температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- pushchica
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.11.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Е39 Е60 F10 Х5 Бензин
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
мойта е бензинова и чертичките оставаха 3 не изчезваха всичките.като следях температурата ми вдигаше до 130/140 градуса но на 115/120 ако имах възможност спирах че след това светкаше червената лампа.сега със сменеха перка и работеща нормално и температура 95/110 слизат до 4
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
При мойта (бензин) с нов термостат държи 93гр и чеертичките слизат винаги докрай без една
А иначе всички знаем колкото по-висока Т(налягане) има мотора толкова по високо КПД Така че който не му слизат до долу явно има някакъв проблем.
А иначе всички знаем колкото по-висока Т(налягане) има мотора толкова по високо КПД Така че който не му слизат до долу явно има някакъв проблем.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
steltphone написа:да6ип, как се достъпва до тайното меню?
виж пост #6 на предишната страница
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
INTEGRALE написа:При мойта (бензин) с нов термостат държи 93гр и чеертичките слизат винаги докрай без една
А иначе всички знаем колкото по-висока Т(налягане) има мотора толкова по високо КПД Така че който не му слизат до долу явно има някакъв проблем.
накрая ще се окаже че недоразбраните гении в Мюнхен са вградили цял температурен индикатор в таблото ама го пазят в тайна!
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- bvv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
INTEGRALE написа:При мойта (бензин) с нов термостат държи 93гр и чеертичките слизат винаги докрай без една
А иначе всички знаем колкото по-висока Т(налягане) има мотора толкова по високо КПД Така че който не му слизат до долу явно има някакъв проблем.
Мисля че малко бъркаш,не трябва да се скриват всичките черти,трябва да са четири при напълно загрял автомобил!Казвам го защото съм ги наблюдавал на четири различни Е60(едно 525д,две 530д и в момента на 535д) в продължение на три години,но всички бяха дизели, не знам но се съмнявам при бензина да има някаква разлика.Разлика може да се получи и ако таблото е отваряно и не е нагласено както трябва!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
bvv1 написа:Мисля че малко бъркаш,не трябва да се скриват всичките черти,трябва да са четири при напълно загрял автомобил!Казвам го защото съм ги наблюдавал на четири различни Е60(едно 525д,две 530д и в момента на 535д) в продължение на три години,но всички бяха дизели, не знам но се съмнявам при бензина да има някаква разлика.Разлика може да се получи и ако таблото е отваряно и не е нагласено както трябва!
+1

- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
Може би е така само при дизела иначе няма логика да не можеш да изръчкаш до максимални обороти, а именно това показват чертичките, докато не загрее да не вдигаш повече обороти от докъдето са чертите
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
icog написа:Mollov написа:Нали се сещаш, че става дума за директно видим инструмент за показване.... а не да ровиш по скрити менюта всеки път като запалиш колата... то тогава го има и на 1-ва и 3-та серия, ама... не е същото, нали...
Точно за това говоря. На дизела при мен чертичките са между цифрите 4 и 5 на оборотомера. Който го интересува да се разрови и да види на колко отговаря едно деление и къде точно е маркера. По мои наблюдения колкото повече слизат към 5-цата (червената зона) толкова по-топло става.


- bvv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
INTEGRALE написа:Може би е така само при дизела иначе няма логика да не можеш да изръчкаш до максимални обороти, а именно това показват чертичките, докато не загрее да не вдигаш повече обороти от докъдето са чертите
На мен лично чертичките никога не са ми пречили да си ръчкам

Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
bvv1 написа:INTEGRALE написа:Може би е така само при дизела иначе няма логика да не можеш да изръчкаш до максимални обороти, а именно това показват чертичките, докато не загрее да не вдигаш повече обороти от докъдето са чертите
На мен лично чертичките никога не са ми пречили да си ръчкам.Имам в предвид че колкото и черти да са оборотомера си слиза до където трябва в моят случай до 5000 оборота в твоя ще са повече тъй като си бензин,но за едно съм сигурен чертите при не загряла кола ти показват до къде е безопастно да я ръчкаш това си личи най много при Мpower там оборотомера не е с черти а с жълто което преминава в червено,но се движи по същият начин като нашите черти!
Точно де, довечера ще я закача на живи данни и ще видя като остават 4 чертички колко градуса е на радиатора и на блока. Ма незнам кой сензор е за чертите ... макар че като ми остават 5 черти зимата и 6 лятото ми преминава на газ.... а мисля на 60 гр минаваше на газ. Eто и нещо интересно за термостата на М54. то значи над 90гр си било нормално да не кажа и до 110гр.... то за това явно радиаторите често гърмят

In conventional cooling systems a wax element (this is a mechanical thermostat) keeps the coolant temperature close to about 90 °C. This control method ensures that the motor does not overheat even under extreme conditions, such as very high vehicle speeds, very high ambient temperatures and heavy loads. However, in normal conditions a petrol engine can generally be operated at 110 °C without danger. This high temperature improves tribological conditions in the motor, which in turn reduce friction losses, fuel consumption and exhaust emissions. An electronic map-controlled thermostat can satisfy such variable requirements, because it can adapt the coolant temperature to the motor’s operating conditions within broader limits. With the motor at partial load it maintains the coolant temperature at a consistently high level; at full load, high engine speeds or high outside temperatures it reduces the temperature and thus ensures performance characteristics which match these conditions.
So, when the coolant reaches a certain temperature, a mechanical thermostat opens. The map-controlled thermostat is “variable” based on input from the engine computer. It runs the engines hot (which is why the radiators also fail) for emissions. However, when the electronic thermostat fails, it may continue to run the engines hot without opening up “at full load, high engine speeds or high outside temperatures.” This might be satisfactory if the driver were alerted to the fact that the thermostat had failed. A trouble code is set in the engine computer, which can be read with a diagnostic tool, but nothing appears on the instrument cluster. So, a failed thermostat can take the engine with it.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: температурата на колата не се вижда на дисплея на Е60
Днес след замерване в движение разбртах следното :на 4-5 чертички съм на 74-6гр и тогава минавам на газ.... това е проблем , трябва да измисля как да излъжа термистора да минава пооо бързо , без нито една или леко се вижда една (така ми стои на мен) съм на 95-96гр на двигателя , и варира спрямо изходната температурана антифриза... която странно защо се покачва чак след като колата загрее до 90++ после и тя почва да варира , довечера ще кача скрийнове да видите дали и при вас е така или на мен нещо ми е тръгнало.
Маслото в нормалнио каране 88-90гр.
П.С. става въпрос за бензинов М54
Маслото в нормалнио каране 88-90гр.
П.С. става въпрос за бензинов М54
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани