E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 03 Апр 2010, 18:36

Днес вдигнах налягането на 1 бар. Резултата бе че чисто новият съединител се омазва яката на това налягане. И бензиновата помпа също вика амин и се тавани :mhihi: :mhihi: Тая седмица свалям кутията и да видим къв съединител ще мисля и ще си търся и по яка бензинова помпа :lol:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 03 Апр 2010, 18:52

slavianko написа:Днес вдигнах налягането на 1 бар. Резултата бе че чисто новият съединител се омазва яката на това налягане. И бензиновата помпа също вика амин и се тавани :mhihi: :mhihi: Тая седмица свалям кутията и да видим къв съединител ще мисля и ще си търся и по яка бензинова помпа :lol:


почна се :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 03 Апр 2010, 19:54

slavianko написа:Днес вдигнах налягането на 1 бар. Резултата бе че чисто новият съединител се омазва яката на това налягане. И бензиновата помпа също вика амин и се тавани :mhihi: :mhihi: Тая седмица свалям кутията и да видим къв съединител ще мисля и ще си търся и по яка бензинова помпа :lol:


Славяне съединител под 2000 лв,няма да ти свърши работа,поне така са ми казвали. А бензинова помпа ще си намериш лесно.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от nikoror » 04 Апр 2010, 6:27

какви са тия съединители за по 2000 лева :shock: то с олекотения маховик ще излезе по-евтино. sachs м5 комплекта е 500$...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///peter » 04 Апр 2010, 16:50

Држи, държи ;)
Аз съм харесал от щатско стейдж 3 за по 300$

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Митко Стоянов » 06 Апр 2010, 10:15

kirililiev написа:
nikoror написа:какви са тия съединители за по 2000 лева :shock: то с олекотения маховик ще излезе по-евтино. sachs м5 комплекта е 500$...

и с тоз м5 комплект като земе да държи :mhihi:
Кире, ти къде прочете, че не държи?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 06 Апр 2010, 16:36

...
Последна промяна kirililiev на 07 Апр 2010, 19:28, променена общо 1 път

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Митко Стоянов » 06 Апр 2010, 17:08

Точно от М5 Е28 съединитела (240мм) е доста издържлив на натоварване. На Краси на М106-тицата сложиме такъв по препоръка на ТОМ, може да го питаш за впечатления, ако имаш желание.

ЕГН-тата и адресите може да си ги запазиш за лексикона :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от oxam » 06 Апр 2010, 18:56

kirililiev написа:
mitko_n1 написа:Точно от М5 Е28 съединитела (240мм) е доста издържлив на натоварване. На Краси на М106-тицата сложиме такъв по препоръка на ТОМ, може да го питаш за впечатления, ако имаш желание.

ЕГН-тата и адресите може да си ги запазиш за лексикона :mhihi:


на третата вечер на аладжата вече беше приплъзнал,може да го питаш как миришеше на феродо,добре че го спря навреме и не беше късно :mhihi:
преставям си в е34 на 17/245,255 на някой завой с 50,60 да набиеш трета и да се мъчиш да вадиш пушак :mhihi:,питай ремуса ако искаш,неговата кола е по лека от е34 с 200 кила и кара с не дотам широки гуми.при е34 за да е конкурентно за дрифт гумата трябва да е от 235,245 нагоре,тва купе си е сериозно ;) то ясно че може да се сложи съединител от м5 ама си е чист компромис,ще ти стиска ли с 60 на трета да набиеш шута.....кое ще се запали,гумите или съединителя ;)


абе виждаме че много знаеш ама недей така с рогата - съединител от закс рейсинг хеви дюти без пружини за м5 държи на 450++ коня и 550++ нМ, отзад дрифтя с 275/30/19 и на трета пали гумите а не съединителя.....минал съм 11.000 километра досега (доста по писти и дрифт дни) и не приплъзва....а нали се сещаш че е хубаво да минеш 400-500 километра преди да почнеш да го пържиш...нищо чудно че на третата вечер е дал фира.....а и за каква трета с 50-60 км/ч говорим - човекът не е с 520ка все пак......

а славяне комплектът струва 400 евро така че слагай смело + е доста приятен за каране в градски условия (на пълната керамика ще и видиш сметката много бързо)
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 07 Апр 2010, 1:21

На мен ремуса ми каза че трябва съединител за 2000 лв,каза че всичко под тия пари става на кайма...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от oxam » 07 Апр 2010, 13:48

BULL3T написа:На мен ремуса ми каза че трябва съединител за 2000 лв,каза че всичко под тия пари става на кайма...


хммм а ако е за 1995.99 лв дали ще издържи??? никорор имаше предвид закс рейсинг за 500$ който е за е34 м5, а някой друг почна да говори за е28 м5....

както и да е - за 2000 лева се взима многодисков съединител, за 800лв се взима закс който си държи спокойно и може да се кара градско.

и иначе като питаш ми се събират 7-8 дрифт дена със средно 3 чифта 275/30/19 на ден...та ти смятай дали не е видял зор.....не говоря за още 15+ трак дни и доста градско
Изображение Изображение Изображение Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Митко Стоянов » 07 Апр 2010, 14:12

kirililiev написа:ква е таз кола с тез гумета дет държи,давай я на наща писта за тестове и да се оборудваме с по една такава и един такъв съедините,аз ще сложа гумите,само да питам за всеки случай,да не би да визираш кола без турбо случайно :roll:
Кире, за тая кола трябва да станеш любовница на някой заможен арабски шейх :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от oxam » 07 Апр 2010, 17:36

kirililiev написа:
mitko_n1 написа:
kirililiev написа:ква е таз кола с тез гумета дет държи,давай я на наща писта за тестове и да се оборудваме с по една такава и един такъв съедините,аз ще сложа гумите,само да питам за всеки случай,да не би да визираш кола без турбо случайно :roll:
Кире, за тая кола трябва да станеш любовница на някой заможен арабски шейх :mhihi: :mhihi: :mhihi:


не схващам нещо сърказма ти,много е скъпа или много върви....


нито е много скъпа, нито много върви...25к евро и е твоя...з3м купе с г-повер ево 3 кит....с50б32 на 1 бар, с охлювен компресор (мдам прав си че няма турбо).

ама малко много се отклонихме от темата...славяне слагай каквото решиш, аз споделих моя опит
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от oxam » 07 Апр 2010, 17:54

kirililiev написа:
oxam написа:
kirililiev написа:
mitko_n1 написа:
kirililiev написа:ква е таз кола с тез гумета дет държи,давай я на наща писта за тестове и да се оборудваме с по една такава и един такъв съедините,аз ще сложа гумите,само да питам за всеки случай,да не би да визираш кола без турбо случайно :roll:
Кире, за тая кола трябва да станеш любовница на някой заможен арабски шейх :mhihi: :mhihi: :mhihi:


не схващам нещо сърказма ти,много е скъпа или много върви....


нито е много скъпа, нито много върви...25к евро и е твоя...з3м купе с г-повер ево 3 кит....с50б32 на 1 бар, с охлювен компресор (мдам прав си че няма турбо).

и с този съединител и с тези гуми държи?явно нещо концепцията е объркана или не ползваш колата по правилния начин :mhihi:


100%...само моля те го обясни на г-повер, сигурен съм, че с радост ще приемат съвети от теб, о велики боже на съединителите...и ако те те послушат ще ти дам телефона на bmsport, evolve и ca-automotive, че явно и на тях концепцията не им е ясна и всеки път нещо бъркат :mhihi: :mhihi: :mhihi:

а колата я ползвам само за да си карам кучето на зъболекар....на писти и дрифт ходя с хайлукса, че съединителят му държи повече :winky:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 07 Апр 2010, 19:12

Що ме карате да заключвам темата :confused:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook