М52Б25 Чип Тунинг? Къде?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от raduslaf » 16 Фев 2011, 20:04

taba4ko написа:аз се обърках. като говорим за Б25 - 192 коня (или 318ис 143 без значение кой е мотора), се има в предвид че това е мощността на двигателя или на колелата?

М50Б25 - 192 коня, м52б25 - 170 коня.Говорим за коне на вала :) Това за ис-а не го разбрах.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от bum_bum » 16 Фев 2011, 20:09

На двигателя без повечето от агрегатите, които допълнително намаляват мощността също. Съответно мощността на гумите е тази на вала минус загубите от трансмисията.
150 не е много добър резултат за тоя мотор. 150-155 вадят разни изморени м52б28, такива в добро състояние правят към 170. Твойта фабрично е на тия коне като 28-цата, за това предполагам, че трябва да дава същите резултати. Ако си правил нещо по мотора, още по-зле. Резулатата е като за доста изтормозен двигател.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от taba4ko » 16 Фев 2011, 21:44

raduslaf написа:
taba4ko написа:аз се обърках. като говорим за Б25 - 192 коня (или 318ис 143 без значение кой е мотора), се има в предвид че това е мощността на двигателя или на колелата?

М50Б25 - 192 коня, м52б25 - 170 коня.Говорим за коне на вала :) Това за ис-а не го разбрах.

дали е 316 с 102 коня или ис-ка, конете които се казват като мощност е тази на вала на двигателя, а не тази на колелата така ли? това имах предвид с този ис...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от raduslaf » 16 Фев 2011, 21:47

taba4ko написа: дали е 316 с 102 коня или ис-ка, конете които се казват като мощност е тази на вала на двигателя, а не тази на колелата така ли? това имах предвид с този ис...

Точно така :yes: А от 102-та коня на 316-ката до асфалта стигат сигурно 45-50 кончета :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от bum_bum » 16 Фев 2011, 21:51

Да кажем към 80 поне ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от raduslaf » 16 Фев 2011, 21:52

bum_bum написа:Да кажем към 80 поне ;)

За излязла от завода ли говорим? ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от bum_bum » 16 Фев 2011, 21:57

Около 20% е загубата при задното.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от raduslaf » 16 Фев 2011, 22:05

Не споря.Просто като стане дума за 316-ка и си представям средностатистическа българка :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от Boyadjiev » 16 Фев 2011, 23:46

bum_bum написа:Около 20% е загубата при задното.

А на куатрото е 40% загуба :mhihi:
Колега не мога да се съглася с това което казваш. Не повече от 10-12% е загубата при задно...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от BULL3T » 17 Фев 2011, 0:35

Boyadjiev написа:
bum_bum написа:Около 20% е загубата при задното.

А на куатрото е 40% загуба :mhihi:
Колега не мога да се съглася с това което казваш. Не повече от 10-12% е загубата при задно...


При предно е 20% ти ми говориш на задно...

Форда ми на диното в хеед следкато смених изп. колектора и сложих спортен филтър показа 82 коня, при 101 заводски на двигателя... смятай Саше... при куатрото беше около 30% ако не се лъжа пишеше го някъде,щото нали все пак се балансира между предни и задни колела не е 50 на 50... Това колко загуби има зависи от един куп неща...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от vicho » 17 Фев 2011, 10:58

Boyadjiev написа:
bum_bum написа:Около 20% е загубата при задното.

А на куатрото е 40% загуба :mhihi:
Колега не мога да се съглася с това което казваш. Не повече от 10-12% е загубата при задно...


пак се изказа неподготвен

просто приеми, че при предно са най-ниските - около 12%, задно около 17% и 4х4 - 25% :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от Boyadjiev » 17 Фев 2011, 14:06

* FWD: 10-15% loss;
* RWD: 10-18% loss;
* AWD: 17-25% loss.
Дино рънове - статия:
http://www.pumaracing.co.uk/trans.htm

Изводи -> хората са мерили, правили и са установили... Предното клони към долна граница, задното към горна, АВД е 20+
П.С. Това са загуби по трансмисията, не като цяло загуби примерно от уморен мотор.
П.С2. Значи на 328 трябва да показва 193-20% = 154,4 ?
150 не е много добър резултат за тоя мотор. 150-155 вадят разни изморени м52б28, такива в добро състояние правят към 170

И пак излиза моята сметка май :shock:
193-12%=169,84 - Така вече ми се вижда по-приемливо :D
Брат форда е малко... смисъл... нали така... знаеш... :roll: не много точно мерило :mrgreen:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от bum_bum » 17 Фев 2011, 14:36

Ти явно изобщо не си прочел тая статия, която си дал ама карай. Дайнан и Дайноджет казват, че загубата на тяхното дино е 17.5% за БМВ. Отделно там мерят 90% м-ки ама не вярвам да има голяма разлика. Както и да е, аз съм гледал много разпечатки на 25/28 и знам, че 150 не е добра цифра за добре поддържана кола. Колкото и диностендове да правиш това не значи нищо. Диното е добро за да си мапваш на него или за да знаеш колко % мощност си качил след определена намеса по колата. Самоцелното качване на дино няма да ти каже колко ти е силна колата.
Пусни се на 400 метра, кажи си времето, тежестта на колата и терминалната скорост на някой, който разбира за какво иде реч и той ще ти каже с много по-голяма точност от диното колко коня ти е колата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от slawunder » 17 Фев 2011, 19:38

Малко се отклонихме от темата.

Дифа е виско шпер 3.91.

Мисълта ми беше, дали някой го е правил това и къде?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б25 Тунинг?

Мнение от bum_bum » 17 Фев 2011, 21:17

3.91... :lalala: Това ще е яко. Пусни някое клипче от вътре, ако е в движение.
За ремапа питай хората, които го предлагат като услуга в платените обяви. Ако никой не може да ремапне минаваш на вариант OBD I като мен и си свиркаш.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook