Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
След повече от половин година висене в задния двор на един приятел за архива най- накрая се намери работно помещение и проекта е възобновен
Ето и малко снимки и макар да не са с много добро качество ще ви стане ясно положението какво е
До тук добре, но дали ще излезне със скоростите? скоро ще си покаже ... лебедката чака
?? Дали изпускателните са сменяни или заводски '83та са били на хартге?
В етап на ръждопеобразуване и подготовка за кърпене на коша очаквам и вашите съвети
Ето и малко снимки и макар да не са с много добро качество ще ви стане ясно положението какво е
До тук добре, но дали ще излезне със скоростите? скоро ще си покаже ... лебедката чака
?? Дали изпускателните са сменяни или заводски '83та са били на хартге?
В етап на ръждопеобразуване и подготовка за кърпене на коша очаквам и вашите съвети
Последна промяна snitch на 03 Юли 2011, 21:28, променена общо 1 път
Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Доста работа има по-ламарините, желая ти успех и много ентусиазъм най-вече. Изпускателния колектор няма логика да е слаган заводски без да има други модификации по мотора и купето.
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Успехи и от мен. Радвам се че има още болни.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
KriK4eTo написа:... няма логика да е слаган заводски без да има други модификации по мотора и купето.
По купето има- с рекаро седалки е, м надписи има и check control
Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
психиятрия и безплатно друсане за всички в тоя под форум
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
ау ау ау, гледам първа снимка - любим мотор, последна снимка - много добро допълнение за мотора
Много успех желая по реставрацията, дано стане кукличка, заслужава го
Много успех желая по реставрацията, дано стане кукличка, заслужава го
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Текат ти скоростите
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Ся е момента за поръчка на нови прагове
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Екстра е , не ечак толкова зле, добре да видя още една 2.8-ца, нещо са мног редко тия пущини, успех па ако се откажеш от колекторите да знаеш че аз съм насреща, на мойта само това и липсва
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
VesoPesa написа:Ся е момента за поръчка на нови прагове
така е и си мисля външния праг да се преправи оттук:
да се огъне ей така ламарина (някъде на абкант):
и като се среже ще се преценя на място за вътрешния праг... как ще се усилва
Но първо трябва да се свали двигателя, а със скоростите няма да излезне, освен ако не се свали торсиона, магарето и понеже не е на канал... се търси ключ за аса болтовете на скоростите и така нататък е ясно
После вече прагове, кърпене и най- важното диагоналите на коша... щото дясната страна е ужас ви казвам
Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Няма нужда да усилваш прага, достатъчно здрав си е, ако не е изгнил
Евентуално ако слагаш нови, може да им сипнеш горяло масло вътре щото новите прагове точно там тръгват при заварките
Другото което е - вземи си стойки и качи колата на тях Недей така с трупчета че боли гръден кош после
За свалянето на мотора със скоростите, сваляй директно магарето
Реда на сваляне на мотра е следния:
1. Оголваш всичко около мотора, ако можеш и генерацията да свалиш оща по-хубаво, също разкачаш и всичко около скоростите.
2. Връзваш мотора с лебедката отпред и отзад и я натягаш да го крепи само, като точката на вдигане трябва да е повече към предната част.
3. Откачаш лапите на мотора от тампоните и тампоните на скоростите от малкото магаренце и от скоростите и ги махаш за да не ти пречат..
4. Внимателно разкачаш разпънката която се пада под предната част на скоростите и след това пускаш магарето на земята със все висчко както си е вързано за него. Внимателно сваляш магаренцето на скоростите, като имаш в предвид че скоростите го напъват на долу и ще изплесне
5. Вадиш мотора напред и нагоре под ъгъл, като скоростите трябва да виснат надолу. Предполагам опашката на скоростите ще е много ниско и няма да можеш да ги измъкнеш от коша. За това си приготви един колан и поне една макара през която да мине за да ги надигнеш. След това внимателно преместете точката на предната лебедка по-към задната част за да балансирате.
6. Мърдаш си мотора на където ти е кеф и го пускате на каквото имате под ръка, дето да е лесно за местене
Забележка: Трябва да сте поне 3-ма човека, не за друго - просто трябват повече ръце
Съвет: Колата трябва да си лежи на гумите - не по-високо
Евентуално ако слагаш нови, може да им сипнеш горяло масло вътре щото новите прагове точно там тръгват при заварките
Другото което е - вземи си стойки и качи колата на тях Недей така с трупчета че боли гръден кош после
За свалянето на мотора със скоростите, сваляй директно магарето
Реда на сваляне на мотра е следния:
1. Оголваш всичко около мотора, ако можеш и генерацията да свалиш оща по-хубаво, също разкачаш и всичко около скоростите.
2. Връзваш мотора с лебедката отпред и отзад и я натягаш да го крепи само, като точката на вдигане трябва да е повече към предната част.
3. Откачаш лапите на мотора от тампоните и тампоните на скоростите от малкото магаренце и от скоростите и ги махаш за да не ти пречат..
4. Внимателно разкачаш разпънката която се пада под предната част на скоростите и след това пускаш магарето на земята със все висчко както си е вързано за него. Внимателно сваляш магаренцето на скоростите, като имаш в предвид че скоростите го напъват на долу и ще изплесне
5. Вадиш мотора напред и нагоре под ъгъл, като скоростите трябва да виснат надолу. Предполагам опашката на скоростите ще е много ниско и няма да можеш да ги измъкнеш от коша. За това си приготви един колан и поне една макара през която да мине за да ги надигнеш. След това внимателно преместете точката на предната лебедка по-към задната част за да балансирате.
6. Мърдаш си мотора на където ти е кеф и го пускате на каквото имате под ръка, дето да е лесно за местене
Забележка: Трябва да сте поне 3-ма човека, не за друго - просто трябват повече ръце
Съвет: Колата трябва да си лежи на гумите - не по-високо
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Veso, супер си, мерси =))
ще разказвам подробно като стане
ще разказвам подробно като стане
Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
VesoPesa написа:За свалянето на мотора със скоростите, сваляй директно магарето
Не се наложи. Мотора излезна със скоростите без проблем, но лебедката беше малко по- ниско, натегната до край и при местенето откъм скоростите закачи в маската, като откачи обаче наведнъж тежеста дойде в повече на веригата държаща лебедката и резулатата е:
Като отворена консерва е Ама пак късмет- че падна малко на ръб и отниско и видимо помпата е ок.
А картера е правен и преди, а последно беше спукан, щеше да се сменя така и така
По- съществената част за сега са кърпежите,..и колкото повече се разровяш толко работа си намираш, оставяйки с убеждението, че само в г*за няма да и бръкна на тая кола и то щото го отрязахме
Като част от резулатата и след 2 литра обезмаслител коша на пръв поглед не е толко зле,
под изолацията, зад спирачните тръбички няма ръжда, откри се малка дупка при жабката и все пак остава:
Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
За друг път поне ще знаеш да слагаш лебедката по-високо
Иначе що не запазих картера от мойта м30-ка ся да ме пита човек...
Иначе браво за ентуасиазма, ще помагаме с каквото можем
Едит:
Роговете как са че от снимката не се личи много много?
Иначе що не запазих картера от мойта м30-ка ся да ме пита човек...
Иначе браво за ентуасиазма, ще помагаме с каквото можем
Едит:
Роговете как са че от снимката не се личи много много?
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Е що не свирна да ти дам ел. лебетка и хубаво високо магаре??? В неделя и ние се забавлявахме да вадим на червената маторя
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани