Волан без еърбег, на кормилен прът с еърбег.
Модератор: Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Re: Волан без бег, на кормилен прът със бег.
///peter написа:Аз не разбрах мулти ли е или не, че ако е мулти е друга бира, но архитекта нали е много добар, ще му каже
а бе, да се поддържа духа на подфорума-той милти нео може да върже
......................................
На истинската тема заглавието би било:...''преправяне шлещите на волан''.......или неещо подобно

by ''kompleksa''
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Re: Волан без еърбег, на кормилен прът с еърбег.
Стоянчо , ако направиш нещо подобно направо ще ме е страх да излизам по улиците да се движа  
 
Всякакви побългарявания по кормилното управление и особенно по кормилната колона в контакта с волана са абсолютно недопустими
 
Аз бях купил преди година , супер маняшкия (даже за мен ,най-хубавия оригинален волан за Е34) на Nardi пред който Мтехник 2 бледнее и по ергономия и по дизайн и понеже беше от Е34 ///М5 без възд.възглавница нямаше как да влезе на моите шлици 21 мм диаметър на кормилния вал , дълго време ме "стягаше сърцето" , тъгувах по него ,че не можех да го сложа директно , дадох го на брат ми на Е30-ската за една седмица да го покара а той пък се влюби в него (той е с Мтехник 2) и накрая го продадох на Сашо Plague на бързия туринг , но той си жертва кормилната колона и въздушната възглавница
  , като я замени с такава за без въздушна възглавница - диаметър 16 мм и сложи волана ,като до ден днешен кара така  
 Аз съм влюбен в този волан ,но държа преди всичко на възглавницата ,ако един ден си купя Е34 без възглавница добре , но да я махна за такова нещо  
 
Сашо в момента си кара автомобил с оригинални части/запресовки/контакти по колоната и всичко е точно ,но ти да побългаряваш - недей
 
Георги Пенчев
			
		
 Всякакви побългарявания по кормилното управление и особенно по кормилната колона в контакта с волана са абсолютно недопустими
 Аз бях купил преди година , супер маняшкия (даже за мен ,най-хубавия оригинален волан за Е34) на Nardi пред който Мтехник 2 бледнее и по ергономия и по дизайн и понеже беше от Е34 ///М5 без възд.възглавница нямаше как да влезе на моите шлици 21 мм диаметър на кормилния вал , дълго време ме "стягаше сърцето" , тъгувах по него ,че не можех да го сложа директно , дадох го на брат ми на Е30-ската за една седмица да го покара а той пък се влюби в него (той е с Мтехник 2) и накрая го продадох на Сашо Plague на бързия туринг , но той си жертва кормилната колона и въздушната възглавница
Сашо в момента си кара автомобил с оригинални части/запресовки/контакти по колоната и всичко е точно ,но ти да побългаряваш - недей
 Георги Пенчев
Re: Волан без еърбег, на кормилен прът с еърбег.
мога само да се присъединя към Penchev...
Абсолютно всякакви преправяния или побългарявания са както недопустими, така и забранени по нормалните държави. Направо главата не ми го побира, как ти идват такива диви идеи, при положение, че явно това не ти е силната област.
			
		Абсолютно всякакви преправяния или побългарявания са както недопустими, така и забранени по нормалните държави. Направо главата не ми го побира, как ти идват такива диви идеи, при положение, че явно това не ти е силната област.
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
Re: Волан без еърбег, на кормилен прът с еърбег.
е още от вчера съм се примирил - вижте в продава какъв волан хубав съм пуснал  
  
  
  
 
и сега се търси хубав бегов волан с 4 лъча отново, защото иначе няма как наистина.
пък щом екстрата е налична ще има снимков материал
			и сега се търси хубав бегов волан с 4 лъча отново, защото иначе няма как наистина.
пък щом екстрата е налична ще има снимков материал

			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			