракат щипките.BAYRON написа:От горе има едни винчета ама те нищо не държат
Ако за по-лесно си свалил волана, просто си вадиш таблото и действаш. Ако не си свалил волана - с извъртане на волана наляво и едновременно придвижване на таблото търсиш положение, при което таблото излиза - има такова!
П.С. Видях поста на amd, ама това писане няма да го хвърлям в коша де. Той просто е писал по-бързо от мене


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Утре е поредният ден за ремонт на Е30
да, заради тоя форум ще си прецакам студенството...
Но какво да се прави, всеки си има пороци.

да, заради тоя форум ще си прецакам студенството...

Последна промяна amd на 08 Апр 2006, 0:11, променена общо 1 път
BMW only!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Таблото е абсолютно "мартиноустойчиво"stenly написа:... и ме е страх да не прецакам някои от жизненоважните уреди (именно - за бензина и за температурата)...

Никъде при свалянето, разглобяването, сглобяването и слагането не се иска сила.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Датчика е ОК - въртяхме точилото на крик и даваше отклонения в съпротивлението
Кабела е ОК - в единия край сложихме 1.5 волта батерия и от другата страна с мултимера на волтаж показа 1.4в.
Таблото всичко му бачка, без километража - значи в таблото е причината. Разглобихме го и батериите са ОК, не са разтекли, но те нямат общо с километража.
Гледах спойки, какво ли не - всичко изглежда като ново, нямаше логика да пипам каквото и да е по таблото. Не са заяли стрелките. ТРябва да си намеря само километраж и най-вероятно ще взема от старото, което е с часовник, дано само и неговия километраж да не е заминал. Дано да е бил заминал старият датчик:(
Кабела е ОК - в единия край сложихме 1.5 волта батерия и от другата страна с мултимера на волтаж показа 1.4в.
Таблото всичко му бачка, без километража - значи в таблото е причината. Разглобихме го и батериите са ОК, не са разтекли, но те нямат общо с километража.
Гледах спойки, какво ли не - всичко изглежда като ново, нямаше логика да пипам каквото и да е по таблото. Не са заяли стрелките. ТРябва да си намеря само километраж и най-вероятно ще взема от старото, което е с часовник, дано само и неговия километраж да не е заминал. Дано да е бил заминал старият датчик:(
BMW only!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
amd, като свалиш уреда за скорост и км, включиш левия кабел на таблото, и на щифтовете за уреда имаш импулси, като въртиш гумата - само тогава е сигурно, че уреда не е наред.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Щифтовете на уреда? Това не мога да го разбера, иначе отново бих опитал. На спойките или къде да меря за съпротивление?
BMW only!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
има едни големи "пинове" дето се нанизват уредите, сигурно за тях говори ivantchoG, защото проблема може да е и в самата букса на таблото.
имаше една темичка дето съм разправял подробно за лампата за спирачките, датчика и т.н. ама не ми се търси... с две думи скоро ще почне да ти свети постоянно -> накладките ти са износени.
едит: ivantchoG
BAYRON написа:1. От време на време ми святка лампата на феродото на спирачките.
имаше една темичка дето съм разправял подробно за лампата за спирачките, датчика и т.н. ама не ми се търси... с две думи скоро ще почне да ти свети постоянно -> накладките ти са износени.
едит: ivantchoG
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Временно спрях да се занимавам, че ми писна. Смених си филтрите и утре може да отвия свещите - коата върви много добре, но профилактика му е майката.
Между другото и на мен ми свети лампата за накладките, а смених предните накладки и пак си свети - имам си и течност достатъчно. Педала ми потъва и по съвет на майстор - барабаните са износени, а нищо чудно и задните накладки да са за смяна:(
Между другото и на мен ми свети лампата за накладките, а смених предните накладки и пак си свети - имам си и течност достатъчно. Педала ми потъва и по съвет на майстор - барабаните са износени, а нищо чудно и задните накладки да са за смяна:(
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Кабела е ОК, датчика е ОК, батериите са ОК (те са половинки, 3 волта, при мерене показаха 3.07в, а испекцията си я изчистих), най-вероятно таблото ми е отишло. ЕБАТИ ШИТА! Тоя километраж не ще и не ще
Сложих старото табло - пак не мърда километража. Старото е бяло отзад, а новото е синьо, от троен стоп. Едва ли има несъвместимост, защото новото табло го взехме и с датчика от дифа на тройния стоп. Сменихме буксата, дето влиза в датчика, че от тройния стоп беше друга - проверихме поляритета на кабелите - и тва не е. Просто вече нямам идеи!

BMW only!
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани