Как да преминем от часовник към бордови компютър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от PeReZ » 20 Яну 2010, 0:04

Не можа ли да потърсиш тема с твоето питане?
На 1-ва страница е още, колега...
viewtopic.php?f=8&t=184938
Не че в нея много е отговорено, ама става боза тоя форум така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от shengi » 20 Яну 2010, 19:43

Мен ме интересува тия кабели който остават кой каде отива :lol: 1 за осветление 1 за скороста един за гонк ...., но нещо не згрявам кой цвят кабел каде отива.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 16.02.2010
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530i
Детайли за колата: BMW E39 530i `03
BMW E34 520i `95
BMW E34 520i Touring `95

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от BMW E34 520i Vanus » 06 Яну 2011, 19:55

Без идея да пълня темата на човека с глупости - евалата за труда му :bowdown: темата е супер - ама явно всичко е много ясно на някои хора :conf: и ми заключиха темата в която най - културно си питах за малкия борд http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=234133 - и какво му е ясното като пиновете не отговарят??? А в тази тема, която съм изчел отгоре до долу, въобще не е споменат варянт с подредба на пиновете като при мене!

П.П. Явно тук трябва да продължа с моя проблем! Като отново се извинявам за излишното пълнене на темата!

Та ако някой може да помогне с изясняване на пиновете при мен моля да помогне.
Колегата дал схемата в моята тема, не съвпада с търсеното - има липсващи пинове и несъответствие по цвят?

Предварително благодаря!
БЕНЗИН В КРЪВТА

Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 20.01.2011

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от ciceron » 21 Яну 2011, 2:28

колеги е36 93 година с кои бордови е и защо при запалена кола не свети нищо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от anton mutafchiev » 21 Яну 2011, 16:54

:yes:

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от Icco » 22 Яну 2011, 1:12

BMW E34 520i Vanus написа:....!

От това което успявам да разбера явно си със часовник и искаш да сложиш малкия борд, в този случай използвай темата за преминаване от малкия към големия борд където е описано в началото кой пин от х1070 на малкия борд къде трябва да отиде разликата е само че при теб няма да слагаш пин8--черно/зелен->---ZKE IV модул* -пин 12 пин10 и пин11
Останалите ги слагаш според описанието в темата> viewtopic.php?p=1136219#1136219

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: СОФИЯ
Кара: BMW E46 - 323CI
Мечтае да кара: M3

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от МЕЧО » 23 Яну 2011, 15:45

Относно датчик от Опел смея да кажа,че не отчита точно температурата!Аз сложих терморезистор 6.8 килоома и дава разлика от 2-3 градуса.Тъй като е доста чувствителен реших да го сложа в пластмасова кутия тези дни за да не се влияе толкова много от потока на въздуха.Не си давайте парите за датчик на Опел ако искате да ви отчита точно!!!!Ако имате ксенон е възможно да ви прави проблем на борд компа,заради пикови моменти на баластите.Затова аз вързах масата от датчика директно на акумулатора.Хубаво е така да се сложи кабел от корпуса на баластите към купето за да се замаси по добре.Изолация на кабелите на баластите също е от полза.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 21.08.2009

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от ivp_85 » 31 Яну 2011, 9:53

Темата е супер! Направих всичко както си му е реда още лятото и нямах никакви проблеми, но онзи ден откачих акумулатора и нещо се прецака температурата, постоянно показва -37С. Откачих буксата, чаках известно време,пак я закачих,но няма промяна. Карах доста време с надеждата, че накрая ще зацепи, но уви - не. Някакви идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от Делян » 31 Яну 2011, 14:06

Тва -37 си е стандартно отчитане, когато или изобщо няма датчик или има прекъснат кабел. Първо виж дали някой не си го е харесал по нощите, после провери кабелите. Ако всичко е както трябва, откачи акумулатора да се рестартира и може да се оправи. На един приятел като слагахме датчик, първо не тръгваше, а чак като рестартирахме се оправи.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 27.12.2010
Пол: Мъж

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от criminal_face » 15 Мар 2011, 21:54

моя часовник е на таблото това пречили да действам по описанията????
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от ares2 » 05 Авг 2011, 16:54

колеги аз се занимавам с едни темистори от два дни... но борда не реагира.. заспал е на -37 и това е...
помня че преди като слагах оригиналния датчик на другото е36 сработи за няколко секунди..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от stony1 » 05 Авг 2011, 17:02

criminal_face написа:моя часовник е на таблото това пречили да действам по описанията????


Не, просто окабеляваш всичко, като за кола с аналогов часовник.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от stony1 » 05 Авг 2011, 17:04

ares2 написа:колеги аз се занимавам с едни темистори от два дни... но борда не реагира.. заспал е на -37 и това е...
помня че преди като слагах оригиналния датчик на другото е36 сработи за няколко секунди..


А кажи какъв е този термистор? Аз и преди бях писал, че термистора не винаги върши работа, а и точността не е същата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от ares2 » 05 Авг 2011, 17:13

kупих един .. от магазин за електроника..
един 8 килоома. ..
и два по 15 които свързани паралелно ми обясниха че докарвали 7.5 килоома..
но не реагира нищо.. даите идея от къде и какво да търся колеги
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да преминем от часовник към бордови компютър

Мнение от stony1 » 05 Авг 2011, 17:38

Пробвай с този дето е 8Ком.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook