Форсиране при гасене.
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
vld написа::help:
Весела тема
Полезно е колкото първо да тръгнеш напред и чак тогава назад
Това е полезно,но при камионите
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Ми ако искаш мога да те кача на камиона и ще видиш ЩО
1 на 100 пъти ще влезне задна без да изхърка ако не потеглиш една идея напред преди това
1 на 100 пъти ще влезне задна без да изхърка ако не потеглиш една идея напред преди това
- VNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 6.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Opel
- Мечтае да кара: BMW 525
Re: Форсиране при гасене.
Всеки нов камион няма да му изхърка задна скорост простата причина е,че при новите скоростни кутии всичко е изпипано а да не забравяме,че повечето големи влекачи са и автоматици,и за задна само мести лоста една позиция нз как ще сгреши или няма да влезне.Виж ако караш газка може да със сигурност трябва да правиш тази процедура.Затова бащата дето 20 години е карал Москвичи и Лади го прави сега и на Пасата си и аз още му се смея и той знае,че вече при този автомобил не е правилно или не е необходимо но навик.
А за гасенето сега:Само 2тактови се гасят така явно,но нямам директно наблюдение.За всички 4тактови двигатели не е необходима тази операция по безброй причини.За турбото се изчаква да поработи колата малко на тихи обороти за да отихне турбината,защото това,че двигателя е на минимум обороти турбото още се върти в високите и отихва много по бавно.
А за гасенето сега:Само 2тактови се гасят така явно,но нямам директно наблюдение.За всички 4тактови двигатели не е необходима тази операция по безброй причини.За турбото се изчаква да поработи колата малко на тихи обороти за да отихне турбината,защото това,че двигателя е на минимум обороти турбото още се върти в високите и отихва много по бавно.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Форсиране при гасене.
Ти колко камиона си карал че се изказа по темата?
- VNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 6.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Opel
- Мечтае да кара: BMW 525
Re: Форсиране при гасене.
Абе ти моите акмиони не ги брой хахахаха.Слушай човече фактите са си факти за скоростните кутии и аз казах,че на газката е така ама на автоматичните влекачи,компа няма как да сгреши.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Форсиране при гасене.
VNM написа:Абе ти моите акмиони не ги брой хахахаха.Слушай човече фактите са си факти за скоростните кутии и аз казах,че на газката е така ама на автоматичните влекачи,компа няма как да сгреши.
Кой говори за автоматици
- Бимбо
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Форсиране при гасене.
Моето мнение е,че не е хубаво няма да пиша зашто някой моментално ще напише,че съм професор ,но всеки има право на мнение и това е мойто:Направете го примерно 5-месеца(примерно) всеки ден така и след това дайте на ваш приятел да ви запали колата сутрин,ще видите резултата,това е същото като да запалите колата и веднага да тръгнете да се дърпате
- cargo22
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: Форсиране при гасене.
Според мен няма никакво значение дали ще форсираш или не.Това за турбината може и да има известа логика, но пак ме съмнява.Все едно да кажеш че преди всяко гасене трябва да поработи да се охлади двигателя преди да го изключиш че иначе ще заври ,има извесно покачване на охлаждащата течност в областа на двигателя но не и по блока и главата все пак те отдават.
Турбото какво значение има дали ще се охлади бавно или бързо, че да е от значение да го охладиш преди да изключиш.Пак повтарям при изгасен двигател и невъртящо се турбо няма от къде да черпят топлина ,те единствено отдават.
Ако съм в грешка и бъркам ме поправете, все пак ще съм доволен да науча нещо ново и да излезна от заблудата ,ако съм в нея.
При карбуратора като няма достатъчно вакуум не може да засмуче гориво, а при инжекцията спират инжеторите, на изключено ще засмуче и ще изхвърли единствено въздух и нищо друго.
Турбото какво значение има дали ще се охлади бавно или бързо, че да е от значение да го охладиш преди да изключиш.Пак повтарям при изгасен двигател и невъртящо се турбо няма от къде да черпят топлина ,те единствено отдават.
Ако съм в грешка и бъркам ме поправете, все пак ще съм доволен да науча нещо ново и да излезна от заблудата ,ако съм в нея.
При карбуратора като няма достатъчно вакуум не може да засмуче гориво, а при инжекцията спират инжеторите, на изключено ще засмуче и ще изхвърли единствено въздух и нищо друго.
- pits
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
Re: Форсиране при гасене.
За турбото и аз съм го чувал, че е хубаво да постои на празен ход.
Иначе аз си я форсирам преди гасене, ей тъй по навик от карбураторните коли
Иначе аз си я форсирам преди гасене, ей тъй по навик от карбураторните коли
- valdesbg
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Partner VTC/Mondeo
- Мечтае да кара: E90 330Xd
Re: Форсиране при гасене.
pits написа:За турбото и аз съм го чувал, че е хубаво да постои на празен ход.
Иначе аз си я форсирам преди гасене, ей тъй по навик от карбураторните коли
Турбината се охлажда с малото (не само мазане) , тези високи обороти сътветно водят и до триене и повишаване на температурата . Като се е "напекла" и загасиш има опасност маслото да се "одърви" (как да го кажа по-разбираемо) и насложи по стените на охлюва .. Бе добре е (особено ако си юркал преди това) да оставиш колата да поработи на място 1-2мин. да се охлади и отцеди маслото .
- dobrev3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 144
- Регистриран на: 26.04.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
- Мечтае да кара: Е24 635CSi
Re: Форсиране при гасене.
хахахахахах Може тази тема да я изпратим в предаването по Дискавъри МитБъстърс... те ще разнищят мита бързо :Д :Д : Д :
- Kristopher
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re:
LAST RIDE написа:Преди време на една бензиностанция гледах как една мазда рх8 върти 30 сек докато запали и ми стана интерсно как чисто нова кола не пали от раз ........В компанията имаше'компетентни' които казаха че трябвало да се исфорсира след дълго каране на високи обороти преди да се изгаси (нещо с изчистването на двг от газовете) и след това щяла да пали от раз или да се остави да поработи на място.............. както виждам от коментарите по горе в това твърдение няма ни6то вярно но защо е толкова наложено сред шофьорите .?
Мазда рх8 е с ванкелов двигател. А някой замислил ли се е това дето много хора го казват да оставало бензен в камерата за следващото палене, че то като изфорсираш и загасиш докато спре да се върти мотора буталата избутват през клапаните всичо, къде уж е трябвало да сте "напълнили"?
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
- iliew
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Форсиране при гасене.
Толкова простотия на едно място.........ужас....... Такива теми трябва да се заключват в зародиш.....
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани