Съединител?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Съединител?

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 11:46

Аз се убих да пускам теми,ама ми се пише тия дни :uups:
Та нека спретнем една дискусия - какъв съединител може да бъде ОК при мен - от това което аз съм стигнал мисля че САКС - би се държал ОК - поне имам опит че деянат - там лудия ми пускаше идеи за нещо по-добро/скъпо та някой да се вкл. с цени?марки?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 19 Окт 2005, 12:59

.. за регулар бмв сакс знам че е достатъчно добро .. но за турбо и по-мощно вече може би има .. други марки;)

:OT: аз само малко оффтопик .. как се разбира че е за смяна съединителя?

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 14:02

BABATA написа:.. за регулар бмв сакс знам че е достатъчно добро .. но за турбо и по-мощно вече може би има .. други марки;)

:OT: аз само малко оффтопик .. как се разбира че е за смяна съединителя?


Като тръгна най-лесно го осещам на видоки предавки - на 3-та от 2500рпм давам газ до край и виждам как като дойде бууст-а стрелката на оборотите върви доста по напред от колкото аз :mhihi: -задържам на едно положение газта-стрелката ме настига и после пак така.... :lol:

При теб пак така,
само дето при мен има една аномалия:

като я подкарам на яка газ и спира да изпуска :roll:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 14:02

BABATA написа:.. за регулар бмв сакс знам че е достатъчно добро .. но за турбо и по-мощно вече може би има .. други марки;)

:OT: аз само малко оффтопик .. как се разбира че е за смяна съединителя?


Като тръгна най-лесно го осещам на видоки предавки - на 3-та от 2500рпм давам газ до край и виждам как като дойде бууст-а стрелката на оборотите върви доста по напред от колкото аз :mhihi: -задържам на едно положение газта-стрелката ме настига и после пак така.... :lol:

При теб пак така,
само дето при мен има една аномалия:

като я подкарам на яка газ и спира да изпуска :roll:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 19 Окт 2005, 16:17

Като я подкараш на пълна ръчка и няма ударни натоварвания и затова държи завалията. А като удари рязко буста и изпуска.
Иначе повечето турбо конверсии карат със сток притискател и често сток ферродов.
Иначе има при мойте хора мноо приятни феродови доказали качествата си в поне 5-6 коли вече.
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 19:36

bawareca написа:Като я подкараш на пълна ръчка и няма ударни натоварвания и затова държи завалията. А като удари рязко буста и изпуска.
Иначе повечето турбо конверсии карат със сток притискател и често сток ферродов.
Иначе има при мойте хора мноо приятни феродови доказали качествата си в поне 5-6 коли вече.


Кире добре бате - аз така или иначе ми е ясно къде ще се прави,ама си събирам мнения-следващата седмица...

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 19 Окт 2005, 20:01

Съединител можеш да си вземеш за около 200лв такъв като моя ->
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... gauges.jpg
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 20:20

KAMIKADZE написа:Съединител можеш да си вземеш за около 200лв такъв като моя ->
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... gauges.jpg


А той какъв е и откъде?

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 19 Окт 2005, 21:06

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 19 Окт 2005, 21:29

Ей тоа Камикадзето направо на пистовия шампионат та прати ве :mhihi:
Моя сток притискател със въпросния усилен феродов държи 300+ на тегло 1700+ без никви проблеми и може да се кара всеки ден по колкото си искаш км. Което е трудно да се каже за керамиката :help:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 21:31

bawareca написа:Ей тоа Камикадзето направо на пистовия шампионат та прати ве :mhihi:
Моя сток притискател със въпросния усилен феродов държи 300+ на тегло 1700+ без никви проблеми и може да се кара всеки ден по колкото си искаш км. Което е трудно да се каже за керамиката :help:


Добре Кирчо,кажи ми една цена всичко на ЛС да дойда да го направим някой ден?

А този на камикадзето що да не се кара всеки ден колкото си искаш :?: :uups:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Окт 2005, 23:06

OMP e моя притискател от италия поръчан (чаках 2 месеца) 380лв ми излезе - упускане няма...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 19 Окт 2005, 23:59

Моя феродов диск пък е от МВ 508D (4,5-5 t. truck) :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 20 Окт 2005, 0:14

то притискателя катчели е по-важен....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 20 Окт 2005, 0:41

DA WOLF написа:то притискателя катчели е по-важен....


Определено си МНОГО прав. Знаете ли каква "красота" е керамика със сток притискател? Не, щото съм виждал как керамиката става на трътка, защото притискателят е изпуснал и е имало scattering :mhihi:
Освен това керамиката трябва да се пази - не може да има качване по бордюри, опити за тръгване с мръсна газ на полусъединител и пр. Това сигурно повечето четящи го знаят, ама аз обичам да си казвам, дори с риск да бъда досаден...

Моят съвет (от личен опит) е да наблегнете на притискателя, а пък керамика лесно ще сложите...А, и керамичните съединители също имат нужда от 100-200 километра благо каране преди да им скъсате шортите - то е малко като с накладките...

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook