Плоблеми с паленето

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Мнения: 63
Регистриран на: 7.12.2003
Местоположение: София

Плоблеми с паленето

Мнение от Дон Хуан Аматьора » 05 Юни 2005, 0:53

От Известно време имам проблем с паленето....
...стартера върти но докато се запали двигатела минават 6-7 сек. и като че ли се заглъхва и едвам едвам пали все едно не и достига гориво.Странното е че от 10 пъти 2 си пали перфектно :confused:
Дали да не отида на диагностика и каде?
Помагайте :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 730d
Мечтае да кара: E38 740i
Детайли за колата: E38 730d
4/2000

Мнение от VANOS » 05 Юни 2005, 9:40

И при мен беше така. Онзи ден смених дистр. капачка и палец и се оправи - е, иди на диагностика първо, защото никак не са евтини.
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 05 Юни 2005, 19:33

При мен е аукумулатор :roll: Може би пък е твърде слаб за V8, но оттам е проблема, ама така като гледам при теб може и да не е това. :D Другото VANOS ти го написа...
MORE BEER!

кандидат ентусиаст
Мнения: 63
Регистриран на: 7.12.2003
Местоположение: София

!

Мнение от Дон Хуан Аматьора » 05 Юни 2005, 20:00

Дайте съвет къде да отида на диагностика :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 05 Юни 2005, 22:59

Има един човек много е добър, само с БМВ та се занимава, работи или е работил в Дару кар, има си комп. за БМВ та, утре мога да ти дам тел. му

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Здравейте.

Мнение от Joro2004 » 19 Юни 2005, 13:35

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
Попай, даи телефона , или адреса на този човек за диагностиката. Искам да прегледам мотора. Благодаря предварително.
Жоро
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

кандидат ентусиаст
Мнения: 63
Регистриран на: 7.12.2003
Местоположение: София

Ходих на диагностика

Мнение от Дон Хуан Аматьора » 11 Юли 2005, 21:00

VANOS написа:И при мен беше така. Онзи ден смених дистр. капачка и палец и се оправи - е, иди на диагностика първо, защото никак не са евтини.


Ходих на диагностика - никакви грешки-всичко си е ок!
Сега се видях в игра....просто не знам какво да правя :help:

кандидат ентусиаст
Мнения: 63
Регистриран на: 7.12.2003
Местоположение: София

BOSH 100ah

Мнение от Дон Хуан Аматьора » 11 Юли 2005, 21:02

Azrail написа:При мен е аукумулатор :roll: Може би пък е твърде слаб за V8, но оттам е проблема, ама така като гледам при теб може и да не е това. :D Другото VANOS ти го написа...


Акумулатора ми е чисто нов -BOSH 100ah,така че не мисля да е от него
Други идеи???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 11 Юли 2005, 23:22

Мите,да не би да си заминава помпата или регулатора за налягането(въпреки че си го сменял ;) )
На мен ми палеше трудно лятото,когато беше загряла.Сменил съм свещи и бензинов филтър
и сега е пушка.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Мнения: 63
Регистриран на: 7.12.2003
Местоположение: София

!

Мнение от Дон Хуан Аматьора » 12 Юли 2005, 14:27

bmwdriver написа:Мите,да не би да си заминава помпата или регулатора за налягането(въпреки че си го сменял ;) )
На мен ми палеше трудно лятото,когато беше загряла.Сменил съм свещи и бензинов филтър
и сега е пушка.


Знаеш че мойта кола е най-поддържаната в света (нали го правя със служебни пари :mhihi: .....сменял съм и свещи и всичко както е по книжка....а за регулатора не знам - колко му е да изпишем един ама дали е от него :confused:
На мен ми пали трудно само като съм оставил колата повече от 1 час изгасена иначе пали екстра......

кандидат ентусиаст
Мнения: 63
Регистриран на: 7.12.2003
Местоположение: София

М№

Мнение от Дон Хуан Аматьора » 12 Юли 2005, 14:32

bmwdriver написа:Мите,да не би да си заминава помпата или регулатора за налягането(въпреки че си го сменял ;) )
На мен ми палеше трудно лятото,когато беше загряла.Сменил съм свещи и бензинов филтър
и сега е пушка.


Въпреки че съм рещил да я продавам (че искам по новия модел) колата се поддържа до последната минута на 6
Този който я купи от мен ще ми е благодарен докато я кара-колко неща съм и сменил не е истина-ама като имам възможност що да не е така :D

P.S.
Ако знаеш някой кото търси такъв петак пиши

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook