Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
ico318 написа:Daniel S написа:Място в коша има и мисля че ще е достатачно,колкото до М45 има доста хора които ме посъветваха от Ц-класа (180;200 или 220) тя ще държи до 0.5-0.6 което ка то за начало е добре защото може ка то за начало да не влизам в прекалено много расходи ка то Мегаскурт и др такива .От мерцедеса компресорите съ добри защото не съ натоварвани мн а и могат да се намерат на добра цена .Колкото до кулера може да не се слага кулер но....... всички знаем за какво служи кулера така че няма смисъл да обяснявам да ли е нужно кулера е мн хубаво нещо.Относно расхода на гориво очаква се да е към 16-20 но това е нормално за такъв тип автомобил.
в общи линии всичко,което те посъветвах да не правиш,ти си ми обяснил колко е хубаво .сам си решаваш..... с този мерцедесовия с предавка 1,67 едва стигам 0,5 бара на м40 мотор.ще му правя нова шайба за 2:1,за да стигна до към 0,7.твоя мотор иска по-голям дебит и тоя компресор ще умре....ще свири като на пиян жп-ец свирката и я докара 0,5,я-не.това на високи обороти.иначе-към 0,3...пак се чувства явно,но дали си заслужава...колегата е прав за стойката-проблем ми е и утре ще си уплътня неделята с усилване.разхода при мен е по-голям,от този,които си си пожелал.верно-на къси разтояния в града предимно,но е над 20.чакам резултат.успех!
Питайте патило а не старило МОмчето много хубаво ти е написал по-горе с ГОЛЕМИ букви какво да не правиш и ти верно точно това правиш
М45-цата ще я изпържиш жестоко във високите обороти и ще е ниско кпд-то и голяма температура на 2 литра матор
М90 не е също твоят компресор щото е огромен и краде мноу коне - той е за големи матори
ПОмпресора трябва много точно да се подбира спрямо обема на мотора, оборотите в който искаш да печелиш мощност като се гледа перформънс картата на компресора
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Ок колеги не скачаите веднага де,все още всичко е в проучване кое защо и така на татак .До момента съм благодарен на всички тъи ка то разбрах предимствата и недостатъците на въпросните компресори.Тъи ка то колата ще се кара между 4000-7000 оборота значи трябва М90 въпреки че се вижда на графиките се въжда , че и при него над 5500 гривата се губи но това ще се компенсира с шаибите можеби.Идва другия въпрос от каква кола може да се намери такъв компресор ориентировачна цена също така някои има ли нещо в предвит събирам оферти така да се каже
Колкото до интер кулера четах доста за компресорите,турбини ,видове ,вариянти и др такива .При турбо двигателите е належащо да има интеркулер но при механичните компресори не е задължително но това няма смисъл да го опсъждам вие го знаете
п.с Не искам никои да се сърди ,просто споделям и искам да намеря наи добрия вариянт защото грешките струват скъпо.А иначе Е30-иската ми излиза от боя до 1-2 седмици и започвам да я права.
Колкото до интер кулера четах доста за компресорите,турбини ,видове ,вариянти и др такива .При турбо двигателите е належащо да има интеркулер но при механичните компресори не е задължително но това няма смисъл да го опсъждам вие го знаете
п.с Не искам никои да се сърди ,просто споделям и искам да намеря наи добрия вариянт защото грешките струват скъпо.А иначе Е30-иската ми излиза от боя до 1-2 седмици и започвам да я права.
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Питайте патило а не старило МОмчето много хубаво ти е написал по-горе с ГОЛЕМИ букви какво да не правиш и ти верно точно това правиш
[/quote]
за големите букви се извинявам-късно се усетих и не ми се пишеше наново ,но стоя твърдо зад това,което съм написал.вижте и темата на том за "по-скромното" -0,5 и дотам.....на ис.на м50 колко ще е?м40,м43май са тавана на мерцедесовия итън.аз като го купувах,а и до скоро си мислех,че е м62,но май си е 45.чудех се защо при теао на същия мотор,същата предавка и с истински м62 стига 0,9,а аз съм далече.....колко пъти пробвах за издишане.....приятелю,ако си търсил по форумите компресор,потърси teao.
[/quote]
за големите букви се извинявам-късно се усетих и не ми се пишеше наново ,но стоя твърдо зад това,което съм написал.вижте и темата на том за "по-скромното" -0,5 и дотам.....на ис.на м50 колко ще е?м40,м43май са тавана на мерцедесовия итън.аз като го купувах,а и до скоро си мислех,че е м62,но май си е 45.чудех се защо при теао на същия мотор,същата предавка и с истински м62 стига 0,9,а аз съм далече.....колко пъти пробвах за издишане.....приятелю,ако си търсил по форумите компресор,потърси teao.
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
В тези графики за мощността дето съм пуснал по-горе да не реши някой че това е мощността която дава компресора?
Това е мощността която ви краде от моторя за да направи упоменатият бууст при посочените обороти
Сиреч ако земеш М90 и моторя ти е малък и въртиш компресора на ниски обороти ще краде повече отколкото другия при по-високи Сините карти са за КПД-то при оборотите на компресора и прешър ратиото
Това е мощността която ви краде от моторя за да направи упоменатият бууст при посочените обороти
Сиреч ако земеш М90 и моторя ти е малък и въртиш компресора на ниски обороти ще краде повече отколкото другия при по-високи Сините карти са за КПД-то при оборотите на компресора и прешър ратиото
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
абе колеги кажете от какво да се търси м62 или м90 механичен компресор също така и някаква уриентировачна цена ако някои знае
- doktor e30
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 11.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Хубаво си го намислил с компресор но нека да е с м62, ще тръгва много по добре още от ниски обороти отколкото с м45, ще ти трябва кулер или чилар иначе ще имаш огромни загуби след 0,5bar. Не гледай американските машини там итан м62 слагат на двигатели 3,2 литри и нагоре така налягането не минава 0,4 0,5bar не е толкова голяма температурата и не се занимават да ги олаждат,друго е на 0,8 -1,0bar. Събираи смело много е хубаво да разполагаш с мощноста на двигагателя още на 2500 оборота.
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
колеги спрал съм се на Итън М62 гледах четах и наи доброто е М62 както колегата казва по горе.Проблема е че маи ще е от мерцедес все още не знам от каква да го търса и това само ми идва на ума .Ще побликувам един саит на итън с всичките модели от 3-то и 4-рто поколение компресори.Ка то за начало ще е без кулер тъи ка то двигателя няма да го отварам за момента и ще е стандарт 0.4-0.5 бара по късно ще пусна саита с графиките и обяснения за всеки един итан
- doktor e30
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 11.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
търси колегата teao мисля че има м62 със клапа е за свободен ход.
- doktor e30
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 11.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
търси колегата teao мисля че има м62 със клапан за свободен ход.
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
тоя сайт е четен вече доволно.да те попитам за найсти път-потърси ли теао?какво те интересува от какво е-важното да е 62.изкачат по форумите-както тука,така и в тунинг.бг,дрифтинг,перформанс,а сигурно и другаде.предполагам,м50 ще държи на 0,5 бара сток.това прави 200+к.с. и доста н.м. още от 1500-2000 оборота.изниква,за мен,въпроса-трябват ли му на едно е30 повече и има ли смисъл риска от повече надуване?ако ти е свестен мотора и не издевателстваш непрекъснато над него,те очаква дълга радост с не много средства.и колата ще си навървява яко...при това налягане,въобще не трябва кулер.по-добре обърни внимание на входящия въздух.полезни са и други неща-например хриле на капака,обърнати назад-особено,ако си с клима в жегите е ужас.казват,че сваля темп. в коша с 10-20 градуса,което е много...ако ще взимаш мерцедесов,гледай да е с входящия и изходящ колектор-комплект-ще са ти полезни.като пари-между 400 и 600лв,но съм виждал обяви и по 800-900лв.криза е и мисля,че 500лв за итън62 в добро състояние с байпас е добре.за жалост без колектори,защото ще е от щатско и вероятно е бил направо на блока.действай да видим вече
- doktor e30
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 11.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Пожелавам ти успех с започнатото начинание, та да има още една компресорна е30ка ще следя темата с интерес защото и аз подготвям нещо подобно.
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
за да не си помислите че съм некакъв семкаджия ,да споделя колата тази седмица требва да си я взема от боя.След това започва великото търсене и монтиране на ЩУРОТИЯТА
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Daniel S написа:за да не си помислите че съм некакъв семкаджия ,да споделя колата тази седмица требва да си я взема от боя.След това започва великото търсене и монтиране на ЩУРОТИЯТА
ако си приключил със семките,започна ли да правиш оная работа с итъна?
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: Механичен компресор за Е30 М50В20 съвети моля
Daniel S написа:за да не си помислите че съм некакъв семкаджия ,да споделя колата тази седмица требва да си я взема от боя.След това започва великото търсене и монтиране на ЩУРОТИЯТА
Ако моя не надуе колкото искам след като оправя байпаса може да ти пусна една оферта
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани