Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
Модератор: bum_bum
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
TOM написа:Тия центробежни компресори правят буст отвратително бавно
какво ще рече центробежни ?! Тия дето са като турбина ама сместо топла част имат ролка за ремък ?
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
Именно същите, да. Освен ремъчна шайба обаче имат и механична мултипликаторна предавка, която в моя случай върти студената перка 7,5 пъти по-бързо от ремъчната шайба. На предната страница съм разказал какво има вътре, ако имаш време за губене прегледай.
- vanioboy
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
Страхотна тема,да пробвам да я съживя малко като попитам в цифри колко горе долу излиза? Май се позапалвам и аз.
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
Предпочитам да не коментирам разходите, които правя по колата.
- vanioboy
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
Postman написа:Предпочитам да не коментирам разходите, които правя по колата.
защо ли и аз така правя,но подпитвам тук там
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
vanioboy написа:Postman написа:Предпочитам да не коментирам разходите, които правя по колата.
защо ли и аз така правя,но подпитвам тук там
Всичките хубави проекти се правят с много пари...
Постман-а беше пуснал по едно време компресор като неговия за 1800 долара май... и това са ти само стартовите разходи.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
Засега нищо не се чупи, вече около 15.000 км, и не дава повод за ъпгрейди .
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
понеже е споменато само като намерение в темата,говорим за:м50б20 ванус,разреден с гарнитура на9,2:1,налягане 0,8-0,85.или има промени?този компресор има ли си таблици,като при итън,колко мощност краде при определени обороти и налягане?за нагряване на въздуха,вероятно ще е подобна на тази на итън.
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
Имах намерение първоначално, защото очаквах двигателя да се счупи скоро след монтажа на кита, но той все още се държи...
Дефакто двигателят е неотварян М50TUВ20 - откакто е в мен колата дори капакът на клапаните не съм свалял. Степента на сгъстяване е 11 (не е разреждан), а налягането на прекъсвач е по спомен 1,08 бара - по-назад в темата има графика на налягането от диното. И тук идва златното правило - ако нещо работи не го пипай ...
Компресорът има такива таблици, но за съжаление те не са публично достъпни и не могат да се намерят в интернет. Таблиците обаче така или иначе се правят за улеснение при избора на компресора, но самите изчисления могат да се направят по формула като от компресорната карта се вземат точките за дебит, налягане и КПД. Нагряването по принцип е малко по-малко от това при Ийтън, но дори да беше повече интеркулерът би трябвало да си свърши работата.
Дефакто двигателят е неотварян М50TUВ20 - откакто е в мен колата дори капакът на клапаните не съм свалял. Степента на сгъстяване е 11 (не е разреждан), а налягането на прекъсвач е по спомен 1,08 бара - по-назад в темата има графика на налягането от диното. И тук идва златното правило - ако нещо работи не го пипай ...
Компресорът има такива таблици, но за съжаление те не са публично достъпни и не могат да се намерят в интернет. Таблиците обаче така или иначе се правят за улеснение при избора на компресора, но самите изчисления могат да се направят по формула като от компресорната карта се вземат точките за дебит, налягане и КПД. Нагряването по принцип е малко по-малко от това при Ийтън, но дори да беше повече интеркулерът би трябвало да си свърши работата.
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
сигурно си си направил труда да сметнеш-колко мощност му трябва на твоя компресор,за да прехвърли 1бар на твоя мотор,при 6500об/мин?
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
35 - 40 к.с. в зависимост от температурата на постъпващия в компресора въздух, от която разбира се се влияе и крайната мощност на двигателя.
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
нещо не разбирам....кое му е високоефективното?на итън за подобно налягане биха му стигнали 25 к.с. къде е уловката?на какво гориво караш?
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
Малко съм се поизхвърлил с това "високоефективно", нали ... по принцип го преписах от сайта им, но знаеш че в интернет истината и рекламата вървят ръка за ръка... Горивото ми е лукойлски 98.
Не знаех, че Ийтън са толкова икономични... може би трябваше да сложа като твоя, но вече е свирено...
Не знаех, че Ийтън са толкова икономични... може би трябваше да сложа като твоя, но вече е свирено...
Re: Съботно-неделен проект с готови полуфабрикати
едва ли моя е по-хубав от твоя-показва го и цената.разликата е в пъти.сигурно нещо и двамата грешим.
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани