Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
всеки кара на каквото реши мой човек ,поне не карам 15+ годишно БМВ/Ауди правейки се на гъзар
навремето който караше дизел му се смееха щото пушеше и тракаше а сега никой не се смее ,даже напротив ... а фактите по темата са че няма никакъв технически проблем да си сложи газ човека

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Големи разбирачи са всички ... а общо взето не знаят какво се случва под капаците им ... единия чел на капачката кво пише хаха ... е па то пише да караш с 15ки джани ... къде си ги сложил тия 18ки-19ки? Газовате се избива адски бързо ... тия дето правят по 500км на месец изобщо да не коментират за икономия ... такива дето карат само в квартала около кафетата са ми ясни. Аз правя по около 35000 на година ... ха сега сметни, ако си взема една кола ... сложа и газов инжекцион и я карам 3-4 години ... колко ще съм спестил?
И тя газовата в края на пробега не се изпарява ... може да си я преместиш на следващата кола ... може да я продадеш ... или може някой да я оцени като продаваш колата ... понеже не всички са анти газ ... та ми е интересно, като някой почне да смята за колко се избива ... все едно ще я караш само 1 година и след 1 година тя се изпарява яко дим. хехе
Колкото и да ти е чудно доста по-заможни хора от повече тук, в Германия си карат М-ки на газ ... дреме им на гъза ... карат бърза кола и евтино. А па вие си се кефете на 320д ... ония нека е комплексар с 300+ коня под капака ... на газ. хехе Ако караш М-ка нон стоп на цялата газ ... и в тоя режим ти дава 25-30 на 100 ... сещаш ли се вече за каква икономия говорим? И съм сигурен, че ще е дал за подръжка много по-малко пари от колкото всеки с 320д ...

Колкото и да ти е чудно доста по-заможни хора от повече тук, в Германия си карат М-ки на газ ... дреме им на гъза ... карат бърза кола и евтино. А па вие си се кефете на 320д ... ония нека е комплексар с 300+ коня под капака ... на газ. хехе Ако караш М-ка нон стоп на цялата газ ... и в тоя режим ти дава 25-30 на 100 ... сещаш ли се вече за каква икономия говорим? И съм сигурен, че ще е дал за подръжка много по-малко пари от колкото всеки с 320д ...
Последна промяна Sherman на 02 Яну 2010, 17:30, променена общо 2 пъти
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Zagy написа:Единствения проблем на газта е, че изсушава мотора отвътре. Всичко останало е в плюс пред бензина. Но ако се кара от време на време на бензин няма да има никакъв проблем.
Нова 20 ... изсушава мотора? Баце каква е тая глупост? Напротив ... бензина мие маслото от стените на цилиндрите ... при газ го няма тоя момент и има по-малко триене.Единствения проблем е малко по-високата температура на горене ... и от там коли с калпави клапани имат проблем след повечко време ... и по-сбъркани горивни карти и аванс.
Може би имаш предвид, че изсушава инжекторите ... това е друго нещо ... но газовите инжекциони винаги палят първо на бензин до като колата загрее до към 30 градуса.Демек колата редовно вкусва бензинец ... пък и да ти се позапуши някой бензинов инжектор ... ти нали караш на газ ... а като се запуши много ... отиваш да ти почистят инжекторите за 10лв на брой и готово....
- vanso
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.10.2009
- Местоположение: svilengrad
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 E46
- Мечтае да кара: BMW Z7 .BMW X6
- Детайли за колата: ЧЕРНА БАВАРКА С ДЕСЕН ВОЛАН
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
брей май наистина сте полудели.абе хора какво толкова лошо има да се кара на газ немога да разбера.тези коли да не искате да ви надживеят.та двигатели има колкото щеш-махаш и слагаш. 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Sherman написа:.. единия чел на капачката кво пише хаха ... е па то пише да караш с 15ки джани ... къде си ги сложил тия 18ки-19ки? Газовате се избива адски бързо ...
При мен пише, че може и с 18ки да си карам

Темите за газта се развиват по един и същи начин винаги, във всеки подфорум..... както казах всеки сам си избира какво да прави. Но някой да каже, че на газ е по-добре от на бензин за техническото състояние на мотора .... това вече не е вярно.
А относно дали може на Н42 да се сложи газ - те на Кайен Турбо слагат, вие за тоз мотор се чудите
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
повечето го имат Е46 за космически кораб .. а Н42 скоро ще чукне 10 години ,не е няква извънземна технология 

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
стига с тия разправии, придържайте се към темата
Sherman не знам защо подхвана 320д тук, при положение, че никой от пишещите в тази тема не кара 320д
сигурно ти е навик от Е36-ците (320)
Все пак ако мислиш да изграждаш и тук някакъв образ на една от най-масовите коли в форума, мисля че санкциите няма да закъсенят
Sherman не знам защо подхвана 320д тук, при положение, че никой от пишещите в тази тема не кара 320д
сигурно ти е навик от Е36-ците (320)

Все пак ако мислиш да изграждаш и тук някакъв образ на една от най-масовите коли в форума, мисля че санкциите няма да закъсенят
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Ах как се засегна на кола хехе ... еми масово тези с 320д говорят анти газ ... и разправят как са комплексари и скъсани тези, които искат да карат бензин+ газ. Не следа кой какво кара общо взето. Просто се дразня от общи приказки и никой нищо конкретно не може да напише защо е толкова зле да се кара на газ... като го питаш какъв е проблема ... не може да ти посочи точната причина ... а ако каже нещо ... ще е нещо като това, че мотора изсъхва вътре ... става на чируз. 
Иначе не съм анти дизеловите мотори ... мнооо са приятни за каране ... но в никакъв случай не щадят джоба.
Аз примерно се заглеждам по дизели понеже като тръгнеш в чужбина малко тъпо да гледаш нон стоп къде има газ ... ще има ли къде да заредиш и прочие.

Иначе не съм анти дизеловите мотори ... мнооо са приятни за каране ... но в никакъв случай не щадят джоба.

Последна промяна Sherman на 02 Яну 2010, 18:25, променена общо 3 пъти
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Sherman написа:Нова 20 ... изсушава мотора? Баце каква е тая глупост? Напротив ... бензина мие маслото от стените на цилиндрите ... при газ го няма тоя момент и има по-малко триене.Единствения проблем е малко по-високата температура на горене ... и от там коли с калпави клапани имат проблем след повечко време ... и по-сбъркани горивни карти и аванс.
Може би имаш предвид, че изсушава инжекторите ... това е друго нещо ... но газовите инжекциони винаги палят първо на бензин до като колата загрее до към 30 градуса.Демек колата редовно вкусва бензинец ... пък и да ти се позапуши някой бензинов инжектор ... ти нали караш на газ ... а като се запуши много ... отиваш да ти почистят инжекторите за 10лв на брой и готово....
Вярно, че имаше нужда да дообясня, ама ти си ме разбрал правилно (и не е глупост все пак

Трите основни предимства на газта пред бензина са:
1) газта е около 2 пъти по-евтина - тука няма какво да го коментираме;
2) газта НЕ ОТМИВА масления слой от буталата и ризите, за разлика от бензина, но пък маааалко по-бързо скапва маслото поради повишената температура на горене. Скапването е в рамките на пренебрежимо малко ако ползваш качествено масло;
3) малко хора го знаят това - с газ в цилиндъра имаш много по-предсказуем горивен процес. Става дума за това, че газта винаги е хомогенна смес - във всеки цилиндър постъпва винаги еднакво количество и най-важното ЕДНАКВО качествено гориво. За пример - нашият мил роден бензин яко се "кръщава" и в един момент в един цилиндър имаме повече чист бензин, а в съседния имаме попаднал бензин с повече водица - резултата е неравномерна работа и вибрации, които прецакват мотора. С няколко думи - бензина може да го "кръстиш" здраво с вода, а газта с нищо не може да се смеси.
Бензина също има предимства пред газта, но това е вече за друга тема

Si non confectus, non reficiat.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Zagy написа:Sherman написа:Нова 20 ... изсушава мотора? Баце каква е тая глупост? Напротив ... бензина мие маслото от стените на цилиндрите ... при газ го няма тоя момент и има по-малко триене.Единствения проблем е малко по-високата температура на горене ... и от там коли с калпави клапани имат проблем след повечко време ... и по-сбъркани горивни карти и аванс.
Може би имаш предвид, че изсушава инжекторите ... това е друго нещо ... но газовите инжекциони винаги палят първо на бензин до като колата загрее до към 30 градуса.Демек колата редовно вкусва бензинец ... пък и да ти се позапуши някой бензинов инжектор ... ти нали караш на газ ... а като се запуши много ... отиваш да ти почистят инжекторите за 10лв на брой и готово....
Вярно, че имаше нужда да дообясня, ама ти си ме разбрал правилно (и не е глупост все пак). Освен че изсушава инжекторите газта изсушава и де що има гарнитури в контакт с нея.
Трите основни предимства на газта пред бензина са:
1) газта е около 2 пъти по-евтина - тука няма какво да го коментираме;
2) газта НЕ ОТМИВА масления слой от буталата и ризите, за разлика от бензина, но пък маааалко по-бързо скапва маслото поради повишената температура на горене. Скапването е в рамките на пренебрежимо малко ако ползваш качествено масло;
3) малко хора го знаят това - с газ в цилиндъра имаш много по-предсказуем горивен процес. Става дума за това, че газта винаги е хомогенна смес - във всеки цилиндър постъпва винаги еднакво количество и най-важното ЕДНАКВО качествено гориво. За пример - нашият мил роден бензин яко се "кръщава" и в един момент в един цилиндър имаме повече чист бензин, а в съседния имаме попаднал бензин с повече водица - резултата е неравномерна работа и вибрации, които прецакват мотора. С няколко думи - бензина може да го "кръстиш" здраво с вода, а газта с нищо не може да се смеси.
Бензина също има предимства пред газта, но това е вече за друга тема
колега с точка 3 малко не съм съгласен все пак бензина идва от резервоара една помпа го смуче в една рейка влиза как точно в в единия цилиндър ще влезе кофти бензин а в другия хубав ..... а газта се меси в това не се съмнявай
Барай шишарката Минкеее ....
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
anzak написа:колега с точка 3 малко не съм съгласен все пак бензина идва от резервоара една помпа го смуче в една рейка влиза как точно в в единия цилиндър ще влезе кофти бензин а в другия хубав ..... а газта се меси в това не се съмнявай
Пробвай да смесиш бензин и вода в една чаша да видим какво ще се получи. Неслучайно лекарството за вода в резервоара е спирт.
Газта не се меси - когато е в течна форма може и да й слагат някакви говна, но след изпарителя си е точно само газ.
Si non confectus, non reficiat.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
и като ги смесиш и какво ........ бензина е по лек изплува отгоре водата по тежка остава долу само че как в 1ви цилиндър вкарваш кофти бензин а в 2-ри хубав ......
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Има се предвид смесообразуване гориво-въздух. Иначе качеството на бензина е под всякаква критика тук!!!И аз смятам, че на газта може да се разчита повече. Иначе най-сигурен е метана ... природния газ ... просто качеството е едно!!! Но там вече поради бавното горене се губят коне ... и то не малко при високооборотни мотори. Виж, ако се бодне на някое моторче с пикова мощност примерно около 5500об ... може и да не се усети голяма разлика във вървежа ... примерно 328ца.
Но пък и температурата на горене е по-висока и от на газта ... така, че трябва хубави клапани, някои коли нямат проблеми никви ... разни фордове и тойоти съм чувал, че не понасят по-високата температура.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Zagy за газта бъркаш в едно - качеството и реално не се контролира ,сипва се много повече вода от колкото на бензина и не само вода ами и всякакви лайна ,да не говорим за отношението пропан/бутан че никога не отговаря на стандарта - поддържам бензиностанции и газстанции и имам поглед върху горивата ... бензина е много по чист в БГ от газта
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
да, Алекси е прав
не случайно всяка доставка газ идва с различно относително тегло
иначе не съм се засегнал толкова на кола, колкото си спомних едно друго време на форумни войни от което ми се повръща ... ти много добре знаеш за какво говоря
не случайно всяка доставка газ идва с различно относително тегло

иначе не съм се засегнал толкова на кола, колкото си спомних едно друго време на форумни войни от което ми се повръща ... ти много добре знаеш за какво говоря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани