смяна на Же троник с Мо троник ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

смяна на Же троник с Мо троник ?

Мнение от DEFLEPPARD » 25 Сеп 2005, 16:32

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... A%F6%E8%FF

това е което намерих по темата, но не всичко ми стана ясно :(
основния въпрос е ако реша да сменям инжекцията какво точно ми трябва освен самата инжекция, ако може да ми изредите във вид на списък всички датчици, компютри и други джаджи ? :uups:

П.С. става дума за 323и 83-а някой ако не е разбрал :)

замалко да забравя, разликата в конете всички я знаем 139 -> 150,
но въртящия момент какъв е при двата варианта ?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Сеп 2005, 8:43

Така... малко закъснял отговор но има една приказка:
"По-добре късно отколкото никога... казал човека и легнал на релсите зад отминаващият влак" :mhihi: :mhihi: :mhihi: до тук с шегите ;)

Няма 323-ка с Мотроник ;) Всичките са с LE-Jetronic ;)
Принципно да ти кажа гледах гледах разлика в двигателите, степен на сгъстяване не намерих поне в Аутодата :roll: Може би разликата в конете идва само като разлика в версията на инжекцията :roll:
Аз лично не вярвам много на Аутодата защото както не малко хора знаем в двигателите се монтират доста различни чешити бутала :arrow: с плоско чело, има видове с леко изпъкнало чело и засек за изпускателния клапан... може би от там идва разликата в конете но 323-ка с Мотроник няма :roll:
Понеже сам си си отварял двигателя и си виждал буталата можеш ли да опишеш как изглежда челото на буталото :?: :arrow: Равно ли е или е леко задигнато в средата с въпросния "полумесец" за изпускателния клапан :?:
Ако монтираш Мотроник може и да ти тръгне по-добре колата но според мен не си заслужава :arrow: много голяма е инвестицията и разликата няма да е голяма пък и там идват въпроси с ламбда сонда и т.н. :roll:
Мотроника е по-добър щото нямаш делко долу ниско дето като минеш през локвата и после кълцаш на 4 цилиндъра :mhihi:

Ако си спомняш как изглеждаха челата на буталата напиши и може да измизлим нещо... пък може да се развихри темата и да се включат и други хора дето също знаят пък не им се пише още :winky: :D

П.С. Аз имам М20Б23 с Мотроник от М20Б20 и не може да го храни с бензинец достатъчно :roll: Ако се сложат дюзи и ЕКУ от М20Б25 може би ще тръгне повече на висока скорост :roll:
Преди повече от 230 не щеше да дигне пустата му кошница (е и с недеистващ TPS 8) но аз съм реалист човек и мисля че повече от 230 по равно няма да направи и някой топъл ден като се опарича ще махна разните му там допулнителни неща по пътя на въздуха преди дросела и ще сипя 98 и ще излезна да я тествам... макар че бабичката вече я мързи и не става много за това :mhihi: )

Дилян Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Сеп 2005, 10:22

това за локвата не е вярно, тествал съм го :mhihi:

според мен за мотроника един от сериозните проблеми освен да си намериш всички части, щото ще трябва да смениш абсолютно всичко- дебитомер, дюзи, регулатор на налягането, горивопровод, TPS, темп сензори, клапан за празен ход, кабели и един бог знае още какво.... че трябва да имаш датчик за положението на коляновия вал, т.е. трябва да се смени маховика.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 27 Сеп 2005, 17:09

буталата са ми с леко изпъкнала част в средата с "дупка" за клапана
прилагам снимка от която не става ясно но все пак...
Изображение
П.С. другото е от м20б20

П.С.2 данеби да искаш да ми кажеш че колата ми може да вдигне 230км/ч ? :shock: :twisted: :twisted:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Сеп 2005, 22:50

такива ли са ти буталата...
Набързо ги драснах ама горната рисунка където е зачертаното с червено е леко изпъкналата част а на долната е буталото погледнато отгоре и се вижда засека за клапана
П.С. Ще вдигне 230 ако е читав двигателя и ако си с подходящия диференциал в което съм почти сигурен... ще ги вдигне и пушек ще се вдига :mhihi: Мойто дето е комби и не мое да се нахрани хубаво ги направи с 4-ма човека ... е по леко нанадолно ама да не забравяме че не работеше ТПС ключето и на 4-та на 5500 превключвам щото спира да ускорява :mhihi: А на 5-та до към 5600 с триста зора :twisted:
Ама след като го отремонтирах как се режеше и на 4-та до прекъсвач :twisted: Лелее само чакам подходящ момент и ще и сцепа ....лното отверстие :confused: :winky: :twisted:

Дилян Пенчев
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 28 Сеп 2005, 7:41

Penchev написа:...
по принцип такова ми е буталото обаче окръжността на изпъкналата част е по-малка в сравнение с тая на самото бутало и полумесеца за клапана е по в края и завъртян по по-различен начин, а изпъкналото е съвсем малко, може би около 1-2 мм

П.С. как така 230... че той километража ми е до 220 бре :mhihi:
диференциала ми е 3.91, ш-ПЕРНАТ :mhihi: ама не знам скоростната каква е :(

П.С. айде снимка и на табелката на дифф-а :)
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook