Съединител?
Модератор: bum_bum
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Съединител?
Аз се убих да пускам теми,ама ми се пише тия дни
Та нека спретнем една дискусия - какъв съединител може да бъде ОК при мен - от това което аз съм стигнал мисля че САКС - би се държал ОК - поне имам опит че деянат - там лудия ми пускаше идеи за нещо по-добро/скъпо та някой да се вкл. с цени?марки?

Та нека спретнем една дискусия - какъв съединител може да бъде ОК при мен - от това което аз съм стигнал мисля че САКС - би се държал ОК - поне имам опит че деянат - там лудия ми пускаше идеи за нещо по-добро/скъпо та някой да се вкл. с цени?марки?
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
BABATA написа:.. за регулар бмв сакс знам че е достатъчно добро .. но за турбо и по-мощно вече може би има .. други марки;)аз само малко оффтопик .. как се разбира че е за смяна съединителя?
Като тръгна най-лесно го осещам на видоки предавки - на 3-та от 2500рпм давам газ до край и виждам как като дойде бууст-а стрелката на оборотите върви доста по напред от колкото аз


При теб пак така,
само дето при мен има една аномалия:
като я подкарам на яка газ и спира да изпуска

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
BABATA написа:.. за регулар бмв сакс знам че е достатъчно добро .. но за турбо и по-мощно вече може би има .. други марки;)аз само малко оффтопик .. как се разбира че е за смяна съединителя?
Като тръгна най-лесно го осещам на видоки предавки - на 3-та от 2500рпм давам газ до край и виждам как като дойде бууст-а стрелката на оборотите върви доста по напред от колкото аз


При теб пак така,
само дето при мен има една аномалия:
като я подкарам на яка газ и спира да изпуска

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
bawareca написа:Като я подкараш на пълна ръчка и няма ударни натоварвания и затова държи завалията. А като удари рязко буста и изпуска.
Иначе повечето турбо конверсии карат със сток притискател и често сток ферродов.
Иначе има при мойте хора мноо приятни феродови доказали качествата си в поне 5-6 коли вече.
Кире добре бате - аз така или иначе ми е ясно къде ще се прави,ама си събирам мнения-следващата седмица...
Съединител можеш да си вземеш за около 200лв такъв като моя ->
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... gauges.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... gauges.jpg
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
KAMIKADZE написа:Съединител можеш да си вземеш за около 200лв такъв като моя ->
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... gauges.jpg
А той какъв е и откъде?
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
bawareca написа:Ей тоа Камикадзето направо на пистовия шампионат та прати ве![]()
Моя сток притискател със въпросния усилен феродов държи 300+ на тегло 1700+ без никви проблеми и може да се кара всеки ден по колкото си искаш км. Което е трудно да се каже за керамиката
Добре Кирчо,кажи ми една цена всичко на ЛС да дойда да го направим някой ден?
А този на камикадзето що да не се кара всеки ден колкото си искаш


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
DA WOLF написа:то притискателя катчели е по-важен....
Определено си МНОГО прав. Знаете ли каква "красота" е керамика със сток притискател? Не, щото съм виждал как керамиката става на трътка, защото притискателят е изпуснал и е имало scattering

Освен това керамиката трябва да се пази - не може да има качване по бордюри, опити за тръгване с мръсна газ на полусъединител и пр. Това сигурно повечето четящи го знаят, ама аз обичам да си казвам, дори с риск да бъда досаден...
Моят съвет (от личен опит) е да наблегнете на притискателя, а пък керамика лесно ще сложите...А, и керамичните съединители също имат нужда от 100-200 километра благо каране преди да им скъсате шортите - то е малко като с накладките...
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани