Golf R32 vs BMW 130i или как Голфи наказва една кафеварията
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Golf R32 vs BMW 130i или как Голфи наказва една кафеварията
Момчета изтеглете си новата серия на Топ Гиар от Арената и гледайте внимателно как колата от Волфсбург наказва прехвалените кафеварки от Мюнхен. Направо след предаването толкова ми се вдигна самочувствието и се възгордях, че няма накъде.
Голфа е по-добър в почти всички параметри и дори водещия Джереми Кларксон отначало си помисли че биймъра е по-бърз обаче после като направиха обиколка на пистата си призна, че за първи път от доста време греши.
Приятно гледане!!!!!!!!!!!
П.П
Мисля да пусна темата в БМВ форума, щото там си мислят, че от кафеварките по-бързо нема, верно е че много ме кефят кафеварките ама това е дръга тема . БМВ та БМВ от него по-убаф автомобил немало и само то можело да завива и да се управлява добре, а другите автомобили в завоите нищо не можели да направят. Навсичкто отгоре Голфи е по-качестевен и добре сглобен и по-евтин. М/у другото много харесвам БМВ, Ауди и МЕрцедес да не си помисли някой нещо, но Порше и ФВ са ми стара любов. Бих си купил БМВ само, защото нямам възможност за Порше 911 и заради задното.
1.30.4сек за Голфи срещу 1.31.9 за БМВ-то, това си е направо размазване и това при суха писта, а ако писта е мокра представете си тогава.
Впечатляващото е Голфи е по-голям просторен тежък и луксозен и въпреки това рулира и наказва секви кафеварки.
Момчета да не псувате много, искам да подчертая, че БМВ много ми харесва и другата годима мисля да мина на 318is coupe M42
Голфа е по-добър в почти всички параметри и дори водещия Джереми Кларксон отначало си помисли че биймъра е по-бърз обаче после като направиха обиколка на пистата си призна, че за първи път от доста време греши.
Приятно гледане!!!!!!!!!!!
П.П
Мисля да пусна темата в БМВ форума, щото там си мислят, че от кафеварките по-бързо нема, верно е че много ме кефят кафеварките ама това е дръга тема . БМВ та БМВ от него по-убаф автомобил немало и само то можело да завива и да се управлява добре, а другите автомобили в завоите нищо не можели да направят. Навсичкто отгоре Голфи е по-качестевен и добре сглобен и по-евтин. М/у другото много харесвам БМВ, Ауди и МЕрцедес да не си помисли някой нещо, но Порше и ФВ са ми стара любов. Бих си купил БМВ само, защото нямам възможност за Порше 911 и заради задното.
1.30.4сек за Голфи срещу 1.31.9 за БМВ-то, това си е направо размазване и това при суха писта, а ако писта е мокра представете си тогава.
Впечатляващото е Голфи е по-голям просторен тежък и луксозен и въпреки това рулира и наказва секви кафеварки.
Момчета да не псувате много, искам да подчертая, че БМВ много ми харесва и другата годима мисля да мина на 318is coupe M42
Последна промяна Niikoo_1 на 28 Дек 2005, 22:27, променена общо 2 пъти
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
И аз точно това гледах. Не знам дали е много обективно сравнението на дъртака. Голфа все пак е 4х4. БМВ-то го би на правата отсечка (първото състезание) въпреки че Голфа има повече въртящ момент. Не знам дали се загледа как седи седалката на шофьора, когато дядката беше отзад (в Голфа). Не можеш да ме убедиш, че човек 2 метра може да седи нормално на задната седалка ЗАД човек 2 метра.
Може да е вярно, че БМВ-то е по-скъпо, ама не може да се отрече, че беше в пъти по-красиво от Р32-ката...
Може да е вярно, че БМВ-то е по-скъпо, ама не може да се отрече, че беше в пъти по-красиво от Р32-ката...

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Въпрос на вкус за мене Р32ката е по-красива от 130i, въпреки, че от творенията на Крис Бенгълчо тя най много ми допада за разлика от Е65 и другите гаври, които той направи с другите серий на БМВ и техния класическия дизайн. Иначе и двете коли са класа, и ако имах кеш едно 120Д щеше да ми одпълва колекцията от Поршета 911




Последна промяна Niikoo_1 на 28 Дек 2005, 22:00, променена общо 1 път
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Това е линка
http://www.arenabg.com/details.php?id=28646
http://www.arenabg.com/details.php?id=28646
Re: Golf R32 vs BMW 130i или как Голфи наказва една кафевар
Niikoo_1 написа:Момчета изтеглете си новата серия на Топ Гиар от Арената и гледайте внимателно как колата от Волфсбург наказва прехвалените кафеварки от Мюнхен. Направо след предаването толкова ми се вдигна самочувствието и се възгордях, че няма накъде.
Голфа е по-добър в почти всички параметри и дори водещия Джереми Кларксон отначало си помисли че биймъра е по-бърз обаче после като направиха обиколка на пистата си призна, че за първи път от доста време греши.
Приятно гледане!!!!!!!!!!!
П.П
Мисля да пусна темата в БМВ форума, щото там си мислят, че от кафеварките по-бързо, верно е че много ме кефят кафеварките ама това е дръга тема . БМВ та БМВ от него по-убаф автомобил немало и само то можело да завива и да се управлява добре, а другите автомобили в завоите нищо не можели да направят. Навсичкто отгоре Голфи е по-качестевен и добре сглобен и по-евтин. М/у другото много харесвам БМВ, Ауди и МЕрцедес да не си помисли някой нещо, но Порше и ФВ са ми стара любов. Бих си купил БМВ само, защото нямам възможност за Порше 911 и заради задното.
1.30.4сек за Голфи срещу 1.31.9 за БМВ-то, това си е направо размазване и това при суха писта, а ако писта е мокра представете си тогава.
Впечатляващото е Голфи е по-голям просторен тежък и луксозен и въпреки това рулира и наказва секви кафеварки.
Момчета да не псувате много, искам да подчертая, че БМВ много ми харесва и другата годима мисля да мина на 318is coupe M42
Е да ама на прав участък тоя голф има ли шанс ?

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Ако е DSG отговора е да и виж, че разликата беше супер минимална и накрая май ми се стори че почна да застига 130ката
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
ако не си регистриран не мойе да теглиш, така ли.Като попълниш формуляра получаваш меил и после плашаш с смс така ли е? 


а? сравнението е куцо? р32 е тунинг версия на голфа. ако трябва да се сравнява със нещо то трябва да се сравнява със м1 (ако го произведат) а не със 130и... тунинг за тунинг.
р32 беше направен да се състезава със суби врх и митсу ево. а там нещата не са хубави за фолксвагена.
между другото р32 седи много вярно а пътя. но е леко тежичък и слабичък. идеален за късо технично трасе...
р32 беше направен да се състезава със суби врх и митсу ево. а там нещата не са хубави за фолксвагена.
между другото р32 седи много вярно а пътя. но е леко тежичък и слабичък. идеален за късо технично трасе...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
ДО ALX
Бате двата автомобила са в абсолютно един и същи клас и не говори за тунинги щото както гледам голфа е с по софт настройки на шасито.
Пазарната нисша на този автомобил е точно Алфа 146ГТА, БМВ 130, Астра 3 OPC (която е 2.0турбо и е 240к.с), Фокус ST (2.5turbo 5 цилиндъра и 230к.с двигател от Волво) и Фолус RS, за които не е ясно кога ще излезне и дали ще се появи въобще.
За тези rally monsters WRX STI и Lancer EVO няма да говорим щото те са невероятно бързи и правят за срам автомобили, които са два пъти по скъпи.
И когато излезе М1, то въобще няма да е в класа на Голфи 5 Р32, защото ще струва с над 10хил паунда повече от Голфи, то 130 е по-скъпа с около 4хил паунда та помисли какво остава за шедьовъра, които Motorsport смятат да пуснат. Някъде четох, че в М1 ще бутната мотора от Е46 М3 с неговите шестима в редица и 3.2литра и 343к.с така че бате не си прав
Бате двата автомобила са в абсолютно един и същи клас и не говори за тунинги щото както гледам голфа е с по софт настройки на шасито.
Пазарната нисша на този автомобил е точно Алфа 146ГТА, БМВ 130, Астра 3 OPC (която е 2.0турбо и е 240к.с), Фокус ST (2.5turbo 5 цилиндъра и 230к.с двигател от Волво) и Фолус RS, за които не е ясно кога ще излезне и дали ще се появи въобще.
За тези rally monsters WRX STI и Lancer EVO няма да говорим щото те са невероятно бързи и правят за срам автомобили, които са два пъти по скъпи.
И когато излезе М1, то въобще няма да е в класа на Голфи 5 Р32, защото ще струва с над 10хил паунда повече от Голфи, то 130 е по-скъпа с около 4хил паунда та помисли какво остава за шедьовъра, които Motorsport смятат да пуснат. Някъде четох, че в М1 ще бутната мотора от Е46 М3 с неговите шестима в редица и 3.2литра и 343к.с така че бате не си прав
- mastorpetko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28.12.2005
R32 не е никаква тунинг версия, а си е съвсем нрмален сериен автомобил. Тунингованите ги правят доста по-корави от 250кс, както и М-ките на БМВ 

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Има доста тунинговани Голф 4ки Р32, които са по над 550кс. пример дам с дзверо на фирмата HPA, верно че не излиза от завода ама това е изруууд
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Като излезе М1 пак ги сравнявайте..защото тогава ще се сравнява най високия клас от едно с най високия клас от другото М1=R32.Хубавото е, че няма да има смисъл М1цата ще го отнесе.., а че и двете са мнооого грозни.. спор няма..



- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Друго, което ми направи впечатление, че това не беше базово 130i, ами беше оборудвано с нещо от рода на performance packadge, тъй наречения М-пакет - по-големи гуми, по-стегнато окачване и множество М-значки в интериора
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Niikoo_1 написа:Друго, което ми направи впечатление, че това не беше базово 130i, ами беше оборудвано с нещо от рода на performance packadge, тъй наречения М-пакет - по-големи гуми, по-стегнато окачване и множество М-значки в интериора
И...



71 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани