Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e 46
Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от luboslav83 » 10 Мар 2011, 21:58

wmb написа:
luboslav83 написа:Колеги вчера ходих до Милен (milennyc) от Пловдив - останах МНОГО разочарован. Закачи колата първо на диагностика и каза че няма грешка в горивната помпа, но след малко си промени мнението и каза че има нужда от презацепване. Направи едно голямо имитиране на зацепване на ГНП. След като платих 150лв. и си тръгнах на третия километър колата пак заби, т.е. всичко си беше в същото положение - палене, вървене, ускорение и забиване по някога. На всички които се колебаят да ходят при Милен да им прави колата, им препоръчвам да си потърсят някой друг, който и да е, но само да не е той, защото може да останат разочаровани като мен.


E в София няма кой да ти я направи и тръгна към ........... върна ли ти парите поне :bang:

Не не ми върна парите, даже и 50лв. не иска да ми върне, хем се върнах и му казах, че нищо не е направил, но излезе нагъл тип.
Проблема при мен най-вероятно не е в горивната помпа, защото ходих в друг сервиз и там казаха че е добре. Там се усъмниха в ЕГР клапана, не работел редовно. След като са го пръскали със спрей започнал да работи... но казаха, ако пак ми забие, да я закарам да го почистят основно и ако пак е така... нов. На втория километър колата пак заби по сищия начин и всичко си беше по старо му. Въпросът ми е може ли от ЕГР клапъна да прави такива проблеми, защото според мен проблема ми не е внего.
МОЛЯ АКО НЯКОЙ Е ИМАЛ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ, КОЛАТА МУ ХЕМ ДА ВЪРВИ, ХЕМ ДА НЕ ВЪРВИ И СЕ НЕ СПРАВИЛ С НЕГО МОЛЯ ДА ПИШЕ КАК И КЪДЕ. ХОДИХ НА 4 СЕРВИЗА ВЕЧЕ И НИКОЙ НЕ МОЖА ДА СЕ СПРАВИ С МОЯ ПРОБЛЕМ. ВЕЧЕ ЗАПОЧВАМ ДА СИ МИСЛЯ ЧЕ НЯМА ИЗХОД ОТ МОЯ ПРОБЛЕМ. :bowdown: :bowdown: :bowdown: :help: :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от DoesNot » 10 Мар 2011, 22:09

Изолирай ЕГР-а, ако пак е така значи не е от него.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.01.2011
Пол: Мъж

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от scaramush2010 » 10 Мар 2011, 23:24

колега закараѝ колата на диагностика зада видят живите данни когато се появи проблема но само на човек коѝто знае какво прави вазможно да нее от помпата . Владо 0878399401


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от milennyc » 11 Мар 2011, 8:10

E в София няма кой да ти я направи и тръгна към ........... върна ли ти парите поне :bang:[/quote]
Не колега, не ми върна парите. Даже когато разбрах че не е направил нищо, се върнах при него и му обясних, че колата си е така и нищо не е направил, му предложих да ми върне 50лв. поне за разходите до Пловдив, но пак не иска и така нагъл тип![/quote]

Брей тук много спецове станаха :mhihi:

Сега да кажа и аз нещо ....


Колегата дойде и ми расказа какво е с станало с колата. Цепили са двигателя(губила антифриз) и за това са вадили помпата .... т.е разкачвали са колянов и разпределителен вал...... знам ли какво е правено не съм бил там. Поселе колегата правил колата там не можел да центрова помпата и колата не палила мъчел се доста време(кой знае какво дърпане е било за да запали...разтяга верига, оптегачи) и с налучкване уж станало,но колата не била същата палила но забивала(явно и при този майстор не трябва да се ходи според този колега станаха доста майстори при който да не се ходи само а при който и да е друг :mhihi: :winky: ). После колегата ходил по още няколко сервиза да му я четат и центроват и пак не станало. Но колегата тези неща леко ги пропусна :mhihi:
Дойде при мене презацепих му помпата и той отида да кара и се върна при мен и каза сега това нещо до няма и колата не забива ТОВА СИ БЕШЕ ИЗЦЯЛО НЕГОВОТО РЕШЕНИЕ!!!!!!! А не както той разказва..... не съм му взел пари на сила :winky: Тръгна си и след малко дойде и почна не си направил нищо дай ми пари....... Аз му казах дай да видим къде е проблема и този път се качих с него. Возихме се той прави какви ли не опити да ми покаже проблема 1-2-3-4-5 скорост не забива и не забива. Пробва да дава гас на 5 скорост с 15км и колата пак си набира. Аз така и не видях че колата забива или нещо да става!!!! По обикаляхме малко но уви не се получи нищо колата си беше НАДРЕД!!!! Но тези неща пак леко ги пропусна

Що се отнася за грешките…. Колата нямаше грешки за помпата или поне не беше записала след което му казах няма проблем с помпата. Но с ДИС има как да се провери как е зацепена статично помпата все пак той дойде с този проблем….. след теста тя си кавза програмата не е зацепена правелно и теста приключва. За това им казах че трябва да се презацепи. Направил съм което трябва но тази кола може да има проблем с колянов и разприделителен вал проблеми, разтегната верига….. механичен проблем по помпата и проблем с ЕГР, турбо и какво ли още не……За 150лв. аз съм презацепил помпата направил съм му диагностики на помпата и на колата.
Така че няма как да стане тази работа върни ми парите прави ми помпата а аз спуках гума. Аз съм презацепил помпата и това е направено както трябва. Ако има клиента други проблеми идва и ги решаваме но те си струват цена за другите неща който ще се правят…. Имаше колега каза дал 620лв. в Бош ……. И на мен като даде 620лв. ще е друг ремонта а не само презацепване.

Що се отнася до нагъл тип….. клиента седеше на главата ми почти през целото време питаше кое за какво се сваля, този инструмен за какво ми е, имам ли индикатор и как съм го правел било му интересно не знам кой е нагъл тип и кой сервиз дава на клиентите такива правомощия!!! Той бил чел много по форумите …. След като е така да си го направи сам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 14.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 320D

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от Gedo » 11 Мар 2011, 18:32

Да споделя и моят случай: след смяна на ГНП-то (поради механичен проблем - спря да пали след продължителен престой), колата "получи" всички симптоми описани от колегата пуснал темата. И понеже бях 100% сигурен че е от ГНП-то, днес ходил при колегата karnak в Бургас (това е сервиза на Митко на 5-ти километър). На КТС-а показа при искани градуси на впръскване ~4.50, реални ~ -1.50. Явно помпата не е била зацепена достатъчно точно при свалянето от колата донор. Сутрин палеше само докато и покажа ключа, с звук напомнящ детонация, и след като минеше първата бяла черта на температурата, ту спираше да върви, ту се оправяше сама. И мотора работеше доста твърдо.
След презацепването, в момента работи както със старата си помпа - няма ги гореописаните проблеми. Абе с две думи - много съм доволен от свършената работа и резултата. Ремонта бе свършен в рамките на около 1 час.
Към колегата - ако си сигурен че проблемите са започнали след свалянето на помпата, и последвалото и монтиране обратно, вероятността нещо да са объркали, и проблема да е в нея е почти 100%.
Намери сервиз с подходяща апаратура, опит и компетентни хора. От собствен опит съм се убедил, че евтините предложения, в 99% от случаите излизат по-скъпо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от tani bojilov » 13 Мар 2011, 20:40

milennyc написа:E в София няма кой да ти я направи и тръгна към ........... върна ли ти парите поне :bang:

Не колега, не ми върна парите. Даже когато разбрах че не е направил нищо, се върнах при него и му обясних, че колата си е така и нищо не е направил, му предложих да ми върне 50лв. поне за разходите до Пловдив, но пак не иска и така нагъл тип![/quote]

Брей тук много спецове станаха :mhihi:

Сега да кажа и аз нещо ....


Колегата дойде и ми расказа какво е с станало с колата. Цепили са двигателя(губила антифриз) и за това са вадили помпата .... т.е разкачвали са колянов и разпределителен вал...... знам ли какво е правено не съм бил там. Поселе колегата правил колата там не можел да центрова помпата и колата не палила мъчел се доста време(кой знае какво дърпане е било за да запали...разтяга верига, оптегачи) и с налучкване уж станало,но колата не била същата палила но забивала(явно и при този майстор не трябва да се ходи според този колега станаха доста майстори при който да не се ходи само а при който и да е друг :mhihi: :winky: ). После колегата ходил по още няколко сервиза да му я четат и центроват и пак не станало. Но колегата тези неща леко ги пропусна :mhihi:
Дойде при мене презацепих му помпата и той отида да кара и се върна при мен и каза сега това нещо до няма и колата не забива ТОВА СИ БЕШЕ ИЗЦЯЛО НЕГОВОТО РЕШЕНИЕ!!!!!!! А не както той разказва..... не съм му взел пари на сила :winky: Тръгна си и след малко дойде и почна не си направил нищо дай ми пари....... Аз му казах дай да видим къде е проблема и този път се качих с него. Возихме се той прави какви ли не опити да ми покаже проблема 1-2-3-4-5 скорост не забива и не забива. Пробва да дава гас на 5 скорост с 15км и колата пак си набира. Аз така и не видях че колата забива или нещо да става!!!! По обикаляхме малко но уви не се получи нищо колата си беше НАДРЕД!!!! Но тези неща пак леко ги пропусна

Що се отнася за грешките…. Колата нямаше грешки за помпата или поне не беше записала след което му казах няма проблем с помпата. Но с ДИС има как да се провери как е зацепена статично помпата все пак той дойде с този проблем….. след теста тя си кавза програмата не е зацепена правелно и теста приключва. За това им казах че трябва да се презацепи. Направил съм което трябва но тази кола може да има проблем с колянов и разприделителен вал проблеми, разтегната верига….. механичен проблем по помпата и проблем с ЕГР, турбо и какво ли още не……За 150лв. аз съм презацепил помпата направил съм му диагностики на помпата и на колата.
Така че няма как да стане тази работа върни ми парите прави ми помпата а аз спуках гума. Аз съм презацепил помпата и това е направено както трябва. Ако има клиента други проблеми идва и ги решаваме но те си струват цена за другите неща който ще се правят…. Имаше колега каза дал 620лв. в Бош ……. И на мен като даде 620лв. ще е друг ремонта а не само презацепване.

Що се отнася до нагъл тип….. клиента седеше на главата ми почти през целото време питаше кое за какво се сваля, този инструмен за какво ми е, имам ли индикатор и как съм го правел било му интересно не знам кой е нагъл тип и кой сервиз дава на клиентите такива правомощия!!! Той бил чел много по форумите …. След като е така да си го направи сам[/quote]Колега,когато се работи с клиенти винаги ще има такива мнения,та дори и да си най-големия майстор.Все пак всеки има право да изрази мнение(няма значение колко разбира от автомобили).
Към автора:колега,когато приключиш с тия мъки съм сигурен,че няма да си толкова сърдит на колегата. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e 46
Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от luboslav83 » 15 Мар 2011, 21:50

milennyc написа:E в София няма кой да ти я направи и тръгна към ........... върна ли ти парите поне :bang:

Не колега, не ми върна парите. Даже когато разбрах че не е направил нищо, се върнах при него и му обясних, че колата си е така и нищо не е направил, му предложих да ми върне 50лв. поне за разходите до Пловдив, но пак не иска и така нагъл тип![/quote]

Брей тук много спецове станаха :mhihi:

Сега да кажа и аз нещо ....


Колегата дойде и ми расказа какво е с станало с колата. Цепили са двигателя(губила антифриз) и за това са вадили помпата .... т.е разкачвали са колянов и разпределителен вал...... знам ли какво е правено не съм бил там. Поселе колегата правил колата там не можел да центрова помпата и колата не палила мъчел се доста време(кой знае какво дърпане е било за да запали...разтяга верига, оптегачи) и с налучкване уж станало,но колата не била същата палила но забивала(явно и при този майстор не трябва да се ходи според този колега станаха доста майстори при който да не се ходи само а при който и да е друг :mhihi: :winky: ). После колегата ходил по още няколко сервиза да му я четат и центроват и пак не станало. Но колегата тези неща леко ги пропусна :mhihi:
Дойде при мене презацепих му помпата и той отида да кара и се върна при мен и каза сега това нещо до няма и колата не забива ТОВА СИ БЕШЕ ИЗЦЯЛО НЕГОВОТО РЕШЕНИЕ!!!!!!! А не както той разказва..... не съм му взел пари на сила :winky: Тръгна си и след малко дойде и почна не си направил нищо дай ми пари....... Аз му казах дай да видим къде е проблема и този път се качих с него. Возихме се той прави какви ли не опити да ми покаже проблема 1-2-3-4-5 скорост не забива и не забива. Пробва да дава гас на 5 скорост с 15км и колата пак си набира. Аз така и не видях че колата забива или нещо да става!!!! По обикаляхме малко но уви не се получи нищо колата си беше НАДРЕД!!!! Но тези неща пак леко ги пропусна

Що се отнася за грешките…. Колата нямаше грешки за помпата или поне не беше записала след което му казах няма проблем с помпата. Но с ДИС има как да се провери как е зацепена статично помпата все пак той дойде с този проблем….. след теста тя си кавза програмата не е зацепена правелно и теста приключва. За това им казах че трябва да се презацепи. Направил съм което трябва но тази кола може да има проблем с колянов и разприделителен вал проблеми, разтегната верига….. механичен проблем по помпата и проблем с ЕГР, турбо и какво ли още не……За 150лв. аз съм презацепил помпата направил съм му диагностики на помпата и на колата.
Така че няма как да стане тази работа върни ми парите прави ми помпата а аз спуках гума. Аз съм презацепил помпата и това е направено както трябва. Ако има клиента други проблеми идва и ги решаваме но те си струват цена за другите неща който ще се правят…. Имаше колега каза дал 620лв. в Бош ……. И на мен като даде 620лв. ще е друг ремонта а не само презацепване.

Що се отнася до нагъл тип….. клиента седеше на главата ми почти през целото време питаше кое за какво се сваля, този инструмен за какво ми е, имам ли индикатор и как съм го правел било му интересно не знам кой е нагъл тип и кой сервиз дава на клиентите такива правомощия!!! Той бил чел много по форумите …. След като е така да си го направи сам[/quote]


Първо: Колата не е дърпана или бутана - палеше си на стартер. Какви са тези твой измишльотини?

Второ: Ако е разтегнала верига или обтегачи колата ще има необичаен шум откъм двигателя, щракане и т.н., а тя си работи много добре даже.

Трето: Човека който ми цепи двигателя ми взе 600лв. за четери пълни дни работа и си ги е заслужил, за разлика от теб за два часа имитация на зацепване на ГНП -150лв. и никакъв резултат, то какъв резултат то нямаше никакво презацепване, а само имитация на зацепване.

Четвърто: Ходих на дигностика на две места преди теб, взеха ми по 40лв. На първото - сменихме горивния филтър, казаха ми да напълня резервоара до капачката и можела да се оправи колата, но не се оправи, и накрая казаха че трябва да свалят резервоара за да проверят дали работи втората помпа, но не се съгласих. На второто място казаха зацепване на ГНП или че колата може би има чип. След това ходих при човек който слага чипове, но той каза че всичко по колата си е оригинално и накрая стигнах до ТЕБ - ТОВА МИ БЕШЕ НАЙ-ГОЛЯМАТА ГРЕШКА и "ти ми я направи"

Пето: Както съм писал колата, хем върви, хем не върви, т.е. забива когато си иска тя , а не ние когато искаме, когато я пробвах първия път не ми заби, но като си тръгнах ми заби още на третия километър, след гасене и палене, колата пак тръгва и пак ще забие, въпрос на време, но ти не ми даде възможност да ти докажа, трябваше да се повозим още малко - ти се отказа понеже така ти изнася

Шесто: Нарочно карах на висока предавка и на малки обороти за да и е по трудно на колата да набере, защото ако я караш на високи обороти тя никога няма да забие, забиването става на ниски обороти и при опит за ускорение или при изкачване. Тогава когато и ти беше в колата тя не заби, но ако беше забила да не би че щеше да ми върнеш от парите или се съмняваш че те лъжа, не не те лъжа, ако беше ми оправил колата, щеше да пиша че съм доволен че колата ми е ок и т.н. но не е така колата си забива и до ден днешен. Когато се справя с проблема ще пиша какво е било и кой ми е помогнал. Така ще съм полезен и на някой друг, а не като ТЕБ вместо да помогнеш ти го усложняваш още повече

Седмо: Що се отнася за ДИС-а, когато ти казах да ми покажеш дали вече е зацепена добре защо не ми показа, ами започна да увърташ и да събираш от девет дерета вода като ......Това си го пропуснал... Що се отнася за проблеми в колянов вал, разпределителен вал и т.н. си направо смешен и това го доказва колко ги разбираш тия работи. При кола която пали и върви много добре и работи много добре, но забива чат пат когато си иска тя, ти го изкара, че трябва да сменявам колянов вал, разпределителен вал, турбина верига обтегачи и т.н.. Браво разбирач си ,нямам думи...

Осмо: Що се отнася за нагъл тип... ти каза че за 2-3 часа ще стане, оставих ти колата в 13:20 и се върнах в 15:30, ти туко що я беше почнал, ако беше почнал навреме нямаше да се получи така. Та то ти къв майстор си че нямаш и един гараж в който да ремонтираш колите... а ги ремонтираш едва ли не на улицата

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e 46
Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от luboslav83 » 15 Мар 2011, 22:02

Gedo написа:Да споделя и моят случай: след смяна на ГНП-то (поради механичен проблем - спря да пали след продължителен престой), колата "получи" всички симптоми описани от колегата пуснал темата. И понеже бях 100% сигурен че е от ГНП-то, днес ходил при колегата karnak в Бургас (това е сервиза на Митко на 5-ти километър). На КТС-а показа при искани градуси на впръскване ~4.50, реални ~ -1.50. Явно помпата не е била зацепена достатъчно точно при свалянето от колата донор. Сутрин палеше само докато и покажа ключа, с звук напомнящ детонация, и след като минеше първата бяла черта на температурата, ту спираше да върви, ту се оправяше сама. И мотора работеше доста твърдо.
След презацепването, в момента работи както със старата си помпа - няма ги гореописаните проблеми. Абе с две думи - много съм доволен от свършената работа и резултата. Ремонта бе свършен в рамките на около 1 час.
Към колегата - ако си сигурен че проблемите са започнали след свалянето на помпата, и последвалото и монтиране обратно, вероятността нещо да са объркали, и проблема да е в нея е почти 100%.
Намери сервиз с подходяща апаратура, опит и компетентни хора. От собствен опит съм се убедил, че евтините предложения, в 99% от случаите излизат по-скъпо.


Колега много благодаря за полезния отговор. Бях изключил помпата, но след твоя отговор, започвам да се съмнявам че проблема ми е в нея. Колко ти взеха за 1 час ремонт? Какво означава КТС, нещо като ДИС може би? Най вероятно ще ходя в Супер дизел (фирмен сервиз на БОШ) в София, понеже Бургас ми е мн. далече


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от milennyc » 16 Мар 2011, 7:30

Gedo написа:Да споделя и моят случай: след смяна на ГНП-то (поради механичен проблем - спря да пали след продължителен престой), колата "получи" всички симптоми описани от колегата пуснал темата. И понеже бях 100% сигурен че е от ГНП-то, днес ходил при колегата karnak в Бургас (това е сервиза на Митко на 5-ти километър). На КТС-а показа при искани градуси на впръскване ~4.50, реални ~ -1.50. Явно помпата не е била зацепена достатъчно точно при свалянето от колата донор. Сутрин палеше само докато и покажа ключа, с звук напомнящ детонация, и след като минеше първата бяла черта на температурата, ту спираше да върви, ту се оправяше сама. И мотора работеше доста твърдо.
След презацепването, в момента работи както със старата си помпа - няма ги гореописаните проблеми. Абе с две думи - много съм доволен от свършената работа и резултата. Ремонта бе свършен в рамките на около 1 час.Към колегата - ако си сигурен че проблемите са започнали след свалянето на помпата, и последвалото и монтиране обратно, вероятността нещо да са объркали, и проблема да е в нея е почти 100%.
Намери сервиз с подходяща апаратура, опит и компетентни хора. От собствен опит съм се убедил, че евтините предложения, в 99% от случаите излизат по-скъпо.


Виж колега след като толкова разбираш от коли казах ти направи си я сам. Не философствай много плашиш гаргите. Това къде работя кво имам хич не те интересува пък най малко теб. Сега е хубаво да дадеш и имената на сервизите където си ходил че ако си решиш проблема хората да не ходят и там.Ти си като малко дете чакай да кажа тук въвъ форума да му се скарат. Тук има 20 мнения че са доволни от мен и всеки знае колко разбирам и колко не ти си последния който ще дава мнение точно за това. Ти си дойде с диагноза презацепи ми помпата и е направено .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 14.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 320D

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от Gedo » 16 Мар 2011, 19:27

luboslav83 написа:Колега много благодаря за полезния отговор. Бях изключил помпата, но след твоя отговор, започвам да се съмнявам че проблема ми е в нея. Колко ти взеха за 1 час ремонт? Какво означава КТС, нещо като ДИС може би? Най вероятно ще ходя в Супер дизел (фирмен сервиз на БОШ) в София, понеже Бургас ми е мн. далече


Здравей колега, там където ходих аз, съм платил за свършена работа, не за време. Той колегата при когото ходих, е писал на първата страница за какво става въпрос. И "на главата му висях" :lol: - не е имало проблем. По принцип мразя да си оставям колата да ми я човъркат, без да знам какво става. Имало е случаи дори да я оставя за смяна на нещо, там където обикновенно ходя, и съм казвал на майсторите да не започват да правят нищо преди да съм отишъл да гледам :lol: Ама то си е до човека.
Аз доколкото разбрах от коментарите, при твоето посещение, не сте успели дори да определите дали проблема наистина е в помпата или не :shock:

КТС е диагностичен тестер на Бош. Повече инфо ако те интересува, на официалната страница: http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/news/news_815.htm

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e 46
Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от luboslav83 » 16 Мар 2011, 20:27

milennyc написа:
Gedo написа:Да споделя и моят случай: след смяна на ГНП-то (поради механичен проблем - спря да пали след продължителен престой), колата "получи" всички симптоми описани от колегата пуснал темата. И понеже бях 100% сигурен че е от ГНП-то, днес ходил при колегата karnak в Бургас (това е сервиза на Митко на 5-ти километър). На КТС-а показа при искани градуси на впръскване ~4.50, реални ~ -1.50. Явно помпата не е била зацепена достатъчно точно при свалянето от колата донор. Сутрин палеше само докато и покажа ключа, с звук напомнящ детонация, и след като минеше първата бяла черта на температурата, ту спираше да върви, ту се оправяше сама. И мотора работеше доста твърдо.
След презацепването, в момента работи както със старата си помпа - няма ги гореописаните проблеми. Абе с две думи - много съм доволен от свършената работа и резултата. Ремонта бе свършен в рамките на около 1 час.Към колегата - ако си сигурен че проблемите са започнали след свалянето на помпата, и последвалото и монтиране обратно, вероятността нещо да са объркали, и проблема да е в нея е почти 100%.
Намери сервиз с подходяща апаратура, опит и компетентни хора. От собствен опит съм се убедил, че евтините предложения, в 99% от случаите излизат по-скъпо.


Виж колега след като толкова разбираш от коли казах ти направи си я сам. Не философствай много плашиш гаргите. Това къде работя кво имам хич не те интересува пък най малко теб. Сега е хубаво да дадеш и имената на сервизите където си ходил че ако си решиш проблема хората да не ходят и там.Ти си като малко дете чакай да кажа тук въвъ форума да му се скарат. Тук има 20 мнения че са доволни от мен и всеки знае колко разбирам и колко не ти си последния който ще дава мнение точно за това. Ти си дойде с диагноза презацепи ми помпата и е направено .....

Дойдох с диагноза за помпата, обаче презацепване не е направено, а много голяма измама на зацепване, което означава че най-много разбираш от измами и лъжи. Радвам се поне, че има и доволни, дано да съм последният недоволен. И стига си ми цапал темата с твойте глупости, ако пишеш нещо пиши го в темата за некоректните... вече и там те има!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.05.2010
Местоположение: chirpan
Пол: Мъж

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от malenov » 16 Мар 2011, 22:19

Пич изолирай АГР клапана, че много ме съмнява да е той с тази диагноза, тук при изолацията няма какво да загубиш и пари няма да даваш и сам може да си го направиш. След изолацията му виж резулатата и ако е отрицателен продължавай по ред на номерата. С гадаене до никаде няма да се стигне, почваш едно по едно . Но замен това е АГР-а или охлюва, но по голяма е вероятността да е еко системата, дори и мога да те насоча на ЛС. Незнам как стоят нещата с колегата от Пловдив, но мисля, че е пресилено да се приказва за за вериги, валове и обтегачи, не му прави чест да приказва за тези неща, защото съм сигурен, че знае последствията и симптомите при разтегната верига и шум от обтегачи. Успех от мен
This is my FREEDOM

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 6.12.2009
Пол: Мъж

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от krisu » 16 Мар 2011, 23:07

milennyc написа: Що се отнася до нагъл тип….. клиента седеше на главата ми почти през целото време питаше кое за какво се сваля, този инструмен за какво ми е, имам ли индикатор и как съм го правел било му интересно не знам кой е нагъл тип и кой сервиз дава на клиентите такива правомощия!!!


Малко оффтопик, ама да ти кажа при наличието на пишман майсторите дето ги има по сервизите, всеки клиент малко или много е попарен. Аз да ти кажа, не карам колата в сервиз, без преди тва да съм се разбрал с майстора да гледам. Е, не задавам въпроси кое как, просто искам да бъда сигурен, че тия чаркове, които съм купил, ще бъдат подменени. Докато трае цялата работа, гледам от страни и си мълча. Един познат така го преебаха, казаха му, че са му подменили въпросния чарколяк с новия който той беше купил... да ама не, след тва като я отвори да погледне, си беше стария.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от karnak » 16 Мар 2011, 23:15

Не е ЕЖР клапан колега, колата е за презацепване май ,но докато не и се видят актуалните данни не мога ти кажа нищо, така от дистанция!Не знам но в София май не познават парите, при нас в провинцията за за 300лв много се работи!
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: lozenets

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от jecho_lz » 17 Мар 2011, 12:11

Здравеите колеги,ако може и аз да изкажа едно мнение,както всеки от нас и аз обичам да си ровя по колите и съм имал същия проблем с три автомобила и отговора беше един и същ(само споделям не искам да задължавам никои с мнението ми)
1.АУДИ А6 2.5ТДИ забива когато си поиска след ходене по майстори нямаше развитие и в краина сметка с разни експерименти се оказа ел клапан на турбото,смяна с нов мисля ,че беше около 130лв и колата още върви а има около 3 години
2.VW ГОУФ 4 1.9 ТДИ същите симптоми забива ,и на него се оказа този клапан но само беше счупена тръбичката в която влиза вакума и го залепихме с някакво лепило и колата се оправи,даже не сме го сменяли
3.BMW 320d 150hp и то си забиваше редовно и наистина е много дразнещо и то се оказа със същия проблем ел. клапан за управление на турбото смених го с нов мисле че беше около 160лв и въпроса беше решен.Колега ако имаш да вземеш от някои за проба не се сменя кои знае колко трудно.Даже мисля,че с този на АГР-а са еднакви на 320д 136к.
Поздрави и успех.
ps.Сервиза за които спомена колегата в Бургас на Митко-BMW-то на 5-ти км е много добър,разбира си от работата момчето ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook