Проблеми при 525d/2005г.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Ще го направя но първо искам да оправя всичко сега сменям масла и филтри, кабела на акумулатора остана и всичко трябва да е 6.
Tool - Fear Inoculum
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Днес смених и минусовия кабел на акумулатора с IBS сензора ето как изглежда стария и новия кабел. Потресен съм от цената - всичко ми излезе над 400лв.
IBS сензора около 40лв
Кабела 250лв
Работа 80лв !!!!!
IBS сензора е с някаква електроника предполагам, но самия кабел, който е само мед с изолация струва 250лв без ДДС!!!! Чувствам се все едно са ме обрали на пазара. А 80лв за монтаж на кабел няма да коментирам. Да не ви се случва
П.П. Всъщност аз можах да огледам само стария кабел - може би новия е доста по-сложен и затова да е скъп.
http://imageshack.us/g/89/wp0000682.jpg/
IBS сензора около 40лв
Кабела 250лв
Работа 80лв !!!!!
IBS сензора е с някаква електроника предполагам, но самия кабел, който е само мед с изолация струва 250лв без ДДС!!!! Чувствам се все едно са ме обрали на пазара. А 80лв за монтаж на кабел няма да коментирам. Да не ви се случва
П.П. Всъщност аз можах да огледам само стария кабел - може би новия е доста по-сложен и затова да е скъп.
http://imageshack.us/g/89/wp0000682.jpg/
Tool - Fear Inoculum
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Упдейтнах първия пост - Проблема с грешката "High level of battery discharge" е решен.
Tool - Fear Inoculum
- lean
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 530d "'07
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Колеги и на мен днес сутринта ме посрещна за добро утро с тази грешка "High level of battery discharge"
и понеже съм от Бургас и се чудя в кои сервиз да я закарам.В бова кар ли да я карам?
и понеже съм от Бургас и се чудя в кои сервиз да я закарам.В бова кар ли да я карам?
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Бих искал да кажа, че аз също съм имал този проблем и решението беше смяна на алтернатор. Освен този надпис обаче - High level of battery discharge, цялото ми табло светеше като коледна елха и показваше всевъзможни проблеми и грешки - на скоростна кутия, на DTC и т.н. Всички модули по колата пощуряха в следствие на ниско нарежение, а то пък от своя страна беше в резултат на некоректно работещо динамо.
Проблема се оправи след смяна на алтернатор и акумулатор. Платих около 1750.00 лв.
Колата ми е същата - E60 525dа (2005).
Проблема се оправи след смяна на алтернатор и акумулатор. Платих около 1750.00 лв.
Колата ми е същата - E60 525dа (2005).
Специалист-Икономист
Re: Проблеми при 525d/2005г.
И си купи нов алтернатор?Леле аз не познавам човек който е купувал нов
аз имам 5 или 6 направени до тук в моя живот и най скъпия ремонт беше за МБ варио 24волтово 80лева

Re: Проблеми при 525d/2005г.
Emooo написа:Чудя се от къде идваше пушекът - явно е горяло масло, защото пушека беше сиво-син и губех доста масло но не ми е ясен механизма как се е запалвало маслото. Цялата тая работа се случваше само в началото като тръгна с колата за около минута - явно докато маслото пробие път през запушения филтър и докато е студено и гъсто. Някой има ли идея как цялата работа се отразява на турбината, защото се оказва че дори и ремонт не е правен на турбината само е свалена и закачена отново.
Аз мисля че ако турбината засмуква обмаслен въздух не и се отразява добре защото и се зацапва и понижава проходното сечение на компресорната част.Също така мисля че искаш да кажеш че в началото картерните газове са искали да си пробият път през запушения ф–р.
Не сам сигурен но ми се струва че ако тоя филтър/масло отделител/ се запуши и налягянето в картера се повиши респективно маслените пари минават направо през клапана без да се филтрират и в последствие т/к всмуква вместо чист балкански въздух малко масълце което нагнетява в цилиндрите и то си изгаря заедно с гориво въздушната смес .
Има и още варианти за маслото но разбрах че сега всичко при тебе е ОК така че

- venciev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 12.03.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Здравейте,сравнително нов съм във форума,научих толкова много неща и толкова много неща можех да си спестя,ако бях Ви открил по-рано!Карам същият Е61 2005г. от 4 години вече,изминал съм 100х.км.,сега колата е на 160 000.Всичките "проблеми",които сте описали се отнасят и за мен/наводнението в багажника от панорамния покрив-колата щеше да се запали/,проблемите с компресора за възд.възглавници...
Изчетох почти всичко и ми предстои да сменям всички неща,за които Вие вече сте сменили-масло с картера на ск.кутия,масло диференциал,премахване на пеперудите на всм.колектор,смяна на изпуск.колектор,почистване на дебитомера,ЕГР клапана...Тази седмица ще я вкарвам в "бокса",за да подмена гореспоменатите неща.Искам да Ви попитам частите в RealOEM-могат ли да се поръчват онлайн или това е само инфосайт...рових се доста в него,но не открих опция за пазаруване?
Самата истина е,че досега на моето комби,освен накладки+предни дискове,масла,филтри,крушки ксенон/1бр./ друго нищо не съм сменял!След като ми се наводни резервната гума и започна да пуши от там,смених едно ел.устройство,което се води за основните светлини/head liths/ за 80лв/втора употреба/ и само с това се разминах!Изрязах дренажите от люка и продухах дренажите!Компресора за възд,възглавници го свалих,разглобих и почистих,смених му маркуча/беше напукан/ и засега вече месец всичко е наред!Панорамният покрив ми правече същите проблеми като на вас-изрязах тези крачета,които са описани в линка от Дашип и вече се отваря и затваря нормално,но при функция комфорт се отваря само предната част....Друго не съм правил по колата!
Благодаря Ви на всички за професионалните мнения във форума,наистина е удоволствие да Ви чета!Ако някой от всички Вас има път насам,с удоволствие ще го посрещна и почерпя!Заслужавате го!!!До скоро!
Изчетох почти всичко и ми предстои да сменям всички неща,за които Вие вече сте сменили-масло с картера на ск.кутия,масло диференциал,премахване на пеперудите на всм.колектор,смяна на изпуск.колектор,почистване на дебитомера,ЕГР клапана...Тази седмица ще я вкарвам в "бокса",за да подмена гореспоменатите неща.Искам да Ви попитам частите в RealOEM-могат ли да се поръчват онлайн или това е само инфосайт...рових се доста в него,но не открих опция за пазаруване?
Самата истина е,че досега на моето комби,освен накладки+предни дискове,масла,филтри,крушки ксенон/1бр./ друго нищо не съм сменял!След като ми се наводни резервната гума и започна да пуши от там,смених едно ел.устройство,което се води за основните светлини/head liths/ за 80лв/втора употреба/ и само с това се разминах!Изрязах дренажите от люка и продухах дренажите!Компресора за възд,възглавници го свалих,разглобих и почистих,смених му маркуча/беше напукан/ и засега вече месец всичко е наред!Панорамният покрив ми правече същите проблеми като на вас-изрязах тези крачета,които са описани в линка от Дашип и вече се отваря и затваря нормално,но при функция комфорт се отваря само предната част....Друго не съм правил по колата!
Благодаря Ви на всички за професионалните мнения във форума,наистина е удоволствие да Ви чета!Ако някой от всички Вас има път насам,с удоволствие ще го посрещна и почерпя!Заслужавате го!!!До скоро!
Свищов-градът на 100-те първи неща в България!!!
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблеми при 525d/2005г.

RealOEM е само информационен сайт.
Всички части можеш да поръчаш или от Дару Кар, или от някои колеги от форума, примерно "laviatan", където ще ти е по-евтино, но е по-малък избора. Късмет!
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- venciev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 12.03.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Вчера за 6 часа работа в сервиз,смених изпускателния колектор с чугунен/от Е39 3 литров мотор/ втора употреба/100лв/,моят беше ламаринен и тъкмо бе започнал да се напуква!Имам снимки,но ще ги кача понататък.Цените за изпускателният колектор варираха из цяла Бг от 100 до 350лв......
Свалихме всмукателният колектор и махнахме пеперудите като на мястото на осите им сложихме самонарезни винчета 5.5мм уплътнени с термосиликон.Пеперудите бяха напълно здрави с много малко нагар по тях.
Изчистихме дебитомера и ЕГР клапана.Дебитомерът беше сравнително чист,но в кутията на въздуния филтър беше пълно с мушички и други боклуци.ЕГР клапана беше с много нагар-отстранихме го с обезмаслител на Вюрт-светна...!Смених маслото на двигателя,клапана за картерните газове и въздушният филтър.
Сменихме и О-пръстена/гуменото уплътнение на турбото с ново/26лв/...
Двигателят беше омаслен от две места-от уплътнението на турбото и от всмукателния колектор/от остичките на пеперудите,които запушихме с винтчета и силикон/,надявам се да не се омаслява повече!
Свалих задният спойлер за третия стоп с антенния модул и уплътних капачето му със силикон/нямаше видими поражения от влага/.
Днес сменям маслото на двигателя,масления филтър,масло+картер с филтър на скоростната кутия,масло диференциал,спирачна течност и антифриз.
Дано всичко е наред като запалим двигателя.Ще Ви информирам вечерта...!Колата е на 160х.км.
Ще ви кажа и сметката накрая,за да се ориентирате в цените,което на мен лично ми бе много полезно тук от форума!

Свалихме всмукателният колектор и махнахме пеперудите като на мястото на осите им сложихме самонарезни винчета 5.5мм уплътнени с термосиликон.Пеперудите бяха напълно здрави с много малко нагар по тях.
Изчистихме дебитомера и ЕГР клапана.Дебитомерът беше сравнително чист,но в кутията на въздуния филтър беше пълно с мушички и други боклуци.ЕГР клапана беше с много нагар-отстранихме го с обезмаслител на Вюрт-светна...!Смених маслото на двигателя,клапана за картерните газове и въздушният филтър.
Сменихме и О-пръстена/гуменото уплътнение на турбото с ново/26лв/...
Двигателят беше омаслен от две места-от уплътнението на турбото и от всмукателния колектор/от остичките на пеперудите,които запушихме с винтчета и силикон/,надявам се да не се омаслява повече!
Свалих задният спойлер за третия стоп с антенния модул и уплътних капачето му със силикон/нямаше видими поражения от влага/.
Днес сменям маслото на двигателя,масления филтър,масло+картер с филтър на скоростната кутия,масло диференциал,спирачна течност и антифриз.
Дано всичко е наред като запалим двигателя.Ще Ви информирам вечерта...!Колата е на 160х.км.
Ще ви кажа и сметката накрая,за да се ориентирате в цените,което на мен лично ми бе много полезно тук от форума!
Свищов-градът на 100-те първи неща в България!!!
- tachbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 1.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E60 - 530d F10 -530d G30 286hP
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Благодаря колега Венчев предварително !
Много помага цялата тази информация.
А къде правиш всички тези интервенции по колата ?В сервиз в Свищов или другаде?
Много помага цялата тази информация.
А къде правиш всички тези интервенции по колата ?В сервиз в Свищов или другаде?
- venciev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 12.03.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Да,цялото обслужване на колата я правя в Свищов.От близо 4 години откакто карам тази кола я поддържам само при един/много читав/майстор.
Днес приключих с ослужването.Равносметката е следната:всичките гореизброени ремонти от вчера+смяна масло ск.кутия с картер и филтър/480лв/.Маслото беше доста тъмно,нямаше "стружки" в картера и други боклуци,смяна на спирачната течност с машина,смяна на маслото на диференциала/1.5л/ за 100лв.Маслото в диференциала беше ужасно-мътно!Изчистване на всички грешки от компа,зануляване на сервизите....цялото удоволствие от вчера и днес-части,консумативи,масла,филтри и труд-1300лв,което ми се стори изключително приемливо като имам в предвид,че за 160х.км. си заслужава всеки един автомобил да се обслужи така,че да ти служи още дълги километри вярно и безаварийно.
Мисля,че няма какво да правя в скоро време по колата/живот и здраве/,надявам се всичко да е наред,както е било до сега...!
Благодаря на всички компетентни мнения от този форум,надявам се и аз да съм бил полезен на колегите!Успехи и безаварийно пътуване!!!
Забравих да споделя с Вас,че след всичките тези профилактики,двигателя осезаемо!!! започна да работи по-безшумно и "мазно",ускорението ми се струва,че е доста по-добро,предавките се сменят напълно незабележимо/автоматик/,спирачките работят значително по-ефективно след смяната на сп.течност/беше между другото доста тъмна/,а скоро сменях накладки с барабаните.Определено изчистването на ЕГР клапана,дебитомера,премахването на пеперудите,смяната на изпуск.колектор и всички останали гореспоменати консумативи оказаха сериозно влияние върху автомобила...
Другата седмица ме чака дълго пътуване до Гърция,та тогава ще видя,дали има ефект при разхода на гориво.
Днес приключих с ослужването.Равносметката е следната:всичките гореизброени ремонти от вчера+смяна масло ск.кутия с картер и филтър/480лв/.Маслото беше доста тъмно,нямаше "стружки" в картера и други боклуци,смяна на спирачната течност с машина,смяна на маслото на диференциала/1.5л/ за 100лв.Маслото в диференциала беше ужасно-мътно!Изчистване на всички грешки от компа,зануляване на сервизите....цялото удоволствие от вчера и днес-части,консумативи,масла,филтри и труд-1300лв,което ми се стори изключително приемливо като имам в предвид,че за 160х.км. си заслужава всеки един автомобил да се обслужи така,че да ти служи още дълги километри вярно и безаварийно.
Мисля,че няма какво да правя в скоро време по колата/живот и здраве/,надявам се всичко да е наред,както е било до сега...!
Благодаря на всички компетентни мнения от този форум,надявам се и аз да съм бил полезен на колегите!Успехи и безаварийно пътуване!!!
Забравих да споделя с Вас,че след всичките тези профилактики,двигателя осезаемо!!! започна да работи по-безшумно и "мазно",ускорението ми се струва,че е доста по-добро,предавките се сменят напълно незабележимо/автоматик/,спирачките работят значително по-ефективно след смяната на сп.течност/беше между другото доста тъмна/,а скоро сменях накладки с барабаните.Определено изчистването на ЕГР клапана,дебитомера,премахването на пеперудите,смяната на изпуск.колектор и всички останали гореспоменати консумативи оказаха сериозно влияние върху автомобила...
Другата седмица ме чака дълго пътуване до Гърция,та тогава ще видя,дали има ефект при разхода на гориво.
Свищов-градът на 100-те първи неща в България!!!
- tachbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 1.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E60 - 530d F10 -530d G30 286hP
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Благодаря за инфото , колега. Изглежда ще се ходи към Свищов за някой смяна на консумативи.
Лек път към Гърция.И безаварийна.
Лек път към Гърция.И безаварийна.
- venciev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 12.03.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Не съм напълно запознат с цените в Бг по сервизите,но специално за този автомобил го поддържам само в Свищов.Преди ходех по специализирани сервизи и на БМВ и на Ауди и на Мерцедес/според колата/....плащаш сериозни пари,оправят ти проблема/с още 2-3 поне съпътстващи такива/,никаква информация не ти дават за отстранените проблеми и най-вече за бъдещите неприятности,които те очакват...трябва да смениш това,трябва да смениш онова......хоп 1000-2000лв....за нищо!Тук сервизчето е много читаво с добра техника и апаратура,майстора също,собственика ми е приятел и също кара Е60 и цените изглеждат смешни в сравнение с много останали сервизи в нашата татковина...!Мога да му стоя на главата,да му досаждам,да му давам съвети,така както и той на мен!
Заповядайте/не му правя реклама на сервиза/,ще Ви съдействам винаги и ще останете доволни!Днес наистина се изненадах при тези 1300лв/приятно/,бях се подготвил за двойно повече...!
Стана ми хоби да влизам в този форум,така че пишете ще се разберем...!
Поздрави!
Заповядайте/не му правя реклама на сервиза/,ще Ви съдействам винаги и ще останете доволни!Днес наистина се изненадах при тези 1300лв/приятно/,бях се подготвил за двойно повече...!
Стана ми хоби да влизам в този форум,така че пишете ще се разберем...!
Поздрави!
Свищов-градът на 100-те първи неща в България!!!
Re: Проблеми при 525d/2005г.
Колата не ми зареждаше както трябва -като замерих с мултицет не дигаше повече от 12 и нещо и ми правеше проблеми.Днес си смених минусов кабел на акумулатора с датчика .100 лв за датчика и още малко за да ми го сложат. Имаше разлика в синята букса която emooo я е качил на снимки.Изрязаха ми старата и я сложиха на новия кабел .Запалих колата и след малко светна грешка за Battery discharge .Оказа се ,че просто трябва да се почистят връзките на кабелите ,че имаше мръсотия по тях. Нямам проблеми вече. Като я запаля без да давам газ стои на 14 и малко като замеря акумулатора.
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани