320и м52 с генерация от 325/8

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от to6i_Racing » 30 Дек 2010, 20:01

Преди полувин година си взех 320 м52б20,всичко по колата беше сток,
наскоро взех панелен к&н,махнах отоплението на дросела,съединителя го смених защото беше в трагично състояние.
Сега съм намислил да махна моята генерация и да сложа от 325/8 :mhihi:
Искам да пишат хора който са я направили тази операция и от нея има ли ефект или не.
Хората които искат да си чешат езиците да го правят на друго място!

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от HeBePeH » 30 Дек 2010, 20:15

Тоши , имам едно приятелче смени цялата с от на 2.5-ца (без катализатори) и казва , че колата се е отпушила и е доста по-добре и звука е много добър :yes:
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от vicho » 01 Яну 2011, 17:18

HeBePeH написа:Тоши , имам едно приятелче смени цялата с от на 2.5-ца (без катализатори) и казва , че колата се е отпушила и е доста по-добре и звука е много добър :yes:


"страшен" е звука на генерация на 28-ца без катализатори, пърди като жигула...

ако не слагаш спортни колектори няма смисъл да се мъчиш :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от BULL3T » 01 Яну 2011, 18:11

vicho написа:
HeBePeH написа:Тоши , имам едно приятелче смени цялата с от на 2.5-ца (без катализатори) и казва , че колата се е отпушила и е доста по-добре и звука е много добър :yes:


"страшен" е звука на генерация на 28-ца без катализатори, пърди като жигула...

ако не слагаш спортни колектори няма смисъл да се мъчиш :yes:

:yes: :yes: :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от to6i_Racing » 02 Яну 2011, 1:02

та аз на компакта бях сложил тръба от 20-ка на 60мм и колата стана друга,
в високите вървеше идеално докато при ниските си остана мъртвец :mhihi:

немисля че при 20-ка с генерация от 2.8, ще се спъне и няма да има разлика...
ще са две тръби по 48мм->общо 96мм,а на 20ката е една на 60мм :dunno:

скоро ще я направя тази операция пък ще видим какво ще стане... :smoke: ЧНГ на всички :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от BULL3T » 02 Яну 2011, 2:31

to6i_Racing написа:та аз на компакта бях сложил тръба от 20-ка на 60мм и колата стана друга,
в високите вървеше идеално докато при ниските си остана мъртвец :mhihi:

немисля че при 20-ка с генерация от 2.8, ще се спъне и няма да има разлика...
ще са две тръби по 48мм->общо 96мм,а на 20ката е една на 60мм :dunno:

скоро ще я направя тази операция пък ще видим какво ще стане... :smoke: ЧНГ на всички :winky:


Проблема е в колекторите,много са кофти направени на 25цата. Иначе 28цова генерация по-може да свърши някаква работа.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от bum_bum » 02 Яну 2011, 17:18

Че те са абсолютно еднакви, само на 28-цата са от неръждавейка.
Изображение

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от Nikolay1 » 02 Яну 2011, 19:57

to6i_Racing написа:ще са две тръби по 48мм->общо 96мм,а на 20ката е една на 60мм :dunno:

По-скоро ще е еквивалентно на 1х68мм (приблизително),освен ако няма някакви нови формули за лице на окръжност.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от to6i_Racing » 02 Яну 2011, 20:22

Nikolay1 написа:
to6i_Racing написа:ще са две тръби по 48мм->общо 96мм,а на 20ката е една на 60мм :dunno:

По-скоро ще е еквивалентно на 1х68мм (приблизително),освен ако няма някакви нови формули за лице на окръжност.


грешката е моя защото това не е една тръба и неправи 96мм
а си остават две тръби по 48мм ,те не се събират една с друга
двете вървят заедно и влизат в гърнето а гърнето неможе да бъде 68мм (НИКОГА)

как го изчисли,че е 1х68мм ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от slavianko » 02 Яну 2011, 22:13

Nikolay1 написа:
to6i_Racing написа:ще са две тръби по 48мм->общо 96мм,а на 20ката е една на 60мм :dunno:

По-скоро ще е еквивалентно на 1х68мм (приблизително),освен ако няма някакви нови формули за лице на окръжност.
Еквивалентно ама някой друг път. Някой правил ли си е труда изобщо да измери колко е диаметъра на мястото след колекторите където двете тръби се съединяват в една там където е ламбд сондата и да види за кво иде реч. Там от две става една съвсем реструктивна и после пак стават две. И цялата галимация става безсмислена заради това умаление. Ако питате мен цялата генерация и на 2л и на 2.5 ина 2.8 е пълен т...к Или си прекарайте една тръба с фи като хората без всичките тея недодялани надки на оригиналната генерация и без тия рестрикции или не се занимавайте изобщо. Не знам кое е толкова невъзможно да даде човек 150лв и да му я направят цялата генерация като хорат. Имайте също в предвид че тая оригиналната тежи да си е...е мамата. Като си направих генерацията с алуминизираната тръба и като ги сравних една до друга с оригиналната и направо онемях от разликата. Хем моята я направих на 76мм
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от Nikolay1 » 03 Яну 2011, 12:13

Извинявай, не разбрах нещо са ми грешни сметките ли, че ме цитираш?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от to6i_Racing » 03 Яну 2011, 14:45

Nikolay1 написа:Извинявай, не разбрах нещо са ми грешни сметките ли, че ме цитираш?


Не ми се извинявай,аз несъм дете в децката градина!
обясни ми как го изчисли????!!!
Аз поне съм учил двг 5 години! и съм в час с нещата,докато за теб съм сигурен че незнаеш кои са 4-те такта на един четири тактов двигател.
Като неразбираш и щом са ти грешни сметките недей да пишеш и да спамиш!
не случайно написах в 1-то мнение на темата
Хората които искат да си чешат езиците да го правят на друго място!
пуснах темата за хора които са я направили тази операция и да споделят
дали ще е по добре с тази генерация или не

Достатъчно ми беше мнението на Славян :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от txe » 03 Яну 2011, 15:15

Не го разбирайте като вмешателство в приятелския ви спор, но математиката е такава откъм Питагор насам и е интересно да се четат неща като
to6i_Racing написа:ще са две тръби по 48мм->общо 96мм

За още неразбиращите
http://www.math10.com/bg/geometry/circles.html
what a helluva ride

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от Nikolay1 » 03 Яну 2011, 15:20

to6i_Racing написа:
Nikolay1 написа:Извинявай, не разбрах нещо са ми грешни сметките ли, че ме цитираш?


Не ми се извинявай,аз несъм дете в децката градина!
обясни ми как го изчисли????!!!
Аз поне съм учил двг 5 години! и съм в час с нещата,докато за теб съм сигурен че незнае кои са 4-те такта на един четири тактов двигател.
Като неразбираш и щом са ти грешни сметките недей да пишеш и да спамиш!
не случайно написах в 1-то мнение на темата
Хората които искат да си чешат езиците да го правят на друго място!
пуснах темата за хора които са я направили тази операция и да споделят
дали ще е по добре с тази генерация или не

Достатъчно ми беше мнението на Славян :yes:

Евала ти бичим на отрицателното IQ, че не можа да схванеш за кой ми беше поста. А за категоризацията ти спрямо мен, ще си замълча със самодоволна усмивка :winky:
П.С. А за 5 години учене не научи ли как се смята еквивалента на една тръба към две? Или 4-те части физика си ги плащал на парче?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 320и м52 с генерация от 325/8

Мнение от bum_bum » 03 Яну 2011, 15:26

Заключвам темата по желание на автора.
По принцип не е лошо като има такъв подфорум някой като пише да обяснява нещо за да се трупат някакви ценни данни във форума, иначе съществуването на подобен подфорум е напълно излишно.
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook